Hallo allemaal! Minke, hoe gaat het met je? Al wat minder pijn? Es, denk niet dat je het nog leest, maar toch veel plezier!! Haha, misschien zit je wel heel dicht bij hier in de buurt. Vanaf morgen wordt het weer beter weer, dus dat is wel prettig voor je! Oja, wbt het sexen. Het gaat hier eindelijk weer de goede kant op. Ik was veranderd in een ijskonijn, haha. De zin was totaal verdwenen. Nu komt het weer terug, gelukkig. Eigenlijk is dat gekomen sinds ik niet meer werk, gewoon een stuk minder zorgen, dat scheelt toch een hoop.. Tamara, fijn dat je waardes niet te hoog zijn! Weer een zorg minder. Hoe gaat het verder met je gezondheid? Ragazza, ben je al weer terug van vakantie? Hoe heb je het verder gehad? Fotoo's mag hoor! (ben niet nieuwsgierig) Hier is de beeb ook heel druk in de weer. Maar ik heb maar één keer gezien dat m'n buik bewoog, ze schopte toen echt heel hard, haha. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat m'n placenta aan de voorkant ligt. Miekje, foto's van de babykamer? Heerlijk he, om dat kamertje zo een echt babykamertje te zien worden. Miekiee, volgens mij zijn we sowieso niet met zo heel veel. Ik weet het niet precies, eigenlijk . Kan me Bekx wel herinneren, die was hier eventjes, daarna ook niet meer gezien. Hoop dat alles goed gaat. Misschien een leuk idee om het lijstje weer even te updaten?? Kunnen we er ook de geslachten bij zetten (voor degenen die het weten, uiteraard). Zo, eventjes een update van hier. Vriendlief en ik hebben besloten om toch wel voor een geregistreerd partnerschap te gaan! We zijn druk bezig om de ondertrouw te regelen, morgen gaan we voor ringen kijken! Als alles goed gaat, gaat het in september (of begin oktober) gebeuren. We hebben een leuke trouwlocatie in Leidschendam/Voorburg gevonden. We vieren het alleen met onze ouders, broer, zus en aanhang (+ evt. kinderen). Met z'n elven (of twaalf als m'n zus haar nieuwste aanwinst mee neemt) gaan we het vieren. Eerst naar de trouwlocatie en daarna hebben we een leuk restaurantje gevonden waar we met z'n allen gaan eten. Ik heb er helemaal zin in! Dus binnenkort is het geen vriendlief meer, maar manlief! Oja, daarna gaan we twee nachtjes naar een hotel (nog even kijken welk hotel, in ieder geval één met een jacuzzi op de kamer!). We hebben een hoop overwonnen de laatste tijd, en dat te bedenken dat we nog helemaal niet lang samen zijn. We krijgen samen een kindje en dit is een extra bezegeling van onze liefde voor elkaar. Ik hoop alleen dat het dan met m'n vader een beetje beter gaat. Het ging eventjes weer goed, maar dat was helaas van korte duur. Hij heeft inmiddels wel z'n diagnose binnen, bipolaire stoornis (met manische psychoses). Ik had het wel verwacht, maar het was toch wel schrikken. Mede omdat er toch ook erfelijkheidsfactor bij zit. Gister was ik bij m'n psychologe en die heeft het opgezocht (op internet staat te veel "onzin"-info). Als je één ouder hebt met een bipolaire stoornis is de kans 25% dat het nageslacht ook een bipolaire stoornis of een depressie ontwikkeld. Die depressie is dus op mij van toepassing. De angst is er wel dat ik ook ooit manisch ga worden, maar daar gaan we vooralsnog maar even niet vanuit. Maar het idee is wel k*t... Maar goed...verder dus nog geen verbeteringen. Met medicijnen is het goed te behandelen, maar zo ver zijn we nog lang niet. Mijn vader vind het allemaal maar westerse onzin, hij gelooft niks van de psychiatrie... Zo, volgens mij is het weer een veel te lange lap tekst geworden. Ik zit hier een beetje m'n halve leven op te schrijven, haha. Als meer mensen me willen volgen, ga gerust je gang.. Groetjes! Oja, nog wat, haha. Ik ben afgelopen week (EINDELIJK) voor m'n theorie examen geslaagd!! De eerste twee keer was ik gezakt (steeds één fout te veel). De zwangerschap zorgt er voor dat m'n hersenen wat minder goed werken, haha. Meer mensen last van? Ik hoop begin oktober voor de eerste keer m'n praktijkexamen gedaan te hebben.
