@ Ragazza Het eten was goed hoor. Vooral het ontbijt, donuts, croissantjes, gebakken eieren, pannenkoeken. ***Zou daar die 3kg van zijn?*** De lunch en het diner waren hetzelfde. Maar gelukkig werd er wel bijna iedere dag gevarieerd. Er was ook een bbq waar ze vlees klaar maakten. Maar ik vond het voor 8 dagen meer dan genoeg. 14 dagen had echt te lang geweest. Vriendlief en ik vonden met op de 7e dag niet erg dat we bijna naar huis gingen. Hier dus vanavond 3 tikjes gevoeld.
hey meiden. dank jullie wel voor de lieve woorden. dat doet me goed. gelukkig is mijn vriend nog thuis,hij zit op dit moment zonder werk. als het goed is,hoef ik niet de hele zwangerschap bedrust te hebben. maar voorlopig mag ik gewoon niks meer. heb nog steeds licht bloedverlies. dit kon nog wel ff aanhouden volgens de gyn. gelukkig voel ik de kleine wel af en toe bewegen. heb ook nog steeds lichte krampen,en dat kon ook nog wel ff aanhouden. meiden,geniet lekker van jullie buikjes,en de 20 weken echo die wel allemaal binnekort krijgen. liefs tamara
YouTube - helga Niemand heeft je ooit gezien#! Ik weet niet of die 'm pakt? Ik kreeg deze toegestuurd van een vriendin. Beetje oudbollig liedje, maar wel een ergggg mooie tekst! @miekkiee: dat is een bekende organisatie. Maar we zitten dus niet op dezelfde instelling, jammer was leuk geweest!
We hebben gister de geslachtsbepalende echo gehad... En we krijgen een DOCHTER !!!!!!!!!!!! We zijn echt super blij!!!!
Linnie wat fantastisch! Alles lekker helemaal roze, hihi! Ragazza, is inderdaad een erg mooi liedje, de tekst dan. De rest kan wel even opgepimpt worden. Haha, hier net voetbal gekeken bij mijn man in 't café, was fantastisch, 1-0! Heb een buikband om met hup holland hup. xx
Hihi, leuk zo'n buikband! Ik durf ze nog niet echt te dragen... wil nog die met tekst gaan bestellen, die zijn ook zo leuk! Ik krijg wel elke dag van iedereen te horen dat ik al zo'n buik heb voor 17 weken! Vind het wel leuk om te horen!
Goedemorgen! Haha, Minke, leuk zo'n buikband! Foto?? Gister was het dan eindelijk zo ver.. Wij zijn positiekleding gaan kopen. Oooh, wat een vreselijke kleding, haha. Maar wat een heerlijkheid als je zo'n broek aan hebt. Ik heb mezelf veel te lang gemarteld. Ik heb een spijkerbroek, een witte linnenbroek, een lang shirtje en een paarsachtig jurkje. Ook hebben we kinderwagens zitten kijken. En we zijn er over uit. Het wordt de maxicosi mura 4, een bruine. Ik moet er twee trappen mee af, dus moest tie een beetje makkelijk vouwbaar zijn en niet al te zwaar. Maar hij moet ook een beetje goed offroad kunnen, voor het wandelen met de hond. Dus deze was de beste. Eerst ook nog naar een mutsy zitten kijken, die was nog lichter, maar minder goed opvouwbaar. Daarna had vriendlief z'n ouders aan de telefoon en boden hun aan om de helft te betalen, echt super lief! En we krijgen ook nog een kinderstoel van ze. Zijn jullie er al overuit welke kinderwagen jullie willen? Er was iemand die hem al besteld had, maar weet ff niet meer wie.. Welke wagen was dat? Fijne zondag allemaal! Mijn vakantie is helaas afgelopen, morgen weer werken. Blegh! Nog 15 weken tot verlof, hahahaha.
