Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    :p:p:p:d:d:d:p:p:p

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Haha, nou dan toch lekker niet :p:D:p:D:p:D!!!
    Krijg je de mijne ook lekker niet te horen :p:D:p:D!!!

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hahaha, nou........!! Das gemeen!!!

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Haha!

Pfff, maar vriendlief komt echt zelf met allemaal NIET leuke namen (vind ik dan persoonlijk): Liesbeth enzo!!! Voor mij NOT!

We hadden eerst Tess, alleen hij zei het heel vaak tegen mijn buikje, tot 2 weken geleden het hem toch een beetje tegen ging staan! Dus dat wordt m ook niet.
    Verder heb ik heel veel leuke namen, maar ken dan al een aantal die zo heten of hun kinderen weer heten!

Tja... de naam de we nu hebben vinden we allebei wel hééél leuk en staat dan nu niet meer in de top 10, dat is al heel wat! Wij kennen zelf ook niemand die zo heet. Denk dat we het daar maar gewoon bij moeten houden.

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Als het een naam is die jullie beiden heel erg leuk vinden moet je het gewoon lekker doen. Wat maakt het uit dat tie in de top 20 staat? Ik heet Linda en Linda is ook een naam die toen der tijd altijd in de top 20 (ik geloof zelfs in de eerste 5 stond). En ik heb er nooit last van gehad hoor.
    De naam die wij hebben heeft ook in de top 20 gestaan, nu geloof ik niet meer. Maar wel in de top 50. Het belangrijkste is dat je het beiden een leuke naam vind. En je hebt ook nog even de tijd toch. Toen ik net wist dat het een meisje is noemde ik steeds haar naam. Maar dat probeer ik nu af te leren, want dat ga ik geheid een keer doen als anderen er bij zijn. Dus als we toch een nóg leukere naam vinden, kunnen we ook nog veranderen. Hihi.

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    ragazza...ja ik weet niet waarvan je houd...tess vond je leuk?wat vind je dan van Tara? vind ik zo lieve naam.....m'n zus is nu ook zwanger van een meisje en die heeft die naam.

verder vind ik slivie.....lenthe....estell ook leuk.maar je moet er NET van houden.

7. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hihi, Tara dachten wij ook al aan! Lara hadden we ook, maar komt ook steeds vaker voor.
    Vriendlief zit nu naar namen te kijken op internet en kwam ook met een hele leuke naam... we komen er wel!

8. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Hey dames!

Ben weer terug van weggeweest. Heerlijk zonnig weekendje weg achter de rug..was lekker.

Vandaag weer gewerkt...viel niet mee met de warmte. Maar eerste dagje werken is weer doorstaan. Nu uitkijken naar vrijdag...de 20 weken echo.

Veel dus al lekker aan het shoppen geslagen? Ziet er allemaal leuk uit die babykamers. Wij zullen na de 20 weken echo gaan bestellen. Het wordt de basic white van Coming Kids...en daar dan ook de box van. comingkids - babybasiceen

Met namen zijn we ook wel een beetje bezig...eigenlijk zijn we er voor een meisje al uit....voor een jongen nog niet helemaal..

Ik ga nog ff de tuin in...fijne avond!!

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

ben ook weer terug van warm weekendje in de tuin;)

@ragazza, ben van plan om t hier 1 x in bericht te zetten, niet in handtekening, want wil niet dat manlief of iemand anders dat leest, en moet 'maar' 4,5 maand m'n mond houden;) hoop nog steeds dat hij t ook gewoon wil weten...

@namen daar ga ik na vrijdag pas aan beginnen, weet niet hoe t met manlief zit, hij heeft er al s over gedacht en kwam met lana,maar dat vond ik niet zo, en nu gaan ze in gtst kindje van sjors zo noemen....
    wij laten ons kindje ook dopen, en is wel gebruikelijk dat we het ook doopnamen geven, moeten we ook nog over gaan denken dus....

@kamertje, onze was 1000, met gratis matrasje,beer en babyfoon, is best veel geld,maar ja je doet er paar jaar mee, en evt 2de ook nog...en daarna gewoon op mp;)

@warmte jullie veel last van?ik vooral als ik bij de mensen thuis bezig ben, op kantoor met ventilator is t goed te doen!
    Voel frummel wel meer, dus die s vast lekker aan t zwemmen met dit weer!geef m groot gelijk;)

Iedereen relaxte avond en doe rustig aan!we zijn tenslotte zwanger!

x miek

10. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Mick, waar zijn jullie heen geweest? Fijn dat je het lekker hebt gehad! Over een maand + 1 week zitten wij lekker in zuid frankrijk... kijk er nu wel erg naar uit!

