eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Mooie buik Corry!!!!

2. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wat een mooie buiken en mooie verhalen komen er voorbij!
    Vind het heerlijk om te lezen hoe jullie alles ervaren :)

Hier gaat alles nog steeds goed, gisteren even een off day gehad, maar dat lag aan mijn hormonen haha.
    Vandaag weer helemaal anders gelukkig.

Wil alleen zoveel, en kan niet meer echt alles zo goed, daar moet ik toch wel even aan wennen....
    Eind februari gaan we samenwonen op de boerderij, er is al veel ingepakt, maar straks verhuizen en niet alles meer kunnen,
    zijn dingen waar ik tegenop zie :(
    Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik kan niet wachten om eindelijk aan het babykamertje te beginnen.

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hoezo dement...weet niet eens of ik hier neer heb gezet dat ik een weekje geleden mn 20 weken echo had (jaja met bijna 22 weken) en dat alles er goed uit zag!
    Kleine is erg beweeglijk en druk en dat maakt het voor de echoscopiste niet gemakkelijk.....
    Aan mijn buitenkant (heel veel overgewicht zie je niet dat ik zwanger ben)
    Gelukkig voel ik die kleine geregeld druk tekeer gaan in mijn buik!
    Het kamertje word binnenkort behangen en de meubeltjes die we overnemen van vrienden staan op hun overloop op ons te wachten. (ook een box en badje enzo)
    Het word nu allemaal zo echt! Vorige week ook wezen shoppen voor allerlei spullen, sommige dingen al in huis, andere halen we ergens in februari op. Leuk hoor, mooi boxkleed uitgezocht, voedingskussen, matrasje, beddengoed enzo.
    Wat ik nu wel merk is dat dingen mn meer energie kosten, ben momenteel ook lekker verkouden en de verloskundige zei dat ik alleen paracetamol en thijmsiroop mag gebruiken....
    Oh ja, ook lastig....moet je zo hard hoesten, verlies je nog urine ook..schaamschaam.

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    nou ik had mn berichtje denk ik iets te vroeg gepost hahaha. Vandaag enorm veel gerommel in mn buik (voelde vanalles bewegen) en de buik is ook een echte babybuik aan het worden!! Nog geen mooie, maar zal kijken of ik hem van mn telefoon af krijg. Heb nog niet zo'n bult als jullie, maar loop ook 2 a 3 weekjes achter. Hoop dat het snel gevoeliger gaat worden, want dan voel ik de schopjes ook!

Mooie buiken komen hier weer voorbij!! En goed nieuws dus bij de 20wk echo! Veel succes met verhuizen lavitabella! Geloof mij: het kan soms best heel fijn zijn om niet alles te hoeven sjouwen en doen. ;)

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier de buik! Een aardige groeispurt in 3 dagen tijd. Ben er misselijk van geweest!

En nog even trots mijn breiwerk... De onderkant van het mutsje is 7cm wit en dan de naam in dezelfde kleur roze erin. Moet alleen nog het mutsje rondhechten en dan van alles nog de naden wegwerken. Alleen nog handschoentjes en ik ben klaar! Tjah ach... Als het dan toch nog een jongen blijkt (lijkt me sterk) heb ik in elk geval goed geoefend hahahaha. :p;) Kleur roze heb ik nu niet helemaal goed op de foto gekregen, maar meer fuchsia.

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Kei leuk breiwerk Littha!!! en ziet nu toch wel een buikje hoor!!!!
    Kunnen de eind mei meiden niet bij jou bestellen??? :p

Ik heb een paar haak werkjes gezien in de ouders van nu, begint het bij mij ok echt wel te kriebelen daar iets mee te doen ( kei leuke hoes voor de Maxi-Cosi )

Lavittabella, iedereen heeft hier weleens (of in mijn geval heel vaak) een off day... ook die gaan vanzelf over.
    Lijkt mij ook erg stressvol om te verhuizen en niets te kunnen doen... ben nogal een perfectionist en andere doen t nooit zoals ik dat zou doen :p

@ shandy... toch nog een update van een goede echo :)
    Hier ook lekker aan het rommelen in huis voor de baby...

Gisteren is de boekenkast opgehaald, daar staat nu de kinderwagen (daar boven komen boeken planken) en gisteren hebben andere mensen juist weer t zonnehemel opgehaald die op de toekomstige babykamer stond...

