eind mei begin juni buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door jootje221, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    hahaha ja als je het zo bekijkt hebben we geen van alle verlof ghihihi niet bij nagedacht... @littha thnx! Ik heb een uitzetlijst van de kraamverzorgster en de dingen die jij weg laat staan er bij mij al wel op en op 3 dingen na stonden die overige dingetjes er al wel op... Thnx! Als iemand nog wat te binnen schiet hoor ik t graag! @ingsterr hallo!

2. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Haha tenzij je een huishoudster hebt of een man die alles doet.
    Hier de afspraak dat ik t doe omdat ik 36 uur (4 dagen)werk en hij 40 (5 dagen). Moet zeggen dat als hij extra vrij is en hij diet t huishouden dat hij dingen wel grondig doet gelijk.
    Andere afspraak is dat hij kookt. Maar ja eigenlijk begint degene dievt eerste thuis is ermee en springt de ander bij

3. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    ik zie dat mijn berichtje niet klopt ghihihi...
    Ik bedoel dat de dingen die niet heel erg nodig zijn, bij ook niet op de lijst staan :)

En is ook logisch, als je beide werkt, doe je beide bijdragen aan het huishouden...

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    tjah eigenlijk is het persoonlijk hoor. Wat de ene wel fijn vind en veel gebruikt, heeft de ander niet nodig. Daarom heb ik er ook dingen bij gezet. Het is maar net hoe je iets bekijkt eigenlijk. Zo heb ik zelf ook het wipstoeltje niet gebruikt, maar verwacht hem nu wel te gebruiken. Tjah kijk maar. Ik ben ook vrij simpel. Als de kleine geboren is en ik mis iets, is de winkel ook niet aan de andere kant van de wereld hahaha. Ik geef bijv ook de voorkeur aan een wat oudere of ervaren kraamverzorgster. Moet niet iemand hebben die alles volgens het boekje en de regeltjes doet, maar liever iemand die verstand van zaken heeft en de ervaring gebruikt. Mn enter toets op mn telefoon doet het eff niet, dus eff aan elkaar vast. Qua huishouden hebben we beide problemen met de pols en gezien mn vent zelf ook wil helpen maakt hij de douche, wc en keuken schoon. Koken is indd de eerste die thuis is en de rest is voor mij. Ook boodschappen, dingen regelen, uitjes verzorgen enz. Nog 1 leuk dingetje: we krijgen de nieuwe bank!!! Misschien a.s. Zaterdag, maar waarschijnlijk die week erop! Happy!!

5. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Goeiemorgen!

Ik heb nesteldrang, ga me zo ff uitleven! Bij de Lidl hebben ze fotobehang, even kijken of het wat is. En dan naar de bouwmarkt, kijken voor isolatie, verf en vliesbehang. Voor vanmiddag staan er drie wasmanden op me te wachten, die moet ik opvouwen.

Normaal doe ik het meeste thuis, maar nu doen manlief de vaatwasser, stofzuigen en de boodschappen uitladen en opruimen. Anders krijg ik last van m'n ischias zenuw en sinds het ongeluk spelen ook m'n banden een vervelende rol. Koken doen we ook vaak wie het eerste thuis is en/of samen.

6. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    haha super mir! Lekker aan de klus!

Samen koken wordt hem hier niet haha. We staan elkaar dan constant in de weg en moeten ons dan ook echt aan onze eigen pan houden, anders krijgen we woordenwisselingen. Dus samen koken wel geprobeerd, maar geen succes hier haha.

7. Luja

Luja Niet meer actief

Sorry ik heb dit topic verwaarloosd....
    Ik kon hem niet terugvinden en zie hem nu weer staan :p
    Hier inmiddels alles weer helemaal Oke, heb een maand ziek thuisgelegen ivm waterpokken, maar ons zoontje heeft er niets aan overgehouden gelukkig. Hij ligt zelfs anderhalve week voor op de groei! We worden wel extra gecontroleerd, komende maandag weer richting zh voor de volgende echo.

voor de lijst, de 3D echo is verplaatst naar 14 maart. Hadden de echo van 8 maart afgezegd omdat onze gyn bij elk bezoek 5 minuten 3D laat zien. Dus extra 120 euro betalen vonden wij zonde. Maar nu een gratis echo geboekt bij echo vision in Nijmegen, voor de 14e:D en komende maandag, 25 feb, dus afspraak gyn en echo.

8. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
  9. Luja

Luja Niet meer actief

@uitzet, wij hebben zelf een lijst samengesteld, heeeel veel van de nodige dingen hebben wij vorige keer niet gebruikt. Hebben dus een aantal dingen niet of minder gekocht en andere juist extra.
    De kleertjeskast hangt inmiddels vol, ben er zo zo zo blij mee, het maakt het een stuk echter zo :) zijn jullie ook al bijna klaar wat betreft kleertjes?

10. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Nieuwe bank Littha??? Die je kon winnen???

Ik denk dat ik t lijstje zo wel compleet heb, alleen wil t toch zeker weten he ;)
    Qua kleertjes heb ik nog bijna niets... ik heb 2 setjes in maat 62 en voor de rest al een stel rompertjes maar ook allemaal in maat 62, op 3 na die zijn al wel 50/56

Nadeel hier is dat ik met regelmaat in waalwijk kom en daar de collecties niet zo uitgebreid zijn en ook niet zo leuk... moet er echt speciaal voor naar den bosch of tilburg, en dat doe ik toch niet zo snel....

11. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZOOO weer terug van de verloskundige in het ziekenhuis
    We zijn weer door de apk
    Kleine doet het super, alles gemiddeld en ze is nu zeg maar 1 kilo
    Het echoapparaat kreeg nog even een flinke trap hahaha
    Hoofdje weer mooi beneden en we konden nog even duidelijk zien dat het een meid is

Mijn bloeddruk is ook goed, 120/ 65
    Vandaag nog even bloed moeten prikken voor resus 2 of zoiets
    Weer iets nieuws, dan heb je bloedgroep o pos maar daar dan weer iets van resus
    Word verder niks mee gedaan is alleen een onderzoek
    en volgende week even een dag curve voor de suiker gaan doen.
    Maar de urine uitslagen waren ook vandaag weer helemaal goed.

Me so happy!!! :)

Nog even en we gaan naar de negenmaandenbeurs!!!
    ik heb er zin in

Littha wat leuk een nieuwe bank!!

Larissa welkom terug, nee ik moet nog beginnen met de kleertjes
    Dit weekend verhuist onze dochter naar zolder en dan is de kast vrij en kan ik gaan wassen en inhangen
    en donderdag lekker kopen op de beurs
    Daarna kijken we wel wat er nog nodig is

Mir ook hier die drang alleen de energie nog niet helaas
    Maar hier ook een man die heel veel helpt
    Morgen is hij jarig en ik moet vanalles nog doen in huis
    Maar na de hele morgen onderweg en vannacht slecht geslapen ben ik gesloopt
    Morgen maar weer, het bezoek komt 's middags pas en 's avonds

12. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Hier ook al no-energie ik wil van alles doen maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik halff gaar op de bank of op bed lig...
    goed mn rust pakken, anders kan ik zaterdag niet eens gaan :(

Fijn dat je weer goed de apk door bent carma!!!

Hier ook weer een fijn berichtje... vriendlief krijgt de auto van zn oom en tante... een 407 uit 2007... dat scheelt ook weer!!!
    Wat zijn wij gezegend met de mensen die ons willen helpen :D

13. Suus84

Suus84 Niet meer actief

@missmama. Echt fijn als mensen helpen.

@carma. Wat fijn dat jullie door de apk zijn heengekomen.

Ik heb nog niet alles compleet van de uitzet. Moet nog kleding hebben, dekens, bovenlakens etc. Maar vindt dekens lastig kopen online. Moet altijd ff voelen :p.

Toen ik nog alles mocht doen deed ik het huishouden, koken, boodschappen etc. Ik werk normaal 4 dagen. Me mannetje werkt 5 dagen. Nu doet me man bijna het gehele huishouden en boodschappen. Koken doe ik nog zelf. En kleine dingen zoals was draaien opgeruimd houden van tafel etc dat kan ik zelf doen.

14. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo wat super zeg missmama!! fijn hoor
    Jullie hebben maar geluk hè, winnen van alles en nu de auto
    Komt helemaal goed daar :)

Ik heb hier net achterstallig poep geruimd in de tuin
    OOOO kan bijna niet meer lopen, het drukt van onder
    Lang leven de bandjes enz

Moet nog stoffen stofzuigen dweilen en slingers ophangen met dochterlief voor papa die is morgen jarig en word 40

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    een hele mijlpaal dus... Alvast gefeliciteerd met je Hubby.... (morgen vergeet ik t vast :p )

Ja we hebben zo echt niets te klagen... langzaamaan krijg ik een beetje de rust, alles komt goed...

Bij ons was het dat ik het hele huishouden deed, logisch ik werk ook niet.
    Alleen nu ist wel zo dat mn mannetje alles doet wat mij niet meer lukt... had ik nooit verwacht van hem ghihihi

16. Sparks

Sparks Actief lid

12 jul 2012
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer goed door de apk bent carma.
    @ littha altijd leuk nieuwe bank.
    Hier inmiddels ook al last van nesteldrang. Ben van de weer al flink bezig geweest, maar door vermoeidheid en bekkenklachten lukt niet alles in 1 keer. Morgen hebben we een gesprek met de gyn, over mijn vorige zwangerschap en bevalling en mijn angst voor deze bevalling. Hopelijk gaat ze nog even kijken naar onze kleine meid. Verder hier vooral veel last van jeuk op mijn buik en rug en ik kan nachts niet echt lekker meer slapen.
    Alle meiden die straks naar de 9 maanden beurs gaan, veel plezier!!

17. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    missmama: die wordt verloot over 10 dagen, maar ga er vanuit dat ik die niet win. Mocht het wel zo zijn, dan hebben we wel een oplossing haha. Ik hoop er nog wel op overigens! Die te winnen is groter en luxer! Dan heeft zoonlief wat leuks op zijn kamer.

Qua kleding heb ik nu al teveel haha. Diegene van wie ik jongenkleding kreeg hebben ook een meisje en daar kreeg ik weer van. Heb 2 vuilniszakken vol maat 50 tm maat 74. Tjah dat doorschuiven zullen jullie nog wel meemaken denk ik. Het scheelt wel enorm in de kosten.

Ik zal even informeren bij 2 familieleden. Heb familie in waalwijk wonen en in oud heusden. Dus wie weet weten zij nog iets voor je!

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    zoooo na het reageren kwamen er ineens een boel berichtjes bij die jullie vanmiddag hadden geplaatst haha.

Missmama: fijn een andere auto!! Scheelt ook weer een hoop!

Carma: fijn dat je door de keuring bent en alvast gefeliciteerd met hubby! Pijn onderin heb ik ook. Heb de vk even gevraagd en die zegt dat je bij een tweede zwangerschap sneller last hebt van dingen als bandenpijn, buikpijn, bekkenpijn, enz. Even ter uitleg: als je vroeger in de spagaat zat, voelde je die spieren, die doen nu dus bij mij pijn. Niet de hele dag, maar wel regelmatig. Rust was het enige medicijn!

Maakt er al iemand gebruik van de gymbal? Nog tips voor oefeningen voor mij?

Sparks veel plezier morgen! En hopelijk vinden ze een oplosing voor je!

19. carma73

carma73 Bekend lid

12 nov 2012
    567
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt littha dat zei ze bij mij ook idd.
    En ook dat rust de enige remedie is
    Heb afgelopen dagen ook erg veel gedaan moet ik zeggen
    veel gelopen ook
    Maar goed zover het huis aan kant, tuin schoon slingers hangen en dochter op bed
    Nu zo lekker plat want hubby is er niet voor 22.30

Zie echt zo op tegen dat hubby straks 2 wkn weg is, echt even kijken hoe ik dat ga doen
    Heb onze dochter al een nachtje uitbesteed zat op zon (volgend weekend) verder maar een paar keer over laten blijven en ik tussendoor veel rusten dan komt het wel goed.

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    ah dan ben ik ook weer een beetje extra gerustgesteld door jou ;). Wat jammer dat hij weer weg gaat... Maar je red het wel! En anders kom je gewoon even hier van je af schrijven ;) Alvast een fijne dag morgen!

Deel Deze Pagina