Nou Miekje, we wachten met spanning af! Ik denk dat je man vast wel een moment zal krijgen dat hij het ook wil weten als jij het eenmaal weet. Of hij gaat vissen bij jou!

Wij hebben de knoop doorgehakt voor een naam, staat niet in de top 50! Ik ga het nu maar vaak tegen mijn buikje zeggen en hopen dat we het leuk blijven vinden!

Tja... die hitte! Pfff.... gelukkig hebben wij thuis in de woonkamer en slaapkamer airco! Dus ik mag eigenlijk niet klagen! Ik slaap heerlijk de hele nacht in een kamer van 20 graden!
    Ook op mijn werk hebben we sinds dit jaar airco in de woning! Dus ook daar is het goed vertoeven! Daar hebben we een plat dak met vol de zon erop, vorige zomers werd het wel 35 graden daar!

Wat wel weer leuk is, is dat onze buikjes in deze zomeroutfits goed te zien is! Is toch wel leuker dan in de winter als je dikke vesten aanhebt!

Hoe is het met het schoppen van alle baby's??? Ik heb af en toe een gek gevoel, alsof er een luchtbelletje in mijn buik zit voor 2 seconde... zal dat het zijn??? Ik weet het niet, maar kan niet wachten op het moment dat het gewoon overduidelijk is en ik niet twijfel! Moet toch wel onderhand gaan komen zou ik zeggen!

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.

wat is het warm he.

@ragazza.ik denk wel dat het het grote stolsel was,wat voor de uitgang lag van mijn baarmoedermond.
    er komen nu alleeen nog kleine stolsel uit.
    en best nog wel wat bloed met slijm erbij.
    morgen weer op controle gelukkig.

we hebben onze naam al.

voor een meisje vonden we lizzy heel erg lief.

ik voel de kleine meestal een beetje kriebelen.
    voel nog niet echt de schopjes,maar mijn placenta ligt er ook voor.
    mijn buik is wel hard aan het groeien.
    zit al een paar vingers boven mijn navel.

geniet van het mooie weer meiden.

liefs tamara

12. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hé dames,

sorry hoor, dara ben ik eindelijk weer. Was niet zo fit en onze comp staat in de warmst ruimte van het huis, dus pffffff.... Kon t even niet opbrengen. Ik zie dat er al weer een aantal dames weten wat het wordt! Wat leuk!!!! En wat een leuke namen hebben jullie allemaal uitgezocht zeg. Allemaal meiden geloof ik he? (Of heb ik niet goed gelezen)
    Wij hebben net afgelopen week besloten dat we het niet willen weten. We zijn eigenlijk allebei ook helemaal niet zo nieuwsgierig, het maakt me helemaal niks uit. De kinderkamer en de kinderwagen zijn ook al besteld, dus daarbij zijn we ook niet geslachtsgebonden bezig geweest. We zien het wel, tegen 28 november, hihi!

@Miekje; wat grappig, jij wel en hij niet weten wat het is. Dat zal wel hilarisch worden bij jullie thuis straks. Ik denk dat hij straks wel nieuwsgierig wordt als jij het een keer weet, zou ik wel zijn in ieder geval. Haha, grappig hoor.

De kinderkamer komt trouwens komende week al, spannend! Ze belden of hij ook eerder mocht komen dan de afgesproken datum, nou prima natuurlijk.

@vakanties: Ragazza, wat lekker, aftellen geblazen dus.
    Mick; fijn dat het lekker was. Zaten jullie tijdens dat noodweer ook in Frankrijk, of heel ergens anders?
    Wij gaan er vanaf maandag even een midweekje tussenuit. We hebben een boot gehuurd en gaan lekker dobberen in Friesland. Zalig, ik heb er zo'n zin in! Nog meer vakantieplannen hiero?

@schoppen: ik voel (volgens mij) helemaal niks. Het is wel smoordruk in mijn buik, allemaal vreemd geborrel e.d. Verder heb ik vaak het zuur en de hele dag (en nacht:x) zijsteek. Ik wordt er erg moe van, maar toe maar. En mijn voeten zetten op met die warmte! Dat heb ik normaal nooit, hoort dat bij zwangerschap of is dat gewoon toeval? Ik kreeg mijn slippers zondag zelfs niet meer aan...

@Tammy; ik lees dat het al wat beter met je gaat? Voor jou zal deze warmte ook wel vervelend zijn of heb je er geen last van? Hoe ziet het er voor jou uit? Ben je al weer wat op de been?

xx

13. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    @tamara: Pff wat beangstigend lijkt mij al dat bloed! Toch merk ik uit je schrijven dat je positief bent, houden zo meid! Nogmaals doe het rustig aan, tevens met dit te hete weer!!!

