Ach Lin, wat klote om te horen! Geef je wel kenbaar bij je vk hoe je je voelt, is wel heel belangrijk denk ik. Misschien dat zij je kunnen helpen... En je mag hier net zoveel zeuren als je wilt, misschien dat wij je een beetje kunnen helpen... alleen al door een luisterend oor te bieden als je je gevoelens is op papier wil zetten!!!! Je kan bij gebruiksersinstellingen een abonnement nemen op een onderwerp/topic en dan krijg je elke keer een mail als er een nieuw bericht is. Iemand nog iets van Tamara gehoord? Hoop dat het goed gaat met haar en haar ukkie! Nou... net zwangerfit gehad, erg leuk en fijn om weer iets aan sport te doen! Met 9 andere zwangere uit de buurt en allemaal rond mijn leeftijd, leuk om zo wat andere te leren kennen (zwangeren en uit de buurt, woon hier nog niet gek lang)! Wel jammer, want de volgende 2 lessen ben ik met vakantie (ga vrijdag, zoooo aan toe!!). Liefs
Ha dames, @linnie gewoon lekker hier zeuren hoor, doen we allemaal op z'n tijd, en kan me voorstellen dat het belangrijk is dat je je gevoelens uit!Want in een depressie glijden lijkt me niets nu je zwanger bent!Bespreek het wel met je vk, ze heeft misschien ook wel tips voor je! Sterkte!! @ragazza Lekker he om toch iets met je lijf te doen nu je zwanger bent!Vind mijn clubje ook erg leuk,al ben ik nog het minst ver, heb gelukkig ook minste last! @all verder heb ik weining nieuws, vandaag lekker gedaan wat ik zelf wil, echt heerlijk af en toe! Slaap alleen wel minder nu manlief weg is, gelukkig nog maar paar dagen... Vandaag s boekje over borstvoeding gelezen, komt ook nog heel wat bij kijken stiekem....maar wil t wel gaan proberen!Zijn jullie daar al over uit? Heb vrijdag fijn pret echo!Ga lekker in m'n uppie, want manlief zag t nut er niet van in, en ik wil graag nogmaals zien dat t echt een meisje isdus is verjaardagskadootje aan mezelf Doe wel 2D want vond 3D te duur.... Iedereen fijne avond! x miek
Hey leuk Ragazza...toch een Joolz geworden! Ik kom net terug van zwangerschapsyoga, was een ontspanningslesje...ook wel erg lekker. Donderdag ga ik weer eens actief doen met zwemmen. Vervelend Lin dat je je zo voelt. Idd wel tegen je VK zeggen hoor.. Verder weinig te melden....wij hebben de a.s babykamer wel leeg, maar gaan deze pas over een weekje of 3 verven. De meubeltjes komen pas de eerste week van oktober.. Groetjes!
Wat leuk om jezelf is even te verwennen miekje! Leuk om dan een echo te doen, leuk idee! Ben je jarig onderhand? Ik ga ook zeker proberen borstvoeding te geven, lijkt me heel bijzonder en hoop dat het allemaal lukt. Ik heb in oktober een info avond erover, zal ook is gaan lezen.... denk er misschien ook te makkelijk over! Mick, ben echt helemaal super blij met de Joolz!!! Heb 'm zelf een aantal keer ingeklapt in de winkel... wat gaat dat makkelijk hè!!! Jij had geloof ik ook de zilvere hè? En welk onderstel heb jij zwart of Zilver? Ik ga ze morgen alleen nog ff bellen dat ik toch de tas er ook nog bij wil. Doe je btw echt zwangerzwemmen of gewoon zelf baantjes trekken?
Bedankt! Erg lief van jullie! Mijn vk weet dat in, vlak voordat ik zwanger werd, een depressie had. Maar ik zal het de volgende keer zeggen dat het nu ook niet meer goed gaat. Ik sta ook onder behandeling bij een psych. Ik ben daar al een hele tijd niet meer geweest, maar heb voor a.s. vrijdag gelukkig weer een afspr. Ik ben steeds zo bang dat het beebje iets mee krijgt van mijn gevoel, dat vind ik nog het ergste van alles. Maar goed, nu iets leuks. Ik was het eigenlijk al weer vergeten te vertellen. Maar door Mick schoot het me te binnen. Vorige week hebben wij met 22w3d een pretecho laten doen, 2,3 en 4e. En dit is o.a. het resultaat ervan. He, ik ben het knopje voor foto's toevoegen kwijt, even kijken of tie het doet.