Miekiee: 33 jaar- Zuid Holland- 3e kindje- uitgerekend op 19/11 Pio: 30 jaar - Den Bosch- 1e kindje -uitgerekend op 20/11 Mick76: 33 jaar - Zuid Holland - 1e kindje - uitgerekend op 22/11 Ragazza: 29 jaar - Amersfoort - 1e kindje - uitgerekend op 26/11 Linnie1985: 24 jaar - Rotterdam - 1e kindje - uitgerekend op 27/11 ramoontjjuh82-27 jaar-Drenthe-2de kindje-uitgerekend op 27/11 Linda123:22 jaar- Noord- Holland- 1e kindje- Uitgerekend op 27/11 tammy77 - 32jaar -zeeland-5de kindje-uitgerekend op 27/11 fuJ: 25 jaar - ??? - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 nelly: 30 jaar - Noord-Brabant - 3e kindje - uitgerekend op 28/11 kleuterjuffie: 27 jaar - Utrecht - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 Minke12: 27 jaar - Waddeneilanden - 1e kindje - uitgerekend op 28/11 Miekje28 - 28 jaar - prov. Zeeland - 1e kindje - uitgerekend op 30/11 Es85: 24 jaar - Overijssel - 1e kindje - uitgerekend eind november heb de lijst van pagina 20 gehaald!!!!!mijn naam staat roze omdat ik een meisje krijg!enz
Ook weer ff een berichtje van mij.....hier ook eindelijk vakantie! Geen plannen om weg te gaan...maar leuke daagjes weg plannen. En volgende week drie daagjes Maastricht Leuk Linnie....trouwen! Heeft je vriend je nog op een bijzondere manier gevraagd? En gefeliciteerd met je theorie examen! Als ik zo dat lijstje zie dan zijn er aardig wat meiden afgevallen qua meekletsen. Misschien hebben ze een ander topic gevonden? Tot later maar weer!
gefeliciteerd linnie,trouwen,en je theorie gehaald!!! hier gaat het verder wel goed. moet nog wel rustig aan doen,maar dat omdat ik veel last heb van harde buiken. maar beetje bij beetje pak het huishouden,en de verzorging van de kids weer op. doe nog niet heel veel hoor. dus het gaat op het gemakje hier.
Miekiee, thanx voor het opzoeken van het lijstje! Ik heb het één en ander even opgezocht. Pio, Ramoontje, Linda123, fuj, Nelly en kleuterjuffie zijn allemaal al lange tijd niet in dit topic aanwezig geweest. Sommige zijn helemaal niet op zp geweest, andere wel maar dan in andere topics. Zullen we die dames een berichtje sturen of uit de lijst halen? Als we ze eruit halen ziet de lijst er zo uit: Miekiee 33 jaar Zuid Holland 3e kindje uitgerekend op 19/11 Mick76 33 jaar Zuid Holland 1e kindje uitgerekend op 22/11 Ragazza 29 jaar Amersfoort 1e kindje uitgerekend op 26/11 Linnie1985 24 jaar Den Haag 1e kindje uitgerekend op 27/11 Tammy77 32 jaar Zeeland 5e kindje uitgerekend op 27/11 Minke12 27 jaar Waddeneilanden 1e kindje uitgerekend op 28/11 Es85 24 jaar Overijssel 1e kindje uitgerekend op 28/11 Miekje28 28 jaar Zeeland 1e kindje uitgerekend op 30/11 We zijn dan dus met z'n 8en. Volgens mij klopt dat wel. Excuses als ik iemand ben vergeten!! Wist Minke het geslacht nou ook of niet? Es sowieso niet, dacht ik. Ik ga zo verder typen, maar plaats even m'n bericht, net was tie namelijk opeens verdwenen.
