Goede echo's...goed om te horen!! Morgen ga ik het op mijn werk vertellen...ben nu 12 weekjes...dus het is morgen niet meer ons grote geheim, maar ons grote nieuws! Mijn broeken gaan ook steeds ongemakkelijker zitten...dus ik ben al her en der aan het kijken voor een hippe spijkerzwangerschapsbroek Vrijdag mag ik voor de 2e echo, dan wordt de nekplooi gemeten. Spannend weekje dus! Fijne zondag.....enne....moederdag volgend jaar is voor ons heel anders Mick
Hallo ladies, hier ook de eerste zwangerschapsbroek; wat een genot zeg, pffff! Bij de H&M voor maar 20 euro, ik denk; die neem ik mee. Ik hoef ineens veel minder vaak naar de wc en mijn buik voel veel prettiger, heerlijk! Miekje; wat fijn dat alles goed was en leuk al die reacties van familie he? Zoals je ziet heb ik ook mijn eerste zwschbroek gekocht, echt heel fijn. Es; wij gaan inderdaad precies gelijk op! Wij hebben 19 mei een echo, daar wou ik eventjes op wachten, daarna vertellen we het. De meesten hier weten het ook al wel, in ieder geval iedereen die er toe doet zeg maar. Maar dat komt ook door de IUI natuurlijk. Dus voor ons nog anderhalve week een geheimpje. Ik kan me aardig inhouden in het eetcafé, dat valt mee, maar het is inderdaad wel heel verleidelijk om een gambaatje te pikken of een stukje stokbrood met heerlijke kruidenboter....mmmm! Linnie; wat fijn voor jullie! Heerlijk he, dat je nu ook echt zeker weet dat het goed zit. Krijgt iedereen zo'n dvd of verschilt dat per praktijk? Mick; wat spannend om het te vertellen zeg! Maar wel leuk. Denk je dat ze goed gaan reageren? En een nekplooimeting, allemaal spannende dingen deze week dus. Heel veel plezier en succes deze week! xx
Spannend Mick! Leuk dat je het nu eindelijk kan vertellen! Ik hoop op hele leuke reacties voor je! Heb al 1 positierokje gekocht... Misschien deze week toch maar een keer aantrekken, in de winkel zat hij al heerlijk! Hier wel een beetje een domper. Onze naaste familie wist al wel dat ik zwanger ben, maar voor de wat verder kring hadden we het nog een beetje stilgehouden. Had mijn schoonmoeder het idee dat, na de 2e echo, iedereen het wel mocht weten. Dus heeft zij het gewoon al aan een heleboel mensen verteld. Was ik gisteren wel even kwaad over! Maja, we hebben nu besloten het dan maar niet meer geheim te houden. De mensen die het nog niet weten vertellen we het liever zelf.. Inderdaad, moederdag vandaag. Vind het vandaag al wel een beetje een speciale dag! Volgend jaar verwacht ik van de kleine (lees: man hihi) toch wel een verwendagje! Fijne zondag verder! Liefs Es
He dames, Hoe staat het hier??? bij mij vrij rustig,merk dat ik weer wat meer puf krijg nu de echo goed is, pak van m'n hart zeg maar Fijn volgende wk weer samen met ma, en dan 's avonds naar vk met manlief! Verder heb ik deze week allemaal leuke kaartjes gehad, lijkt net of ik jarig ben,maar dan iedere dag Van m'n vriendin ook al 2lieve rompertjes gehad,knuffeltje van man z'n tante, echt zo leuk!!! Jullie al dingen gehad? Verder iedereen fijne avond en relaxte vrije dag morgen! x miek
hey meis. wat leuk dat je al leke kado's heb gehad zeg..en dan al die kaartjes...leuk man..hihi ik moet de 1e nog krijgen...terwijl iederen het hier allang al weet,maar goedt'is dan al de 3e dus denk ik vrij "normaal", voor de omgeving?????? leuk he al die bezoekjes bij de vk....ff weer wat dichter bij de baby! ik ga dinsdag voor het hartje luiseren....gooed ik heb een angelsounds hier,dus luister uiteraard iedere dag ff naar de beeb! verder is de misselijkheid hier aardig aan het over gaan.heeeeeerlijk.en voel ik me nu echt goed....heb weer zin om mezelf op te tutten enz. jullie ook allemaal een fijn lang weekend!(nou ja voor de meeste een lang weekend)
Hey ladies! Net terug van de 2e echo en de combinatietest! Alles zag er goed uit...en een mooie uitslag! We hebben het kindje vandaag ook goed kunnen zien. Bewoog enorm met armpjes. Echt heel gaaf om te zien. We zijn superblij!! Van de week ook op werk verteld..hele leuke reacties!! Gaat het met jullie ook allemaal goed? Liefs!
ach wat een mooie foto! wat blij dat alles goed was meis.... ja hier ook alles goed,,de misselijkheid over.heerlijk..ik ga nu genieten!