Zwangerschapskippigheid...hebben jullie daar ook zo last van? Dit is hem dus! Ons mooie meisje! Ze heeft een wipneus, hahaha. De volgende keer dat we haar zien zal met de geboorte zijn. Ik wou nog wat zeggen, maar ben het weer vergeten.. Zwangerschapsvergeetachtigheid, hebben jullie daar ook zo last van??
Krijg het wel als een mini fototje... maar wat een mooi meisje!!! Toch al heel duidelijk zeg met 22 weken een 3d echo! Wij hebben de 3d als ik 27,3 weken ben, was volgens hun de beste tijd. Haha! Ons meisje heeft ook een wipneusje: View attachment 91004 (Ze zit trouwens nu aardigggg de schoppen
Meiden wat een prachtige foto's, echt super. Ook leuk dat iedereen een beetje begint met het kamertje of dit al klaar heeft, ben k niet de enige haha. Onze kinderwagen komt trouwens pas in september... Duurt nog heel lang voor mijn gevoel. Lin, wat vervelend allemaal, je moet het inderdaad gewoon melden hoor. En geen zorgen maken over je kindje, die pikt je 'gelukkige vibe' ook wel op hoor. Verder lees ik dat het met iedereen lekker zijn gangetje gaat, met Becks ook langzaam beter toch? Met mijzelf gaat het niet zo goed. Of althans, met mijn heup niet. ben vanmorgen weer naar de HA (ook de VK) geweest; ik heb zwangerschapsischias. Ik wist niet eens dat dat bestond. En hij wil dat ik stop met werken. Maar ik had zoiets van nu al, dat kan helemaal niet! Ik heb nog geen vervanger en niks op papier gezet voor mijn vervanger enzo... Nou heb ik een deal gesloten met de HA; ik blijf deze week thuis. Maandag moest ik sowieso weer voor controle en dan kijkt hij hoe het gaat en hoe nu verder. Ik zie het somber in, want bij stilzitten doet het ook pijn en hij is heel streng. Dat is ook wel goed voor me, maar ik baal zo. Heb de hele dag zitten janken en voel me zo'n aansteller. Hier had ik helemaal geen rekening mee gehouden, dat zoiets ook nog kon. Gelukkig gaat het buiten de gezondheid van mij en het kindje om, dus ik moet het wel relativeren. Nou ja, ik ga mijn man vragen om draadloos internet te regelen, zodat ik beneden op de laptop kan, dan horen jullie ook weer wat vaker van me. Kan nu gewoon die trap niet iedere x op en neer. Liefs en een x van mij
minke wat vervelend meid...luister naar je lichaam dat is wel het beste wat je nu kan doen.hoop dat het volgende week beter gaat! lin..ach zo jammer dat je minder van je zwangerschap kan genieten,maar ook lochies,t'is toch niet niks allemaal!je wereld staat op z'n kop nu !en wat een geweldige foto..erg schattig. dat geld ook voor ragazza...heeeeeeeeerlijk om te zien.en idd die neusjes...hihi lief he? miekje28...heel veel plezier met je echo! blijft leuk om te kijken naar de beeb. mick wij gaan denk ook over een week of drie beginnen met de babykamer!heb er totaal nog geen zin in,maar weet als het eenmaal af is dat ik elke dag zit de dagdromen in het kamertje!
Minke, wat vervelend zeg! Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar heb net even zitten googlen, maar dat lijkt me inderdaad geen pretje! En je bent echt geen aansteller hoor! Vanmorgen is hier de babykamer en de kinderwagen bezorgd.. Spannend!! Zodra de meubels in elkaar staan zal ik foto's maken! Hier ook even een update.. Ik ben gestopt met werken. Gister was ik om m'n werk en ben weer naar huis gestuurd. Het lukt gewoon niet, heb alleen maar zitten huilen en hyperventileren. Ook ik voel me dus een vreselijke aansteller.. Maar ik wil dit gewoon niet meer, het gaat gewoon niet. Met vriendlief besproken dat ik m'n vakantie opneem en daarna een maand onbetaald verlof (tot m'n zwangerschapsverlof). M'n werkbegeleidster vond dit onzin, ze vind dat ik "gewoon" ziek ben en dat ik niet m'n eigen geld ervoor moet opofferen. Mij maakt het eigenlijk helemaal niks meer uit, ik wil er gewoon niet meer heen. Volgende week moet ik weer naar de bedrijfsarts, ik ga daar m'n zegje doen en ik zie wel wat ze er van vindt. Het liefst zou ik m'n baan helemaal opzeggen, maar dat is echt heel erg onverstandig. Dus dat doe ik maar niet.. Zo, ik heb mijn zegje weer gedaan. Ragazza, volgens mij had ik ergens gelezen dat je op vakantie gaat. Waar gaan jullie heen? Heel veel plezier in ieder geval! Miekiee, haha, ja dat dagdromen! Daar kan ik me ook al helemaal op verheugen! Borstvoeding, ik wil ook echt heeel graag borstvoeding gaan geven. Heb al een boek aangeschaft en ik wil ook een avondcursus volgen. En hoe gaat het met Tamara en Es??