Nu nog t logeer bed waar we nog steeds niet vanaf zijn :p

We zouden komend weekend babykamer shoppen en de dag erna klussen, maar dat is toch een week verschoven :(
    Schoonvaders heeft zondag geen tijd, hadden ze niet zo goed over na gedacht :p
    Wel jammer, had me er best wel op verheugd.

7. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Lavittabella Ook hier regelmatig een offday hoor, dat ik echt het ene been niet voor de andere krijg, ik heb me er indmiddels maar bij neergelegd. Ook hier zit het niet in de aard van het beestje...
    Maar ik snap heel goed hoor dat je opziet tegen de verhuizing, ik zie ook op tegen de verbouwing.

Shandy, fijn dat alles goed is! Leuk he alles bij elkaar zoeken en shoppen.

Littha, niet zo minderwaardig hoor, dit is toch al een hele mooie buik!!!! En wat fijn dat gerommel! Mooi hoor je breiwerk. Ik zit er over na te denken om een geboortetegel te gaan borduren. Ik verveel me op m'n werk en dat gaat nog ruim 1,5 maand duren.

Morgen ga ik lekker shoppen, Ikea, Prenatal (Blije doos ophalen), Babydump (doos ophalen) en de Babyplanet! Zin in!!! :D

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    WAAAAAAAAH net ff geweldig nieuws gehad...
    Mijn beste vriendin is zwanger!!!!

Ze heeft zooooo veel moeten doen om zwanger te raken, en nu t eindelijk een beetje heeft los gelaten is ze zwanger...
    Is toch waar wat mensen zeggen :D

Dus heb al huilend aan de foon gezeten met dr ghihihihi

9. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miss mama, wat ontzettend leuk voor je vriendin!
    @littha, mooie buik hoor! En leuk al die breiwerkjes. Ben inmiddels aan een tweede dekentje begonnen, want de eerste bleek veel te groot haha.
    Hoera, vandaag hebben we feest hier, want mijn dochter wordt 6 jaar:),! Wat is dat snel gegaan terwijl ik alles nog als de dag van gisteren kan herrinneren! Ben dus vandaag vrij! Ook wel lekker, want heb weer wat buikpijn:(
    Iedereen een hele fijne dag vandaag.

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gefeliciteerd met je dochter Sparks!!! maak er een mooie dag van :)

11. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Missmama wat een leuk nieuws!!

Sparks gefeliciteerd!!!

12. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Missmamma wat een super goed nieuws zeg voor je vriendin.
    Sparks gefeliciteerd met je dochter!

Ik heb vandaag een baal dag. Gisteren heb ik teveel gedaan en moet daar nu voor op de blaren zitten. Ik ben gisteren na wat schoonmaak met mijn paard gaan lopen. Doordat alles onder een sneeuwlaag ligt en ik niks met haar kan doen was ze behoorlijk druk. Gelukkig doet ze wel normaal, alleen heeft ze flink de pas erin.
    Nu voel ik dus mijn heupen en rug heel erg ondanks dat ik niks doe. Plus dat ik super moe ben, wilde nog wel van alles doen vandaag

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ben nog steeds ondersteboven (positief dit keer) van het nieuws... Ze heeft echt er zoveel voor gedaan.
    Toen ik wist dat ik zwanger was, vond ik t best moeilijk haar t "goede" nieuws te vertellen... uiteraard was ze super blij voor me, maar voor haar ook weer moeilijk...
    Nu niet meer... nu zijn we samen blij :D en nu kan ze mij 's nachts opbellen als de hormonen dr teveel zijn geworden :p

Is heel moeilijk myladyw maar toch moet je er bij neer leggen...
    We kunnen (al zouden we wel willen) niet meer alles tegelijkertijd...
    Je rust goed nemen hoor!!!

14. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Mylady doe maar rustig aan vandaag, even warme douche/warm bad en veel liggen, kunnen je spieren en banden even tot rust komen.

