Ja ik heb geen zwangere in mijn omgeving dus daar kan ik het niet mee bepraten. Maar het is zo mooi! Ik zei ook tegen mijn aanstaande het babytje is nu al zo krachtig, ik geniet er ook elke keer zo intens van. En dan lacht mijn aanstaande mij uit. Die is behoorlijk nuchter voor alles, en als ik zeg dat hij contact moet maken doet hij dat even, en na 1 of twee schopjes vind hij het wel genoeg geweest . Dan zegt hij uuh die baby is nu van jou, maar straks als de baby eruit is dan ga ik contact maken, meer dan dat jij wil hahaha.
hier voel ik de baby af en toe ook links en rechts tegelijkertijd... heb t idee dat t kop en kont zijn... Althans, meer voet en kont, onze kleine meid ligt graag met dr voetjes naast dr oren dus als ze over dwars ligt kan ik een schopje en een draaikont tegelijkertijd voelen zeg maar... dat is in ieder geval wat ik denk dat ik voel... Mijn aanstaande is ook een lekkere nuchtere... hoeft ook nog geen contact met de kleine te maken. Merk wel dat ik goed contact heb met mijn buik alleen niet zo met de baby, beetje vaag maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel... 2 dagen terug wel in eens echt contact met de kleine... Lag in bed, kleine was druk aan het trappelen. (toen mijn vriend beneden lag te slapen) Ik legde mijn handen op mijn buik en zei echt tegen dr, nou meissie... nou gaan we lekker rustig worden, mama wilt heeeel graag slapen. Toeval of niet, onze kleine meid werd daarna wel rustig en voelde alleen nog maar kleine bewegingen. Ik vertelde t gisteren tegen mn vriend, zo van zal wel toeval zijn geweest, maar dit en dit gebeurde er. Was HIJ ineens helemaal vertederd ghihihi Soms verrast hij me toch weer zo enorm
Voel m hier vooral laag. Volgens de vk zot mijn baarmoeder netjes waar t hoort en dat is iets boven de navel ( ongeveer 2 cm). Weegschaal: ik heb er ook pas kort een sinds in wat wilde afvallen. Due van de vk in zo'n ouderwetse. Ligt er maar net in welke kamer je staat hoe die afgesteld is. Dus dat wisselt best wel eens. Thuis een digitale dus veel handiger. En doe t vooral omdat ik nu eet waar ik zin in heb dus ook snoepen. Als ik zie dat t heel veel aanzet dan stop ik daar gelijk mee. Wil geen tientonner worden na mijn bevalling. Gisteren is de babykamer geleverd. Echt gaaf maar mijn hele huis staat vol spullen ( hadden nog verl meer namelijk). Gisteren de 3 deurskast en ledikant in elkaar gezet en vanavond of morgen de commode. Ben helemaal happy. T doet vandaag wel zeer overal.t is bestveen maddieve kamer en heel solide maar betekend dis ook zwaarder en meer werk met zoveel schroefjes, houtjes en andere dingetjes
Gisteravond eindelijk een mailtje na 4 dagen gekregen, de modeshow voor mij gaat niet door op de 9 maandenbeurs . Ze zoeken iemand anders (lees een nadere zwangere gek haha) die wel 5,5 dag aanwezig wil zijn.... Er valt nu toch een 'last' van mijn schouders. Een lekker idee, toch een week vrij en dan 1 dagje heerlijk op mijn gemak met ons mam en mijn vriend rondneuzen op de 9 maandenbeurs en naar huis gaan wanneer ik wil Die week verder gezellig uit eten, sauna en andere leuke dingen doen voor de verhuizing!
Hoi meiden, even een kort berichtje van mij. Gister op weg naar huis op een kleine kettingbotsing gereden... Auto stuk, ik in de stress met een hele harde buik. Manlief met de autoambulance de auto opgehaald en toen door naar de verloskundige, hartje klopte goed gelukkig. Vannacht de kleine eindelijk weer gevoeld. Nu overal spierpijn en gevoelige banden. Even een paar dagen bijkomen...
O, Mir....wat schrikken!! Gelukkig maken jullie het 'goed'!! Veel warme kruiken bij je leggen en warme douches nemen
jeetje mir!! Doe rustig aan en indd warmte helpt... Blij te horen dat jullie beiden niets hebben, maar alleen een vervelende lichamelijke reactie.
Dat is schrikken!!!! Doe lekker rustig aan Mir!!! En gelukkig is alles goed met de kleine! Ik had gisteren bewegingen op kunnen nemen met mijn camra ik ga proberen of ik ze op youtube kan zetten want dat kan mijn zus ze ook zien, (die zit al een half jaar in het buitenland en mist alles tot nu toe, wij zijn heel close dus dan begrijp je wel ongeveer hoe dat voelt.) De bewegingen waren zachte rol bewegingen, grappig om te zien Gelukt! 22+4 kijk onze kleine! - YouTube
Dat is schrikken zeg mir! Gelukkig dat alles goed gaat met de baby. De spierpijn zal wel een tijdje duren.
