eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Wij vinden het ook onzin...
    heb toch dit jaar aangepakt om mn vriend een brief te schrijven om m voor alles te bedanken...
    Mijn zwangere status is voor hem ook niet makkelijk :p

2. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier vanmorgen een mailtje gemaakt met daarin lieve woordjes en een kaart erbij
    Hij wist van niks en toen hij zijn mail vanmorgen opende las hij het en vond het super
    Ben bang dat ik niks krijg ;)
    Ach ja
    Maar ik heb van de week al parfum gehad toen hubby uit rusland terug kwam en krijg ook weer wat uit china dussss

3. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@missmama. Balen dat je ruzie gehad hebt met je vriend. Leuk dat je een brief voor hem heb geschreven. Heeft ie hem al gelezen en wat vond hij ervan? Veel succes vandaag met de suikerwatertest. Zwangerschapssuiker is goed te behandelen. Me zus had het bij haar 2de. Zij en het kind hebben er niks aan over gehouden en met een dieet was het goed vol te houden. Kindje was wel groot bij de geboorte. 59 cm en 11 pond.

@nicci. Mooie buikfoto ! Ik heb eindelijk ook me buikfoto. Hij is niet superduidelijk. Was slecht licht.

Ben benieuwd met de sneeuw vandaag. Zo een ophef over. Hier in het midden des lands is er nog niks gevallen behalve een boel wind en erg koud.

Bijgevoegde bestanden:

4. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    mooi hoor suus!!! Nou hier echo gehad, zag er super uit! Kleine meid loopt precies op schema... We zitten nu in de wachtkamer te wachten tot ik weer geprikt moet worden (om 12uur pas)... Mijn vriend heeft zn brief nog niet gehad... Wel mn excusses. @carma cadeautjes uit rusland en china is toch ook veel leuker ;) p.s. Mn enter doet t niet via mn mobiel....

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Mooie buik suus!
    Ja de dpontane kadootjes en leuke dingen blijven t leukst. Lig in een deuk als mijn vent onderweg naar huis bloemen haalt ofzo. Dan is t echt nis met m. Dan maakt t aankomende vaderschap hem een echte softie. Maar sluit t niet uit. Merk dat hij heel anders wordt nu hij bijna papa is. Erg grappig maar moet ook niet te prittig worden want daar ben ik niet voor gevallen :D

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    nou dat wordt vast een goede afloop missmama!

Mooie buikjes weer!!

Suiker HOEFT niets geks tot gevolg hebben. Mijn schoonzusje had suiker vanaf 23 weken, daardoor met 28 weken hoge bloeddruk en gevolg zwangerschapsvergiftiging. Met 35,3 bevallen van een wat kleiner meisje, maar na 3 weken beide gezond en wel thuis.

Hier doen we er eigenlijk ook niets aan, maar een bloemetje of plantje vind ik wel leuk! Weet hij ook wel, maar ik moet hem er altijd even aan helpen herinneren hahaha. Hoop dat hij mijn verjaardag over 2 weken onthoud! Dat vind ik veel belangrijker, maar krijg ik helaas altijd 2-4 weken erna.

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    hahahahaha ik weet zeker dat mijn vent mn verjaardag over 3weken ook vergeet... Terwijl we die dag dus ook gaan trouwen...

8. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hoe gaaf!!!! Heb 2 toegangskaartjes gewonnen voor de 9 maandenbeurs...
    Weer doe ik 1keertje mee (aan een like-actie op facebook) en jahoor, ik win weer...

Mn vent heeft ook al een catering bon gewonnen (wat ERRUG goed uitkomt voor ons trouw feest) en een fotoboek...
    We hebben iets goeds gedaan volgens mij ghihihi

9. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hoe super is dit zeg!!! gefeliciteerd missmama
    Nog even en je kan je jurk toch aanschaffen aangezien er een hoop van de kosten afgaan nu ;)
    Het is je gegund

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ik heb al iets leuks gekocht voor t trouwen :) en dasz met broek ghihihihi vind t wel goed zo...
    Er is gewoon extra gewoon extra geld wat we aan de kleine kunnen besteden ;)

11. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Nou dat is wel heel gaaf indd!! En handig ook! Ik doe voor de lol mee voor een bank, kijken of ik die met mijn verjaardag win hahaha.

