Ik ben net terug van de VK afspraak en alles loopt keurig op schema. Ik ben met alles precies gemiddeld zei ze dus helemaal top! Ook rustig onze 20 weken echo doorgenomen met VK en zij heeft ons alles uitgelegd wat het betekent enzo, wel zo fijn. Nog steeds nette (lage) bloeddruk 100/60. Vandaag weer ijzer gemeten en die was nog steeds heel laag (6.8). Ik heb trouwens met precies 26 weken een 2d, 3d, 4d pretecho geplanned, helemaal zin in! Ik zal tzt het lijstje weer aanpassen. Succes iedereen!!
Wat leuk missmama, gefeliciteerd!! Zo bruut geshopt Suus! Ik leef me helemaal uit op marktplaats, heb al weer wat leuke dingen op de kop getikt. Ik vind het ook heel onwerkelijk dat ik mama wordt, manlief ziet het al helemaal voor zich zo'n uk in huis. Ik maak me ook zorgen, maar alleen maar over het huis enzo of alles wel optijd af komt...
@missmama. Das super dat je dat gewonnen hebt. Zijn het leuke kaartjes of mag je ze zelf uitzoeken? Leuk dat je gaat trouwen. Wanneer ga je trouwen? Wij zijn iets meer als 6,5 jaar terug getrouwd op een maandagochtend. We zijn in stilte getrouwd wegens gedoe in de familie hierover. Ook alleen een handtekening zetten. En het was lekker goedkoop . We zijn toen met een klein clubje uit eten geweest om het toch te vieren en toen lekker samen op vakantie. @mir. Ik had liever ook via Marktplaats de spullen gekocht, maar manlief wilde alles nieuw hebben voor de baby. Ik vind het persoonlijk ook zonde geld om alles nieuw te kopen. Mijn man kan het zelf ook niet geloven dat hij papa wordt.
kan gewoon twv een bedrag een kaartje uitzoeken... Even over leggen met mn vent maar denk dat t een foto kaart word... Wij gaan op mijn verjaardag, 11maart trouwen... Ook lekker op maandag ochtend 's middags doen we een borrel met vriendel en dan ist weer gedaan ghihihi... We willen allebij ook nog voor de kerk trouwen, dan met alles er op en er aan, vriendlief heeft beloofd dat we dat voor mn 30e zullen doen hahahahaha
Trouwen, moet er niet aan denken haha. Zei altijd enige goede reden is al we kids krijgen omdat t makkelijker is. Maar alsnog besloten dat ook onzin te vinden. Heb er gewoon niets mee. Vind t geen meerwaarde hebben dat t ergens vastgelegd is ofzo. Vind t altijd wel grappig om te zien dat t voor sommige vrouwen echt een soort meisjesdroom is. En die dan wanhopig wachten tot ze gevraagd worden. Geweldig is dat. Grappige is onze ouders van beide kanten wel al heel lang gelukkig getrouwd zijn ( mijn richting de 45 jaar en schoonouders rond de 35 jaar).
@missmama: gefeliciteerd!!! @suus: heerlijk heh dat babyshoppen! Je krijgt er eigenlijk nooit genoeg van haha... Ook later niet trouwens. Ik ga de stad in voor 2 broeken en 2 truien voor mezelf en boxers voor vriendlief, kom terug met de boxers en 2 setjes kleding voor zoonlief . Over trouwen: wij zijn ook nog niet getrouwd. Niet omdat vriendlief me niet gevraagd heeft (heeft ie indirect afgelopen zomer op zolder gedaan toen hij mijn oude ring vond hahaha) maar meer omdat ALS we dan gaan trouwen, wil ik het ook goed doen. Niet te groot of uitgebreid, maar wel met jurk en mijn keuze plek en niet in de kelder van het gemeentehuis in spijkerbroek. Wij hebben nu erkenning, ouderlijk gezag en een ondertekend document dat als er iets gebeurd wat er met wie gebeurd. Vaak houden rechters zich er wel aan. Die erkenning en ouderlijk gezag moeten alle niet getrouwden regelen heh!!
Jaaa net terug van Babypark en we hebben een hele mooie kamer gekocht, heel goed matras, aerosleep baby protect met hoeslakentje, dekentjes en hele mooie lakentjes! Nu nog kinderwagen, autostoeltje, badje enzovoorts....
Hey dames, Ik begin eindelijk een beetje op te knappen! Vandaag eerste dag zonder echt koorts. Alleen helaas manlief nu ziek! @schimmel altijd al veel last van dus ook nu, en idd inlegkruisjes zijn taboe ivm schimmel hoor! @seks tsja.. was al niet zo denderend hier, maar nu helemaal niet meer. Zorgt wel voor wat spanning maar ik kan me er gewoon echt niet toe zetten. Verder nog een leuke nieuwe foto!!
haha nijntje, seks met een schimmelinfectie lijkt me ook niet echt verstandig! Sorry, de infectie is niet om te lachen, maar het verhaal zoals je het zegt klonk wel grappig!
