Hey allemaal...ook weer ff een berichtje van mij...nog steeds lekker vakantie en geen werk. Maar....een beetje zon erbij zou leuk zijn8) Gaat allemaal goed met buikie...een heel bewegelijk mannetje zit er in mijn buik en dat blijft grappig om te voelen. Af en toe heb ik wel een beetje last van bandenpijn. Maar dat schijnt bij het groeien te horen Nog een volle week geen werk...we gaan dinsdag de kinderwagen ophalen en ook de babykamer in spé verven. Mooie buikjes trouwens hier..leuk! Fijne zondag iedereen!
hey meiden. hier is het weer rustig,na een weekendje visite. mijn kleine meisje is 26 augustus 3 jaar geworden!! en dat hebben we van het weekend gevierd. ik zal mijn vreind straks ff vragen,of hij weer eens een buikfoto wil maken. mijn buik is trouwens net een landkaart hoor. iedere zwangerschap komen er meer stiae bij. donderdag voor de groeiecho. mogen we weer ff lekker gluren naar onze uk. zijn jullie trouwens al uit de nammen voor jullie ukkies?? wij gelukkig al en hele tijd. ik noem de kleine nu al bij naam ook. fijne dag vandaag nog meiden. liefs tamara
Zo... ff lekker zitten met een bakkie thee en mijn laptop... Druk druk druk: * buitenkant huis is helemaal geschilderd * nieuwe ruiten laten plaatsen * vaste trap naar zolder laten plaatsen * hal/trap boven helemaal geschilderd * babykamer behang eraf en nieuw plafond erin * babykamer helemaal gestuct * plafond woonkamer gewit Nou jullie kunnen raden hoe ontzettend vvies het hier was!!!! Overal stof!!! Dus net lekker flink gesopt! We zijn nog niet helemaal klaar, maar het grove werk is wel gedaan voor dit jaar vind ik zo! De babykamer moet nu goed drogen en kunnen we dit weekend gaan sausen (?). Alleen zijn we het niet eens met de kleur ! Hij wil "'zand" en ik wil het gewoon wit houden, met al het roze lijkt mij wit mooier dan zand. Ben benieuwd of ik mijn zin kan doordrammen... ben er bang voor! Volgens mij zijn we allemaal wel de dagen aan het aftellen tot het verlof hè! Ik heb ook maar besloten wat vakantiedagen op te nemen en heb mijn laatste dag op 8/10. Kijk daar echt heel erg naar uit, het begint me ook allemaal wat zwaarder te worden. Mick: hoe was Maastricht? Ook wij zijn nu helemaal uit de naam. Het is niet een naam dat je zegt "wow, waar hebben jullie die vandaan", maar wij vinden 'm mooi en ook wel bij ons passen. Ben benieuwd naar jullie namen straks! Ik heb vanochtend de 3d echo gehad. Eerlijk gezegt viel het me wat tegen, had er meer van verwacht. Nu lag ze ookk bijna de hele echo met haar handen voor haar gezicht en op haar navelstreng te sabbelen... dus we konden het erg slecht zien. We hebben dan ook 30 terug gehad. Maar bij een volgende zouden we het niet doen, persoonlijk vond ik een 2d leuker! Ze heeft ook even een groeimeting gedaan en ze lag helemaal op schema! BTW leuk om jullie te zien op hyves! Grappig dat je bij namen/verhalen een beeld gaat vormen en dan iemand op een foto ziet! In volgend berichtje de duidelijkste foto's van ons meiske!
