LEUK!!!! BUIKFOTO'S!!!! Ik ga er morgen ook maar weer is 1 maken! Jij ook een mooi buikje hoor linnie! Volgens mij bij jou echt een "babybuik"! Bij mij zijn het nog steeds mijn darmen... ben benieuwd wanneer ik nu ook een echte "babybuik" krijg. Kunnen jullie je baarmoeder al voelen? Als ik denk het te voelen, vind ik hem zo laag zitten. Iemand van jullie ervaring met zo'n angelsound? Ik twijfel om er 1 aan te schaffen, ik ben nog steeds af en toe een beetje onzeker. Ik vind dat er zoveel tijd tussen de afspraken met de vk zit... We zitten ook te denken om een pretecho te laten maken voor het geslacht...we zijn zooooo benieuwd! Nu weer ff x factor kijken! Doeggggg!
Mooie buik ook Linnie!! Als ik uitga waar ze dat echo apparaatje plaatsen, dan zit mijn baarmoeder ook nog heel laag hoor Ragazza. Maar per dag zal het dan iets omhoog kruipen.. Wat mij echt opvalt is dat 's ochtends bij buik plat is en 's avonds is het ineens een buik. Grappig!!
Mick, ik merk dat ook hoor, dat het 's avonds meer buik is. Maar Ragazza, volgens de vk is mijn buik niet van de baby, haha. Dat zei ze toen ik vertelde dat ik al een buikje begin te krijgen. De baby zit nog veel lager. Over de angelsound, ik ga hem niet kopen. Iig voorlopig niet, als je even het hartje niet kan vinden, dan zou ik gelijk in de stress schieten. Ik vind dat ik gewoon op m'n lichaam moet vertrouwen. Wij hebben 6 juli de 20 weken echo. We willen toch wel weten wat het word, ben zo benieuwd!! Gister hebben vriendlief en ik besloten dat we toch maar wel op vakantie gaan. Vrijdag of zaterdag gaan we voor 8 dagen naar Egypte. M'n ouders boden aan om op de hond te passen, echt super lief van ze. Zodat we nog één keer even lekker met het vliegtuig op vakantie kunnen. We moeten nog boeken, er is zoveel keus dat ik er nog niet uit ben hihi. Morgen ook even de vk voor de zekerheid bellen ivm risico's en inentingen enzo.
hoi meiden. zag een paar mooi foto's voorbij komen van jullie buikjes. mooi hoor. wie van jullie wil allemaal het geslacht weten??? wij willen het ook weer graag weten. hebben jullie een voorgevoel??? ik heb sterk het idee dat dit een meisje is. zou wel leuk zijn voor dévana,is niet meer het enige meisje hier thuis. hoe is het met jullie kwaaltjes?? die van mij zijn gelukkig een heel stuk minder aan het worden,alleen speelt mijn maagzuur nu enorm op. morgen maar meteen ff antagel halen.
Wij willen zeker weten wat het word! Liefst gisteren dan morgen! Ik denk zelf ook een meisje, maar de omgeving denkt allemaal een jongen. Nog even geduld... Wij denken er wel over om een pretecho te maken over 3/4 weekjes want de 20 weken echo heb ik pas 19/7. Vandaag weer even een buikfoto gemaakt, maar ben niks gegroeid. Bekijk bijlage 75227
Wij willen ook zeker weten wat het wordt...ik heb nog geen datum voor de 20 weken echo. Zal in de 2e week van juli ergens zijn. Heb eerst nog een 16 weken controle afspraak en dan maken ze pas de echo afspraak. Nog even geduld hebben maar.... Mooie buikfoto Ragazza!! En wat mij betreft hoeft mijn buik ook nog niet echt super te groeien hoor...we gaan nog lang zat met een buik lopen...alles op z'n tijd! Heerlijk die vakantieplannen. Egypte klinkt goed!! Wij zijn afgelopen november nog een maand op reis geweest. Dus deze zomer gaan we niet weg. Of het moet echt een hele slechte herfstachtige zomer gaan worden.....dan is een last minute zon snel geboekt. Wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben nu een tuin...dus dat is met de zon altijd fijn...en verder hebben we wel vaker een lang weekend vrij en dan nog 2 weken in augustus om leuke dagjes weg te doen. Vandaag een heerlijke niks doe dag...huispak aan en dvd's kijken maar...verplichte rustdag. Ook wel eens lekker!! Maar morgen dan weer een beetje lente weer....hoop ik! Fijne avond ladies!