Fijn dat je weer wat beter bent Nijntje, mooie buik hoor!!! SHK ook al lekker aan het shoppen . Ik scharrel veel op marktplaats bij elkaar, is gewoon bijna een sport aan het worden, hihi. Zit nu het hele weekend op een gestremde sluis ivm het ijs, dus weer tijd zat! Morgen m'n boek maar meenemen, want de dag zal wel errug lang duren vandaag... Wij zijn al bijna 3 jaar getrouwd. Ik heb hem gevraagd. We hadden het er al een tijdje over, maar dan was het altijd "als er geld is". Toen we 5 jaar samen waren heb ik de stoute schoenen aangetrokken, ik dacht als we geen datum prikken dan is er nooit geld (man heeft eigen bedrijf ). Dus zo gezegd zo gedaan. En anderhalf jaar later zijn we getrouwd. Met mijn droomjurk en koets en mijn man zijn eigen tractor, burgerlijk huwelijk in een kerk als trouwlokatie en een fantastisch feest... Even spammen Bekijk bijlage 299844 Bekijk bijlage 299845
Mooie foto Mir Ik heb sinds gisteravond dikke voeten en enkels. Vannacht voeten omhoog en vanmorgen was het minder maar nu worden ze langzaam aan weer dik. Hebben jullie hier ook last van? Of weten jullie wat dit kan zijn? De stress slaat bij mij natuurlijk gelijk weer toe. Mijn bloeddruk is altijd extreem laag. Weet niet wat ie nu is.Moet pas 28 januari op controle.
Lekker met de benen omhoog Suus! En je bed gewoon standaard omhoog bij je voeten even iets onder je matras leggen oid als je geen verstelbare lattenbodem hebt. En veel water drinken, goed voor je afvalstoffen!
mir: wouw!!! Ook mooi die shires!! Meeste doen dat met friezen namelijk. suus: de meesten krijgen dit pas einde van de zwangerschap. Wat je hebt zijn typische kenmerken van vocht vasthouden! Heel veel water drinken helpt het vocht afvoeren. Je moet zowiezo 2 liter vocht per dag binnenkrijgen. Verder inderdaad de beentjes omhoog zodra het kan en proberen minder vochtvasthoudende dingen te eten/drinken (denk o.a. aan zout). Niet bang zijn, kan geen kwaad. Hier alles goed! Deze week weer aan het werk geweest. Gister met zoonlief met de slee heuvel op, heuvel af... Na 10x was ik echt uitgeput en zijn we naar huis gegaan. Op de bank geploft met een harde buik en ja hoor! De eerste echte trap van baby!!! Helemaal happy hahaha. Daarna helaas niet meer gevoeld. Verder nog de vraag (misschien raar), maar hoelang houden jullie het uit zonder te plassen?? Ik werk dus met de taxi en krijg in princiepe niet eerder dan na 4 uur pauze. Ik hou dat echt niet vol! Na 2 uur MOET ik gewoon even een toilet hebben. Tussendoor drink ik niet heel veel ofzo. Nu vraag ik elke keer om een plaspauze, maar vroeg me gewoon af hoelang jullie dat volhouden.
Ik heb iets met shires, machtige dieren! En hou ook niet zo van standaard friezen, als ik de shires niet gevonden had waren het tuigers geworden, vossen met 4 witte benen en een mooie witte bles. Plassen, ja hangt er vanaf, vooral als er situaties zijn dat ik weet dat het even niet kan ofzo dan moet ik... Maar als ik gewoon thuis ben valt het mee. Als ik veel thee drink moet ik meer en vaker als bv roosvice of limonade. Maar 4 uur is wel lang, bij de gedachte alleen al... *gaat naar de wc*
4 uur is voor mij echt te lang zonder plassen... Denk dat ik ook wel echt elke 2 uur moet... Leuk Littha, eindelijk de kleine gevoeld!!! Hoop dat t t wachten waard is geweest
jah dat ken ik (over paardenras) ben zelf ook gek van haflingers ik hoop ook dat de kleine zich nu vaker gaat melden! Zou me zoveel minder zorgen geven! En gelukkig ben ik dus niet de enige die 4 uur niet volhoudt, ben ik toch nog normaal hahahaha.
Hier kan ik t prima ophouden als t moet maar dat heb ik altijd al gekund. Sterke blaas denk ik. Kan zo een hele dag niet gaan. Maar nu wel wat meer maar 4 uurtjes red ik met gemak. Ben nu ook al ruim 4 uur niet geweest.
hier ook lekker aan het bestellen geweest, maar dan voor zoonlief. Die is volgende week jarig en we hebben een peuterbed met alles erop en eraan besteld. Kan hij vast wennen Ik heb verder ook een begroting gemaakt met wat we verder nog moeten hebben, dacht dat het wel meeviel, maar dat viel effe tegen. toch best nog een behoorlijke waslijst. @plassen ik had voor ik uberhaupt ooit zwanger was ook een hele sterke blaas, kon het uren ophouden, maar nadat zoonlief is geboren is daar niks meer van over