Heey meiden! Tamara, wat vervelend dat je nu rust moet houden! Hopelijk doe je het in ieder geval niet voor niks! Wat zul je geschrokken zijn zeg! Wel fijn dat je het kindje dan af en toe voelt bewegen! Linnie, wat leuk een dochter! Eigenlijk had ik dezelfde reactie gegeven als het een zoon zou zijn geworden haha! Wij willen het dus niet weten, maar de schoonzussen wel haha! Pech voor ze, ze moeten gewoon geduld hebben! Ik werk trouwens als logopedist, dus ook wel een beetje in de zorg. Ik werk nu in een praktijk, erg leuk om te doen! Op dit moment werk k 32 uur. Na mijn verlof ga ik 3 dagen werken, maar hoe die worden ingevuld is nog even onduidelijk. Ik krijg misschien een coördinerende functie erbij, dus dat zou betekenen dat ik ongeveer 1 tot 1 1/2 dag ga behandelen en de rest vanuit huis zou kunnen werken. Idealer kan toch bijna niet??? Maar dat is nog niet zeker! Als ik ook nog een tip mag geven voor kleding, bij de hema heb je van die viscose rokjes die heeeeeel ver kunnen rekken en helemaal niet duur zijn! Heb er zelf al 2 aangeschaft! Ze zitten echt heerlijk en goed te combineren met van alles! Ben zelf niet zo van de buikbanden, heb er wel 2 om onder een shirtje uit te laten komen zeg maar. Verder zou ik ze niet zo snel dragen. Vanavond ga ik nog ff weer een foto maken van mijn buik. Probeer ik dan morgenaaf ff te spammen! Heb voor mijn gevoel ook af en toe een 'plopje' in mijn buik, is alleen nog niet consequent jammer genoeg haha! Geniet van deze zondag! Groetjes Es
Ha ladies, Hier ook weer ff een berichtje van mij op deze grijze zondag. Want wanneer gaat het dan eens zomer worden!! We hadden gisteren een BBQ....en dat is toch echt leuker met warmer weer Verder gaat alles goed. Voel me goed. Ben dit weekend lekker bijgeslapen en voel ook af en toe een plopje in mijn buik! Ik ben helemaal fan van Noppies...die heeft echt leuke zwangerschapskleding. Zit heerlijk en ziet er niet uit als tent. Buikbanden zijn ook niet aan mij besteed... Verder weinig bijzonders te melden eigenlijk...fijne avond iedereen!
WIJ ZITTEN HELEMAAL OP EEN ROZE WOLK: WE KRIJGEN EEN MEID!!! Wat een geweldig moment/ervaring!!!!! Ik moest gewoon een traantje laten! Net even een roze rompertje gekocht en gaan het zo mijn ouders vertellen! Leef weer even in die roes
Trouwens net mijn handtekening gewijzigd. Kreeg vandaag mijn zwangerschapsverklaring van de VK...voor het aanvragen van verlof etc etc....hebben ze me op de eerste bevaldatum laten staan. Dus welke is uitgerekend nav laatste menstruatie...en niet van de 12 weken echo... Dat scheelde 4 dagen...maar toch maar ff aangepast....dus morgen 18 weken
He dames, ben ik ook weer s....na 3 avonden gewerkt te hebben, ben verpleegkundige in thuiszorg voor 24 uur, en die hou ik straks ook... @tamara wat ontzettend schrikken zeg!!inderdaad goed je rust houden en aan je beebje denken! @ragazza gefeliciteerd met je meisje!!!Leuk, leuk, leuk!! Ik wil t ook graag weten, maar manlief is nog denkende, hoop dat ik m voor 2 juli over heb gehaald...denk t wel,want heb m beloofd t geheim te houden voor de rest @voelen, sinds afgelopen vrijdag voel ik ook af en toe 'plopjes' in m'n buik, en dat zijn echt m'n darmen niet, dus moet beebje wel zijn, voelt echt leuk en apart! En speciale is dat wij nu enige zijn die iets voelen,omgeving kan er nog niks mee....echt een moeder-kind moment @kleding Noppies en mamalicios zijn hier ook favoriet!buikbanden ook niet echt,misschien op t allerlaatste, maar ach moet ieder voor zich weten, zijn gelukkig niet allemaal t zelfde, zou zo saai zijn @kinderwagen, wij krijgen over paar welen onze quinny binnen,makkelijk in te klappen en ook off road te gebruiken! De actie bij baby dump met gratis maxi cosi blijft gewoon nog hele tijd, dus miss idee voor dames die nog willen kijken'? wij hebben ook een trip-trapstoel besteld, vond m wel mooi en makkelijk dat je er zoveel jaar plezier van hebt! @weer, zomer is in aantocht deze week als je de berichten =mag geloven!nou ben er aan toe hoor!!!! Iedereen fijne avond! x miek
