Ja, werk wat je niet met plezier doet kan je een hoop kosten! Dat is echt niet fijn! MWD is inderdaad HBO. Kwintes zegt me niks, maar heb even gegoogled en dat komt inderdaad in de buurt van de instelling waar ik werk. Ik begeleid de mensen die (nog) instaat zijn om zelfstandig te wonen, maar wel begeleiding hierbij nodig hebben. Ik heb de voltijd studie gedaan en ben drie jaar geleden afgestudeerd. In het derde jaar heb ik stage gelopen in de verslavingszorg (reïntegratie voor draaideur criminelen met een harddrugs verslaving). In het vierde jaar heb daar nog op oproepbasis gewerkt. Daarna nog even bij een andere verslavingszorg instelling gewerkt. Maar dat was een opvang voor vrouwelijke harddrugsverslaafden. Dat was echt niks voor mij. Voor m'n gevoel was ik alleen maar mensen vol aan het stoppen met methodon, vreselijk. Daarna dus in de psychiatrie beland. Ontzettend interessant! Maar inmiddels ben ik wel weer toe aan wat anders. Ik vind het best zwaar werk en ik merk dat het me steeds minder voldoening bezorgt. Zelf heb ik onlangs ook een depressie gehad en dat maakte het helemaal ingewikkeld. Drie weken geleden een cliënt dood in z'n huis aangetroffen nadat hij (waarschijnlijk) suïcide heeft gepleegd. Dat heeft er nogal ingehakt. Dus na m'n verlof ga ik langzaam aan opzoek naar ander werk. Het liefst zou ik voorlopig bij een Algemeen Maatschappelijk willen werken. Kortdurende hulpverlening lijkt me wel wat. En misschien zou ik zelfs wel iets heeeeeeeel anders willen doen. Ik weet alleen niet wat. (hormonen spelen nu geloof ik ook wel mee)
Heftig zeg! Kan me voorstellen dat dat je flink heeft aangegrepen. Komende maanden alles is rustig op een rijtje zetten en kijken wat je leuk zou vinden... Meis, ik ga mijn bedje in! Veel plezier morgen bij je allencarr terugkom dag!
Hé dames; vakantietip: Wij hebben vorig jaar een boot gehuurd en zijn heerlijk een weekje door Friesland gaan tuffen. We konden niet ver weg i.v.m. de zaak van mijn man, maar wilden er toch even tussenuit. Het was in één woord heerlijk. Dit gaan wij dit jaar dus zeker weer doen. We gooien in september de tent een week dicht en dan gaan we ervan door. De laatste x dat we samen op vakantie gaan en ik durf idd net als Regazza niet zo ver weg. Hoe is het verder met iedereen? beetje rustig hier he? Zal wel door het fantastische weer komen. Komend weekend is er op het strand bij ons een groot surf- en watersportfestival, mag ik vrijdag zaterdag en zondag muntjes verkopen, haha! Over een carrieremove gesproken... Het wordt heel mooi weer, dus dan zit ik niet verkeerd op het strand! Doen ze bij een 16weken controle ook een echo trouwens? xx
Het is hier idd errug rustig....8) Maar wat een weer...komende dagen nog hetzelfde qua weer. HEERLIJK! Ik heb volgende week ook mijn 16 weken controle....geen echo...alleen controle buik, bloeddruk, gewicht en praatje pot etc. Maar dan wél de afspraak maken voor de 20 weken echo..... Verder groeit mijn buikje per dag iets meer....en voel ik me goed!! Leuke tip trouwens van zo'n vakantie. Misschien ook nog wel iets voor mij en vriend.. groetjes! Mick
Hier ook alleen de 20 weken echo. Die staat gepland op 6 juli (ben dan 19 weken en 3 dagen). Misschien gaan wij nog wel een 3d echo laten maken? Gaan jullie dat nog doen? Hier gaat alles gestaag door. Ben blij als ik zaterdag in het vliegtuig zit! Vandaag m'n spoed paspoort opgehaald en net m'n dtp en hepatites a vaccinatie gehad. Brrr...vind het toch wel eng zo'n vaccinatie als je zwanger ben. Ben normaal helemaal niet van de vaccinaties (kon ze ook via m'n werk krijgen, maar nooit gedaan). Maar het risico van die ziektes oplopen vond ik nog groter/erger. En nog een goed nieuwtje!! Vrijdag hebben we (eindelijk!) de eerste kijkers van ons huis! Het staat sinds februari te koop. Ik hoop zo dat het iets gaat worden! Ik wil zo graag hier niet bevallen. Even spannend dus! Morgen gaan we als een idioot het hele huis opruimen en m'n dozen uitpakken, want het is nu absoluut niet representatief. Vanmorgen is de stoffeerder geweest om vinyl te leggen, dus alles staat volgestopt in één kamer. Geniet lekker van het weer allemaal!!! Niemand nog last van zwangerschapsmasker?
