ik sport al een tijdje niet meer. Wel heb ik een thuisfiets waar ik elke avond 30min op fietste, maar nu niet meer, indd de puf er niet meer voor. Jammer dat jullie geen sneeuw hebben! Hier is het eigenlijk niet echt glad en dus uren slee plezier! En de andere vraag: we hebben nog wel seks, als is het minder als eerst. Het is niet dat vl of ik niet durven, maar meer dat we er beide minder behoefte aan hebben nu. Al met al niet ongezond weinig zeg maar, maar gewoon wat minder. Verder geen last van. Alleen merk ik wel heel erg dat de doorbloeding beter is!!
Ik reed tot 3 maanden nog paard. Doordat ik teveel last van mijn heupen heb kan dit niet meer. Anders had ik nog zo lang mogelijk door gereden. Verder fiets ik overal heen en loop veel op mijn werk. Ik heb alleen een fiets of een brommer. Ik gebruik liever de fiets, nu moet ik zeggen met al het sneeuw hier vind ik beide eng
Ben gestopt met voetballen maar mis het zo! Zsm weer beginnen als de kleine er is Seks, jazeker! Wel wat minder maar zeker nog 2x per week. Sneeuw ligt hier ook! Ben er nu al zat van haha. Leerlingen worden er super vervelend van.
Sex is bij mij echt een heel stuk minder. Heb echt totaal geen zin, vind het wel sneu voor mijn vriend. 1x per week is erg weinig voor een man.
hier is het ook stukken minder hoor. Dat komt denk ik omdat we er zo lang voor hebben moeten knokken om zwanger te raken en dit is in onze ogen de laatste kans We zijn er veel te bang voor dat er iets mis gaat en ik ben bang voor bloedinkjes enz Ach er zijn meer wegen die naar rome lijden zeg maar en heb met hubby afgesproken dat als de kleine er is en het hele kinderen krijgen gebeuren achter de rug is we de boel weer eens flink gaan aanwakkeren. Mijn hubby is niet zo sexgericht dat scheelt, ik was erger hahaha
Mijn vriend heeft nooit echt een heel hoog libido gehad... Dat is niet veranderd (alleen de eerste paar weken durfde hij niet) Ik had een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoger libido als mn vent.... nu heb ik een lager libido als hem ghihihi. Vind het niet echt heel fijn meer... Dan gewoon niet doen he
@hier. Ik fitness nog 2 keer per week. Dan doe ik krachttraining en cardio. Alleen de afgelopen 2 weken heeft m'n agenda het niet toegelaten om naar de sportschool te gaan. Zou eigenlijk vanavond gaan, maar manlief wil vanavond de kinderkamer gaan uitzoeken. En daar zeg ik geen nee tegen. Dus dan maar morgenavond fitnessen. Seks is hier niet minder geworden. Eigenlijk beetje zelfde niveau. Manlief vindt het super dat alles groter wordt aan mij. Ik zat qua gewicht tegen ondergewicht aan voor me lengte en nu wordt ik voller. Nu ben ik wel een tijdje bang geweest dat de baby er niet tegen kan of dat er wat mee zou gebeuren. Maar volgens de VK kon dat absoluut niet. Hier ligt overigens aardag wat sneeuw in het midden van het land.
oh ja over de verf. Heb ff gekeken op de bus. En de verf is van Flexa. Flexa strak in de lak heet het. Is op basis van polyurethaan - alkyd emulsie. Is dat dan ook terpetine basis? Nu ga ik zelf niet schilderen maar manlief gaat dit doen. Hij houdt de deur in de kamer dicht en zet dan ook het raam open. Maar die lucht ruik je toch een paar dagen in huis. Niet heel heftig in andere ruimtes. Maar kan dit dan kwaad? Of kan die lucht alleen kwaad als de verf nat is?
Hier is er ook geschilderd door mijn vader. Hij is schilder en houdt niet van die verantwoorde verf. Schijnt veel minder prettig te schilderen. Het stonk een dagje ofzo. Gewoon ramen open en dan trekt t vanzelf weg. Is prima te doen en wij leven ook nog allemaal :-D Alleen wel speciale verf gebruiken op ledikantjes enzo. Kleintjes kunnen er aan gaan knagen en dat is niet gezond! @seks: flink minder hier. Moet ook zeggen dat we de laatste ronde toen we zwanger raakten de hele vakantie dagelijks seks hadden. Daarna was t ook wel ff prima. Zoveel verandering opeens dat we niet goed wisten wat we er mee moesten. Nu veel moe en dat was vaak ons probleem. Korte nachten dus vaak geen puf ervoor. In het weekend was t voor ons wel beter. En dat is nu ook zo. Ochtendsex is de nieuwe trend geworden terwijl we daar niet zo van waren. Komend weekend helaas geen kamasutrabeurs voor ons. Normaal leven we ons daar wel redelijk uit bij een goede sfeer. Vind t gek om daar met mijn zwangere buik te lopen. Dus we slaan naar een keer over. @sneeuw: hou er echt van. Van mij mag er nog veel meer vallen! Verkeer is in Utrecht goed te doen geweest dmbehalvevde mensen die je in de weg zitten omdat ze bang voor sneeuw zijn. Blijf dan lekker thuis aks je niet durft. Gewoon snelheid aanpassen en dan ging het prima.