Hoe is het trouwens gegaan in het ziekenhuis? Viel het mee?

12. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Sorry sorry sorry..sinds dat dit topic is verplaatst vergeet ik hem gewoon (zwangerschapsdementie??)
    Hier gaat het redelijk, nog steeds veel last van banden, bekken en harde buiken.
    Dus als onze kleine man op bed ligt ga ik ook ff liggen want moet mijn rust gewoon pakken!
    Volgende week woensdag weer op controle bij de gynaecoloog.
    Buik groeit aardig al valt de grootte nog mee voor een tweeling.
    Verder niet echt nieuws, zal proberen wat meer te reageren!

13. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    #1893 Missmama2be, 14 feb 2013
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
    maakt toch niet uit marcy!!! Toch gezellig dat je ons nu wel weer hebt gevonden...
    @littha ik hoop dat je m wint!
    Het onderzoek is minder goed gegaan (t onderzoek zelf, niet de uitslag) had een minameut die bloed had afgetapt en me weer naar huis wilde laten gaan... Dus ik zeg zo, moet ik geen vingerprik krijgen, suikerwater drinken en na een tijdje weer prikken... Nou dat wist ze niet zeker, dus pakt het handboek erbij, kwam ze er niet uit, ging t navragen en ja hoor ik had gelijk. Vervolgen krijg ik mn suikerwater en moest dan precies 2uur later terug komen voor weer een prik. Dus ik vraag, mag ik wel ff naar de stad ivm inspanning vermijden enzo zegt dat mens zie niet staan dat t niet mag (ik keek over dr schouder mee en zag echt staan: mag niet wandelen of winkelen) maar ik dacht, laat maar... Wij rijden naar de stad, parkeren de auto, stappen uit, gaat mn telefoon, of ik terug wilde komen, ze wilde toch liever dat ik in de wachtkamer bleef zitten... Nou goed, dat moet maar... Na 2uur weer bloed afgetapt en gingen naar huis. Dus ik vertel mn moeder wat er is gebeurd en die dacht ook dat ze t niet goed hadden gedaan. Ik belde ff de verloskundige om navraag te doen, en inderdaad t onderzoek is niet goed gedaan... Ze hadden na 1uur moeten tappen EN na 2uur nog een keer... Hoefde me geen zorgen te maken want de echo zag er goed uit, ze is niet te groot en heb ook niet te veel vruchtwater.
    Ga wel via de zorgverzekeraar een klacht doen vanwege hun onkunde... Is niet normaal dat ik hun moet vertellen wat ze moeten doen! Met de nekplooi meting had ik ookal een minder leuke ervaring door hun onkunde... tisz nu genoeg geweest... pffff heel verhaal, je zal t maar kwijt moeten :p

P.S. Dat suikerwater vond ik eigenlijk best lekker, zal denk ik komen omdat ik toen al flink honger had (moest nuchter blijven he)

14. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje meid wat een gedoe! Je zal maar moeten bevallen daar! Kan me voorstellen dat je je dan niet op je gemak voelt. Nou ik hoop dat de vk je wat gerust gesteld heeft.

15. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    indd marcy, gezellig dat je er weer bent!

jeetje zeg wat een onkunde! Heb je nog wel vertrouwen om daar te bevallen mocht het zo zijn??? Ik wist indd dat je eerst nuchter moest prikken, dan drinken, dan na een uur en weer na 2 uur... Als ik dat zelfs weet, moeten zij het al helemaal weten!! Blij te lezen dat het onderzoek zelf je niet tegengevallen is!