O ja....voorgevoel...dan denken we een meisje....maar om ons niet helemaal gek te maken...zijn de even weken een meisje en de oneven weken een jongetje...Niet dat het ons uitmaakt hoor..als het maar gezond is. Maar ik wil voorkomen dat ik me helemaal blindstaar op een voorgevoel. En omdat mijn zus al drie jongens heeft...lijkt mij het wel bijzonder een meisje te mogen krijgen. Deze week is het week 15 van de zwangerschap. Dus denken we dus we een jongetje krijgen....haha (dit is nu zwangerschapslogica...hahahaha)
Haha, zwangerschapslogica! Een verplichte rustdag is harstikke goed! Nu kan het nog! Mooie buik, Ragazza! Oeijoei!!! Haha! We wilden net de vakantie gaan boeken via internet. Had ik m'n pa nog even aan de lijn. En opeens vroeg ik me af...kan je eigenlijk met een ID-bewijs Egypte in? Nee, dus! Dus nog maar even gewacht met boeken en morgen gelijk de gemeente bellen voor een spoed paspoort. Ik moet alleen even achterhalen waar ik hem aan moet vragen. Ik woonde in Rotterdam en vorige week heb ik me bij vriendlief in Den Haag ingeschreven, maar dat zal zo snel niet verwerkt zijn (met digi-d kon ik in Den Haag iig niks). Morgen heb ik m'n terugkomdag van de Allen Carr cursus. Ik ben gestopt met de cursus van Allen Carr en zo'n terugkomdag leek me wel interessant. Ben benieuwd! Tammy, hier niet zo veel last meer van kwaaltjes. Maar ik had sowieso weinig kwaaltjes. Alleen moe en dat ben ik nog steeds wel. Maar heb een tijdje geleden ook pfeiffer gehad, dus kan ook daar van zijn. Maagzuur is vervelend! Dat wordt in de loop van de zwangerschap erger toch? Oja...en voorgevoel. Vriendlief en ik denken een jongen. Ik begon alleen weer te twijfelen, ik droom over meisjes. Ik weet het niet, maar ben wel reuze benieuwd aan het worden!
@mick:Haha,die logica van jullie klinkt wel leuk ! Waar zijn jullie een maand naar toe geweest in november? Lekker genieten van je tuintje en je mooie buikje is ook een leuke zomer toch! @Linnie: das idd lullig van je paspoort, maar gelukkig kwam je er op tijd achter! Volgens mij kost het wel een hoop centjes om het met spoed te laten doen. Waar wil je heen gaan in Egypte? Ik ben is in Hurghada geweest... let wel op met het eten daar hoor! Mijn schoonouders hebben een huis in zuid frankrijk en gaan daar dus altijd heen. Dit jaar zitten we er lekker met z'n tweetjes, ons laatste jaar! Volgend jaar met een kleine, kan ik me nu al op verheugen! Allen Carr... heeft het je geholpen?
Ja, spoed paspoort kost 41,- extra. We zouden ook nog ergens anders heen kunnen gaan, maar we hebben ons nu ingesteld op Egypte. Waarschijnlijk gaan we naar de Sharm el Sheikh. We gaan inderdaad goed op het eten letten, thanx! Vind het wel een beetje spannend hoor! Ik ben al in geen jaren meer écht op (vlieg)vakantie geweest en dan nu zelfs zwanger. Tis spannend, maar ben er wel echt aan toe. Een huisje in Zuid-Frankrijk is ook niet verkeerd, lekker hoor! Straks met de kleine is het ook ideaal! Allen Carr heeft me wel geholpen, ja. Ik ben in oktober gestopt met roken. En ik ben nog nooit zo lang gestopt geweest. Ik had eerst z'n boek gelezen, daar ben ik 3 maanden mee gestopt geweest. Daarna helaas weer begonnen. Toen wilde ik weer het boek lezen, maar dat werkte niet voor mij. Dus daarna de cursus maar gedaan.
Goed dat je voor Sharm kiest, ik vond Hurghada echt verschrikkelijk! Haha... durfde dat niet niet te zeggen! Volgens zeggen (ik heb jaren op een reisburo gewerkt) is sharm veel leuker. Maar is Egypte een must? Ik zou aangezien je zwangerschap toch voor iets "europesers" kiezen, ik vond het eten daar echt trikkie hoor...
