eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hier ook een kaartje zelf aan het ontwerpen, leuk om te doen! Wij gaan naar een lokale drukker toe die ook al jaren geboortekaartjes drukt. Is goedkoper dan de websites speciaal voor geboortekaartjes.

Ik weet niet meer wie, maar er was nog iemand die een mailtje van mvm had ontvangen dat de doeken vertraagd waren. Heb je die inmiddels al ontvangen? Ik zit nu 6 weken na de laatste ophaal dag en heb nog niets ontvangen. Ben benieuwd hoe lang die vertraging dan is, maar mvm kan er niets over zeggen :(

2. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    'HAHA la vittabella, ach ja elk nadeel heb ze voordeel ;)

Wat zijn jullie snel met de kaartjes zeg
    Ik wil nog wat kijken op de 9 maandenbeurs en dan beslissen we
    Heb wel al iets op het oog

Hier nog steeds niet beter, weet niet wat er is
    Lichaam is goed alleen dat hoofd zou er ff af moeten

Vandaag wel een mijlpaal
    26 WKN!!!!!! vanaf nu is er een kans van 80% dat een kindje levend op de wereld komt en het overleeft
    gelukkig doet de kleine het verder goed en trappelt er lekker op los
    Volgende week weer op controle en haar even bewonderen
    en eind van de week de 3d echo

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nou hier weer naar de apk geweest... ben er minder goed door gekomen als verwacht...
    Vorige keer was ik al flink in gewicht toegenomen maar dat werd geweten aan de feestdagen.
    Deze keer NOG meer in gewicht toegekomen dat de vorige keer, vorige keer 2,5 kilo en nu weer 3 kilo en in totaal 8 kilo...
    Dat terwijl ik wel wat meer eet maar niet heel veel en ook niet gek veel snoep.
    Mn baarmoeder loopt ook erg voor op de groei, dus krijg morgen een extra echo en een test op zwangerschapssuiker... dasz wel ff schrikken...

4. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey littha, dat was ik en ik heb hem idd ook nog steeds niks ontvangen! Maar we zullen hem vast wel krijgen.
    Hier ook al druk op zoek naar een leuk geboortekaartje, maar er zijn ook zoveel leuke pfff.
    Mijn dochter is van de week grote zus geworden bij haar vader van een broertje! Dus dat was even feest. Helaas is ze nu weer ziek dus vanmiddag maar even bij dokter langs.
    Ik hoop dat het meevalt missmama! Veel succes morgen.
    Heerlijk he carma die mijlpaal. Ik moet zeggen dat het van mij wel snel mag gaan de rest van de zwangerschap, ik blijf toch wel een beetje angstig als ik me bedenk wat er allemaal mis kan gaan en die vervelende buikpijn blijft ook een beetje sluimeren.

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    sparks: ik ga er vanuit dat we hem nog krijgen voor de geboorte hahaha. Gefeliciteerd met je dochter haar half broertje!

carma: gefeliciteerd met de mijlpaal! balen dat je zo blijft kwakkelen...

missmama: vervelend zeg die kilo's! Hopen dat je geen suiker hebt! Moet je ook suikerwater drinken? Ik moet volgende week :(

6. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Die kilo's vind ik niet erg, had niet eens t idee dat ik weer zoveel aan gekomen was... de gezondheid van mn meisje vind ik des te belangrijker...

Moet inderdaad suikerwater drinken...
    Ze gaan bloed prikken, moet ik suikerwater drinken, een uur later weer bloed prikken en dan nog een keertje dacht ik... gelukkig woont mn mam op 2 min afstand van het diag. Kan ik tussendoor gewoon thuis zitten, al ist maar voor een half uurtje... is beter dan in een wachtkamer :)

7. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    ik ken er 3 die het al hebben gedaan en het schijnt heel smerig te zijn! Wanneer moet je? Ik volgende week vrijdag of die maandag erop.

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik mag morgen al...
    Ik hoor her en der ook dat t erg smerig is... het moet maar...

Ben best wel bang voor naalden... maar ook daar tegen hebben ik nu zoiets van, t moet maar...

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Het zal vast loslopen missmama. T is lastig als t wel zo is maar ook wel te overzien. Komt vast goed meis.
    Zit ooknog te wachten tot ze me sturen. Ik groei enorm maar niet in gewicht. Mensen vragen nu al of ik bijna uitgerekend ben haha. De vk zei dat mijn buik met 22 weken leekop eentje van 26. Maar mijn vk is niet zo pietluttig en maakt zich niet snel zorgen. Zo lang ik me goed voel en er geen gekke dingen zijn vinden ze het ookwel best. En ik eerlijk gezegd ook wel.

10. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Ik heb helemaal nog niet naar geboortekaartjes gekeken. Mag ik wel is gaan doen. Heb nu toch alle tijd :p. We zijn zelfs nog niet uit over de naam. Vind dat best moeilijk om een leuke naam uit te kiezen. Ze moet haar hele leven ermee doen.

