Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mick, gefeliciteerd, een jongen!!!

Ragazza, mooie buikfoto!!!

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

wij hebben vandaag ook de 20wkn echp gehad!alles was bij ons ook goed!
    En in mijn buik zit een meisje!!!

moet nu ff posten,anders ziet manlief het....
    hij heeft al wel stiekem op de geslachtfoto gekeken,maar nog niet op de tekst die achterop staat....kan nooit lang duren denk k hihi hij is toch net zo nieuwschierig als ik....
    maar mag ook, en wil t m best vertellen;)
    vond alleen de 2 streepjes op de foto niet heel duidelijk,maar ja de echodames(was stagaire bij) hebben t op beeld bekeken dus zal vast goed zijn;) )

Jullie ook voetbal gekeken?was echt spannend!en dan met die warmte....pfff plakte vast van de stress...frummel was ook erg bewegelijk, en weet niet wie t zei maar hoorde van vriendin dat gevoel had net als bij je oog....dus is toch echt je ukkie!

Ik voel echt heel goed de plopjes in m'n buik, als je t eenmaal weet voel je t ook vaker...erg leuk!!

Verder heb ik ook dikkere voeten en handen....hoort echt bij warmte en zwangerschap....voetjes omhoog, en veel typen hier op zp, slinken je vingers vanzelf weer;)

nou hier regent t echt hard!!!!maar ja hoeven we de planten geen water te geven en kan t gras voor m'n paarden weer lekker groeien;)
    de ramen staan dus ook open, frist t beetje op binnen;)

iedereen relaxt weekend!

x miek

3. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Regen???? Nou hier nopes, laat maar komen (al heb ik dus net wel de tuin gesproeid!)

Miekje, ook jij gefeliciteerd met je goede 20 weken echo, super!
    En.. ook een meisje! Leuk hoor!!!!! Ik denk dat je vriend toch echt wel een moment gaat krijgen dat ook hij het wil weten! Kijken hoelang dat gaat duren!

Ik was het van dat trekkend spiertje.. en voel het nu echt steeds vaker, vooral 's avonds en als ik even lig. Maar jouw plopje herken ik nu ook wel. Moeilijk om het "duidelijk" te omschrijven!

Ja, wat was dat voetbal spannend zeg!!! Helemaal leuk dat we door zijn... moet alleen wel dinsdag werken, daar maar lekker kijken!

4. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    gefeliciteerd met je goede echo Miekje! Leuk een meisje! Had je een voorgevoel en was dat juist?

Mooi buikje heb je al Ragazza! Zal dit weekend ook weer een foto proberen te plaatsen...of na het weekend. We zitten wel erg volgepropt met allerlei feestjes etc.

Zeker spannend het voetbal! Nu afwachten wat het dinsdag gaat worden!

Regen??! Hier nog geen druppie....mag van mij wel ff lekker tekeergaan hoor....ff die benauwdheid uit de lucht...dat slaapt veel lekkerder!

Trusten ladies! Fijn weekend

ps..iemand had het hier gevraagd...ons weekendje was lekker in zonovergoten NL....reeuwijk....daar hebben mijn ouders een stacaravan en die waren lekker ff weg...dus het was zon, warm, relaxen en surfplas strandje.:D

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    miekje, gefeliciteerd met je echo! Een meisje, super leuk!!!

Oh, wat heb ik het warm, vind dat allemaal een beetje te. Volgens vriendlief heeft het keihard geregend vanacht, ik heb niks gehoord, haha.

Mick, leuk, reeuwijk. Als ons huis is verkocht gaan vriendlief en ik in die richting een huis kopen. Heerlijk met het hondje, en het beebje dan, wandelen.

Zo, ik ga ff ontbijten, haha. Heb zo'n honger steeds als ik wakker word. Hopelijk kan ik dan nog een beetje slapen. Half elf heb ik weer autorijles, bah!

Liefs!

6. Es85

Es85 Niet meer actief

Heey!

Zow, dan zijn de jongens en meisjes op deze pagina's weer aardig in evenwicht toch?
    Mick jij een jongetje en Mieke jij een meisje toch? Heb net nog ff terug gelezen.
    @ Tamara, wel erg fijn dat die kleine in je buik het zo goed doet. Neem je de rust toch niet voor niks! Wel schrikken dat er nu 2 hematomen zitten. Echt balen!

