eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik kom ook effe spammen :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooie buik hoor Glimworm!!!! Kei leuk...

3. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al een mooi buikie ;)

4. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh wat leuk al die buikjes hier!! Hoop snel ook te kunnen showen. Heb al wel een buik hoor, maar hij staat nog niet zo mooi op de foto haha. Je kamertje wordt leuk, Littha! Wij beginnen ook van de week. We houden hem lekker naturel met off white en een soort lichtbruin die parfait heet, beetje koffiekleur. Verder hebben we een muursticker uitgezocht waar op staat, " twinkle twinkle little star, do you know how loved you are" en ben inmiddels ook aan het breien geslagen. Ik maak een dekentje voor in de kinderwagen.

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    mooi buikje weer!!!!

lekker burgelijk inderdaad dat breien hahaha ;) Slofje 1 is af, maar hij valt een beetje klein hahaha. Ik denk dat ik na deze 2 nog een extra maak in de grootste en die moet dan toch wel passen... En anders wordt het pop en kind met dezelfde sloffen hahahaha....

Klinkt goed die babykamer zo! Hier is hij nog lang niet af hoor... Als mijn moeder wat beter is gaan we verder met het hemeltje en gordijn voor de nis en dan helpt ze met de kozijnen schilderen... En zo nog wat dingetjes afmaken.

Hieronder een foto!

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Toen ik in dit huis ben gaan wonen (2jaar geleden) heb ik heel de kamer al wit geverfd (latex) en in de logeer kamer is zo goed als niet geleefd, alleen een enkele keer in geslapen... is dus echt een kwestie een ander kleurtje, en behangetje, plinten in de kamer, en klaar is kees :D
    Kozijnen zijn gelukkig van kunststof... De baby krijgt geen andere gordijnen, heb op de hele boven verdieping overal dezelfde gordijnen, dus ook in de babykamer :p zelfs beneden hangen dezelfde gordijnen maar dan int crème.

26 januari gaan we babykamer shoppen en 27 januari gaat schoonvaders en mn vriend lekker aan de slag :D daarna ist mijn beurt :p

@Sparks... wat een verschrikkelijk mooie tekst van de muursticker :D

7. Suus84

Suus84 Niet meer actief

was weer veel te lezen op het forum. Pfff ben er 2 dagen niet geweest. Leuke foto's allemaal weer.
    @Littha. Leuk die slofjes!. Ik brei en haak zelf ook regelmatig. Wil voor de baby een dekentje gaan haken.

@hier. Hier gaat alles goed. Me buikpijn die ik vrijdag had was eind van de dag helemaal weg. Ik merk nu wel als ik ff paar uur druk ben geweest met stofzuigen, bedden verschonen, badkamer uitsoppen etc dat ik een soort lichte krampjes in me buik heb een paar uur. Zou dit door alle bewegingen dan komen?Manlief denkt dat ik dan teveel gedaan hebt. Maar ik ben niet iemand die dan stil kan zitten.

Van het weekend zijn alle deuren en kozijnen schilderklaar gemaakt. De radiatorbekleding hangt.
    De vloer en het behang zijn uitgezocht. We nemen behang van de Four friends serie. Ik weet niet of dit bekend is bij jullie. Deze wil ik eind van de dag gaan bestellen. Hopelijk sneeuwt het dan nog niet. Moet nog een stukje rijden ervoor. Krijg eerst tussen 13.00 en 15.00 uur de KPN monteur op bezoek voor de glasvezel aansluiting.

Ik dacht zaterdag ik ga vast de Joolz Earth kinderwagen halen/bestellen bij de babywinkel. Was nu in de aanbieding. Kom ik daar. Heeft de leverancier de prijs verhoogt met 200 euro :x. Nog geprobeerd om hem voor minder mee te krijgen, maar ging niet. Baal er flink van. Dus ik ga maar is ff kijken op internet en wachten op evt acties of andere cadeautjes erbij.

8. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah wat een lief slofje littha, als ik straks weet wat het wordt dan bestel ik vast een paar bij jou haha!
    @suus, wat balen van de kinderwagen! Ik heb hem van marktplaats want ik vond hem nieuw ook zo duur en aangezien dat dit de laatste is vond ik het wat te gek om een nieuwe te kopen. Babydeals heeft altijd wel leuke deals met Joolz, anders moet je ff googelen.

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @ suus: balen zeg! Was de actie net voorbij ofzo? Anders wel erg stom dat ze ermee adverteren maar het niet doen... Ook geen idee of je daar je recht op kan claimen dan. En daarnaast denk ik dat je inderdaad even teveel hebt gedaan. Je hoeft niet stil te zitten, maar vaker even iets drinken ofzo. Of je hebt teveel gebukt, dat kan ook! Als je niet stil kan zitten wens ik je alvast succes in de verlofperiode voor de bevalling ;)

@sparks: haha naja ik ben een echte beginner hoor ;). Ik heb in het verleden wel meer gedaan en ik ken wel wat termen, maar ik kan niet van te voren zien hoe groot het wordt hahahaha. Voor diegene die hem willen hebben, ik kan wel proberen hem te PB'en...

@missmama: klinkt goed! Wij hadden in ons vorige huis (nu bijna 2 jaar terug) ook kunstof kozijnen... heerlijk!!!! Gewoon afnemen als het vies is haha. Alleen nadeel van dat huis was dat het een flat was en dit is een eengezinswoning op een betere/kindvriendelijkere locatie.