ooooh wat schattig.ragazza annemieke messemaker uit katwijk(33jaar) zou je moeten zoeken.daar ben ik te vinden op hyves. ps niet vertellen dat ik een meid krijg daar.haha
Hallo allemaal! Zoo, d'r wordt hier weer lekker gekletst! Ragazza, jammer dat de 3d echo niet is geworden wat jullie ervan verwacht hebben. Daarom hebben wij de 3d echo vrij vroeg gedaan, zodat ze er helemaal op zou staan ipv alleen het gezichtje. Maar ik vind de foto's alsnog erg mooi hoor!! En inderdaad, in het echie kan je pas echt goed zien hoe ze eruit ziet. Zozo, jullie zijn bezig met een flinke verbouwing! Wonen jullie nog niet zo lang in jullie huis? Namen: wij zijn er al heel lang over uit. We hadden, afzonderlijk van elkaar, een lijstje gemaakt met leuke namen. Onze meisjes naam hadden we beiden op ons lijstje staan. Dus het was duidelijk dat die het zou worden. Hadden we een jongen gekregen dan had hij Evan geheten, vind ik echt een mooie naam! Als we ooit nog een jongen krijgen wordt dat het! Tamara, nog van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Es, fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Mick, hier ook al zo'n beweeglijk meisje in m'n buik. Heerlijk gevoel is het!! Hoewel het op sommige momenten best iets minder mag, haha, . Nog even een vraagje: Hoe slapen jullie??? Ik merk dat ik sinds een weekje ongeveer heel slecht slaap. Ik moet er minimaal 1 (soms zelfs 2 keer) uit om te plassen, hierdoor slaap ik heel licht en droom ik dus veel (of beter gezegd: onthoud ik ze allemaal). Gelukkig zit m'n buik nog niet in de weg, dat scheelt, haha. Miekiee, als ik die zoekcriteria invul op hyves kan ik je niet vinden.
Wat jammer zeg dat de 3d echo een beetje tegenviel Ragazza...wij hadden er al voor gekozen om het niet te doen, maar we gaan denk ik wel voor een mooie zwangerschapsfoto bij een fotograaf. En wat een verbouwing bij jullie...vast lekker dat het meeste nu achter de rug is. Ik herken dat slechte slapen wel hoor..al gaat het de laatste dagen steeds beter. Leer steeds beter te slapen op mijn zij En qua naam zijn we er al over uit...al een tijdje trouwens. Nu nog een leuk kaartje..maar dat vinden we nog best lastig. En wat betreft hyves...ik houd het even op het forum hier. Nu niet gelijk gekke dingen denken dat ik van alles te verbergen heb ofzo...haha...maar ik voel me er beter bij om mijn leventje verder prive te houden. Tot later!
Heey! Dat dromen en slecht slapen heb ik ook gehad de afgelopen week linnie! Echt heel raar, gaat sinds een paar nachten wel weer beter maar was ook enorm aan het dromen. Slaap niet meer op mijn buik wat ik eerder altijd wel deed. Lig nu vooral op mijn zij en dat gaat gelukkig ook wel goed! Jeetje Ragazza, jullie zijn wel druk geweest! Ben blij dat wij alleen de babykamer maar klaar moesten maken. Vorig jaar zijn we verhuisd en toen hebben we genoeg geklust! Wel leuk dat ik nu een beeld bij je heb haha! Ga je foto's allemaal nog eens bekijken, was vandaag aan het werk dus nog geen tijd voor gehad! Linnie, heb je net geaccepteerd dus ga jou hyves ook later nog ff bekijken! Wij hebben nu een jongens en meisjesnaam klaar. Viel best mee bij ons, waren er redelijk snel uit. Ben erg benieuwd welke van de 2 we kunnen gaan gebruiken straks! Ga nu ff chillen, is wel nodig na weer een werkdag! Groetjes!
Hallo allemaal! Zo, vandaag weer een rijles gehad. Ik heb 7 oktober m'n TTT en op 21 oktober m'n examen. Spannend!! Ik ben dan 34,5 week zwanger, dus ik hoop echt dat ik het in één keer ga halen. Ik zou echt zo blij zijn als ik eindelijk m'n rijbewijs heb. Ik heb al met vriendlief afgesproken dat onze dochter verplicht om d'r 18e moet gaan beginnen, haha. Mick, wbt hyves, dat is toch ook goed! Dat is voor jou ook vanwege je werk of niet? Ik kom uit een politiefamilie en daar is iedereen ook voorzichtig met dat soort dingen. Leuk dat iedereen toch wel één (of meerdere) namen op het oog hebben. Ik ga weer ff relaxen, ben een beetje gaar.
Klopt Linnie.....mijn werk is zeker een factor waar ik rekening mee houd qua internet etc. Enne...daarbij doe ik ook niet heel veel meer met hyves. Niet zoals in het begin.. Net de kinderwagen opgehaald en na wat uitpakwerk en wat gepuzzel snappen we de wagen al helemaal. En we zijn er superblij mee! Morgen gaan we beginnen met het verven van de babykamer...het gaat nu echt een beetje beginnen naar ons idee. Vandaag ook 28 weken...joehoe!!