zwangerschap masker??????????/hou op.....zit sinds de geboorte van m'n oudste dochter helemaal onder....zelf onder behandeling geweest in het zh om het te laten bleken.hielp allemaal niks.en elke keer verwijnt er weer een plek en komt het op een andere terug.zelf zo erg dat mensen op straat vragen of ik ooit verbrand ben geweest!pffff ik smeer me elke dag nu in met factor 50!!!.zucht....ach ja gelukkig bestaat er make -up!
Hey allemaal! Heerlijk dat je op vakantie gaat Linnie! Ik zou het ook wel willen, maar durf niet goed te vliegen... haha! Hier net bijgekomen van een buikgriep/of iets verkeerds gegeten. Verder gaat het gelukkig goed! Zo'n boot huren lijkt mij ook heerlijk! Ik hou wel van het water en zo.. Maar ja, wij gaan dit jaar een weekje in het huis van mijn vriendin. Die woont in Den Haag. Zitten we ook lekker dicht bij het strand en het kost ons verder niks! Super toch?? Natuurlijk doe ik mijn vriendin er wel wat voor maar het hoeft niet! Morgen ga ik lekker winkelen! Eindelijk nieuwe kleren kopen! Vandaag maar genieten van mijn 'vrije dag'. Moest van mijn baas nog maar een dag uitzieken omdat ik zwanger ben! Voel me op zich goed genoeg om te werken, maja, dan moeten we er wel van genieten he! Dat zal met dit weertje wel lukken! Helaas zaterdag hele dag cursus..... Zwangerschapsmasker heb ik (nog) niet, maar heb van mezelf al een paar pigmentvlekken die in de zomer altijd zichtbaar zijn. Dus tja, gewoon goed insmeren in het gezicht! Liefs Es
Goeiemorgen! Eindelijk iets drukker hierzo! Maar het lijkt idd wel zomer aan het worden! Ik hoop dat het volgende week zo blijft, word dinsdag 30 jaar en hoop dat we dat in de tuin kunnen vieren! Heb btw aan mijn vriend zo'n angelsound gevraagd (wist echt niks te bedenken!). Is het toch Egypte geworden linnie? Wat een heerlijk idee om overmorgen op vakantie te gaan... jaloersss!!!!! Neem idd maar genoeg zonnebrand mee! Ik ga voor je duimen morgen! Ik voel me erggg wit dit jaar, ik heb een zonnebank en dus normaal altijd een gezond kleurtje. Ik ga nu bewust niet in de zon zitten want durf het risico echt niet te lopen, lijkt me echt vervelend miekiee voor je. Heb je het ook in je gezicht? Ik heb nog wel zo'n fles zelfbruinende bodylotion van dove staan... ga denk ik mijn benen daar maar mee doen, want dat zijn echt witte melkflessen... staat leuk onder een rokje! Ik vind het ook jammer dat er zo weinig echo's worden gegeven, dat maakt het juist allemaal zo echt! Mijn vk heeft wel een echo apparaat staan en dan denk ik laat iedereen bij een bezoekje ff kijken, is toch een kleine moeite.... maar helaas! Wij gaan zeker een 3d echo laten maken, ze raden aan pas vanaf week 30 geloof ik. Liefs