@Ragazza, jij hebt echt al een beste en mooie buik! Leuk om te zien hoor!!

@ Linnie, ook ik heb 's ochtends honger!!! Maakt niet uit of ik met een volle maag naar bed ga.

Hier heerlijk genoten van de warme dagen. We hebben een zwembad gekocht voor in de achtertuin en heb daar heerlijk verkoeling gezocht gisteren. Vandaag lekker met de familie van mijn man op een bootje in Giethoorn gevaren. Zowww relaxed!

Begin t beebje volgens mij 's avonds ook echt te voelen, het wisselt nog wel. Vind het wel een heel fijn gevoel. Ik kijk ook echt uit naar de 20 weken echo! Dinsdag over een week is het zover.

@ dikke handen en voeten: die heb ik hier ook!! Heb er ook last van als ik niet zwanger ben dus verbaasd me niet dat het nu allemaal wat erger is. Nou ja, verder mag ik op het moment echt niet klagen. Vermoeidheid is echt een stuk minder, ben echt aan het genieten nu!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Es

7. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hoi!

Lekker gereden linnie? Hoever ben je, mag je al bijna afrijden?

Ook ik heb 's ochtends bij het opstaan gelijk honger! Terwijl ik dit nooit had en zelfs nooit ontbeet! Maar las op een site dat je vanaf week 19 iets meer mag eten, dus dames, er lekker van genieten!

Wat heerlijk es met een bootje giethoorn in! Dan is het denk ik wel redelijk uit te houden!

Ik heb bijna de hele dag binnen gezeten met de airco aan... Omdat manlief dit weekend weg is slaap ik heel slecht (stom hè, maar zit dan naar elk geluidje rechtop) en was al erg vroeg mijn bed uit. Ben dus vanmiddag maar even heerlijk gaan slapen in een koele slaapkamer!

Net nog even naar mijn kleine meid geluisterd met de angelsound... wat een heerlijk geluid! En voel nu terwijl ik dit type ook weer "plopjes"!

Zijn jullie ook wel is emotioneel? Ik voel me echt zo super gelukkig! Ik vind het allemaal zo bijzonder dit moment in mijn leven en het idee dat we rond deze tijd een klein meisje in ons armen hebben... ja ik ben een heel gelukkig mens!

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Autorijles was niet doorgegaan, m'n instructeur belde af, hij was ziek, haha, te diep in het glaasje gekeken na de voetbal gister, denk ik. Stiekem vond ik het niet zo erg, had ook weinig zin.
    Andere kant is dat het geen zoden aan de dijk zet zo. Ik heb nu 7 lessen gehad, maar dat zijn dubbele lessen. Dus eigenlijk 14. Als ik gewoon 2 keer per week les, dan zou ik in augustus af kunnen rijden, misschien begin september. Pfff..word een beetje krap! Maar moet het van mezelf echt hebben voor ik ga bevallen.

Vocht vasthouden. Ik had er normaal altijd veel last van in de zomer, dikke voeten en enkel vooral, maar dit jaar nog helemaal niets. Haha, soms heb ik een maf lijf, das duidelijk.

Es, zo jij hebt een heerlijk weekend gehad! Ik zat vanmorgen ook even te denken of het al niet een tijdje geleden was dat ik je "gezien" heb hier. Haha, ik doe me best om alles in de gaten te houden!
    Heeeeerlijk een badje in de tuin! Ik ben jaloers, met m'n stomme balkon, haha.

Ragazza, kan me dat wel voorstellen hoor, dat je nu minder goed slaapt. Het is sowieso anders om alleen te slapen als je dat niet gewend bent, maar nu je zwanger ben lijkt me dat nog sterker. Ik kan het heel fijn vinden om lekker bij vriendlief weg te kruipen en te weten dat hij goed voor mij en kindje zorgt. Heb je dat ook? Haha, heerlijk sentimenteel, maar dat is echt sinds ik zwanger ben.

Ja, ik kan ook wel emo zijn hoor. Helaas voel ik me de laatste dagen niet helemaal top. Ik moet daar eigenlijk iets mee doen...
    Dat gelukkige gevoel lijkt me heerlijk, in het begin had ik dat ook wel, de laatste tijd wat minder...