Goeiemorgen deze zonnige morgen! Slapen... ik wordt zowiezo 3x per nacht wakker om even te plassen. Alleen erggg vervelend als een half uur later de wekker gaat :x Nog geen gekke dromen Lin? Dat hoor je namelijk ook vaak. Zijn er al mensen die met een voedingskussen slapen? Ik heb zo'n ding gekocht, maar kan er de handigheid nog niet van ontdekken... en ligt dus nu stof te happen onder het bed . Spannend Lin 21/10, we zullen voor je gaan duimen! Zou idd wel super zijn als je het voor de kleine haalt. Wat is btw TTT? Leuk Mick de kinderwagen, bij ons komt ie ook deze maand! Dus het is een gepuzzel om 'm in elkaar te zetten?! Wij wonen hier al wel een tijdje, vriend ongeveer 7 jaar en ik 3 jaar erbij. Alleen blijf je alles uitstellen hè... en het kost allemaal een hoop centjes. Maar we hadden nu toch zoiets van als de kleine er zo is doe je het ook weer niet en dan kan je het beter nu doen! En het resultaat is er, heerlijk! Ook wij gaan dit weekend de babykamer sausen en dan kan ik het volgende week gaan inrichten, zo'n zin in!!! Ben al wel dingen aan het kopen voor de decoratie. We hebben het rolgordijn van Lief Lovebirds gekocht en wil daar ook wat assesoires (?) van (dekentje, schilderijtje enz.) Dekentje: Bekijk bijlage 98553 Ga maar even boodschapjes doen! Groetjes
Zo...dat klinkt lekker...5 weken werken! Als ik maandag weer start na mijn vakantie heb ik nog 7 weken te gaan. Als ik het allemaal goed bij bijbenen om 4 weken van te voren te stoppen.. Valt mee hoor Ragazza de puzzel van de Joolz...maar je moet het toch ff een eerste keer doen. Een voedingskussen ben ik aan het overwegen, maar ik vind het wel een groot log ding voor in bed. Ik denk dat een klein dun kussentje ook prima is. Ga van de week eventjes daarnaar op zoek. Verven gaat goed...de paarse kleur is af, morgen de wand voor het grijs. Als het straks helemaal af is, ook qua meubels plaats ik wel een foto hier.
Ragazza, TTT = tussen tijdse toets. Je kan dan vrijstelling krijgen voor de bijzondere verrichtingen. Ik heb nog geen voedingskussen. Op zich lig ik nog gewoon prima, ik lig op m'n zij en meestal met één been een beetje half erover opgetrokken. Dus dat gaat nog prima. Ik heb wel een extra hoofdkussen erbij, zodat ik iets hoger lig. Iedere keer liep het maagzuur m'n keel in en dat is nu een stuk minder. Morgen komt de makelaar opnieuw foto's maken van ons huis. Ons huis staat al een half jaar te koop. Inmiddels hebben we (of eigenlijk vriendlief ) de boel flink veranderd. Hoogtijd voor nieuwe foto's dus. En nu maar hopen dat we snel een gegadigde hebben. Ik zal dan ook gelijk even een foto van de babykamer maken. Alles staan nl al een tijdje klaar. Alleen de aankleding moet nog. Ook nog even een update over m'n pa. Vorige week is hij opgenomen op de crisisafdeling. De situatie was onhoudbaar.. Vandaag is hij overgedragen naar de gesloten afdeling van het ziekenhuis. Hier gaan ze hem een aantal dagen (?) observeren, als ze weten wat er precies aan de hand is krijgt hij medicatie. Tis zo'n trieste bedoeling allemaal... Ik vind het moeilijk om hem te zien. Alleen de buitenkant is m'n vader, van binnen is hij dat al lang niet meer.. Hij is onherkenbaar en gedraagd zich onuitstaanbaar. Ik hoop dat hij eindelijk de juist diagnose en medicatie krijgt, dat het gauw aan slaat en dat tie snel weer zichzelf kan worden. 24 september is de "bruiloft", ik hoop dat hij daar gewoon bij kan zijn. Maar dit hele gebeuren heeft toch een flinke stempel gedrukt op de situatie. Ik probeer al m'n aandacht op de zwangerschap te richten, maar soms zakt de moed me echt in de schoenen. Ik had het allemaal zo anders voorgesteld. Het is logisch dat alles nu in het teken staat van zijn ziekte, maar ik vind het wel moeilijk.. Ik probeer gewoon rechtop te blijven staan, maar soms heb ik wel momenten dat ik even heel erg verdrietig ben..