Ragazza, ik had hier ook geïnformeerd naar een 3d echo, en tegen mij zeiden ze juist dat je dat van week 16 tot 18 moest doen, omdat je dan het hele kindje erop kon krijgen en dat gaf het mooiste beeld. Helaas geen echo met 16 weken dus, jammer hoor... Ach, dan nog maar eventjes volhouden tot de 20 weken. Wat s trouwens het probleem, ze kunnen dat apparaat toch gewoon wel even aanzetten??? Es, shopze morgen, af en toe even een terrasje pikken, hmmm! Wat fijn dat je baas daar zo makkelijk in is zeg, dat voelt vast goed. Linnie, alvast een heel fijne vakantie, heerlijk hoor. Die inentingen zijn idd vast beter dan dat je iets oploopt daar. Miekie wat vervelend zeg, zo'n zwangerschapsmasker. k ben gelukkig niet zo'n zonner, dus dat zal hoop ik wat mee gaan vallen. Een vriendin van mij had trouwens horrorverhalen over aambeien, dat lijkt me zo erg... @hier: wij zijn maandag en dinsdag heerlijk wezen shoppen en hebben een kinerwagen besteld: een teutonia, hij komt pas in week 35! Dus net op tijd besteld eigenlijk, voor mijn gevoel dan... Een kinderkamertje besteld, heel mooi... En een maxi-cosi, alles met levertijd zeg maar. De rest haal ik in de zomer wel een keertje met mijn moeder. We waren er trouwens heel vlug uit.
Minke, wat een prachtige buik!!! Ik vind 'm echt niet klein hoor! Maar op mijn foto's lijkt mijn buik ook kleiner. Ik lees op sites: "De mooiste periode voor een 3D echo is tussen 20 en 32 weken in de zwangerschap". Dan schijnt de kleine "vet" te hebben geloof ik. Mijn vriend wil toch deze maand nog een echo, geld boeit ons ff helemaal niet, we zijn zo zwanger! Miekiee wat Kl*te voor je zegdat je het in je gezicht hebt! Meiden. ik voel me weer zo lekker onzeker... zal dat is een xtje ophouden??? Ik heb me vandaag echt te druk gemaakt, vanaf 8 uur in de weer. Vanmiddag en vanavond gewerkt en echt te hard, stond 3 uur alleen met 10 clienten.... Voel een beetje sametrekkend/gespannen gevoel in mijn buikje... Ga maar mijn bedje in... hoop dat het morgen weer weg is!
Miekiee, vervelend zeg, van die zwangerschapsmasker! Ik heb toch maar zonnebrand factor 50 gekocht. Ik word al niet snel bruin van mezelf, dus deze zomer zal ik m'n melkflessen benen wel helemaal houden... Es85, bah...buikgriep!! Is altijd vervelend, maar tijdens de zwangerschap helemaal. Heb je je geen zorgen gemaakt? Ik woon sinds kort ook in Den Haag. Shopse vandaag! Ragazza, ik hoop ook voor je dat dit lekkere weer zo blijft. Je verjaardag in de tuin vieren is altijd wel lekker. Haha, en toch maar voor de angelsound gekozen? Wij gaan ook een 3d echo laten maken, vind ik toch wel erg mooi en bijzonder. En toch Egypte inderdaad. We hebben ons goed laten informeren, dus ik heb er alle vertrouwen in. Trouwens... over die vaccinatie. Wisten jullie dat wanneer je je laat vaccineren tegen hepatitus A en B dat het ook voor het kindje beter is. Astma en allergieën schijnen een stuk minder voor te komen als de moeder is gevaccineerd. Dat vertelde de man in het vaccinatiecentrum, dat heb ik echt nooit geweten. Voor dit kindje heeft het geen zin meer, aangezien ik over 6 maanden de tweede prik pas hoef te halen. Ik ken dat trekkerige gevoel wat je beschrijft ook. Ik heb dat ook als ik te druk ben geweest of als ik heel veel heb gelopen. Laatst 2 weken lang achter elkaar hele nachten liggen hoesten, toen had ik het ook. Gewoon goed naar je lichaam luisteren en af en toe je