Ik heb gister van die gyno daktarin eieren gehad. 3 stuks. Is een kuur. Gister de eerste gebruikt en nu al minder last van jeuk. Ik zag in de bijsluiter dat die eieren geen kwaad kunnen voor je zwangerschap, maar ben toch huiverig voor medicijnen tijdens de zwangerschap. Kan dit niet bij het kindje komen?
Nee hoor kan echt geen kwaad Veel vrouwen (waaronder ik de vorige zwangerschap) hebben er last van. Die megapillen komen niet bij de baby, het verandert alleen de zuurtegraad in de vagina waardoor het over gaat. Zonder deze megapillen kom je er niet vanaf helaas Is gewoon een hormoonkwestie of stress kan je verder niks aan doen.
Kornasia wat een mooie echofoto!!! Sneeuw hier ook niet, wonen vlak onder Friesland . Sex hier hetzelfde eigenlijk als eerst. Aangezien ik onregelmatig werk en manlief vaak zwaar lichamelijk werk heeft de laatste maanden komt het er bij ons niet vaak van, maar dat is eigenlijk niet anders als anders. Afscheiding ik draag altijd al inlegkruisjes, ik vind het anders te vies. Nu moet ik ze wel veel vaker verschonen als voor de zwangerschap. Ach het hoort erbij... Bekken gelukkig nog weinig last van, ook de ischias houdt zich even rustig. Ik slaap nu sinds twee nachten met een voedingskussen op aanraden van een vriendin die ook fysio is en ik moet zeggen ik slaap veel beter! Ik ga op m'n zij liggen en leg hem aan de voorkant tegen me aan eventueel m'n bovenste been er een beetje op en ik druk hem een beetje onder m'n buik. Zo blijf ik goed liggen en "val ik niet om". En dus veel minder last van vanalles. Zo kerstboom is de deur uit en het huis is dennennaaldvrij . M'n pauze is zo voorbij dus dan ga ik ook nog ff dweilen, alles weer lekker schoon! Daarna maar eens naar boven weer wat opruimen, maar wel met de nodige rust en pauzes. Morgen de babywinkels op Urk onveilig maken!!! Oja ik ben helemaal happy! Heb het muziekje wat altijd bij m'n bed hing vroeger bewaard voor als ik ooit zelf een kindje zou krijgen en nou kon ik hem toch niet vinden! Maanden al aan het zoeken en nu heb ik hem vanmorgen gevonden! Helemaal blij !
Haha ik moet nog zoeken. Geen idee waar hij gebleven is maar vast ergens in de berging. En anders is hij echt weg. Weet zeker dat hij niet in huis zelf ligt. Daarvoor ik alles te opgeruimd en had ik PKK geweten waar. Fijn dat autistische dat alles een vaste plek moet hebben. Hier weer wat spullen van mijn schoonzus gehad. Waaronder de schoentjes vsn Adidas die ik voor mijn neefje gekocht had bij geboorte. Ze dacht dat ze ze niet meer had dus ben erg blij ermee.
Haha die spierballen! geinig! Wie weet wat er nog in die 3 kindersurprises zit? my lips stay sealed! hier hetzelfde verhaal, ik heb er nu even geen trek meer in. plus dat ik nu meer last van mijn rug heb en niet zo flexibel ben haha. en ik hou ook niet zo van harde buiken.
Gisteravond de babyuitzet gekocht. Een kamer (bed,commode, wandrek en kast). Kinderwagen met voetenzak, adapters, parasol en boodschappennet, matras, maxi cosi, maxi cosi familyfix, beddengoed, box, badartikelen, wipstoel, klamboe, verzorgingstas. pffffffffff dus een boel gekocht . En alles wordt in 1 keer eind week 10 geleverd. Dus het grootste deel hebben we. De kleine dingen koop ik los. En misschien zijn er acties op de 9 maandenbeurs. Op de terugweg had ik in de auto een lekkere huilbui. Was plots weer zo bang dat me zwangerschap alsnog misloopt en wat we dan met al die spullen moeten. En ik vind het nog steeds onwerkelijk dat ik eind mei moeder wordt.Stomme hormonen eigenlijk
Nee hoor suus helemaal niet raar Bij mij is het de 2de en ook ik heb die angst regelmatig Al moet ik zeggen nu ik haar iedere dag voel dat ik wel wat rustiger ben Maar met vlagen is het er wel hoor Wat leuk dat je alles nu hebt, lekker van genieten hoor Hier word vandaag vloerbedekking gelegt op de nieuwe zolderkamer van onze dochter Gister voor haar gordijnen besteld en lampen gekocht dus binnenkort is het af en dan kunnen we met de babykamer aan de slag
Nou ben ff een beetje afwezig geweest... heb wel meegelezen, al zou ik nu niet echt meer weten wat er besproken is Heb even leuk nieuws Ik heb de win actie hier op het forum van vorige week gewonnen 50 geboorte kaartjes t.w.v. 165!!! Dat scheelt weer Had hier nog niet eerder meegedaan aan een win actie, doe 1 keer mee en win gelijk
hahaha die zit er nog steeds niet in hoor hahahaha Heb t inmiddels ook allang van me af gezet... Denk maar zo, we gaan niet trouwen, we gaan een handtekening zetten...