Missmama ik snap helemaal hoe je je volet, mijn vriendin probeert ook zwanger te worden en heeft nu tijdens mijn zwangerschap al 2x een vroege miskraam gekregen... :(

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    hey gatsie... blijven toch rot situaties...
    Hoop ook voor mijn vriendin dat alles nu goed mag gaan, dat heeft ze zo verdiend :D

Vanmiddag ga ik met mn buurvrouw mn trouwpakje passen :D
    Heb m gisteren al binnen gehad, maar mn vriend was thuis dus heb m nog niet kunnen passen ghihihi

16. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Vergeet echt te reageren hier doordat het verplaatst is..
    Hier gaat het op en af..van de week in de sneeuw iets te ver gelopen waardoor ik erg veel pijn kreeg in mijn banden en harde buiken had.
    Afgelopen dinsdag weer controle gehad (en sorry, ik krijg elke 2 weken een echo) en alles was goed! De boys liggen goed op schema qua groei. 5 februari moer ik weer voor controle en echo.
    Ook is mijn baarmoederhals opgemeten en de harde buiken doen nog niks en
    was mijn baarmoederhals dus nog mooi lang.
    Ook wij gaan morgen shoppen bij ikea en prenetal..even kijken voor een nieuw bed voor onze zoon.
    Verder heb ik 2 hele drukke boys in mijn buik, mijn buik gaat alle kanten op!

17. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties!! Ben er ergens ook wel trots op haha.

Ben even de namen van iedereen kwijt, maaaaaar:
    - shoppen: lekker heh :) Het wordt allemaal zo echt dan!
    - dekentje breien: kan die niet in de box als hij/zij daar in slaap valt? ;)
    - kussenhoes haken: leuk idee! Ik kan niet haken, maar klinkt super!
    - bestellen bij mij: haha, ik heb niet vaak gebreid en ben dus ook niet super snel. Over die muts deed ik ook 3 avonden, dus helaas. Wil hier nog genoeg doen! Ik kan wel patronen doorsturen voor diegene die willen :).

vriendin zwanger: super nieuws!!! Nu duimen dat alles goed blijft gaan!
    vriendin miskramen: tjah indd heel naar nieuws. Hopen dat ze snel weer zwanger wordt en dat het zo blijft!

pijn/offdag: even lekker vrouw zijn helpt ook! Indd lekker onder de douche of in bad, goed scrubben/wassen, scheren, helemaal insmeren met lotion, nagels knippen, lekker eten maken waar je echt zin in hebt en vooral op de bank liggen filmpjes kijken hahahahaha Gewoon even een vrouw momentje en luie dag! Veel plezier en hopen dat het helpt!

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

@ Marcy, je hoeft echt geen sorry te zeggen dat jij regelmatig echo's krijgt, het is tenslotte om te kijken of alles goed gaat.
    geen excuses meer hoor ;)

@ missmama: Wat leuk voor jou en natuurlijk je vriendin!
    het is idd waar dat als je er minder mee bezig bent dat je grotere kans hebt om zwanger te worden (ik ben ook ervaringsdeskundige) jammer dat er zoveel vrouwen zijn die het niet willen weten of die het echt niet los kunnen laten, het scheelt zoveel stress en frustratie elke maand.

hier ook een off day, ik heb nog een heel huis aan kant te maken voor het weekend (verjaardag van zoonlief) maar mijn lichaam werkt vandaag niet echt mee, zucht!!;)

19. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ik doe ook breien/haken. Als het goed is komt vandaag me wol binnen voor het dekentje. Ik ga een dekentje haken. Niet een dikke deken, maar ze bij mij of manlief ligt dat we het over haar heen kunnen leggen. Uiteraard met roze erin :D. Ik vind haken veel sneller gaan als breien. Nu ligt het er natuurlijk aan welke pennen je gebruikt. Voor me zwangerschaps was ik voor mezelf een vestje aan het breien met naaldje 3. Schiet niet echt op. :D. Heb het maar even aan de kant gelegd. Ik kan hem nu niet passen. Leuk dat er nog best wat mensen haken en breien

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ik heb vroeger als kind wel gebreid... sjaaltjes voor mn barbies ghihihi verder kwam ik niet :p

Altijd wel creatief bezig geweest maar niet echt heel veel of vaak of zo... nu heb ik gewoon zin gekregen om te gaan haken...

Moet alleen nog materiaal gaan halen, weet iemand waar je dat goedkoop kunt halen???

Deel Deze Pagina