Bedankt!! Het is een geregistreerd partnerschap he, niet trouwen. Als we verhuist zijn, de beeb wat ouder is en we weer wat meer centjes hebben gaan we het laten omzetten in een huwelijk. Dat vind ik gevoelsmatig gewoon erg leuk. En dan met alles erop en eraan, mooie jurk (niet zwanger) en een groot feest met familie en vrienden. Tamara, fijn dat het beter gaat! Mick, leuk, Maastricht, veel plezier!! Vlaaien eten, lekker!! Ik merk echt dat mijn trek steeds groter begint te worden. Ik word standaard tussen 4 en 5 's nachts wakker van de honger, echt erg! Vanacht heb ik tosti's gegeten, haha.
Hé meiden, volgens mij klopt de lijst zo wel. Meiden die hier nooit meer zijn kunnen er inderdaad wel af, toch? Linnie; wat fijn allemaal goed nieuws! gefeliciteerd, heerlijk vooruitzicht. En leuk, in kleine kring nog even uit eten , neem het er lekker van! Wij weten inderdaad niet wat het wordt, een jongetje of een meisje. Hier op dit forum ben ik één van de weinigen geloof ik, bij de pufclub is er maar één die het wel weet, grappig he? Terwijl blijkt dat tegenwoordig 85% het wel wil weten, is best veel vind ik. Met mijn ischias gaat het steeds beter eigenlijk. Ik ga ervoor dat ik na het weekend weer voor halve dagen aan het werk mag van de huisarts. xx
Hé ik had gisteren een bericht via mijn (nieuwe) telefoon geplaats hier op het forum, maar die staat er helemaal niet op...? Vreemd. Weet iemand hier of dat anders gaat als gewoon op de computer?
Dat is vreemd! Ik heb geen idee hoe dat komt. Ik plaats ook wel eens met m'n telefoon, maar dat lukte altijd wel. Wel op "reactie versturen" gedrukt??
HoiHoi, We zijn weer terug in het land, vandaag mijn 1e werkdag gehad... en nu alweer toe aan vakantie! Nog een paar weekjes en dan lekker met verlof! Verheug me daar erggg op! We zijn nu alleen echt heel erg super druk met het huis en eindelijk ook de babykamer! Behang getrokken, muur bleek erg lelijk te zijn en er zat een zachtboard plafond in... die eruit gesloopt, vriend nu een nieuw plafond erin aan het zetten en dan komen donderdag de stucadors om de muren en plafond te stucen! Pffff... we vallen echt van het 1 in het ander, maar zo wordt alles goed gedaan en is alles mooi als ik met verlof ga! Heerlijk idee! Ik ga nu even alles terug lezen van de laatste dagen, heb weer geen mail ontvangen dat er reactie's van jullie waren... vreemd, zal het vaker even zo checken! Ik ben komende dagen dus errggggg druk (we hebben ook nog eens een logé uit Engeland) en zal niet veel reageren... Maar ik zal volgende week de schade inhalen! Liefs!
Net maar weer even een foto gemaakt , morgen 27 weken: Bekijk bijlage 96998 Hoe staat het met de andere buikjes, graag meer foto's !
Ragazza, mooie foto, echt een heel leuk jurkje!! Ik heb gister een buikfoto gemaakt, 26w4d. Hebben jullie al last van striae? Ik heb heel veel striae in de pubertijd gekregen, voornamelijk op m'n heupen en bovenbenen. Vooralsnog niks op m'n buik, maar ben er stiekem toch wel een beetje bang voor..
