eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@carma. Mooi kamertje!

@missmama. Wordt ook al mooi. Leuk de lamp in dezelfde kleur als de muur!

Zojuist bij de VK geweest voor me harde buik. Buik voelde nog aardig hard aan. Ze vermoedt dat de baarmoeder erg snel en sterk reageert op allerlei dingen. Mag gelukkig weer aan het werk, alleen nog niet fulltime. Moet het wel langzaam opbouwen. Ik hoop alleen dat me werkgever hiermee akkoord gaat. Hij is nogal moeilijk. Hij belde vanmorgen alweer of ik morgen alweer fulltime aan de slag kon gaan, want bepaalde dingen bleven liggen nu ik ziek was. En we hebben personeelsbijeenkomst van de week dus ik moet de gehele zaal nog verbouwen (stoelen, tafels e.d.) Ik vraag wel of iemand anders dit wil doen. Ik zei dat ik opbouwend moet gaan beginnen (stond ook in brief die hij heeft gekregen van VK) met het aantal uur wat ik werk, maar dat vond hij niet handig zei hij. Want er was nu achterstand van het werk dus zijn voorkeur was dat ik weer fulltime aan de slag ga vandeweek. Ben benieuwd morgen.
    Mag de gehele zwangerschap niet meer tillen, stofzuigen, dweilen, fitnessen etc. Moet na het werk echt me rust nemen zei ze. Dus gelijk vanuit het werk naar huis en gaan liggen om de buik rustig te krijgen. De baby schijnt er geen erg in te hebben tot nu toe. De buik groeit goed zei ze en de kleine was erg druk.

2. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh je zou je baas toch wat aan kunnen doen he!!!!
    maar hij kan wel een voorkeur hebben, maar mag jou niets verplichten... het gaat namelijk om je gezondheid en die van de baby...

Maar man ik kan me nu al zoooooo kwaad maken als ik zoiets lees...
    Sterkte meid... en geen dingen doen die je niet mag doen he :)

3. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een leuke kamertjes komen er weer voorbij! Nou hier gaat het iets beter. De ergste krampen zijn weg, alleen als ik veel doe en ' s avonds heb ik er nog wat last van. En als ik nodig moest plassen krampt het wat na. Onze kleine is vooral nachts heel erg druk en ze ligt vooral onderin dus steeds getrappel in de blaas en omstreek en dat doet toch nog wel behoorlijk zeer! Vanavond weer naar de vk, dus ik ben benieuwd.
    Gister de babydozen opgehaald in groningen. Zaten best wel leuke dingetjes in zeg!
    Succes morgen suus en doe rustig aan.

4. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mooie kamertjes dames. Allemaal idd een voorliefde voor bruin en neutraal :D

Suus: fijn dat je weer aan de slag mag maar idd lekker rustig aan. Mijn werkgever reageert gelukkig niet zo. Dat lijkt me echt vervelend.

5. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Bruin is gewoon hip :D :p
    Vind t zelf gewoon mooi en goed te combineren met blauw of in mijn geval roze :D

en daarbij, mocht er een keer een poepluier tegen de muur komen, dan valt t niet op whahahahahahaha
    Sorry, flauw grapje... :p

6. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Whaha. Das ook waar :-D
    Vind t ook mooi neutraal. Alles past erbij, heel handig

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Oh ik loop weer achter!
    @suus: rustig aan doen en denk aan jezelf en de baby! En wat kunnen sommige mensen toch onredelijk zijn, vraag me altijd af of hun wel kinderen hebben of niet...

Ik heb er geen foto van, maar hier hebben we ook 1 bruine muur en drie iets lichtere muren (nog vrij gekleurd hoor) En dan komen er witte meubels in. Ik had andere kleuren uitgekozen als ik het had gekozen, maar ik wilde graag mijn aanstaande de kleuren laten kiezen en die koos ook voor bruin! Lekker neutrale kleur, en makkelijk te combineren ook. ik heb de muren al geschilderd en ook het plafond, nu nog de kozijnen en dan gaan we de vloer uitkiezen en gordijnen! Zo leuk om te doen he!

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @suus: wat oneerlijk zeg!!! Laat hem zelf die dingen doen dan... :$:x

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Bij oorpijn is het ook weleens prettig om een watje met wat opgewarmde olie in je oor te doen. Oorpijn komt vaak van binnenuit, daarom is het soms ook prettig om neusspray te gebruiken. Stomen kan ook verlichting geven.
    Maar als je echt het griepje hebt wat nu heerst....duurt t best een poos voordat t over is....
    Begin nu op te knappen,maar nu prutten mn ogen..... echt alles wat kan ontstoken zijn in en rondom mn hoofd is ook ontstoken ( wat een tobberd):) )
    Wacht nu de behangmeneer af, die komtzo kamer bekijken en afspraak maken!

10. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Mijn werkgever is niet zo vriendelijk. Naar bepaalde medewerkers wel. En doodleuk zei hij een paar weken terug dat we meer vrouwen moeten aannemen in het bedrijf want er waren zoveel mannen. Ik wou er bijna een rotopmerking over zeggen:p , maar ik denk laat maar. Maar ik wacht het gesprek wel ff af straks. Hij zal wel gaan pushen dat ik gelijk fulltime moet gaan werken. Ik denk dat ik ook de arboarts is even ga bellen hierover. Ik werd gisteren nog gebeld door het UWV ivm me ziekmelding. Heb gelijk ff me zegje gedaan hierover en over wat er nog meer loopt. Dan kunnen ze dat in iedergeval in het rapport zetten.

Vandaag begint er iemand bij ons met het leggen van het laminaat in het kamertje. Als dat van de week ligt zal ik is een foto uploaden.

11. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Suus laat je niet dwingen tot dingen die niet goed zijn voor jouw en de baby, is die man helemaal gek geworden! Idd ff de arbo bellen, als jouw vk dit adviseert heeft hij zich er bij neer te leggen! En je gaat toch al helemaal niet lopen sjouwen met stoelen en tafels???

Ik heb straks een bos muur en een neutrale muur en de meubels zijn warm bruin. Als bekleding heb ik een beige overtrek in het ledikant en een taupe en lichtblauwe hoes voor het aankleedkussen. Er komt ook een vloerkleed te liggen met bruin/beige groen en blauw.
    Ik vind het een mooi geheel worden, alles past mooi bij elkaar!

Ik vind bruin en beige ook mooie neutrale kleuren, passen goed bij groen en blauw. Dus in mijn groene kinderwagen heb ik strak een beige omslagdoek met lichtblauw randje of een bruine slaapzak. Voor in het ledikant heb ik een lichtblauwe slaapzak.

Wat een weer zeg :$ sneeuw en hagel en onweer en wind onderweg naar m'n werk... Pfff blij dat ik de auto van manlief mee had.

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    nou mir, dan zit je toch verkeerd, want hier schijnt de zon! ;)

nou de laatste baby is ook geboren hier. De 4 van eind januari die ik kende zijn nu allen voorzien van een gezonde baby :) 3 meiden en 1 kerel haha.

Morgen ochtend de vk en overmorgen eind van de middag de echo! Heb er zo'n zin in om ons ukkie weer te zien! Jammer dat er niet meer echo's zijn... Volgende op de planning is de 9mnd beurs, de 3D echo en dan helaas toegeven aan het suikerwater :(. Tja we komen de tijd wel door! Duurt alleen soms zo lang hahaha.

13. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ff weer een update. Het was vannacht weer helemaal mis met de pijn, echt niet normaal. Dus de hele dag zowat in het ziekenhuis gezeten bij de gyn en allerlei onderzoeken gehad. Bloedwaarden waren goed, maar je kon de blaasontsteking er nog wel in zien, echo was goed, nieren zijn goed,bloeddruk en urine waren goed. Nu een paar dagen verplichte bedrust en pijnstilling gekregen. Als het niet beter wordt dan gaan ze me opnemen en krijg ik pijnstilling via het infuus. Ze denken dat het de nasleep is van de blaasontsteking:( Gelukkig doet onze kleine meid het super.

14. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ooh bah Sparks... Nou rustig aan dan maar he :)

15. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Jeetje sparks dat is vervelend, sterkte.

16. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Jeetje Sparks beterschap!!!

Gaan er van jullie ook op vrijdag naar de negenmaandenbeurs?

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    nee ik ga op zaterdag...

Heb gisteren wel ff die rolstoel gefixed!!!
    Staat voor me klaar en kan me bij de receptie ophalen...
    Geheel kosteloos, moet alleen mn legitimatie achterlaten...

18. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Toppie!!

19. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Wij gaan op donderdag. Mijn moeder loopt nog op krukken vanwege de operatie, dus een opklapbare rolstoel hebben we bij ons! Af en toe gaat ze dan even op de krukken en kan ik zelf lekker zitten haha. Ook handig :)

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Dat kan ook nog ghihihi...
    Handig geregeld zo littha!!!

Deel Deze Pagina