hahaha... Nou dames, om half 10 kijken naar ned3 en laat de mannen meekijken!! Je ziet namelijk 2 stoere sterke mannen in bevalling! (niet echt, maar nagebootst!)
whahahaha ik krijg mn vent echt niet zover... vind hij allemaal onzin... tegelijkertijd vind hij ook nog eens dat hij het t zwaarst heeft tijdens mijn zwangerschap en bevalling... yeah right!!!
Nou dan moet hij zeker even meekijken!! Ik weet eff niet meer zo hoe ze heten, valerio en nog één. Het gaat overigens niet alleen daarover hoor. Het heet proefkonijnen... Ze testen nog veel meer.
heb t net opgezocht... heb gezegd dat ik graag een progammaatje wil kijken, en heb ff achterwege gelaten wat ghihihi
hahahaha super!!!! Ik bedacht me net: als hij het nu al zwaar vind en de bevalling ook, dan staat hem nog wat te wachten straks na de bevalling!! Dan moet hij binnen 48 uur na de geboorte: aangifte doen, geboorte kaartjes regelen, kraamvisite ontvangen en voorzien, boodschappen doen en daarnaast na die 48 uur ook nog werken! Dat is veel drukker dan nu
Vandaag naar het AMC geweest naar aanleiding van de niet zo'n goede 20 weken echo. De echo vandaag was helemaal goed..er was geen verkleuring meer te vinden in de darmen van de baby. Gelukkig dus geen echodense darmen! Allebei de baby's nogmaals helemaal nagekeken en alles zag er super uit! Conclusie: we krijgen 2 gezonde boys. Zijn superblij en opgelucht. Wij gaan lekker op onze blauwe wolk zitten
ik had het al op youtube gezien, Valerio en Dennis. Man!!.. ik voel gelijk die weeenpijn weer opkomen nog even liever niet aan denken @namen: ik vind ze niet heel wereldvreemd, ik heb ergere gezien, net nog! Ik heb een lijstje van 13 namen en manlief mag er even naar kijken en zeggen welke hij leuk vind.
@marcy: gelukkig goed nieuws!! Geniet ervan!! @glimworm: heb je hem net ook op tv gezien? @missmama: en wat zei je wederhelft?? Hier was het 'watje!' toen valerio er mee ophield hahaha... Maar trots op dennis (en zn dochter)!! haha
Macy, gelukkig was het goed nieuws. Geniet ervan. Ik heb het ook gezien op tv moest wel lachen, maar wordt al zenuwachtig als ik aan de bevalling denk.
@myladyw: geen zorgen... ze zeiden het daar precies zoals ik ook deed... accepteer dat je het moet doorstaan voor iets super moois!! Alle zwangeren zijn tot nu toe bevallen, dus het lukt jou ook!
Wat fijn Marcy... Veel plezier op jullie blauwe wolk Nou wat betreft t programma, ik heb me kapot gelachen... Nog vóór valerio er mee kapte was mijn vriend al uit de kamer, onder t mom van, pfff wat een onzin, ik ga naar bed, ik zal wel even de hond uitlaten. Meneer bied NOOIT aan om de hond uit te laten, het is immers mijn hond vind hij... Hij doet wel macho, maar volgens mij vond tie t maar niets ghihihihi
Fijn van de goede 20 wkn echo alsnog. Lekker genieten nu. Ik denk dat de man het ook zwaarder heeft tijdens de bevalling. Moeten toekijken hoe je geliefde pijn heeften niets kunnen doen behalve je eigen laten uitschelden. Als ik mag kiezen dan liever de fysieke pijn. Zou t hem niet willen zien doormaken! En wij vrouwen kunnen toch meer aan
Macy jaaaaa wat fijn gefeliciteerd. Ik dacht het al wel het gebeurd zo vaak dat ze ergens iets zien en dat je bij de expert komt en dat het niks is Fijn dat het bij jou zo is Nou mijn hubby kijkt daar ook niet naar, die zal zeggen ach die stellen zich aan (met een lach op zijn gezicht hahahaha) Maar hij heeft het al een keer meegemaakt met mij en hij weet wat hem te wachten staat Niet veel hahaha, hij mag er bijstaan Ik luister naar de gyn en verder geen gepluk aan mijn lijf Zo snel mogelijk eruit die kleine hahahah
Marcy wat fijn!!!! En nu genieten! Hahaha missmama wat heb jij een lol gehad om die vent van je. Ik heb het niet gezien, maar had al wel een voorstukje gezien. Net lekker ontbeten met croissantjes met kaas en een kop thee. O morgen is het zover, ga me straks afreageren op de kerstboom, dan gaat de dag misschien wat sneller .
Je mag mijn kerstboom ook nog wel aftuigen hoor Heb net mn giga pakket met zwangerschapskleding ontvangen... Had voor 30,- incl verzendkosten een heel pakket met zwangerschapskleding gekocht... Wist wel dat er veel in zat, maar zoveel :O en stuk voor stuk nog netjes en kei leuk... zit zowel winter als zomer kleding in, dus ik zit tot aan de bevalling garant Nu hoef ik echt alleen nog maar geld uit te geven aan onze kleine meid
hahahahaha missmama... ik zou denk ik ook hard hebben gelachen! Die van mij zat netjes mee te kijken (ook wetende wat te verwachten). Mooi buikje weer lavitabella!
Hey dames, Ik ben ff paar dagen "down" geweest, maar nu bijgelezen en wat een geklets Ik heb sinds vrijdag de zware griep te pakken. Inclusief keelontsteking en ik ben bang dat er ook een holteontsteking aan zit te komen. Pff wat voel ik me beroerd. En dan heb ik zo'n lieftallige collega die niet kan verhullen dat ze vind dat ik me aanstel. Aargh kan heel slecht tegen zulke mensen. Maar goed ik doe maar gewoon volledig rustig aan, kan me alleen zo aan mezelf ergeren, dat ik me laat beinvloeden door zo'n collega. Ik heb dan de neiging om te zeggen dat ik donderdag wel weer begin met werken, dit terwijl de dokter ook gewoon zegt, Goed uitzieken! En dat deze griep echt minstens een week duurt. aargh terwijl ik aan het typen ben beginnen mijn oren ook zeer te doen. Hmmz voel me toch echt wel heel zielig nu