Haha, tegen mij kan je alles zeggen hoor! Hoe lang is het geleden dat je daar geweest bent? Ik ben een hotel tegen gekomen die iets van een certificaat heeft voor de bereiding van voedsel. Groente en fruit wordt er zelfs afgespoeld met fleswater. Een must is het niet echt hoor. Maar ik wilde gewoon een keer wat verder. Vroeger een paar keer in Spanje geweest en (heeel vaak) in Turkije. Via Turkije een dag in Kos geweest, maar dat beviel me ook niet zo. Dus als jij nog leuke landen weet...
Dan zal het wel oke zijn als ze een certificaat ervoor hebben. Voor lekker te relaxen, zon zee strand zit ja prima daar, de piramides e.d liggen wel te ver van sharm en duiken zit er niet voor jou in. Ik vind zelf griekenland helemaal heerlijk, dan de wat kleine eilanden.
Misschien maar goed dat ik er nog een nachtje over moet slapen. Dat ga ik maar even doen dan. Tis inderdaad voor relaxen, zon, zee, strand (en zwembad). Als het park bevalt dan hoef ik er niet eens vanaf, haha. Duiken is sowieso een big no-no (ik ben panisch onder water). Vriendlief wil het wel gaan doen.
Haha! Ik kan zelfs niet onderwater zonder mijn neus dicht te knijpen! En daarnaast ben ik dan zo mijn lenzen kwijt! Wij gaan 11/6 naar stockholm, ben daar ook wel heel benieuwd naar. Schijnt wel een mooie stad te zijn, het venetie van het noorden. Ik ga ook maar is naar bed met een boek, ik vond het een doodsaaie dag vandaag. Helaas kan ik moeilijk stil zitten, maar had vandaag niks te doen... heb me echt dood verveeld! Morgen heb ik weer mijn schooldag, ook dat is dodelijk saai... Sorry voor mijn geklaag!
Klagen mag! Ik ben blij dat ik ff niks hoeft te doen. Ben al de hele week druk bezig met verhuizen. Morgen eindelijk de sleutel inleveren. Welke opleiding doe je?
Dan zal je zeker een drukke week hebben gehad! En dan vanaf morgen als gezinnetje genieten, fijn hoor! Ik doe mbo mmz (vroegere spw) richting gehandicaptenzorg. Maar dat hele onderwijs is veranderd vergeleken met mijn mbo toerisme van 10 jaar geleden. Nu competentiegericht onderwijs, nou wie dat heeft uitgevonden... Maar goed, het is maar 1 dag in de week naar school en 4 dagen werken. En mijn werk is echt helemaal mijn ding en echt de goede keus geweest, dus daar doe ik het maar voor. Helaas zal ik er nu een half jaar langer over moeten doen en ben volgend jaar juni klaar.
Leuk! Wel lekker hoor, werken en leren tegelijk. Is er een reden voor je omscholing? (ik ben verder niet nieuwsgierig hoor, haha). Of wilde je gewoon niet meer in de toerisme werken? Haha, ik ben bekend met competentiegericht leren. Ik heb de opleiding MWD gedaan en werk nu als ambulant woonbegeleider in de psychiatrie.
Dat is HBO? Ik denk aardig op dezelfde lijn als mz? Heb er althans ook 2 in mijn klas zitten die dat doen (bij kwintes, zegt je vast wel wat). Ik vond het toerisme idd met 1 woord verschrikkelijk. Dat commerciele wereldje is gewoon niks voor mij. Klanten zijn zoooo oneerlijk, de kakkerlakken had ik er bijvoorbeeld neergelegd. Ik ben toen bij het kruidvat gaan werken als ass filiaalmanager, erg leuk, maar niet voor mijn hele leven. Ik kreeg toen weer de kans om op een reisburo te werken en dacht... wieweet vind ik het nu wel leuk... nou na 1 dag kwam ik alweer huilend thuis! Ik wilde al veel langer de gahandicaptenzorg in, maar financieel niet haalbaar toen ik alleen woonde. Nu ik dus samenwoon is dat het wel, en heb besloten dat ik het gewoon nu moest gaan doen. En eindelijk ga ik met veel plezier naar mijn werk en kom voldaan thuis! Ik zie het eigenlijk ook helemaal niet als werk! Zo.... dat is in het kort mijn carriere! Haha! Nu die van jou, ben ook niet nieuwsgierig!!!