Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi,

Ik ben 28jr, mama van een dochtertje van 3.5jr en zwanger van de 2e. Ik ben 29 november uitgerekend.

Ik zoek meer prille mama's die eind november uitgerekend zijn.

Vertel wat over jezelf, hoor graag van je.

2. Linda123

Linda123 Lid

29 mrt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik ben 22 jaar, ben zwanger van ons eerste kindje!
    Op 27 november ben ik uitgerekend, tegen die tijd ben ik 23.
    Heb er erge zin in en kan niet wachten om het tegen iedereen te vertellen!

Groetjes

3. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hey Linda,

Gefeliciteerd! Spannend he?

Ook in vind het erg moeilijk. Dit is ons 2e, hopelijk gaat alles goed maar wil het aan iedereen kwijt nu. Pfff wat duren die eerste weken lang. Wss hebben wij de eerste echo in de week van 12 april. Eind die week zijn mijn schoonouders zoveel jaar getrouwd. Hoop ze dan goed nieuws te kunnen vertellen. Enkel zij krijgen het dan te horen, ben dan 7.5 week. De rest krijgt het na de 2e echo of vanaf 12 weken te horen. Proberen we althans.

Mijn buik is opgezet. Dacht dat dat niet zo snel kon, maar ik verbeld het me niet. Mn broek zit na mate de dag vordert strakker. Pff..

Als ik het voor me wil houden tot 12 weken, dan gaat dat niet lukken denk ik.

Eind november dat klinkt nog ver weg he, maar het gaat snel zat. Geniet van je zwangerschap, het gaat veel te snel. Onze kleine meid is alweer bijna 3.5 jr. ;)

4. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hier ook nog een eind november mama. Ik ben ook net als linda 27 nov uitgerekend van ons 2de kindje. Onze zoon is nog maar net 7 maand dus het is heel snel gegaan. Wij hebben 2,5 op onze zoon moeten wachten. Het was even schrikken in het begin maar nu is het zeer welkom.
    Ik ben 27 en 28 als onze uk geboren is. Mijn mannetje is 25 en is misschien net 26 als onze uk geboren is.
    Wij hebben 12 april de eerste echo. Onze ouders, zussen en broers en mijn oma weten het.
    Ze vonden het allemaal heel erg leuk.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoi hoi,

Hebben jullie het al verteld? Wij vinden het wat eng. Eind vorig jaar wilden we het ook voor ons houden, tot ik met 11 weken precies (had nog geen echo gehad) een mk kreeg. We zeiden toen bij de volgende horen ze het eerder en nu willen we de echo afwachten. Is daarop een hartje te zien, dan vertellen we het hen. De rest van de familie en vrienden pas later. Zolang ik t geheim houden kan. Mn buik wil me verraden ;)

Ook jij gefeliciteerd, je zoon is 7 mnd, wel een mooi leeftijdsverschil en ja soms kan het snel gaan hihi zwanger raken.

Nogmaals gefeliciteerd....

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hoi

Ik ben 28 en zwanger van ons 1ste wonder!ben de 30ste uitgerekend(op basis van m'n cyclus van 40 dgn)
    En vind alles ook erg spannend!
    Bij ons weet nog niemand het en dat houden we zo tot na de 1ste echo,wil dan ook echt wat kunnen laten zidn, nu is het nog zo onwerkelijk voor onszelf en kunnen we er dus rustig aan wennen!

Jullie veel last van kwaaltjes?hier;
    - puistjes
    - weeïig/misseljk gevoel
    - niet echt zin in eten
    - gevoelige borsten
    - rommelende darmen

maar is voor goede doel!!;)

Succes meiden!

x miek

o ja ik begin donderdag met mvm,jullie??

7. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Hoi,

Zag dat je de 30e was uitgerekend. 30 november? Ik de 29e, maar ben net 5 weken zwanger...

Hoe gaat het verder met je? Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ook wij willen het nog even geheim houden tot na de 1e echo.

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ja is 30 november,ben al wat verder omdat ik 11 feb laatste ongi heb gehad, en cylcus van 40dgn heb, zo komt mijn calculator op de 30ste;)

Heb vandaag afspraak met vk gemaakt, kan ik 20ste naar toe, krijg dan verwijzing voor echo...dus moet nog minstens 4 weken wachten voor ik ukkie mag gaan zien...

jij je aangemeld voor mvm????

Jij ook nog gefeliciteerd!net als de rest trouwens;)

fijne avond!

x miek

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hallo allemaal!

Ik wil me ook hier aanmelden! Had me ook al aangemeld bij de november 2010 mama's, maar het is daar wel heel erg druk. Iets minder mensen praat wat makkelijker denk ik. :)

Ik ben 24 en 25 als ik ga bevallen en ben ook 27 november uitgerekend. Mijn vriend is 31 en 32 als ik ga bevallen.
    Dit wordt ons eerste kindje.

Ik heb eigenlijk nog niks geregeld. Nog geen afspraak bij de verloskundige en ook niet bij de MVM. Ik wil sowieso wel mee gaan doen met de MVM.