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gelukkig is dit ook een 1gezinswoning... heb ik met heel veel geluk gekregen ghihihi (flats heb je ook niet hier int dorp)
    Alleen de locatie is echt uhhhh ruk...

Net weer ff zitten keuvelen met de plattegrond voor t kamertje.. Vast wat muren op gemeten voor schoonvaders...
    deze week word t logeer bed opgehaald :D dan kan ik ook de overige muren opmeten... volgens mij is dat makkelijker voor t uitzoeken van verf en behang :p

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach littha wat een schattige slofjes zeg!!
    Heel erg crea hoor, dat heb ik nou niet hè hahaha

Suus dat is ook niet eerlijk, hij kan hem toch niet zomaar 200 duurder maken??
    Misschien marktplaats en natuurlijk zwangerschapspagina in de gaten houden daar staan vaak mooie op hoor

hier ff een dagje rust tot 15.30, dochter naar school en blijft lekker over
    Nu moet ik weer eens wat aan het huishouden doen pfff zoo geen energie
    vanmorgen was alles hier al om 6 uur wakker en ik had de halve nacht al niet geslapen
    Misschien straks maar ff liggen

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

zoow de grote APK beurt is weer goed doorlopen! :D

Alles is goed en gemiddeld. Alleen is ukkie erg eigenwijs en duurde het een half uur voor we echt een beetje konden zien wat het wordt
    het is voor 85/90 procent wel duidelijk. en precies wat het mamagevoel zei!
    De vk vroeg of ik het al goed voelde bewegen want het was me toch een partij aan het trappelen, nog erger als die andere stuiterbal thuis, dus dat belooft wat! ;)
    Wat betreft de antistoffen die ze bij mij in het bloed hadden gevonden; het beetje wat ze vonden was al erg weinig, ik heb daar in dec. een test voor gedaan. ik moet nu nog 1 keer diezelfde test bloedprikken om te kijken of het nog minder wordt of hetzelfde blijft, als dat het geval is , hoef ik daar verder niks meer mee te doen, mocht er meer antistoffen bij zijn gekomen dan blijf ik verder onder controle daarvoor.

13. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames, hier eindelijk mijn buikje van 18 weken en 1 dag.

Bijgevoegde bestanden:

• 001.jpg
      001.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      6
  14. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hallo meiden,

ik leef nog, zijn een weekendje weg geweest, ga nu eerst maar even bijlezen...

15. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom terug, was het leuk??

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh lekker ff weekendje weg!!!
    Als je bij moet lezen, lezen wij morgen wel hoe jij t hebt gehad :p

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Hahaha missmama, ja jullie hebben weer veel gekletst! Zijn een weekendje naar Winterberg geweest met z'n 5en. De rest heeft lekker in de sneeuw gespeeld en ik heb op de bank gehangen. Ik wilde gaan zwemmen, maar was niet zo lekker, dus lekker in het huisje gebleven.

Namen jongen hebben we, meisje is een klein drama. Dus we wachten even en hopen woensdag te weten of we nog door moeten steggelen of dat we klaar zijn :).

Buikpijn Ik heb regelmatig krampen en even een harde buik, maar dat zal het groeien van de bm wel zijn. Ook heb ik af en toe boven m'n navel pijn, m'n darmen en de rest van de ingewanden zijn dan aan het stoeien denk ik... Gisteravond was het wel heel erg, maar een warme kruik hielp.

Breien Jeetje crea hoor Littha! Ik wilde ook wat gaan breien, maar niemand in de buurt die me daar bij kan helpen en via internet kom ik er niet uit en dat vind ik ook niet handig, dus dan maar niet.

@ Marcy hoe is het nu, weet je al meer???

@ Carma Ben je het gewend dat je man af en toe weg is? Als dat niet zo is dan kan ik me voorstellen dan het vervelend is. Ik weet niet beter, hij is af en toe een paar dagen, maar in de oogst ook wel eens een paar weken weg, bijvoorbeeld toen ik ontdekte dat ik zwanger was ;). Mooie buikfoto trouwens hoor!

@ Littha Lief kamertje hoor!

@ Glimworm ook een mooie (sportieve :D) buik!

@ Sparks ook een mooie buik (en wat een figuurtje ;)).

Zo hehe dat is er uit, heb het wel opgeschreven hoor, hahaha :).

Ik ben blij als ik woensdag de echo heb gehad en de kleine goed gegroeid is, maak me wel zorgen omdat ik zo weinig eet... Ik had al overgewicht toen ik zwanger werd, mijn BMI zat toen op 29... :( Nu ben ik 3 kilo aangekomen, maar ben net een jojo, dan weer in 3 weken 2 kilo eraf, dan weer in een paar weken erbij, dan weer in 1 week 0,5 kilo minder. Mijn man zei laatst zelfs dat m'n kwabjes op m'n heupen minder aan worden. Nou ja nog twee nachtjes...

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat toen ik hem leerde kennen was het niet de bedoeling dat hij zo vaak weg ging
    Het was soms 1 of 2 nachtjes
    Maar nu hij voor deze functie europa onder zijn hoede heeft gekregen en 1 van de enige experts is op zijn vakgebied word hij regelmatig gevraagt
    Maar ja als we dit leven willen blijven leven dan zal het moeten.
    Na het failisement van mijn winkels was het toch wel lekker dat hij de promotie kreeg

19. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
  20. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Een collega mailde mij die link ook al. Echt zielig die namen!

Deel Deze Pagina