Hoi Hoi! Mick: wat een prachtige foto!!!!!! Kregen jullie gelijk de uitslag van de test? En wat was de kans? Wij gaan maandag, eerlijkheidshalve sta ik er niet helemaal achter, maar manlief wilde het graag... Miekie: wat heerlijk dat je niet meer misselijk bent! Nu lekker genieten!!!! Zo, ik ben ff een tijdje niet geweest hier! Erg druk geweest met vanalles. Hier gaat alles helemaal lekker! Gelukkig de 12 weken grens voorbij, heerlijk!!!! We hebben het iedereen verteld en groot op hyves gezet, wat een reactie's!! Zo leuk!!!! Ook heb ik deze week mijn eerste positiebroeken gekocht, wat een verademing! En... jaja wij zijn er erg vroeg bij, maar gisteren een kinderkamer gekocht! We zagen 'm op marktplaats, helemaal onze smaak en voor een leuke prijs. Alles ligt nu onder het logeerbed tot we aan het kamertje gaan beginnen over een paar maandjes! Maar het is iig in huis! We hebben ook de eerste stap gemaakt met het "verbouwen" ter voorbereiding op de kleine. Wij hadden 2 keukens (voorheen verhuurde manlief boven) en nu hebben we de keuken boven eruit gesloopt zodat we veel ruimte extra hebben. Ik ga maar weer is werken, nog 2 dagen en dan weer lekker een paar dagen vrij! Doeiiiii
@ Mick: Mooie echo!! En fijn dat alles goed is! @Ragazza: Oeh! Het kamertje, leuk!! Vriendlief en ik hebben ook besloten dat als we ons kamertje weer op marktplaats voor een mooie prijs zien, dat we het dan ook kopen. @positiekleding Hier gaat het ook tijd worden, geloof ik.... Ik heb al een buik!! Haha, had echt verwacht dat ik pas met 20 weken aan de positiekleding zou hoeven (hoe bedoel je, naief!) Qua gewicht sta ik nog op -1 kg, maar dus wel zichtbaar al een buikje. Broeken zitten voor geen meter. Thuis loop ik in een joggingbroek, haha. Joepie, vandaag 12 weken!!! Dinsdag ga ik het op m'n werk vertellen, ben zo benieuwd. Afgelopen woensdag heb ik het wel al aan m'n manager verteld.
Hé ladies, hier ook de 12weken grens bereikt! Jippie!!! Woensdag echo en dan mag iedereen het weten! Wij gaan binnenkort ook voor de kinderkamer. Mijn man heeft een eetcafé en heef tin de zomer echt geen tijd om met mij naar de wal te vliegen (varen, hihi). Dus wij beginnen er ook wat vroeger mee. Zit een lange levertijd op begreep ik, dus in september beginnen is geen optie. Dan ga ik ook direct meer positiekleding kopen, want ik zit nu iedere x wanhopig voor de kast. Heb 1 pos.broek, maar als die in de was zit weet ik het echt niet. Hier ook geen misselijkheid meer, ben ook weer minder moe, heerlijk. Minder kwaaltjes dus. Ik las ergens dat je lichaam ong 10 weken moet wennen aan de hormonen en daarna verdwijnen de meeste kwalen. Dat klopte bij mij wel. Fijn dat het bij iedereen goed gaat. Schrijf ook mee op een forum voor zwangeren na IUI en daar zijn 2 mk's, erg naar... xx
Hey! Hier ff een kort berichtje van mij! Volgens mij hebben de meesten nu de 12 wk grens bereikt he? Wij maken er nu ook geen geheim meer van en de reacties die je dan krijgt zijn zoooooo leuk! Super die echo foto Mick! Gaaf om te zien he? Ben hier nog niet helemaal aan de positiekleding, buik wisselt nog wel per dag, maar aan het eind van de dag is het altijd strak... Nou ja, vrijdag weer controle bij de vk! Ben benieuwd! Groetjes Es
Hoi! Vandaag de combinatietest gehad en de nekplooi was gelukkig erg goed, nu het bloed afwachten, maar heb er nu veel vertouwen in. Wel leuk dat we weer 6 foto's van ons ukkie hebben! Het is nu wel 6 cm!!!! Volgens de echo mevrouw een echt uitslovertje (of zal ze dat tegen iedereen zeggen?!) Maar het was aan het springen en aan zwieren met armpjes en beentjes, hihi, zo leuk! Net ook de kraamzorg geregeld en morgen naar het gemeentehusi dat mijn vriend het gaat erkennen.... wat een geregel allemaal hè?! Bij mij stromen de leuke felicitatiekaartjes binnen, lief als mensen dat doen! Morgen lekker een dagje vrij, wel nodig want het lijkt of de moeheid alleen maar erger wordt... Groetjes!!!!
hoi meiden. mag ik me ook melden bij jullie?? wil iemand mij aan de lijst toevoegen?? weet echt niet hoe dat moet. tammy77-32jaar-zeeland-5de kindje-27 nov uitgerekend. heb vandaag mijn 2de echo gehad,en de kleine was druk aan het stuiteren door mijn buik.