Goeiemorgen! @mick:toch weer 4 daagjes! Ik hoefde geen verklaring op mijn werk af te geven, zal dat toch is navragen. @voelen: helaas hier nog niets gevoeld... kan niet wachten! Eogenlijk mocht ik niet weten waar mij placenta lag ivm een stom onnderzoek waarin ik had ingestemd. Alleen nu verlulde gisteren de mevrouw van de pretecho zich... hij ligt aan de achterzijde! Dus zal 1 dezer dagen het ook moeten gaan voelen, op de echo was ze flink aan het trappen! Maar ja... weet ook niet wat ik moet voelen... jullie hebben het allemaal over "plopjes", ben benieuwd! @zomerweertje: het zonnetje schijnt nu al heerlijk! Hoorde dat het een hittegolf gaat worden eind van de week! Lekker pronken met de mooie buikjes in leuke jurkjes!!!!!! @kinderwagens: daar heb ik mij nog helemaal niet in verdiept, dat doet vriendlief ! Net als autostoeltjes enzo! Maar wij kopen die waarschijnlijk via MP (zijn MP verslaafd!). Nu wilde hij wel onderhand even een winkel in om ze te voelen. Gisteren even in Utrecht nog geshopt voor positiekleding. Maar mag van manlief niks meer kopen ... heb echt al heeeeeel veel. Nou, ik doe het lekker wel , ben tenslotte maar 1/2 keer zwanger in mijn leven! Hihi! Heb ook nog veel besteld via MP, scheelt toch wel! @Miekje: haal hem maar gewoon over hoor! Wij zitten nog helemaal op de roze wolk! Vond het echt absoluut de moeite waard, was echt een super bijzonder en emotioneel moment! Of je dat nu hebt en dus bewust goed meemaakt of over 6 maanden als je misschien helemaal van je doen bent na een zware bevalling... nee, geef mij nu maar. Het voelt echt zoveel "concreter" nu we het weten! Ohhhhh ben stiekem heel blij dat het een meisje is ! Ga morgen maar even los in de prenetal om roze kleertjes !
Ragazza, ik heb dat ook hoor. Dat ik het stiekem toch wel heel leuk vind dat het een meisje is. Een vriendin van me die al een dochter heeft zei laatst nog: "Ik gun iedere vrouw een dochter." Hihi, dat lijkt me ook wel. Miekje, ik zou die man van jou ook maar overhalen. Ik wilde het eerst ook niet weten, maar nu ik het wel weet vind ik het toch wel heeeel erg fijn. Niet alleen voor de kleertjes enzo, maar ook dat ik gerichter tegen m'n buik kan kletsen. hihi. @ kleding. Ik heb ook al het één en ander aangeschaft. Stuk of 5 broeken en een paar shirtjes. Zondag waren we bij de C&A, daar kom ik normaal niet echt, maar nu voor de zwangerschapskleding maakt het me niet zo veel uit. Heel veel broeken en shirtjes met 50% korting. Voor de zomerkleding vond ik dat ideaal, dat draag ik toch maar even. Mick, zo dat scheelt toch mooi even 4 dagen zeg! Gister weer m'n eerste werkdag gehad, pfff...vond het toch wel zwaar. Daarna moest ik gelijk door naar de vk. Ik voel me zo'n zeur, maar ik ben zo vreselijk moe. Ik ben pas 17,5 week en ik zie dat werken nu al niet meer zitten... Vk vond me gelukkig geen zeur. Ik werk nu nog 50% ivm ziekte (wat niet zwangerschapsgerelateerd is) en het is de bedoeling dat ik vanaf nu die uren uit ga bouwen naar gewoon 100%. Maar de vk adviseerde omdat niet te doen en gewoon tot verlof 50% te blijven werken. Morgen moet ik naar de arbo en ga ik het met haar over hebben. Maar vind het toch wel een beetje eng... Gister even een flink potje liggen huilen in bed..