@missmama. Hopelijk heb je geen suiker. Ik heb jaren terug ook die suikerwatertest gehad. Valt best mee. Ik kreeg een paar longdrinks met lauw/warm water met suiker. Neus dichtknijpen en opdrinken. Dan merk je er niks van. Gewoon net als een glas tequilla:p. Moest toen wel in het ziekenhuis blijven want als er wat was moest ik het melden. En dat wachten duurde lang. Ik ben zelf zo een 7 kilo aangekomen momenteel.

@carma. Balendat je gezondheid niet zo wil. Misschien extra rusten als dat lukt.

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missmama onze meid was een maand te vroeg geboren dus prematuur, maar er was niks prematuur aan hahaha
    3250 gram en 49cm
    Sommige zijn gewoon groter en zwaarder, thats nature
    Maar als er suiker geconstateerd word is het niet het einde van de wereld
    Je kan proberen vast wat minder zoet te pakken en wat meer hartig bv kaas en vlees enz.
    ook op frisdrank letten
    komt echt wel goed

Ben wel blij dat ik een dagcurve krijg ipv dat vieze suikerdrankje blee mega zoet dikke suiker drap in 1x drinken

Nou hier 2 losstaande dingen aan 1 kant van het gezicht
    Ontsteking van het wondje waar de kies is getrokken en de holtes aan de rechterkant vol incl druk op het oor
    heb nu wel antibiotica voor de ontsteking en verder is er niks aan te doen
    Ik moest meer rust nemen, ja dhu niet zo makkelijk met z'n spookje van 4,5 in huis en hubby vaak weg
    Maar goed

Heb net toco-tholin gehaald daarmee mag ik stomen en bach rescue spray om te ontspannen
    Mag je alle 2 bij zwangerschap gebruiken
    Dus voor dames met veel stress en spanning rescue spray
    Ga het zo eens proberen

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nee het is zeker niet het einde van de wereld... Is wel even schrikken, dat soort dingen ga je zeker niet vanuit :)

De kans is ook gewoon groot dat er niets aan de hand is, dat ze alleen een forse baby is... Mijn vriend was 3 weken te vroeg en 8 pond en ik een paar dagen te laat en ook 8 pond.
    Verder doe ik geen gekke dingen, val niet onder de risico groep en heb 9 van de 10 symptomen niet.

Wel heel lief...
    Mijn vriend zou vanavond en vannacht eigenlijk bij zn ouders blijven... hij komt vanavond na t eten toch naar huis, heeft vrij genomen en gaat morgen met mij mee...

13. Nicci1982

Lief van hem! Kom vast goed , zal voor je duimen missmama

Bach rescue: ken het alleen als iets wat bij konijnen gebruikt wordt als ze angstig zijn haha. Weet wel dat t officieel voor mensen is.

@namen: meidennamen vonden we heel simpel. Daar zijn zoveel leuke namen voor. Die stond direct vast met een week of 7. Jongensnaam duurde iets langer. Veel minder leuke normale namen te verzinnen. Maar hij stond ook al vrij snel vast. Volgens mij nog rond de termijnecho. Gaat hier ook zeker niet meer veranderen.

@geboortekaartjes: hier toch ook wat andere ideeen opgedaan. En proefdrukken besteld. Vind t moeilijk omdat ik wel wat origineels wil en dat zijn geboortekaartjes niu eenmaal niet. Zelfs als he m zelf samenstelt lijkt t nog getzelfde. Vind t dus moeilijk. Als we alles binnen hebben leggen we ze even naast elkaar ter vergelijking. Maar t wordt in ieder geval geen standaard kaart. Wel wat unieker in zijn soort zonder echt gek te zijn.

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt nicci, het wordt ook bij dierengebruikt.
    Nou als je er een paard rustig mee krijgt zal het bij mij ook wel lukken haha

15. Nicci1982

Haha vast wel :D
    Maarvwaarom zo gestresst. Heb ik iets gemist?

16. Nicci1982

Weer even showen.
    Nog 15 weken te gaan en 4,6 kg aangekomen.
    Maar wel een enorme buik haha

17. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ooh wauw Nicci!!!!

Nou hier een rot avond en nacht achter de rug...
    Echt flinke ruzie gehad met mn vriend... zal wel aan de spanning liggen...

Eens kijken wat de dag ons vandaag brengt...

18. Nicci1982

Hmm hormonen werken ook niet altijd echt mee. En stress en spanning ook al niet! Succes vandaag

19. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nee idd...

In het kader van Valentijnsdag ist vandaag wel een mooi dag om sorry te zeggen.
    Dankjewel!!

20. Nicci1982

Haha ja. Vanmorgen was die van mij ook extra lief. Later schoot me te binnen dat t valentijnsdag is. Haha gelijk een app gestuurd dat dit zeker de reden was :D
    Wij doen er ook echt niets aan. Heb er niets mee. Was leuk op de middelbare schoolmaar nu vind ik t onzin. Vind iets zomaar veel leuker dan is t niet omdat t moet omdat t 14-2 is.

Deel Deze Pagina