En m'n bolletje aan de voorkant, haha. M'n navel gaat steeds verder open staan. Hebben jullie dat ook? Ik heb vroeger een navel piercing gehad, daar is nog een klein litteken van, volgens mij wordt die straks ook helemaal uitgerekt.
Lin, ook mooi, zeker van de voorkant! Hier (nog) geen straie. Heb precies hetzelfde als jou, ook heel veel op mijn benen en billen gekregen toen ik rond de 20 was... Hier een foto toen ik 5 weken zwanger was (wowww... wat was ik slank!!!!) Met mijn straies duidelijk te zien...ergggg lelijk... maar ja wat doe je eraan? In smeren geloof ik persoonlijk niet zo: Bekijk bijlage 97089 En zoals je ziet had ik ook een piercing... nu een lelijk litteken, maar ik heb 'm wel is eerder een paar maanden niet ingehad en paste 'm gewoon daarna. Dus volgend jaar gaat ie er denk ik weer in... als ik weer een super strak buikje heb
Wow, slank zeg! Dat is bijna niet meer voor te stellen he?! Ik zat ook foto's terug te kijken van helemaal in het begin en kan me nu echt niet voorstellen dat ik mezelf ooit "dik" heb gevonden, haha. Ik heb precies op dezelfde plek striae en bij mij loopt het nog verder naar m'n bovenbenen. Ik geloof ook niet zo in smeren hoor. Ik heb wel die BBBB creme van VSM Puur Mama, maar dat vind ik gewoon lekker. Als je aanleg hebt voor striae dan helpt smeren echt niet, volgens mij.
@Lin: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen partnerschap, leuk! Leuk om het met je naaste te doen... we zien je kaartje wel tegemoed ! Wij weten nog steeds niet wat te doen. Trouwen doen we zowiezo niet. Ach, voor de kleine is alles geregeld en dat is voor mij het belangrijkste! Zal zeker moeilijk voor je zijn om het van je vader te horen, zeker dat het dus erfelijk is. Ik hoop echt voor je dat jij de goede hulp krijgt/zoekt zodat het bij jou niet zover zal komen. Leuk om dat lijstje weer te zien, zijn er idd een paar afgehaakt en ik ben intussen een jaartje ouder ! Liefs
Hebben jullie toevallig hyves of willen jullie graag anoniem blijven? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe jullie eruit zien... PB me maar even als jullie mij (+de rest van mijn leven ) met hoofd willen zien, dan mail ik mijn gegevens door.
Heey allemaal! Nou wij zijn er ook weer hoor! Heerlijk een weekje weggeweest! Vorige week vrijdag nog een dagje strand gedaan, was gewoon superlekker. De rest van de week een beetje rondgelopen in Den Haag en Amsterdam. Afgelopen woensdag zijn we weer gekomen. Heb net even snel alle berichten weer gelezen. Niet helemaal zorgvuldig dus als ik wat belangrijks vergeet Linnie, leuk dat je een geregistreerd partnerschap aangaat. Waar iedereen persoonlijk ook voor kiest, het belangrijkst is dat het straks voor het kindje goed geregeld is vind ik!. Wij waren afgelopen weekend 3 jaar getrouwd! Wij hebben nooit samen gewoond, wilden we niet vanwege onze geloofsovertuiging. Toch vind ik dat het een keus is die iedereen zelf moet maken Er zijn inderdaad veel dames afgehaakt die aan het begin meeschreven aan dit topic. Maar dat zie je volgens mij wel vaker. Je begint met een hele club, maar er blijft een harde kern over. Blèèh, morgen weer werken. Heb er echt geen zin in joh! Nou ja, we kunnen wel aftellen aangezien ik nog maar 7 weken hoef te werken! Groetjes Es