Ha dames, Sorry dat ik ff niet geweest ben, druk met werk en weinig puf om alles op te starten.... @Linnie Heftig nu je pa opgenomen is!Hopelijk zijn ze er snel achter welke medicatie goed gaan helpen! Snap dat je af en toe verdrietig bent, is ook helemaal geen schande, zou het zelf ook zijn in jou situatie! hopelijk gaat alles snel weer beter!!!Veel sterkte!!! @ragazza Wij hebben t behang van lief met de vogeltjes (zal morgen foto spammen) en wil ook dekentje en schilderijtje nog halen....jammer o dat je zoveel moet shoppen om alles te hebben @de rest slecht slapen doe ik hier ook, tussen 4-5 wakker, plassen en frummel doet ochetendgym ondertussen.... Namen zijn we ook al over uit, alleen worden nu voorletters s.m. wat vinden jullie??ben zelf bang dat ze er later mee gepest word... zijn dus druk aan t behangen, nu lekker 3 weken vakantie, kunnen kamertje afstylen en gaan nog midweek naar kijkduin, heb er nu al zin in! Morgen eerst winter positiekleding kopen, pas ook al niet meer in m'n positiespijkerbroek,te vaak zomerkleding aan gehad vrees ik, ben nu 7-8 kilo aangkomen, dus best netjes! hoe is t met jullie verder??? liefs miek
Hey Miekje, mag ik je om een gunst vragen???? Als jullie misschien wat behang over hebben, zou je mij een stukje willen opsturen? Ik wil namelijk schilderijen maken van de vogeltjes, maar een rol kost zoveel geld en ik heb maar een paar vogeltjes nodig. Tja s.m.... Persoonlijk zal ik het niet doen... Winterkleding, ik heb bij de C&A allemaal leuke goedkope jurkjes gekocht, geen positie, een maatje groter en dan met een riem onder mijn buik, legging en laarzen. Staat helemaal hip al zeg ik zelf en ik vind persoonlijk broeken steeds minder lekker zitten, lijkt wel of zelfs positiebroeken niet lekker meer gaan zitten onder mijn buik. Kijkduin, heerlijk even uitwaaien op het strand!
hey miekje.... S.M. ligt eraan....heb het dan twee namen....of ik S de voornaam en de M de achternaam? mijn dochter heet namelijk ook sterre messemaker. maar wij gebruiken ook nooit onze initialen. en de post komt gewoon s messemaker!en omdat wij sterre gewoonal heel lang een mooie naam vonden...vonden wij dit geen reden tot ... maar het zou anders zijn als het kind bv ook een doopnaam heeft.met een m.dan zou er post komen met mevr. S.M. messemaker.dat zou ik dan niet doen.
Ik heb dat hetzelfde met broeken...mijn positie spijkerbroek is het ook niet meer. Bedankt voor de tip van C&A..ga zo gelijk eens kijken. Net terug van de verloskundige...alles gaat goed. Heb een groeispurt gemaakt...hoorde al vaker dat ik al best een grote buik heb....nu gaan ze dat even extra in de gaten houden. Kindje ligt met z'n hoofdje omlaag en billetjes omhoog, dus dat is alvast een mooie houding vond ze...en ik ook Over 2 weken moet ik extra bloed laten prikken omdat ik bloedgroep o neg ben...kijken of ik geen antistoffen aan het aanmaken ben tegen de kleine man....en krijg ik in diezelfde week een groeiecho. Ik ben benieuwd! Qua de letters s.m. en dan je achternaam...dat zal ik ook niet zo snel doen Miekje..
Nog een tip voor positiekleding. Ik heb kleding besteld via www.positie-outlet.nl Daar hebben ze heel veel "merk" positiekleding voor een heel stuk minder. Ik heb er lekker wat truien en shirts met lange mouwen besteld. Mamalicious, esprit, noppies en vida vita. Ik wilde er ook een winterjas halen, maar die hadden ze niet meer in mijn maat. Weten jullie al wat jullie voor winterjas nemen? Ik vind het zo zonde om een heel dure te kopen.