Oh wat een schrik mir! Doe maar even rustig aan. Ik voel de kleine nog niet zoveel. Soms is het even heel druk en daarna voel ik zo twee dagen weer heel weinig, maar dat zal ook wel met de placenta te maken hebben en ik heb redelijk gespannen darmen. Qua gewicht ben ik zo'n 6 kilo aangekomen tot nu toe. Wat jammer lavittabella, maar gelukkig wel meer rust voor jou dan, want die dagschema's waren wel heel lang. Hier zitten we in de ziekenboeg. Mijn dochter heeft keelontsteking en ik ben zelf ook niet al te fit. Helaas loopt het financieel op het moment ook niet zo lekker dus ik heb echt even een baalmomentje ook al weet ik dat het straks wel weer beter gaat.
Wat leuk Corry!!!! Je ziet het echt kei goed... Mooie buik lavittabella!!! Hier nog 2 daagjes en dan word er geklust in de babykamer duurt alleen nog wel 2 weken voor de meubeltjes er zijn... kamertje paste niet in de auto van mn schoonvader, dus moet toch nog bezorgd worden en de planning was al vol...
@corry.Leuk filmpje. Je ziet het goed bewegen. @Lavitabella. Mooie buik! @missmama. Leuk klussen in de babykamer! Volgend weekend gaan we de vloer leggen. Manlief zit dit hele weekend op de beurs in Zwolle. Ik zal kijken dat ik ook is een buikfoto plaats. Heb het idee dat ik nog niet veel buik heb .
Leuk filmpje Corry!!! Wat een mooie buik Lavittabella!! Hier is vanmorgen een begin gemaakt met de wc, heel fijn! Ik ben nog aardig van het padje... Heb vanmiddag toen iedereen weg was lekker op de bank geslapen. Ik heb hoofdpijn en alles doet me zeer. M'n knie is blauw van het tegen het dashboard knallen. Ik weet nog steeds niet hoe het met m'n auto is, of die nog te reanimeren is en wat dat gaat kosten... Ik ben nu wel heel erg blij met het gerommel in m'n buik, nog veel meer als daarvoor! <3
leuk filmpje corry en mooie buik lavita!! Fijn dat je de baby zo goed voelt mir! Stelt je toch gerust... Hier een soort babyboom gehad. één moest half februari en één begin en die zijn beide vanmorgen op hetzelfde tijdstip bevallen van een meisje hahaha. Van de laatste die ik weet heb ik nog niets vernomen, maar die is nu 1 dag over tijd. Wel grappig eigenlijk. Zelfde tijdstip, zelfde gewicht en beide meisjes haha...
Mir wat schrikken. Hou t nog ff goed in de gaten de komende dagen. Hoorde laatst ook weer zo'n horrorverhaal van iemand die al 26 weken was. Gatver. Ook een klein valletje kan funest zijn en t hoeft echt niet op je buik te zijn of direct mis te zijn. Maar t is een goed teken dat je kleine nu een paar dagen later nog steeds goed voelt. Lekker rustig aan en bijkomen. Wat betreft die auto; lekker belangrijk! Zo lang t met jou en de baby maar oke is toch? Auto's zijn vervangbaar.
Ik zat zojuist ff de papieren door te lezen van de kraamzorg, maar nu moet ook het bed omhoog zag ik. Ons bed is met geen mogelijkheid omhoog te krijgen. Is veels te zwaar. Maar ondanks dat ik in het ziekenhuis beval moet het bed wel omhoog (staat in de papieren van kraamhulp) . Staat alleen niet bij hoeveel weken/dagen het bed omhoog moet staan. Ik zit te bedenken wat ik anders kan doen. Een 2de matras op me eigen matras misschien. Of hebben jullie ideeen? En als 2de vind ik het doodeng als dat bed zo hoog staat. Ik rol wel is naar de rand waardoor ik bijna uit bed val. Nu zal dat straks misschien wat moeilijk gaan als ik een dikke toeter heb maar toch. Als ik er 's nachts uit moet vergeet ik dat het bed zo hoog staat. Ik lig dan gelijk helemaal gespannen in bed.
@suus: dat moet vanwege ergonomische hoogte als ze gaan kijken of alles goed terug gaat als je bevallen bent. Denk aan je baarmoeder, evt hechtingen e.d. Ons bed kan geen verhogers, dus we sparen nu al voor 6 bierkratten. Verder ligt het aan je kraamhulp hoor. Die van ons deed niet moeilijk en ik mocht zelfs op de bank liggen. De laatste tip die ik evt kan geven is een leenbed voor die paar dagen. Het gaat puur om de controles.