Qua kwaaltjes wisselt het erg. Met 3 weken was ik al erg misselijk en 's nachts veel wakker. Maar met 4 weken en een paar dagen was dat allemaal weer over. Nu voel ik me alleen een beetje weeig. Het maakt me allemaal soms wel een beetje onzeker.

Groetjes, Linnie

Oja...jullie ook gefeliciteerd allemaal! :D:D

10. Linda123

Linda123 Lid

29 mrt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Starlady!
    Jij ook gefeliciteerd! de rest van de aangemelde ook natuurlijk! :)
    Het zou een mooi cadeautje zijn voor je schoonouders, als je het goede nieuws kan vertellen!!
    Mijn buik is ook wel een beetje opgezet.
    Over het algemeen moet ik altijd vaak plassen maar moet nu al het dubbele!! Ga er snachts wel 3 keer uit haha.
    Heb je bij de eerste afspraak bij de verloskundige ook meteen een echo? of is het dan alleen informatie doornemen?
    Weet je jullie eerste kindje al dat je een baby in je buik hebt? (zo zeggen de kinderen het op mijn werk altijd).

Groetjes Linda

11. Linda123

Linda123 Lid

29 mrt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe krijgen jullie zo'n tijdsbalkje, dat je kan bijhouden hoeveel dagen je nog moet enzo?
    Kan het niet vinden... Alvast bedankt

12. Linda123

Linda123 Lid

29 mrt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe krijgen jullie zo'n tijdsbalkje, dat je kan bijhouden hoeveel dagen je nog moet enzo? Kan het nergens vinden op de site.
    Alvast bedankt!

13. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hallo zwangere!

Ik mag mij dus ook aanmelden bij dit topic, uitgerekend op 27 november!
    Ik word in juni 30 en manlief is 33 en we krijgen ons 1e kindje, vind het allemaal zo spannend en zo nieuw!

Wij hebben het dit weekend aan mijn ouders en zusje verteld. Een erg bijzonder mooi emotioneel moment! Zal hun blikken nooit meer vergeten!

Gisteren aangemeld bij mvm en voor 13 april mijn 1e afspraak bij de vk staan!

@Starlady: GEFELICITEERD!!!!! Ik lees het net pas, wat super voor jullie!!!!!

@linda 123: Boven in zie je banner staan, als je die invult krijg je een code. Deze kopieer je en zet je in je handtekening.

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Misschien leuk idee om een lijstje te maken?

Ragazza: 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 - 13/4 intake bij vk

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    @ Ragazza
    Gefeliciteerd!
    Lijstje lijkt me een goed idee!

Ragazza: 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 - 13/4 intake bij vk
    Linnie1985: 24 jaar - Rotterdam - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 - nog geen afspraak gemaakt bij vk

Is woonplaats of regio erbij ook leuk?

Groetjes, Linnie

16. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ragazza: 29 jaar - Amersfoort - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 - 13/4 intake bij vk
    Linnie1985: 24 jaar - Rotterdam - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 - nog geen afspraak gemaakt bij vk

17. Pio

Pio Actief lid

19 aug 2009
    171
    0
    0
    Noord Brabant
    Hi ladies,

Mag ik me ook aanmelden?
    Ik heb me ook alvast ingevuld in het lijstje.

Ragazza: 29 jaar - Amersfoort - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 - 13/4 intake bij vk
    Pio: 30 jaar - Den Bosch - 1e kindje - uitgerekend op 20/11 - 14/4 echo ziekenhuis en 20/4 afspraak bij VK

18. fuJ

fuJ Actief lid

19 mrt 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland
    Ha dames,
    Ik wil ook graag mee kletsen! Zie mijn aanvulling... Eigenlijk nog geen kwaaltjes, daarom kan ik het eigenlijk ook nog niet geloven. Maakt me ook onzeker...
    x

Pio: 30 jaar - Den Bosch - 1e kindje - uitgerekend op 20/11 - 14/4 echo ziekenhuis en 20/4 afspraak bij VK
    fuJ: 25 jaar - ? - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 - 6/4 echo bij gyn.

19. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Ben helemaal niet misselijk of iets.
    Alleen soms een wat samentrekkend gevoel in mijn buik, wat volgens dr google erbij hoort, maar maakt mij ook onzeker!

Mag ik vragen waarom jij al zo vroeg een echo hebt FuJ?

20. fuJ

fuJ Actief lid

19 mrt 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland

Ik ben met behulp van Clomid zwanger geraakt, ik liep bij de fertiliteitsarts. De fertiliteitsarts zei dat wanneer ik overtijd zou zijn, ik direct mocht bellen voor een echo. Dat heb ik dus vorige week gedaan en toen zeiden ze dat ik 6 april mag komen. Het schijnt dat ze dan al wel iets kleins kunnen zien bij een inwendige echo, daar hoop ik dan ook echt op!

Deel Deze Pagina