Vandaag ook een gesprekje met vriendlief gehad over na de bevalling en het verlof. Ik zou na m'n verlof nog 3 weken extra vrij nemen, maar de laatste tijd zie ik het opeens echt niet zitten om m'n kindje, die dan 13 weken is, naar het kdv te moeten brengen. Ik krijg al een naar gevoel bij de gedachte alleen al...
    Wij hebben dus besloten dat ik m'n ouderschapsverlof in één keer op ga nemen en dus de eerste 9 maanden lekker thuis blijf. We moeten nog wel even met het belastingmannetje het één en ander na laten rekenen. Maar als het goed is kunnen we het financieel wel redden. Ik had nooit gedacht dat ik dit gevoel zo sterk zou hebben, maar ik ben wel heel blij dat ik er naar geluisterd heb. Ik hoop dat het allemaal gewoon kan.

Slaaplekker allemaal!

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames,

@linnie fijn dat je het zo kan regelen!vooral als je niet zo'n fijn gevoel hebt over kdv!
    Succes met je rijlessen!!!

@emo hier ook aanwezig...scheelt wel nu ik 20wkn echo gehad heb, dan ben je toch wat geruster, en kan me nu ook toestaan echt te genieten!

ga nu lekker uit eten met manlief, zomaar gewoon s een keer.....
    vanmiddag de renners van de tour live zien langs komen bij ons in zeeland!

fijne avond!

x miek

10. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hoi,

Net terug van controle bij de vk en alles was helemaal prima.
    Toch weer fijn, al voel ik me ook toppie!

Ik heb me ook opgegeven voor een zwangerfit cursus. Speciale fitness voor zwangere met allemaal info avonden, lijkt me wel leuk. Ook hoop ik zo wat meer zwangere te leren kennen in de omgeving. Iemand van jullie al op zo'n soort cursus?

Linnie: Hoe staat je werkgever daar tegenover? Of heb je het nog niet besproken? Je moet doen waar jij je goed bij voelt meid!
    Jammer dat je dat "gelukgevoel" wat minder hebt de laatste tijd... praat er veel over! Wij zijn iig allemaal luisterende oren als je je hart wil luchten!

Ik ga nu weer even 6 uurtjes werken, althans niet teveel doen en natuurlijk voetbal kijken!!! Spannend hè, ik hoop dat we winnen!

Liefs

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ragazza, ik heb het nog niet met m'n werkgever er over gehad. Maar ik vermoed dat ze het geen probleem zullen vinden. Ze zijn flink aan het bezuinigen en iemand een half jaar niet hoeven betalen vinden ze volgens mij niet zo erg.

Het gaat hier harstikke kut. Het gaat heel slecht met m'n vader.. En ik maak me heel veel zorgen. Heb me voor de verandering ook maar weer eens ziek gemeld vandaag..

Om 16.15 uur hebben we de 20 weken echo, ik hoop dat ik er een beetje van kan genieten en dat alles goed is.

Bah, weinig positiefs te melden dus...:(

Groetjes.

12. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    @linnie wat vervelend dat het slecht gaat met je vader.
    hoop dat je wel een beetje kan genieten van je 20 weken echo,en ff aan wat anders kan denken.

zag ook weer een jongen en een meisje voorbij komen!!!!gefeliciteerd meiden.

verder zag ik nog een mooie buikfoto,dat gaat al lekker hard.

hier is het nog steeds hetzelfde.
    al bijna 4 weken helder rood bloedverlies,en krampen.
    ben het zo beu,maar ik kan er niks aan jammer genoeg.
    wou zo graag lekker genieten,van deze zwangerschap,maar dat is me dus niet gegunt.

ben wel blij,dat onze kleine er geen last van heeft,en elke week is er weer 1 bij natuurlijk.
    ik leef op dit moment naar de 24 weken toe.mocht er dan wat gebeuren,mogen ze ingrijpen.

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Tammy, bedankt voor je berichtje!
    Voor jou is het inderdaad helemaal moeilijk om te genieten van je zwangerschap... De onzekerheid lijkt me vreselijk. Kunnen ze wel zeggen, dat wanneer het stolsel helemaal weg is, je ook geen klachten wbt bloeden meer hebt?

20 weken echo was helemaal goed! We hebben een gezond meisje in m'n buik zitten! Dat was echt heel mooi! Ze had wel een beetje korte benen en een korter buikje, maar het zat nog steeds goed binnen de curve. Moeders heeft ook kleine kinderen op de wereld gezet, dus dat zal allemaal wel goed komen.

JEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ!!! Nederland is door naar de finale!!! Zou het toch Nederland-Duitsland worden? Spannend!