Nou, mijn mannetje heeft inmiddels draadloos internet geregeld, dus ik kan ook weer gezellig meekletsen! Linnie, je moet inderdaad niet je eigen uren hiervoor opgeven. Ik doe (deed) op mijn werk ook de personeelszaken, en het kost je baas echt niks hoor. Hij is hier als het goed is voor verzekerd. Je moet voor jezelf kiezen en naar jezelf luisteren. De situatie waarin jij nu zit heb je zelf niet gecreeerd, en je hebt er gewoon recht op dat dit onder ziekte valt. Geestelijk niet lekker etc. is ook ziek hoor. En je bent zeker geen aansteller. at home: ik verveel me inmiddels stierlijk. Mijn ogd, ik wist niet dat op de bank liggen zo vervelend kon zijn. Ik heb al drie x naar mijn werk gebeld om ervoor te zorgen dat ze nieets vergeten en zit stiekem online via de agenda mee te kijken wat er allemaal gebeuren moet. Gelukkig komt er straks een vriendin langs en mijn ouders komen vanavond, die blijven het hele weekend gezellig. Heb ik even wat afleiding: ik ben niet zo´n stilzitter. Pfffffff..... xx
Hey allemaal! @ Linnie, wat naar voor je! Maar zoals de anderen ook al zeiden, je moet hier gewoon je hart luchten en er zeker niet mee blijven zitten. Wel verstandig dat je lekker thuis bent nu, kun je je even echt op jezelf concentreren en straks hopelijk weer meer genieten van de zwangerschap! @ Minke, jeetje das ook vervelend! Hopelijk kun je de rest van de zwangerschap nog wel een beetje goed doorkomen! Wat betreft het kamertje, wij hebben vorige week glasvlies op de muren gedaan en manlief heeft deze week gesausd. Wij doen het kamertje helemaal licht met één heel lichtgele wand. Verder met limegroene en zilveren accenten. Klinkt misschien wat vaag maar volgens ons wordt het erg leuk. Als het goed is hebben we zaterdag het schilderwerk en zo echt af! Ik ga trouwens ook proberen borstvoeding te geven, ben benieuwd. Ben niet van plan er een strijd van te gaan maken. Met mij gaat het goed. Heb tegen de avond wel vaak last van maagzuur, dat is wat minder. Verder weinig om over te klagen gelukkig. Heb zojuist vakantie gekregen dus ga de komende 3 weken echt heerlijk genieten! Liefs Es
Oh Es, wat heerlijk, vakantie! Gaan jullie nog weg of blijven jullie lekker thuis? Leuk he, dat het kamertje langzaamaan vorm krijgt. Leuke kleuren trouwens. We hebben de muren zandkleur op één na, die is wit. De meubels zijn vaan hout en ik heb een klein beetje rood (rode paddestoelenlamp en rood dekentje). Rood kan bij allebei wel toch, jongetje en meisje? Hebben jullie ook al nagedacht over de kraamvisite? Ik zie dat helemaal niet zo zitten eigenlijk. Constant je kind uit handen geven, ik vind het bij een ander al naar voor het kindje, laat staan als het ons eigen kind is. Twee vriendinnen van mij hadden bij de 2e een kraamfeest en ze vonden het heerlijk. Ik zie dat ook wel zitten, alleen mijn man niet. Waarschijnlijk niet omdat dat hier niet zo gebruikelijk is (kleine gemeenschap zo´n eiland, mensen hebben snel hun mening klaar). Hoe gaan jullie dat aanpakken of hebben jullie nog geen idee? Het lijkt me namelijk best een heftige en hectische periode, ook i.v.m. borstvoeding en het is toch allemaal nieuw bij ons. xx
Ben ik ook weer... Jeetje Minke...da's ook vervelend zeg. Sterkte ermee...en vooral met rustig aan doen...dat lijkt me idd erg vervelend...dat niks doen. En Linnie...echt niet zelf onbetaald verlof nemen hoor...volgens mij zei Minke het ook al. Je werkgever is hier echt goed voor verzekerd! Hier nog 2 weken werk te gaan en dan ook lekker vakantie! We gaan niet weg op echte vakantie maar doen gewoon vanuit huis leuke dingen. We hebben nl sinds vorig jaar net ons huis...dus het geld is na de verbouwing en inrichting en nu de babykamer aardig op Maar ik mag niet klagen hoor...in november zijn we nog een maand op reis geweest in Thailand.. We gaan trouwens nog wel 3 daagjes naar Maastricht...er toch eventjes tussenuit. Gister bij de VK geweest. Kindje groeit goed. Bloeddruk van mij was prima en ijzergehalte ook...daar had ik speciaal naar gevraagd om die even te checken omdat ik zo extreem moe ben de laatste weken. Die moeheid komt dus niet van iets lichamelijks...waarschijnlijk gewoon aan vakantie toe! Wij gaan het babykamertje ook binnenkort verven...1 wand heel lichtjes grijs, anders wand een mooie paarse kleur en de meubels die in oktober gaan komen zijn wit....we willen afwerken met zilvergrijze accenten en paars. Als het kamertje over een paar maandjes echt klaar is post ik wel een fotootje hier! Fijne dag allemaal!
