eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ehhh, hoe ik eruit zie?
    Tja, ik moet daar ook in 'oma' onderbroeken gaan lopen hahahaha, dus weet niet of ik jullie daarna nog hier durf te 'spreken' whahahaha :D

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ooh sexy positie ondergoed hahahaha

volgens mij heb je hier al eens een foto gepost met je gezicht er op...
    Ik dacht te weten hoe je er uit ziet in ieder geval :)

3. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Miss Mama, heb je ook een patroon van die maxi cosi hoes? Ik doe al heel veel haken met zpagetti, ben nu net bezig met een kleed. "granny square" stijl. Als ik hem af heb dan zet ik wel een foto neer.
    Maar die hoes lijkt me ook erg leuk! Het voordeel van Zpagetti haken is dat het lekker snel gaat voor je resultaat ziet. Plus het is iets minder funest voor je vingers :)

Hier hebben we net een "babyproof" auto gekocht. Onze trouwe 205 hebben we omgeruild naar de wat grotere 306 :) Heeeel blij :)

4. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ghihihi mijn vriend wilt graag een 307 voor dat de baby er is... (ivm vakantiegeld e.d. word dat nog spannend)
    Rijden nu polo.

Ik heb er geen patroon van... hij stond in de "ouders van nu"
    Op hun site staat hij ook...
    Als je op google zpagetti maxi cosi hoes intikt kom je er al op :)

Aangezien jij bekent bent met t werken met zpagetti, hoeveel bollen denk je dat ik nodig heb.
    T worden er sowieso 2 omdat ik met 2 kleuren wil werken.

5. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Je hebt dan aan 2 grote bollen genoeg hoor! Ik weet dat het best duur spul is, maar het is wel van mooie kwaliteit en het resultaat is er vaak wel naar!
    ik heb het op de site gevonden idd, tnx! Let er even goed op wat in de omschrijving staat van het zachte voor het grote gedeelte en het stevige voor de rand. Er zit veel verschil in dikte etc van de zpagetti omdat het allemaal van recycle materiaal gemaakt is. Dus even in de winkel opletten. Ik koop het mijne altijd bij Pipoos.
    Veel plezier!

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Bedankt voor de tip!!!
    Dan moet ik er maar op uit gaan er voor... en niet online bestellen :)
    Moet toch nog ff 2 weekjes wachten voor ik t kan gaan halen :)

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    gezien er heel veel mensen zelf creatief zijn (ook buiten ons groepje) voor die dingen, vroeg ik me af of ze niet op de 9 maanden beurs staan met patronen en benodigdheden?

8. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    even tussendoor want wij moeten zo op feest. Maar er bestaat ook een goedkoper merk nl: ztringz. even zoeken naar de goede site en je hebt een bol van 1 kg voor 7,50 euro volgens mij!

P.S. ik ga snel bijlezen!

9. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Zo eindelijk ff tijd om te reageren. Als ik woensdag moet werken zal ik even bijlezen!!!

Heeeeeerlijk geshopt in Grun en goed geslaagd, eerst ikea toen idd babydump, prenatal en babyplanet, ideaal dat die drie nu naast elkaar zitten!

Heb o.a. campingbedje voor bij de schoonouders gekocht, matras voor ledikant, aankleedkussen en twee hoezen, dekbedovertrek + hoeslakens, hydrofielluiers + paar washandjes, vloerkleedje, ledverlichting voor m'n wandrek boven de commode (met kleurtjes!!!), boekje, knuffel met muziekje voor in de reiswieg, kruikjes + zakjes en nog wat leuke kleertjes + slofjes + mutsje, nou ja dat was het geloof ik wel... :D

Ben inmiddels al aardig van alles voorzien, nou het kamertje nog afmaken...

Hier zitten we letterlijke en figuurlijk in de shit. De wc doet het niet... We hebben geen riolering, maar een septictank. Nu is er waarschijnlijk wat verzakt of omhoog gekomen, door de nattigheid van het najaar en liggen de buizen niet meer horizontaal dus loopt het niet meer weg. Ik kan gelukkig plassen op m'n postoel, maar ik moet er even niet aan denken dat ik vandaag een grote boodschap moet doen. We gaan morgen (vandaag zit manlief op school) naar de sanidump om een wc op te halen en dan gaan we voor, waar vroeger de wc zat, een nieuwe wc maken. Dat zit bijna naast de put dus dan hebben we geen meters pvc meet nodig en is de kans op ellende vele malen kleiner. Dus vandaag ga ik opruimen zodat we morgen los kunnen... Als het goed is krijgen we morgen een dixie naast het huis :).

Nou ik ga aan het werk, tot woensdag!

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    wat een shitzooi!!! Succes er mee!!!

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    missmama: ik dacht het en jij zei het!! Succes indd met alles! Wel heel fijn dat je nu al veel hebt voor de baby!

12. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Net een mailtje gestuurd naar het castingbureau.
    Heb dit weekend het rooster voor de modeshow eens goed doorgekeken en 6 dagen van huis met met dagen van 9.00 tot 17.00 en 2 dagen van 10.30 tot 21.00 (en daarvoor + erna nog 1,5 uur rijden) vind ik teveel.

Begin de afgelopen dagen te merken dat ik 's avonds toch iets sneller moe ben en het lijkt me niet verantwoord als ik na een dag van 10 uur nog 1,5 terug naar Ehv moet rijden, en dat 6 dagen lang.
    Ben benieuwd, als ze voor iemand anders kiezen snap ik dat natuurlijk.
    Zou jammer zijn, maar dit moet iets zijn om naar uit te kijken, niet om tegenop te zien...

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    je hebt helemaal gelijk!!

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Dat is ook zo lavittabella!!!

Denk dat ze dat ook wel moeten begrijpen, t gaat om zwangere modellen...
    Misschien dat ze je de helft kunnen geven of iets dergelijks...
    Hoop dat je snel antwoord krijgt :)

15. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Dat zijn inderdaad errug lange dagen... Dat ze dat niet wat beter verdelen...

Ik is blij, de dixie staat er :D.

16. kornasia

kornasia Lid

29 sep 2012
    51
    0
    0
    Administratief
    Drenthe
    Pffff moest zo veel bijlezen alweer :) Ik zie dat jullie creatief bezig zijn - ik ben jaloers - ik kan dat niet :( Ik kan alleen maar kopen :D Dus ik heb vorige week op marktplaats 2 pakketten babyklertjes gekocht samen voor 40 eur - nu heb ik doos vol babyklertjes: hele mooie zomerklertjes maat 50-62 :):):) daarnast heb ik ook paar kleertjes in gewoone winkels gekocht :):):) Dan heb ik nog mooie speelkleed van fisherprice rainforest +2 kruiken met zakjes voor 30 eur gekocht. Mijn man heeft babykamer bijna afgemaakt - nu nog alleen maar laminaat en lijsten. Dan kan ik meubeltjes kopen :):):)

En verder.... ik heb ziek al 4de dag: 3 dagen geen stem gehad en vandaag heb ik mannenstem. Ik hoop dat ik snel beter word dan kan ik tenminste iets doen.

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Beterschap meid!!!
    Toch die lagere weerstand he :)

Vorige week hadden we al ons geboortekaartje uitgezocht, omdat we die gewonnen hadden...
    Dit weekend ben ik lekker bezig geweest om hem helemaal naar onze zin in te vullen.. 1000en gedichtjes door geneusd ghihihi
    maar tisz wat moois geworden...
    Als de kleine is geboren zal ik kijken of ik m hier kan plaatsen, krijg namelijk een digitale proefdruk.

Vandaag maar weer eens strijken...
    Toch heerlijk dat er af en toe al van dat babyspul bij zit (word nu gewassen, gestreken en in een curverbox opgeslagen)
    Wellicht was ik t nogmaals als de nesteldrang aan komt waaien :p

Heel misschien gaan we woensdag babykamer shoppen :D
    Dat ligt er aan of mn vriend moet werken en dat weet hij woensdag ochtend pas...

heb er al wel zin in... als ze dan hebben geklust van het weekend en de meubeltjes staan in elkaar dan kan ik de kleertjes in de kasten gaan leggen :D

Zo weer een heel verhaal, vanochtend niet aan gedacht :p

18. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ik zie dat er weer een hoop te lezen is in dit onderwerp. Ik zal dit straks of morgen doen. Momenteel ff vreselijk sip.
    Had vandaag controle en met de kleine is alles prima in orde.:)
    Alleen ik ben vorige week ook geweest en moest het toen rustiger aan doen ivm vocht vasthouden, harde buik etc.. Ik heel de week rustig aan gedaan,maar heeft niks geholpen :(.Moet nu minimaal een week thuis blijven en rusten. :( . Na een week wordt er weer gekeken en dan mag ik misschien voor halve dagen beginnen. Voel me er echt kl*te door. Ik heb een brief van de vk gehad die ik aan de arbodienst moet sturen. Ik meld me nooit ziek en nu moet ik dat doen. Loop zelfs met griep en koorts nog door. En zelfs nu ik gezeur heb op me werk omdat ik zwanger ben ga ik ook gewoon door en meld ik me niet ziek. Baal er flink van. Ik zit dan ook te denken om morgen gewoon te gaan werken

19. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Suus ik snap dat het gezien de omstandigheden op je werk echt ontzettend kl*te is, maar zou toch luisteren naar je vk!!! Straks lig je de rest van je zwangerschap in het ziekenhuis, dat lijkt me ook niet de bedoeling, toch?

Pas goed op jezelf meid, alleen jij en de kleine telt op dit moment!

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Wat mir zegt!!!
    Je vk zegt dit niet voor niets meid!!!
    Jij en je kleine zijn op dit moment t belangrijkst, niet je werk of collega's ;)

Deel Deze Pagina