@myladyw. Ik werk momenteel 4 dagen van 8 uur. Ik heb een drukke kantoorbaan. En momenteel al enkele weken flinke spanning op het werk. Een week nadat ik mijn werkgever vertelt heb ik dat ik zwanger ben hebben ze mij van mijn functie afgehaald :x. Terwijl ik altijd goede beoordelingen en functioneringsgesprekken had. Ik kreeg wel 100 keer te horen dat het niks met m'n zwangerschap te maken had, maar hij wilde iemand van zwaarder niveau op die plek want hij geloofde niet dat ik in mijn functie naar niveau 3 kon doorgroeien. Ik vroeg: wat moet ik dan daarvoor doen? Dat wist ie niet. Maar ik vind het emotioneel best zwaar. Zal ook deels door hormonen komen. Ik had het er altijd naar me zin en nu moet ik van me plekkie af zeg maar. Ik word niet ontslagen, maar krijg andere functie intern. Wat ik nog het ergste vind is dat de vacature nog niet is uitgezet of hij heeft al iemand gebeld die hij op het oog had:x. Die komt volgende week op gesprek. Vind het allemaal zo raar gaan. Maar met de fiets en brommer is nu echt gevaarlijk. Kan niemand je wegbrengen of kan je niet met het openbaar vervoer?
Suus wat een flauwekul zeg. natuurlijk ligt het aan je zwangerschap alleen zal hij dat nooit zeggen omdat dat niet mag Sommige bedrijven zijn echt erg hoor Aan de ene kant doen ze heel begripvol dat ze het snappen enz, maar aan de andere kant gaan ze doemdenken Jij bent zo met verlof, daarna zal ze wel minder gaan werken enz enz en dan dekken ze zichzelf vast in Niet pikken hoor meis, het is jou baan!! Heb je de beoordeling niet op schrift? Hier zo ff op controle om 10.00 Hoop dat alles nog steeds goed is Ben zoooo verkouden pfff, hoesten loopneus die steeds dicht gaat, en moe moe moe omdat ik 's nachts slecht slaap Hoop dat het snel over gaat Gister opendag gehad bij het ziekenhuis en alles gezien, erg leuk maar ook spannend Je zie weer wat je allemaal te wachten staat Ach ja laat het wel op me afkomen, ze zal er best uitkomen er is er nog niet een blijven zitten
Mooi buikie missmama Hier weer door de APK gekomen Urine was prima, geen suiker, eiwitten enz Bloeddruk was 110/70 dus ook prima Niet aangekomen (dus eigenlijk afgevallen) Kleine doet het ook prima, hartje ging goed tekeer en heb even binnen mogen kijken omdat mijn zusje er bij was.
Wat een rot situatie Suus, ja je zult het slecht kunnen bewijzen... Sterkte en probeer aan jezelf en de kleine te denken en maak je niet te druk! Carma fijn dat alles goed is! Mooie buik Missmama!!! Ik heb vandaag het ledikant opgehaald en ben er super blij mee! Vrijdag sleur ik even een onderdeel mee de bouwmarkt in en dan ff de goede kleur beits kopen voor de commode. Vanmorgen controle gehad en alles gaat volgens het boekje, bijna eng hoor, groeit goed, en hartje was super. Bloeddruk 130/74. Verder niks te melden.
Eng hè mir als alles volgens het boekje gaat. maar geniet er maar gewoon van, doe ik nu ook hoor Goed is goed. OOO ik krijg steeds meer kriebels om vanalles te gaan kopen Heb zulke leuke kleertjes gezien Maaar ik wacht echt tot de 9 maandenbeurs en anders daarna Heb me er zo op verheugt en alles wat ik nu opmaak kan ik dan niet meer uitgeven
Aangezien ik binnenkort ga verhuizen naar een andere plaats, ga ik ook switchen van verloskundige. Vandaag even afspraak gemaakt met ze en het leuke is dat zij wel een eigen echo apparaat hebben en ze standaar met 30 weken nog een groeiecho hebben en met 35/36 weken een echo om de ligging te bepalen. Super fijn dit! Weet niet of dat bij jullie al gebruikelijk is maar waar ik nu loop dus helemaal niet! Dus ben helemaal bij
Mooi buikje missmama! Heeft een van jullie die meegedaan heeft met moeders voor moeders de babywikkeldoek al gekregen? Ik heb hem nog niet, was wel nieuwschierig. Mijn buik begint steeds zo te jeuken en ik heb helaas al enige striae ontdekt! Ik smeer me suf met bio-oil. Ik had met mijn vorige zwangerschap ook in de winter last van droogtelijntjes, dus ik hoop dat het meevalt, want ik heb toen geen striae er aan overgehouden.
Ik heb mn bad cape al mogen ontvangen van mvm... denk 2 weken terug al... Hij is echt super zacht en is wit met een grijze rand... heeft nog een klittenband voor t inwikkelen... @echo's als alles volgens boekje loop heb ik vorige week dus echt mn laatste echo gehad wel een klein beetje jammer... Mijn vk is van de oude stempel en vind dat een groeiecho niet nodig is, voelen vind ze voldoende...