hey meiden. hier eindelijk een beetje goed nieuws. ben al 2 dagen bloedvrij!!!!!!!!. eindelijk na 8 weken. ik moet dinsdag voor een gtt test. kijken of ik nu ook zwangerschapsuiker heb. en dan donderdag weer op controle. @linnie.goed dat je bent gestopt met werken. en de babykamer binnen,dat is leuk. nu wordt het echt,dat vind ik altijd,als je dan zo'n kamertje helemaal in elkaar gaat zetten,dan zie ik mijn ukkie er al in liggen. dus geniet ervan. @minke.doe rustig aan. heb het met dévana ook gehad,en het is echt pijnlijk. vooral niet teveel tillen,en ook geen grote afstanden lopen,en niet telang staan. verder las ik dat een paar meiden vakantie hebben(krijgen) geniet ervan. nou meiden,jullie horen het wel,als ik de gtt test heb gehad. liefs tamara
Ha meiden! Ik heb net even weer alles terug gelezen en zal misschien later reageren op alle verhalen! Ik ga alleen nu mijn bedje in voor 4 uurtjes, omdat we vanacht gaan rijden richting la france! Maar... ik blijf alles volgen en reageren want wij hebben daar gewoon internet, dus de laptop gaat mee aan het zwembad 8)! Met mij en de beebs helemaal goed, zal op vakantie is mooie foto's maken! (begin btw toch wel nieuwsgierig te worden hoe jullie eruit zien!) Weltrusten!!!
He dames. heb gister pretecho gehad, erg leuk, m'n beste vriendin s gezellig mee gegaan. vond het wel bijzonder dat zij onze frummel ook s zo zag!Daarna ff terras en rondje stad, dus leuke middag! manlief is lekker ook weer thuis, dus kan weer goed gaan slapen! @linnie gewoon ziek melden, en je kan beter je vakantie opnemen na je verlof, want nu heb je er niks aan als je niets mag, en dus echt wel ziek bent, na je verlof heb je dan wat langer tijd om bij te komen, ook erg prettig! en over je werkgever geen zorgen maken hoor, ze krijgen van uvw geld! @minke balen dat je slecht stil kan zitten, terwijl t wel moet, zou zelf ook met werk contact houden denk k....doe je nog beetje mee he!En gewoon veel leesvoer vragen, kan je fijn alles over bv en babydingen voorbereiden, inspriratie voor naam, kaarte etc opdoen.... @es leuk he maagzuur....hier ook sinds deze week begint t 's avonds...gelukkig niet meer als ik op bed lig.....wij dames moeten er toch echt best veel voor over hebben he!zei al tegen manlief moet jij ze ff, maar hij bedankte voor de eer @tammy fijn dat je geen bloedverlies meer hebt!!hoop dat je test goed is!succes ermee! @kraamvisite, minke heb t zelfde idee als jij, hier ook zo'n grote schoonfam die ik niet perse allemaal aan m'n bed hoef, maar hier ook een man die t idee van kraamfeest niets vind...hoop m nog om te praten! Boven dien denk k dat iedereen in de kerstvakantie wil komen, lekker makkelijker, man en kids vrij dus dubbel zo druk!!!! @linnie mooi buikje hoor!Moet die van mij nog steeds maken en posten........morgen s ff doen. zo ben weetr bij geloof ik! Ga nu fijn naast manlief zitten, en weekend houden! fijn weekend! x miekj
meiden met maagzuur!!!!ga eens bij de apotheek antagel halen. echt superspul,en niet schadelijk voor je uk.