eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ja mag wel maar ALLEEN als ze zo'n beschermend schort hebben voor je buik :)
    Even naar vragen :)

2. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    @suus: je bewijst dus met je relatie dat mensen ongelijk hebben hahaha.

@schuldgevoel: hier heel hard gezegd even geen last van. Als ik niet zwanger ben doe ik het complete huishouden, de kleine man, de dieren, boodschappen en al het andere. Daarnaast is die vent van mij ook zo'n vergeetachtige, dus zijn complete agenda zit ook in mijn hoofd. Ik zie het momenteel als even rust. Straks als de kleine geboren is ben ik weer aan de beurt.

@missmama: oh jee... kun je de verf nog wel gebruiken dan? Ik kan me herinneren dat hij nog slaperig was van de carnaval haha.

@beschermend schort voor foto's: ik was in het begin van de zwangerschap bij een plastisch chirurg voor me pols in het UMC Utrecht. Daar weigerden ze een foto te maken omdat het schort niet altijd even goed beschermd. Dus zelfs in het zkh deden ze er voorzichtig mee, terwijl het om mn pols ging! Dan zit er een schort en een tafel tussen. Dus ik weet niet of het wel zo veilig is dan.

Hier alles weer rustig. Gisteren de woonkamer in spiegelbeeld gemaakt met vriendlief. We willen een grotere bank (hebben nu 1.80 totaal, kun je net niet op liggen) en om dat mogelijk te maken moesten we de zithoek veranderen. Voordeel is wel dat alles weer is uitgezocht! Hopelijk kunnen we hem begin volgende maand halen.

3. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hahaha ik zie net staan bij mijn banner: nog 123 dagen te gaan... Hoezo grappig!

4. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@littha. Je kan ook een relaxbankstel nemen. Hebben wij ook. Echt ideaal. Hij is wel 2.15 breed en 1.02/1.66 diep. Ligt eraan hoe je hem zet. Maar je kan hem bekant strak tegen de muur zetten. Hij staat hier 5 cm van de muur af. En dan kan je helemaal languit liggen als je wilt. Hij schuift als het ware grotendeels naar voren. Is beetje moeilijk uit te leggen. Maar mijn man is bijna 1.90 en die kan er zelfs helemaal op liggen. Nadeel is alleen als de stroom uitvalt en je ligt op de bank :D. Je kan dan beide relaxen. We hebben de bank gekocht op de woonboulevard te Utrecht bij H. wonen (mag denk geen bedrijf noemen hier op het forum)

Heeft toevallig iemand de Maxi cosi familyfix voor in de auto? Je kan hierop 2 type maxi cosi's zetten en een passend autostoeltje als ze ouder zijn. Zit eraan te denken om deze aan te schaffen. Maar lees verschillende berichten. Heeft iemand toevallig ervaring met zo een familyfix?

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier geen klikstoeltjes. Hadden de maxicosie gewoon op de voorstoel en achter de meegroeistoel. Die gaat afbouwend zeg maar.

Dank voor de tip, maar we willen een hoekslaapbank. We hebben er al één op het oog die in het lange gedeelte een bak heeft waar je normaal je beddengoed in doet (wij dus andere dingen). Uitgeklapt is hij dan 205x140. Lijkt me ook heerlijk om op zondag met zn 4tjes daar te ontbijten. Ben nu wat referenties zoeken over het ding.

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    @Littha... gelijk hedde meid, ergens ist ook belachelijk dat ik daar wel schuldgevoel over heb :)
    De verf is nog wel te gebruiken gelukkig... ik heb vanochtend de boel maar opgeruimd, die dampen heb ik nou toch al in geademd...
    T meeste baal ik ervan dat ze niet heel netjes te werk zijn gegaan... overal vlekken op de muur, die mag dus opnieuw, maaarrrrr ik probeer me er niet al te druk over maken te maken (makkelijker gezegd dan gedaan, perfectionist dat ik ben :p )

De familyfix hebben wij niet... we hebben al een maxicosi die er niet op past, dus ja dan hedde er vrij weinig aan...
    Had m wel gezien toen met t programma, barbie's baby hij lijkt mij erg handig...
    Je klikt je maxicosi en later de autostoel er zo in en je zit niet meer te klooien met de riem...

7. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen als het echt niet anders kan en met loodschort
    Liever niet.

Hier nog steeds niet beter,ben bang dat ik aan de antibiotica kan omdat mijn kaakgewricht pijn niet over wil en ik steeds hoofdpijn heb en het trekt naar mijn oor.
    De kies behandelingen hebben daar niet tegen geholpen helaas

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    jeetje balen zeg! Dus nog langer in de verf... "Tjah als je een klus aanneemt moet je het goed doen, doe het anders niet als je er geen zin in hebt" zeg ik dan altijd.

@carma: balen.... laten we hopen dat er snel iets gevonden wordt dat veilig is en helpt!

9. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Carma, wat een drama zeg!! hoop voor je dat er snel iets gedaan kan worden....

@littha, mijn motto is dus, als je iets doet, doe t dan goed...
    Ach als ik op de 9maandenbeurs ben dan is mijn schoonvader er weer en die kan t wel weer mooi maken :D

Mn schoonvader heeft de smaak te pakken en wil dat weekend mn hele huis opnieuw witten... want ja over ruim 3 maanden komt de hele familie over de vloer ( voor 99% voor t eerst in mijn huis ) dus ja t huis moet er wel fatsoenlijk bij staan he :p

Pfffff heb er helemaal geen zin in... mn huis weer in de puinhoop
    Boven ist nog steeds een chaos en straks beneden ook, word er niet goed van...
    Heb ook gezegd dat ik dat weekend wel bij mn moeder blijf, en dan maar hopen dat ik mn huis weer aantref zoals t was (indeling e.d.)
    Bah bah zie er wel tegen op...

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hahaha, als je naar de 9mndbeurs gaat: "als je iets doet, doe t dan goed..." komt jullie nog duur te staan ;)

Verder wel heel lief indd, maar je moet er maar zin hebben!

11. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Als niet op mijn manier is, dan ist niet snel goed hoor :p
    Ben echt een perfectionist en ook nog eens een control freak
    Weet je HOE moeilijk t dan is om weg te gaan terwijl ik weet dat mn hele huis op zn kop komt te staan...

Hoop maar dat ik t een beetje los kan laten...
    Moet vast wel goed komen met al dat baby spul om me heen :p (hoop ik)

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

Even afstoffen :D

meisje 5x
    jongen 11x
    verrassing 3x
    onbekend 1x

Uitgerekende datum:
    22-05-2013 carma73 - 2e kindje = meisje
    23-05-2013 shk - 1e kindje = een verrassing!
    24-05-2013 nijntjenijn - 1e kindje = jongen
    25-05-2013 shandy - ? kindje = ?
    26-05-2013 myladyw - 1e kindje = jongen
    27-05-2013 Marcy26 - 2e/3e = tweeling jongens
    28-05-2013 missmama2be - 1e kindje = meisje
    28-05-2013 chihuahuatwins, 3e kindje = jongen
    30-05-2013 nicci1982 - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 lavitabella - 1e kindje = jongen
    31-05-2013 suus84 - 1e kindje = meisje
    04-06-2013 corry - 1e kindje = een verrassing!
    05-06-2013 Mir81 - 1e kindje = jongen
    06-06-2013 glimworm - 2e kindje = een verrassing!
    06-06-2013 kornasia - 1e kindje = jongen?
    06-06-2013 imrw - 1e kindje = jongen
    09-06-2013 Larissa259 - 3e kindje = jongen
    14-06-2013 littha - 2e kindje = meisje?
    17-06-2013 sparks - 2e kindje = meisje

24-05-2013 nona2000 - 6e kindje = ?
    07-06-2013 jootje221 - 4e kindje = ?

