Net vrouw van MvM geweest, flesjes afgeleverd dus ik kan direct beginnen. Testje was mooi donker, dus het lijkt nog steeds goed te zijn. Ik moet nog 2 weken op 2de echo wachten - ik hoop dat ik dan iets meer dan leeg vruchtzakje zie.
Vanavond weer een echo gehad. Het zag er prima uit. Vruchtje goed gegroeid en hartje klopt mooi Nu over 3 weken weer de volgende echo en controle.
Hallo dames, Ook ik sluit me hier graag bij aan. Ik ben nu 5 weken zwanger en mijn due-date is rond 17 juni. Iedereen gefeliciteerd en Ior, Heel veel sterkte. Ik zal voor je duimen!
Hallo meiden, Ook ik sluit me hier aan, volgens eigen berekeneningen 31 mei uitgerekend, en volgende week donderdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige, hoor je dan ook meteen wanneer je precies bent uitgerekend? Verder iedereen van harte natuurlijk!
Welkom pooh en xxdxx! Xxdxx denk dat je banner niet helemaal goed is, als je eind mei uitgerekend bent, zou je bijna 9 weken zwanger zijn
Goeiemorgen meiden, ik wil even wat in de groep gooien. Ik weeg mezelf 1 x per week. Ik weet dat ik aankom, maar wil het wel in de gate houden. Nu ben ik in 3 kwn tijd al 2,5 kilo aangekomen . Ik snoep bijna niet meer, eet om de 2-3 uur iets gezonds, drink veel etc. Ik schrik hier best van. Ik was al vrij zwaar (95 kilo, 1.80 lang) en wil eigenlijk niet te veel aankomen anders ben ik bang voor m'n knie waar ik drie keer aan geopereerd ben en m'n enkels zijn ook alles behalve sterk. Zijn er meiden die nu ook al zoveel zijn aangekomen???
Ik weeg me nu ook wekelijks. Twee weken terug was ik een kilo bijgekomen op een week tijd en dit voelde ik ook. Voelde me helemaal opgeblazen enzo. Maar die kilo is er nu weer af omdat ik me steeds misselijk voel en bijna nergens trek in heb. Ik zit dus eigenlijk nog steeds op mijn 'startgewicht'. Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling dat je de eerste weken/maanden al erg veel bij aankomt....? Want het vruchtje zelf weegt maar een paar gram, dacht ik. Ik weet het eigenlijk allemaal niet zo goed
Hooi Mir81, Volgens mij is het best normaal hoor dat je wat aankomt in het begin van je zwangerschap, ik kwam ook een topic tegen over hoeveel kom je aan in welke periode van je zwangerschap. Misschien daar even kijken? Ik zou me niet teveel zorgen maken, zolang je gezond eet en goed drinkt kun je er weinig aan veranderen. En grote kans dat het er dan ook zo weer af is als je bevallen bent! Mijn start gewicht was 63 kilo, en ben nu ook al 1,5 kilo aangekomen hoor. Komt omdat je in het begin al 1 liter bloed extra aanmaakt voor je baby, en dat je baarmoeder en alles al wel een stuk groter wordt. Dus niet teveel over piekeren, en al helemaal niet proberen af te vallen tijdens je zwangerschap!!
Hoi Mir, Ik heb precies hetzelfde!! Ben ook van aardige omvang en ook al bijna 3kg erbij! Snapte er al niets van... Gelukkig zijn we dus niet de enige Schijnbaar komt er bij ons (als maatje meer) iets sneller wat bij op. Tenminste, dat haal ik eruit bij andere topics.
Ik ben nog niet aangekomen (ben ook wat voller ) maar ben dan ook erg misselijk. vooral het avondeten valt niet goed dus eet ook een stuk minder nu... hoop ook niet al te veel aan te komen deze zwangerschap
ik kreeg laatst al de opmerking: je hebt een dikke kop gekregen. Let er wel op, maar weeg mezelf niet wekelijks.
nou hier ook al 2 kilo aangekomen ..eet niet bijz ongezond ineens .maar ik ben wel gelijk gestopt met roken dus daar zal het misschien wel mee te maken hebben .ach ik ga me er niet druk over maken moeten jullie ook niet doen dat komt wel weer als beebje er is haha
s avonds zet mijn buik ook al behoorlijk op.. maar niks in gewicht. zelfs iets afgevallen. Zijn jullie ook zo misselijk de hele dag door?
Hooi Chihuahua, Misselijk ben ik gelukkig alleen geweest tussen week 6 en 7,5. Nu heel af en toe nog een vlaag, maar kan gelukkig weer bijna alles eten. Alleen van de geur van koffie wordt ik echt nog misselijk.
Ik sta expres niet op de weegschaal. Ik wil het ook echt niet weten. Voordat ik zwanger werd was ik fanatiek aan het lijnen en aan het sporten. Nu beweeg ik alleen nog op mijn werk en als ik op mijn paard rijd. Ik moet morgen voor het eerst naar de verloskundige, spannend hoor. Mijn schoonvader blijft erbij dat het een tweeling wordt omdat ik al een buikje heb. We zullen het morgen zien Nog een vraagje: ik wil ook zo graag laten zien hoeveel weken ik ben in mijn onderschrift, maar weet echt niet hoe het moet help!
Hallo dames! Ik doe hier graag mee! Ben ong 6 à 7 weken naar eigen denken .. En heb ook flink last al van een darmenbuikje. Savonds is het naar mijn idee net een ballon! Zal morgen even een foto plaatsen! Vrijdag termijnbepaling ik zal ong begin midden juni uitgerekend zijn. Denk k zelf tenminste, weet ik nog niet zeker
Ontzettend leuke site ! Mooi ook! Mijn complimenten !! Als je de link nou in je onderschrift zet, kunnen we hem altijd bekijken met 1 klik!