eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    mooi kamertje weer!!

En mir: zorgen voor a.s. papa is ook belangrijk! Hij moet straks lang genoeg voor jou zorgen ;)

Hier ook een goede dag vandaag. Zijn zoonlief zijn kamer helemaal aan het schoonmaken en opruimen. Gordijnen wassen, ramen lappen, meubels afnemen en hij helpt ons straks met speelgoed uitzoeken. Scheelt me dat straks weer! Alleen bijhouden is beter dan alles moeten doen op het einde haha.

2. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Mooie kamer Nicci.
    Zal ook snel eens een foto plaatsen, dan wel van de babykamer van onze dochter maar die blijft hetzelfde

Hier wat energie vandaag dus ik heb net samen met onze dochter de keuken gepoetst
    Nou ja ik gepoetst en zij geflodderd hahaha
    Van de week een keer de kastjes uitdoen en dan is dat ook weer gedaan
    Dan de badkamer nog en dan ben ik weer bij

Hubby is de trap naar de zolder aan het schilderen en als dat klaar is en de gordijnen zijn er kan dochterlief verhuizen en kunnen we met de babykamer aan de gang

3. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHAHA wat is iedereen aan de poets
    NESTELDRANG ????
    Ziet er wel naar uit hè ;)

4. shk

shk Actief lid

4 aug 2012
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nicci82 is die kamer van babypark? Lijkt op die wij hebben gekocht! Ook het matras wat je omschreef is dezelfde als die wij hebben.
    Ziet er mooi uit allemaal!

5. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Mooie kamer hoor nicci.

Bij mij gaat mijn schoonmoeder vrijdag beginnen met behangen. We hebben alles al in huis, dus als het behang erop zit zijn we al een heel eind.

Nesteldrang heb ik niet zoveel last van. Soms wel, maar dan doe ik weer teveel en kan ik daarna 2 dagen niks meer. Binnenkort 5 dagen vrij dus elke dag wat doen.

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Het is dat ik me nog niet fit voel, maar poetsdrang hebik zeker! Fijn dat'dat'normaal lijkt te zijn.
    Morgenavond komt de schilder het kamertje bekijken en maken we een afspraak om te behangen. De meubels staan bij vrienden klaar (hun jongste dochter sliep er tot 2 weken geleden nog in)
    Zo'n zin om de spullen neer te kunnen zetten. En te dromen hoe het zou zijn als daar een kindje ligt....
    En dan willen we eigenlijk ook nog de badkamer opknappen. Nieuw plafond, nieuwe tegels en een meubeltje met wastafel,kastje eronder en spiegel. Aanstaande papa heeft denk ik ook nesteldrang... hij zegt; anders komt het er voorlopig niet van :)

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Lekker hoor, dat gekeuvel met die baby kamertjes...

Verf is gedaan... plinten liggen er...
    Vader in spe wilt graag t helemaal af maken en ff verf halen voor de deurpost, is toch niet goed genoeg voor zn dochter ghihihi

Vind het zooooooooooooooooooooooo mooi geworden.. ben er gewoon een beetje emotioneel van...
    Zal morgen even een foto maken bij daglicht.

Mn schoonmoeder heeft ook nog een mooie lamp mee genomen die perfect bij het kamertje past.

Me is very tired but very happy :D (lekker slecht engels maar dat maakt me niets uit :p)

8. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ben benieuwd missmama!!
    En hier niet aan de poets hoor! Ik ben helemaal geen huisvrouw, heb er een hekel aan, dus zal mij benieuwen of ik ook nog aan de poest ga, hahaha!

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Thnx dames. Ben supertrots op de kamer.
    Shk: het is er idd eentje van babypark. De jersey shakery

Hier ook wat schoongemaakt en kleertjes etc gewassen. Langzaam komt de opruimwoede :D
    Helaas vanmiddag verjaardag dus kon niet alles doen wat ik wilde.

Nog ff een spamfoto van de muursticker. Volgens mij plaatst hij m weer op zijn zij maar jullie snappen het idee wel. We gaan straks waarschijnlijk nog even de boom doen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      4
  10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ooh wat leuk!!!

11. Suus84

Suus84 Niet meer actief

zo he iedereen aan de poets en de klus :D.
    Manlief is gister ook nog ff bezig geweest. De plafondlijsten zijn gelakt, de inbouwkast is gesaust van binnen, planken van de inbouwkast zijn in de grondverf gezet, Hang- en sluitwerk op ramen en deuren zijn teruggezet en ondervloer voor laminaat is gelegd.
    Van de week komt er iemand laminaat leggen.

Ik hoop dat ik zelf morgen weer aan het werk mag. Ik word gek van het thuiszitten en niks doen. Heb nog wel steeds last dat me buik zo gespannen/hard is rond de middag en is dan pas de andere dag weg :(. Maar ja in de loop van de ochtend neemt die hardheid weer toe. Ben benieuwd wat de VK zegt.

12. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik meld me aan voor de ziekenboeg... :( Vanmorgen wakker geworden met zere keel, oren en een warm rood hoofd... Heb het heel lang geprobeerd te voor komen door manlief met allerlei pillen en drankjes vol te stoppen, maar helaas, toch aangestoken. Ik hoop eigenlijk morgen weer aan het werk te kunnen... Nou ja als het niet erger wordt moet dat lukken.

Iemand enig idee wat je als zwangere vrouw tegen keelpijn mag gebruiken, strepsels en trachitol???

13. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik meen dat strepsels niet mogen
    Wat je wel kan doen is water koken met zout en daarmee gorgelen als het afgekoeld is
    Oud recept maar werkt erg goed en kan geen kwaad
    Verder paracetamol, neusspray en hoestdrank
    Bisolvon en noscapine hoestdrank mag alle 2
    Geen vicks vaporub of iets dergelijks daar zit een stofje in wat niet goed is voor zwangere vrouwen
    Je mag wel de babyversie gebruiken dat heet Luuf

beterschap allemaal

Hier nog steeds wel last van mijn mond doordat de kies getrokken is
    Hoop dat het snel beter wordt, ben er wel klaar mee

Hubby is weer een week van huis :(
    Is nooit leuk, zeker niet als je kind dan moet huilen omdat ze pap mist
    Maar goed vrijdag halen we hem op van het vliegveld en dan is hij een paar dagen vrij
    Dan eind febr eerste maart nog 2 wkn china en dan blijft hij in april en mei bij huis gelukkig
    Moet er niet aan denken dat ik in de weeën schiet en hij in het buitenland zit.

14. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    heh balen zeg dat je ook ziek wordt! Tjah ik zou je vk even vragen en anders gewoon kinderdrankjes pakken. Voor zoonlief hebben we bijvoorbeeld thijmsiroop van daro, geloof dat dat ook geen kwaad kan voor zwangeren. Verder van die dropsnoepjes als je bloeddruk niet al te hoog is. En voor hoesten helpt vaak ook neusspray!

@suus: fijn dat alles een beetje opschiet zeg! Ik ben ook benieuwd wat ze zegt!

Hier sinds het weekend baby vaker duidelijk aanwezig. Zorgt ook voor een beetje een gespannen buik en lichte buikpijn. Heb daarnaast ook het gevoel dat de buik een groeispurt heeft, dus zal daar wel aan liggen. Woensdag vk en donderdag eindelijk de 20 weken echo! Ben benieuwd...

15. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit word ons kamertje weer maar dan met wat kleine aanpassingen

Bijgevoegde bestanden:

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh wauw carma!!! echt heel moooi :D

@littha fijn dat je de baby vaker begint te voelen, jammer dat t ook pijn zich meeneemt...
    Vannacht ook wat flinke stompen in mn maag gehad van de kleine. Dat voelde niet lekker en slapen lukte daardoor niet...
    Gebeurd helaas steeds vaker dat t getrappel van de kleine pijnlijk aanvoelt...

Nou hier wat foto's van mn babykamer :D
    Me is zoooo happy :D

Hier krijgt papa denk ik ook nesteldrang...
    Volgend weekend gaat mn vriend verder (met zn vader) vind dat t witte opnieuw moet en de kleur op de deurpost past er niet bij en dat moet dus ook gedaan worden...
    Dus van 1 klusje komen er 100 ghihihi
    Ik vind het HELEmaaaaaaaaaaaaaaal niet erg... dit is de eerste keer dat hij zichtbaar zich bekommerd om onze kleine meid, dat is ook fijn om te zien :D
    Ik wist wel dat hij dat hij dat deed, maar is wel fijn dat zo een keertje te zien :D

Bijgevoegde bestanden:

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Heb apotheek even gebeld en strepsils en trachitol mag idd niet, overgeleverd aan de honingdropjes en tijmsiroop.. Paracetamol ben ik niet happig op dus dat probeer ik nog even uit te stellen.

Zal ook met zout water gorgelen even proberen!

Mooi kamertje hoor Carma! En bij jullie lijkt het ook al heel wat missmama!

Leuk dat je de kleine vaker voelt Littha! Ik heb ook regelmatig hie of daar wat steken of zeurderig gevoel. Zeker nu net na het ongeluk vind ik het wel eens lastig, zal m'n bm aan het groeien zijn of is het nog een reactie op het ongeluk. Maar de kleine beweegt goed, dus dan denk ik ach komt wel goed. Die spieren hebben ook even de tijd nodig om bij te trekken.

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi al hoor missmama, ik ben gek op die kleuren
    Fijn dat je vriend zo lekker aan de gang is, dan schiet het tenminste op

Littha fijn dat je meer getrappel voelt nu
    Ik geniet er elke dag van en vind het heerlijk

19. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    leuke kamertjes weer!! Geloof dat iedereen wat heeft met bruin hahaha.

Ja ik voel dr soms links, soms rechts, maar voornamelijk het idee dat ze horizontaal in mn buik zit haha. Als ik op mijn zij lig en iets teveel op mijn buik voel ik dr protesteren. Als ik dan op mijn rug ga liggen voel ik dr heerlijk spelen! Het is nog geen geschop echt, maar meer wat gefriemel en gerommel. Soms zoals je ze op de echo ziet 'springen'. Vind het wel gezellig haha.

Ik begrijp dat je 's nachts liever wilt slapen! haha. Enige tip die bij mij toen werkte was om even een rondje door het huis te lopen. Door het gewieg viel mn zoon in slaap en kon ik ook weer slapen.

Fijn dat je wat hebt gekregen voor de keelpijn! Ik ben ook niet happig op pillen. Ik neem ze altijd in tijdens het eten, anders krijg ik ze niet weg. Paracetamol is wel echt veilig, want die krijg je ook voor je gaat bevallen.

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh dat ga ik proberen... bedankt voor de tip Littha...

Deel Deze Pagina