Aankomende afspraken:
    13-02: Missmama2be: vk
    14-02: Shk: 3D/4D echo
    15-02: Shk: vk
    18-02: Myladyw: 3D/4D echo
    22-02: Carma73 3D/4D echo
    26-02: Nicci1982: controle
    08-03: Larissa259: 3D/4D echo
    11-03: Glimworm: controle

23-03: Littha: 3D/4D echo

13. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Weet niet meer wie t vroeg maar hier ook de family fix gekocht. Bog geen ervaring mee maar leek ons super handig. Geen gehannes met gordels enzo. En dat is vooral in kijn auto een pluspunt omdat ik maar een 3 deurs heb. De andere auto heeft meer dan zat ruimte. Maar hou wel van het extra gemak. Wij hebben de maxicosi pebble erbij genomen. Was iets duurder maar heel makkelijk met de bandjes op lengte maken. Ook hier weer voir t gebruikersgemak gegaan.

Mijn schoonouders zijn bij hen thuis een kamer voor de kleine in orde aan het maken. Erg grappig aangezien zij maar 1 dag in de week oppassen. Maar super leuk en lief natuurlijk. Morgen komen ze naar ons toe om te kijken hoe de kinderkamer geworden is. Ben benieuwd wat ze er van vinden.

Verder weet ik niet meer wat er geschreven is. Heb er ook niet echt de puf voor. Last van buikgriep en wil ff bijkomen aangezien er morgen weer gewerkt moet worden. Vandaag wat eerder naar huis gegaan ( half uurtje maar ofzo) want t was echt ff niet fijn meer. Hoop dat ik t nu een beetje kwijt ben.

14. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha dat vraagteken bij mij mag weg hoor ;)

zooo na de huis opruiming afgelopen weekend Markt.plaats weer even vol gestampt met spullen en de rest naar de afval plaats/goede doel gebracht. Nu te kampen met spierpijn aan de binnenkant van beide bovenbenen. Voel me net een waggelende pinguïn haha. Vanmorgen ook met zoonlief naar de dokter geweest. Die is hypermobiel en voor 1.5wk terug gezwikt met zijn enkel. Hij heeft de afgelopen 5 avonden liggen huilen van de pijn, zo zielig! We kunnen niets meer doen dan paracetamol geven en masseren. Voel me dan zo machteloos!

15. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Heb me net versproken......

Ja, ik heb het 2 maanden voor me kunnen houden.....
    maar net heb ik toch per ongeluk verraden bij ons pap en mam wat we verwachten eind mei :D

Was aan het vertellen wat 2 meiden (van de BSO) voor me hadden gemaakt en toen floepte ik het er dus zo uit whahahahaha.
    Ons mam en pap konden er gelukkig mee lachen ;)
    Nu kunnen ons mam en ik iig samen gaan shoppen en kan ons pap mee gaan helpen met de babykamer en hoef ik niet steeds op te letten met kleuren/ knuffels/ speeltjes en kleertjes haha.:)

16. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    hahaha het heeft ook zo zijn voordelen inderdaad!

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Oeps!!!
    Gaat zo vlug, verspreken...
    Daarom heb ik er ook gelijk voor gekozen het te delen ghihihi

18. myladyw

myladyw Lid

8 okt 2012
    97
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Hoi allemaal, hoe is het met jullie?
    Reageer niet altijd, maar probeer wel elke dag bij te lezen.

Hier is de babykamer bijna af. Nog een paar dingetjes doen.
    Volgende week maandag hebben we de pretecho. Vind het wel spannend hoor.

19. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Daarom ervoor gekozen het te delen. Verspreek me toch wel, heb al moeite met de naam voor me houden.
    En ben ook blij dat iedereen het weet. Geen geheimzinnig gedoe idd met dingen in jongens/meiden stijl. Iedereen mag alles weten en zien :D

Net in mijn mailbox het geboortekaartje weer gehad in een verder ontwikkeld stadium. Hij wordt erg leuk en helemaal gemaakt zoals ik aangeef. De elementen van de kinderkamer komen er helemaal in terug dus dat is super gaaf.

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Heey mylady,
    Gaat wel zn gangetje denk ik zo :)
    Spannend hoor de pretecho :)

@Nicci Leuk is dat he!!! Ons geboortekaartje is inmiddels af... die wacht alleen nog op de geboorte :p
    Gaaf dat jullie de stijl van de kinderkamer gebruiken voor het kaartje :)

Deel Deze Pagina