rust nemen. Volgens mij gaan jouw onzekerheden pas weg als je het kindje voelt. Heb vertrouwen in je lichaam!! Minke, leuk, de kinderwagen besteld! Jeetje, zijn daar zulke lange wachttijden voor?! Dan moeten wij ook maar eens opschieten dan.. Wij zijn er nog steeds niet over uit welke we willen. Voor de rest ook leuke dingen besteld! Mooie buikfoto!!! Ik heb sowieso het idee dat tie er vanaf de bovenkant groter uitziet dan vanaf de voorkant. Hier... Vandaag nog even vluchtig alle zooi opruimen voor de bezichtiging vanmiddag. Koffers ophalen bij pa en ma en alvast wat spullen van de hond afgooien bij hun. Vanavond de koffers pakken en morgen om 15.00 uur vliegen wij naar Egypte! Ik kom vast nog wel even kijken hier, vanavond of morgenochtend!
Goeiemorgen! Nou ik heb de hele nacht doorgeslapen en voel me weer wat fitter! Ik ben idd blij als we de baby gaan voelen, dan is er twijfel meer mogelijk! Ja, toch voor een angelsound gekozen, ik vroeg aan mijn vriend dat als ie 'm nou morgen koopt ik 'm al graag wil hebben! Onzeker mutsje ben ik hè! Ik heb voor mijn werk al hep. B en A heb ik ook voor zoveel jaar ivm met al het reizen wat ik deed. Wist ik ook niet dat dat voor de beebs goed is, fijn! Trouwens, mijn schoonzusje (die 3 weken verder was dan mij en een miskraam kreeg) is ook weer zwanger!!! Ze is nu 4,5 week en ze houden het nu ff geheim, maar ben zooooo blij voor ze! Dan kan ik naar haar toe ook opener over mijn zwangerschap zijn, durfde ik niet helemaal. En dan schelen de kinderen zo 2,5 maand, dus dat wordt een leuke tijd! Wat heerlijk dat je in den haag woont, wij gingen er veel heel omdat de opa van mijn vriend daar woonde. Wij gingen dan altijd naar kijkduin, heerlijk! Suc6 Linnie met de kijkers, ga voor je duimen! En héééééél veel plezier in Egypte op jullie laatste vakantie samen! Ben benieuwd naar je verhalen volgende week!
hey twee hageneesen hier dan...hier een kattek zeeer....hahah !!!(katwijk aan zee) ben net met m'n zus mee geweest op een geslachts bepalings echo! leuk joh....ze krijgt een meid.....zegt die mevouw"joh wil voor jou ook wel even kjken hoor,en als ik het niet ziet...mag je volgende week gratis terug komen".huh wat hoe..?"ja doe maar,maar wil je dan wel de uitslag in een envelopje doen?".dus ze heeft gekeken........ toen ik en m'n zus buiten stonden heb ik m'n man gebeld..." ik heb net een echo gehad.....en heb een envelop in m'n hand,waarop staat wat het geslacht is".nou mijn man zei al " scheur open".hahaha staat erop........het is voor 75% een meisje...maandag even bellen voor een nieuwe afspraak,en dan gaan we vol de 100 % !!! oooh zo leuk dit!ondanks dat dit (waarschijnlijk )m'n 3e meisje is,ben ik er net zo blij mee alsof het de 1e keer is!hihi __________________
AHHHH! Wat geweldig miekie! Wat super dat die vrouw dat vroeg zeg!!! En weer een meid, LEUK!!!! Een echt meiden gezin!!!!
Ohh Miekiee! Je hebt me helemaal lekker gemaakt! Hihi! Ik heb gelijk voor 21/6 een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling! Zij deden het vanaf 17 weken!