Lizzy vond ik ook héééél leuk, grappig dat jullie met alle namen komen die ik ook in mijn hoofd had :D! Maar vriendlief vind dat voor later een te kinderachtige naam...tja mannen ;)!

Ook dat kriebeltje waar je het over hebt tamara voel ik wel is... zal dat dan toch de kleine zijn? Jij bent tenslotte de ervarene onder ons met al 4 kids!

Minke, wat heerlijk op een boot! Hopen dat het zulk weer blijft, dan is het wel helemaal super denk ik! Leuk hoor de kinderkamer, wil wel ff een fototje zien tegen die tijd!

Morgen nog 6 uurtjes werken en dan lekker weekend!!! Alleen is vriendlief een weekend weg... en ben helemaal alleen, ook wel is lekker eigenlijk ;)!

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ik zat net ff te denken, maar mijn gevoel is meer als een trillend spiertje in mijn buik, heel even en een paar keer. Zoals je wel is bij je oog hebt... zal dat het zijn????

15. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ragazza ik denk idd wel dat dat het is hoor.

als het goed is,wordt dat alleen maar sterker.

vandaag weer op controle geweest.
    gaf toch een ander beeld,dan ik had verwacht.
    de echo liet zien,dat er nu 2 hematomen zitten.
    was wel ff schrikken.
    de gyn zei ook,dat ik voorlopig nog niet klaar hiermee ben,omdat ze dus vrij groot zijn.

gelukkig loop ik er nu al 3 weken mee,en is er in die tijd nog geen wee geweest,dus is dat heel positief.
    mag nog steeds niks doen,maar dat was ik ook niet van plan.
    maar dat stolsel wat ik ben verloren,was wel het gedeelte was voor de uitgang lag.
    ze weten alleen niet,of er nu nog een ader gesprongen is,of dat de oude ader nog lekt.

over 2 weken mag ik weer op controle.

de kleine man lag wel een week voor op groei,dus die doet het echt heel goed.

@minke wij krijgen dus een jongentje.
    dus er tot nu toe wel 1 knulletje.

fijne dag nog meiden.

liefs tamara

16. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    @Tamara; vervelend voor je hoor, geen relaxte start voor jou. Maar ik begrijp dat het op zich toch ook wel weer een beetje positief is, toch? Toen ik het vorige bericht postte zag ik al dat jullie een jongetje krijgen in je bericht, sorry... Zag in je banner eerder iets roze, maar nu zag ik dat dat de dochter is die je al hebt.

@Ragazza; heerlijk zo'n lang weekend zeg, en ook nog zo'n tropische. Is je vriend aan het werk dan? Of gewoon even er tussenuit? Heb je zelf ook nog plannen?

@babykamer; die show ik zodra ie staat en 'fotoklaar' is!!!

xx

17. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hai!

Nee, manlief gaat naar een audi weekend in engeland... Auto's auto's auto's, word er af en toe wel is moe van! tja ieder zijn hobby! Wel rijd ik daardoor elk jaar in een nieuwe auto en al het onderhoud doet hij, we hebben een hele garage met brug enzo.

Wij hebben gelukkig in huis overal airco, blijf morgen dus denk ik maar binnen! Schijnt 37 graden te worden! Niet normaal hè!
    Ik heb nog lekker 11 afleveringen atwt op de harde schijf staan!

Tamara, als dat idd mijn meisje is, heb ik het vandaag weer een paar keer gevoeld! Vind het nog wel een gek gevoel!

Ben net uiteten geweest met een vriendin en nu eigenlijk doodmoe.. ga mijn bedje maar is!

Meiden, suc6 morgen met de hitte... laat je niet gek maken,
    we zijn tenslotte zwanger!!!

18. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Ha allemaal!

We zijn net terug van de 20 weken echo....en alles zag er prima uit. Hartje, longetjes, niertjes, bloedstromen, 10 vingertjes en 10 teentjes, geen hazelipje, ruggetje mooi...kortom..we zijn helemaal gelukkig! En wat waren we toch wel zenuwachtig vanochtend..

Nu lopen we op wolkjes:D

En we weten nu ook dat er een jongetje in mijn buik zit. Maar voor ons was het belangrijkste dat we weten dat het gezond is. Maar stiekem toch wel erg leuk om te weten waar we aan toe zijn...

Nu ff lekker voetbal kijken!! Kan ik alvast wennen als jongensmama :D:D:D

19. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Gefeliciteerd mick met weer een stapje verder!
    Wat heerlijk dat alles er goed uit ziet!!! Toch weer een spannend moment denk ik hè?!
    En een mannetje!!!! Leuk leuk leuk! Geniet er leker van meid!!!!!

Voetbal... zal het nog wat gaan worden de 2e helft? Vind het allemaal maar zenuwslopend!

20. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0

Deel Deze Pagina