Weet niet meer wie het was: Ik heb gehoord dat die rolstoelen van de 9mnd beurs zelf van die harde metalen dingen zijn die je ook vaak bij het zkh hebt. Neem dus maar een tuinstoel kussen mee!! Hebben jullie nog ergens bonnen kunnen ontdekken? In de WIJ stond een bon voor gratis hand/voet/buik massage!

16. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik had begrepen dat je die massage sowieso kreeg bij bezoeken van de stand (zo niet, waar kan ik die bon vinden???)

Ik heb een bon gevonden van fisher price voor een gratis rammelaar.
    Fisher-Price rammelaar-actie negenmaandenbeurs
    en heb een bon voor gratis bodylotion van de kruidvat Negenmaandenbeurs |
    Je kunt ook nog een bon printen voor een gratis thermo lepeltje Nûby™

Ook ik das degene van de rolstoel hahaha ik zal een kussentje meenemen, thnx...

Gelukkig is het een diagnostisch centrum, doen dus alleen onderzoeken daar, geen bevallingen, gelukkig maar.
    Als dat ook daar had gemoeten had ik toch gekeken naar andere mogelijkheden...
    Heb in ieder geval een klacht neergelegd bij mn verzekeraar...

17. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@missmama. Leuk dat je kaartjes gewonnen hebt voor de negenmaandenbeurs! Ik win eigenlijk nooit wat als ik meedoe. Heb je nog tips voor ons hoe we onze winkansen kunnen vergroten??:D
    Helaas mag ik niet naar de negenmaandenbeurs ivm me buik :(. Vk en gyn vinden het niet verstandig en adviseren om er niet heen te gaan. Vind het zo erg jammer. Was vorig jaar op de huishoudbeurs (ga elk jaar) geweest en toen was ook de negenmaandebeurs. Ik zei toen tegen manlief "misschien lopen we hier volgend jaar wel".
    Maar ja de gezondheid van de kleine gaat voor. Dan ga ik volgend jaar wel daarheen. Dan kan manlief een dagje oppassen en gaat moeders een dagje weg:p

18. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    suus dan vraag je toch ook een rolstoel aan als je zo graag wil?

hier gister last van druk op de schaambenen au au echt niet grappig
    Ik zei tegen mijn man dat ik me net een oud wijf voel, hij zei nee je bent gewoon echt zwanger
    Ben natuurlijk geen 25 meer
    Bij mijn dochter was ik 34 toen ik zwanger was en dat ging allemaal heel makkelijk
    Maar ik merk dat het nu 4,5 jaar later wel zwaarder is
    Het is voor een goed doel, dat houd ik me maar steeds voor ogen
    ik moet gewoon zorgen voor voldoende rust en dat gun ik mezelf niet altijd
    Gelukkig nog 1 weekje voor hubby naar china vertrekt

19. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    thnx missmama! Die bon zat in een special van de wij jonge ouders. Daar zaten die bodylotion en lepeltje ook in. Hij staat hier online: VM - VoordeelMagazine van WIJ Jonge Ouders

@suus: mijn eerste gedachte was ook om met een rolstoel te gaan. Zowel bij de 9 maanden beurs als bij je lokale thuiswinkel kun je die (gratis) lenen.

@carma: daar hoef je niet eind 30 voor te zijn hoor haha.. Ik ben bijna 27 en sinds gister door mn rug gegaan tussen mn schouderbladen. Ik voel me nu net een old wief! Kan mn armen nauwelijks bewegen en mn buik zit steeds in de weg haha.

20. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    @suus... ik heb geen idee hoe je je winkans kan vergroten.. ik heb 1 keer mee gedaan en verder niet. doe geen gekke kans berekeningen, doe niet 20 keer inzenden of wat dan ook... ik ben heel kieskeurig in welke winactie ik mee doe, alleen iets wat ik goed kan gebruiken...

@carma ik ben nu bijna 24 en ook ik voel me hoogbejaard... komt wel weer goed denk ik...
    Geniet nog ff van je hubby :)

Deel Deze Pagina