Haha jammer he miss mama van die echo's, hier zelfde. De cape heb ik ook nog niet ontvangen! ben wel verhuisd maar heb nog wel mijn nieuwe adres doorgegeven. Wat betreft voelen, ben ik geloof ik de enige die nu al af en toe een "beetje gek" wordt van het getrap? Ik heb echt minstens 3x per dag een giga druk beebje in mijn buik die volgens man lief (terwijl hij zijn hand op mijn buik had) "koppeltje duikelt met de navelstreng" Wel heel bijzonder hoor, maar hou mijn hart vast voor straks als het nu al zo heftig is.
Hier ook een drukte maker... vooral 's avonds ongeveer een uur na t avond eten... Ik voel ook echt dr kop of kont langs mn buik schuiven, dus ook lekker salto's aant oefenen. Vanaaf zelfs een harde buik van gekregen die is gelukkig wel weer voorbij...
Hier ook wel 10x per dag ofzo. Vind het juist superleuk en ben blij dat hij weer terug is. Als hij ander gast liggen voel ik hem ook wel vask maar zachterven wel minder. Nu is hij gewoon de hele dag bij me. Nu ben ik ook al sinds 5.00 uur wakker en hij is nog niet gestopt ( ha steeds een paar minuutjes). Gisteren zat ik eens naar mijn buik te kujken tijdens het drukke gedoe en zag nijn buik aan se buitenkant bewegen. Zo grappig gezicht
Ik voel hem eigenlijk ook de hele dag door, maar kan er niet wijs uit worden wat ie allemaal uitspookt. Elke keer als m'n man z'n hand op m'n buik legt wordt ie rustig en daarna gaat ie weer los. Ook als je heel graag wilt slapen... Nou dat lukt dat echt niet met dat gerommel in m'n buik... Boefje! shk wat leuk van die echo's, ik heb eigenlijk geen idee of er nog wat gepland staat, zal het volgende keer even vragen. Krijg wel lab formulieren mee volgende keer om suiker en hb te prikken. Maar dat vind ik alleen maar fijn. Even checken. Nijntjenijn dat word een nieuwe Epke! Sparks ik heb ook regelmatig een jeukende buik. Ik smeer met de speciale lotion van Palmers, bij het kruitvat te koop. Zit ook een of andere boter in, is heel vet en dik, heeeerlijk! En m'n buik blijft super mooi! Dat merk heeft ook een olie, die gebruik ik na het douche.
Hier vannacht ook weer feest in de buik. word vast net als mama een feestbeest hahaha En maar schoppen Mir heel herkenbaar als papa de hand op de buik legt stoppen en daarna weer gas erop hahaha Doet ze hier ook Denk dat ze de hand er te snel/ hard opleggen Hoeraaa vandaag alweer 23 wkn Nu hopen dat die pokke verkoudheid eens weg gaat dan is alles weer rustig
Hier trapt ze papa lekker in elkaar... Als mn vriend zn hand op mn buik legt (doettie inmiddels met enige regelmaat) dan schopt ze flink tegen m aan...
ben jaloers! Ik zou het ook wel willen voelen en er zelfs knettergek van willen worden! Maar helaas, op die 2 enkele schoppen na nog helaas niets.
weer een fototje van mijn buik, voor mijn gevoel groeit mijn buik wel heel hard... Maar ik ben er trots op! En in mijn buik groeit ook zo'n druktemaker! Heerlijk! Pas in de bioscoop was de kleine zelfs aan het protesteren, want telkens met de hardere bassen begon de kleine druk te worden. Dus voor mij geen bioscopen of luidruchtige feestjes meer maar vl heeft de kleine welgeteld 1 keer gevoeld haha. hij had zijn hand heel zachtjes op mijn buik gelegd, en toen voelde ik een zacht schopje, en toen voelde vl het ook! Maar hij twijfelde, hij vond het wel heel snel gaan. Toen legde ik hem uit dat de kleine hem echt geen hand zou gaan schudden vanuit mijn buik en dat het altijd maar snelle trapjes zijn (tenzij de kleine zichzelf helemaal omgooit) haha. Ik zie het vanaf de buitenkant al soms (kun je nagaan welke kracht de kleine al heeft!)
hier wel standaard met 30 weken een groeiecho,(vind ik niet meer dan normaal) met 35 weken een liggingsecho weet ik niet, ik was met 30 wkn gelijk overgedragen aan het zkh en daar hebben ze alleen met 37 weken nog een echo gedaan juist alleen voor de placenta (die lag heel laag) Ik ben afgelopen vrijdag naar Waylon geweest, geweldig!! en beebje was heerlijk rustig (misschien ook wel net als mama aan het genieten ) @hier: zoow ik hoop dat ik nu nog maar 1 keer hoef te prikken in dat zkh. Het prikken is het ergste niet maar dat heen en weer gereis met de bus en met kind pffff.... gelijk ook maar even het centrum in gegaan voor het eerste pakje! och en ik had al zo'n last van die horrormonenmonsters