Welkom Tammy! Gezellig! Zal zo kijken of ik het lijstje nog kan vinden en je erbij zetten! Wow je 5e kindje al! Voel je je hetzelfde of anders als je vorige 4? Aan allen: bij prenetal is er nu 20% korting op alle positiekleding!!! Je snapt dat ik maar even flink heb ingekocht...zo leuk!!! Hier nog even de 2e foto van mijn kleine spruit, nu al het mooiste kindje van de wereld ! Hihi! View attachment 72725 Toedeloes!
Miekie: 33 jaar- Zuid Holland- 3e kindje- uitgerekend op 19/11 Pio: 30 jaar - Den Bosch- 1e kindje -uitgerekend op 20/11 Mick76: 33 jaar - Zuid Holland - 1e kindje - uitgerekend op 22/11 Ragazza: 29 jaar - Amersfoort - 1e kindje - uitgerekend op 26/11 Linnie1985: 24 jaar - Rotterdam - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 ramoontjjuh82-27 jaar-Drenthe-2de kindje-uitgerekend op 27/11 Linda123:22 jaar- Noord- Holland- 1e kindje- Uitgerekend op 27/11 tammy77 - 32jaar -zeeland-5de kindje-uitgerekend op 27/11 fuJ: 25 jaar - ??? - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 nelly: 30 jaar - Noord-Brabant - 3e kindje - uitgerekend op 28/11 kleuterjuffie: 27 jaar - Utrecht - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 Minke12: 27 jaar - Waddeneilanden - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 Miekje28 - 28 jaar - prov. Zeeland - 1e kindje - uitgerekend op 30/11 Es85: 24 jaar - Overijssel - 1e kindje - uitgerekend eind november
Oh meiden, ik ben zo jaloers op die mooie foto's...Wij hebben morgen de 12 weken echo en ik ben zo zenuwachtig. Ik blij denken 'het zal toch niet...' Ik kan bijna niet geloven dat het goed gaat na 4 jaar wachten. Alhoewel ik helemaal geen kramp, of pijn of bloed ofzo heb, blijf ik erg onzeker. Komt dit door mijn geschiedenis of hebben jullie dit ook? Ik ben bang dat ik bij elke echo zo nerveus blijf. Iedereen trouwens al aan de positiekleding? Ik snap niet dat mensen het niet aan me zien, het valt behoorlijk op volgens mij. Hoe hebben jullie dat? Al vragende blikken? De3 meesten hebben het inmiddels wel verteld denk ik? Wij morgen, na de echo, ALS alles goed is... Tammy, welkom! Nummer 5 alweer, pfff! Ik moet nog beginnen, haha! xx
Hey Minke! Ik ben ook elke x zenuwachtig hoor, ook toen we bij de vk het hartje moesten horen. Is denk ik heel natuurlijk, helemaal bij een 1e zwangerschap als alles zo nieuw is! Je leest/hoort ook naar mijn inziens iets te veel vervelende verhalen... manlief vind het heel dom dat ik al die verhalen lees... Ik moest 4 buisjes bloed aflaten nemen. Helaas is er wat misgegaan en konden ze mijn bloedgroep niet bepalen, waardoor ik gisteren nog een buisje bloed heb moeten afnemen. Nou meid, GENIET van morgen!
@ Minke Spannend hoor, de echo morgen! Het komt vast goed! Hier gelukkig ook wat minder kwaaltjes. Alleen die buik...Haha, ik kan er nog niet echt aan wennen. Omdat tie nu al zo groot is ben ik een beetje bang om heel veel aan te komen / heel dik te worden. Ja, ik moest ook zoveel buisjes... En ik ben al zo panisch voor naalden en bloed...brrrr. Helaas was er ook nog wat verkeerd gegaan, dus moest ik nog een keer terug.. Ik ben ook vaak ongerust hoor. Is helemaal niet gek. Als ik kwaaltjes heb, dan vind ik dat vervelend. Maar als ik geen kwaaltjes heb, ben ik weer bang dat het verkeerd is.. Nadat ik de echo heb gehad was ik opeens nog onzekerder, terwijl vriendlief na de echo juist zekerder is geworden. @Ragazza Fijn dat de nekplooimeting goed was! Das een zorg minder! Hier ook een beebje die volgens de verloskundige flink aan het spartelen was. Blijft bijzonder he, om dat zo te zien. Dat zo iets gewoon in je buik groeit. Kraamzorg...ik vergeet het steeds, maar moet het ook hoog nodig eens regelen.. Oeee..korting op positiekleding bij de prenatal! Goed om te weten, thanks! Ik ga ook gauw even een kijkje nemen. En wat een super mooie echo foto zeg! (***jaloers***) Hier een placenta die aan de voorkant ligt, dus mijn echo foto's zijn echt super onduidelijk. @Tammy77 Hoi! Welkom!! En gefeliciteerd natuurlijk. Wow, mooi hoor, een vijfde kindje. Hier gaat alles wel goed. Vandaag op m'n werk verteld, dus nu weet echt iedereen het! Alle collega's (behalve 1) reageerden heel erg leuk.