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Volgens mij heb ik een voetbal fan in m'n buik! Hier op straat is het een herrie van mensen, toeters, vuurwerk, knallen en noem maar op. En mijn meisje begint me een partij te schoppen! Hihi, echt een grappig gevoel!

15. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Haha een voetbaldametje!!!
    JEHHHHHH we zitten in de finaleeeeeeeeeeee!!!!
    Dat gaat denk ik ook ned duitsland worden! Klote dat ik zondagavond moet werken....

Sterkte met je vader! Wat een dubbel gevoel!
    Wat fijn dat de echo goed was meid!!! Probeer van dat soort momenten te genieten.

Liefs

16. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Tammy, vind het ook zo erg voor jou!!!!
    Wat bedoel je met ingrijpen bij 24 weken?
    Red je het allemaal wel een beetje met je gezin?

Liefs

17. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    @linnie.wat fijn dat je echo helemaal goed was.
    de gyn denkt dat ik voorlopig wel bloedverlies zal houden,aangezien het 2 grote stolsels zijn,en het kan 2 kanten op gaan.
    1.de stolsels worden door mijn lichaam opgenomen,wat nog wel een tijdje gaat duren.
    2.de stolsels komen naar buiten.
    dus ik weet het zelf nog niet.
    @ragazza.met ingrijpen bedoel ik,dat als ik dan weeen krijg,ze me aan de remmers kunnen leggen.
    nu mogen ze wettelijk nog niks doen,als ik weeen krijg.
    maar opzicht ziet het er wel goed uit,omdat ik al 4 weken zo rondloop,is er wel hoop,dat het rustig blijft.
    daarom mag ik ook nog niks doen,om te voorkomen dat ik toch weeen ga krijgen.
    maar we houden moed.

liefs tamara

18. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Nou Tamara, je weet wat je te doen staat.... helemaal niks doen!
    Ik hoop echt zo voor je dat alles snel goed komt en je volop kan genieten!!!!! Lukt het allemaal met je andere kinderen?

Mijn buik begint me af en toe een beetje in de weg te zitten :D! Haha, wilde net mijn teennagels knippen... nou ik moest een hele aparte houding aannemen! Dat wordt nog wat!

Ik heb nu lekker "weekend", 2 dagen vrij! Mijn lieffie is ook lekker vrij, dus wel gezellig.

We zijn wel erg druk met vanalles en nog wat in huis. Vandaag is er een vaste trap naar zolder geplaatst! En ja... dan moet je eigenlijk weer de zolder opknappen... Maar dat zetten we maar onderaan het lijstje! Glaszetter net geweest, beneden allemaal nieuwe ruiten in augustus. De schilder begint daarna met de hele buitenkant te schilderen en dan het belangrijkste.... de babykamer! Pfffff... maar ja dan is alles gedaan en netjes als onze kleine meid er is!

Ga maar ff lekker douchen! Toedeloes!

19. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    hey ladies!

Ben ik ook weer even....

Leuk een meisje Linnie! en leuk dat je je meisje al zo goed voelt.

Wij hebben dinsdag de babykamer besteld....13 weken levertijd:$...maar het komt prima op tijd hoor. Maar ben wel blij dat we niet nog een maandje hebben gewacht.

En het mannetje in mijn buik is nu erkend door vriendlief...en de achternaam is gekozen. Dat wordt die van mijn vriend.

Allemaal leuke dingen en dinsdag a.s ga ik met mijn moeder de wandelwagen bestellen. We gaan voor de Joolz Day..en dan de metallic kleur.

Dus het shopvirus heeft hier toegeslagen...hahaha...(valt mee hoor..)

Nu zijn we nog aan het denken voor een leuke kleur op de muur van de babykamer.....en natuurlijk een naam voor ons mannetje. Er zijn 2 namen favoriet...maar we hebben nog even om na te denken.

@ tammy...sukses met rustig aan doen....blijf proberen te genieten. Die kleine van jou doet het, gezien de afgelopen 4 weken al hartstikke goed. Bikkeltje dus!

@ rest...geniet van de dag!

20. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    Bekijk bijlage 84673

hier ook ff een buikfoto van mij.

vadaag gemaakt,met 20 weken.

zal zo ook ff mijn echo scannen waar je 1 van de hematomen op kan zien.
    krijgen jullie ook een beeld van wat het precies is.

Deel Deze Pagina