Oeijoei, alle berichten zijn weg van na 4 sept... Maar elk nadeel heb z'n voordeel: Mick, je moet maar weer opnieuw foto's plaatsen van Rick!!
Haha tja zit niks anders op voor Mick! Ik moet vanavond nog 6 uurtjes werken...raar idee hoor! Gewoon meer dan 4 maanden vrij zijn! Ga zo even mijn buikfoto's halen bij die vriendin, zoooo benieuwd! Oja, mijn kleine meid heeft gewoon al 3 x de hik gehad! Zo grappig!!!!
Haha, ja da's een goeie, moeten we hem (helaas) opnieuw bewonderen!! Linnie, hoe is het? Fijn he, getrouwd zijn..! Ragazza, ik ben ook heel benieuwd hoor, als ze mooi zijn, show je er dan een paar?? Nog 6 uurtjes, da's helemaal aftellen geblazen. Hier nog 4 halve dagen, dat is ook te overzien. Over een week, op vrijdag om 12.00 uur zit het er voor mij ook op voor dit jaar. Heel vreemd inderdaad. Mooi weer hier! Bij jullie ook? Ga zo even naar het strand denk ik. Mijn zwager was aan het garnalen kruien, en daar moet ik natuurlijk ook wat van hebben, hihi! xx
Hier geen mooi weer helaas.... maar het weekend schijnt het wel mooi te worden. Hier een kleine collage van mijn foto's. Ik heb er ook veel met mijn hoofd erop en die van vriend, maar die zet ik hier even niet op.... Bekijk bijlage 99503 Ik ga werken, toedeloes!
Wauw, Ragazza! Echt heel mooi! Ik vind echt dat je je zorgen hebt gemaakt om niks, het ziet er prachtig uit!! Nog een paar uurtjes en je hebt ook lekker verlof, heerlijk! Hier gaat het opzich wel goed. Nog wel steeds last van misselijkheid, ook weer flink overgegeven. Toen ik 15 weken zwanger was had ik een maagslijmvliesontsteking, heb het idee dat het nu weer terug komt. Is erg pijnlijk, maarja...niets aan te doen! Ik heb gister m'n tussentijdsetoets gehad en ben geslaagd (JEEJ!!). Wat dus betekend dat ik vrijstelling heb voor de bijzondere verrichtingen op m'n praktijkexamen straks (over 2 weken). Eigenlijk ging het helemaal niet goed, maar toch gehaald, dus ik vind het wel best. Helaas is het met m'n vader weer helemaal mis.. Baal er zo van, had zo gehoopt dat tie een beetje stabiel zou zijn als straks de baby wordt geboren. Maar ben bang dat het daar niet naar uit ziet. Hij is gestopt met z'n medicijnen en is weer helemaal terug bij af. Het was van de week zo erg dat m'n moeder niet eens terug naar huis durfde. Als het zo doorgaat, gaat hij echt een bedreiging vormen voor zichzelf en voor anderen.. De enige oplossing zal een gedwongen opname zijn. Tis triest dat het zo ver moet komen, maar ben bang dat dit de enige oplossing is.. Afgelopen dinsdag was ik jarig en toen ging het nog wel enigszins. We hebben met z'n allen (ouders, man, zus en nieuwe lover) gegourmet. Van m'n ouders heb ik een knalroze badjas gehad waar op de achterkant met witte letters staat geborduurd: "Linda, Hollands Next Topmother". Haha, echt heel leuk! Minke, jammm...garnalen!! Ik heb echt zo'n idyllisch plaatje bij wonen op een waddeneiland. En daar hoort dit inderdaad ook bij! Leuk! Ik weet dat er flink gekletst was voordat alle berichten kwijt waren, maar ik ben een beetje vergeten wat er allemaal verteld was.. Dus...: Hoe gaat het met iedereen??
per ongeluk verkeerde knopje, ALLES WEG...!!!:x Nog maar een poging dan: Linnie, gefeliciteerd met je tussentijdse toets. Dat scheelt een hoop gestress op je examen straks, dus dat is wel lekker. Komt vast helemaal goed.Vervelend van je vader weer zeg. Maar als gedwongen opname moet... Mijn buurvrouw zat in een soortgelijke situatie en haar man was het op gegeven moment helemaal beu. Zij is toen ook gedwongen opgenomen en kwam daar na een paar maanden als herboren uit. Dat is nu zo'n 2 jaar terug. Ik wil niet zeggen dat het moet ofzo, maar het biedt wel perspectief. Het kán dus wel helpen. Ik hoop natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen. De garnalen zijn inmiddels gekookt en zijn HEERLIJK!!! Mijn man is ook nog eens bezig nieuwe desserts uit te proberen voor de winterkaart.Die moeten natuurlijk getest worden door een zeer kritische fijnproever (lees ikke). Allemaal geslaagd en ohzo lekker...!! Ragazza: wat een prachtige foto's echt super! Nu ben ik nog benieuwder naar mijn eigen foto's, kunnen we vergelijken. Dat met die muisjes vond ik ook erg leuk, maar dat durfde ik niet voor te stellen, haha! Jij kunt lekker alles in het roze doen, ik heb alles dubbel gedaan, blauw en roze. Werkse vanavond en geniet maar even van deze laatste uurtjes!! Hoe is t met de rest, want ik ben net als Linnie de draad even helemaal kwijt zo... xx
Ha dames, Phoe wat een gedoe zeg zo'n crash..... Hier alles prima, lekker van zon aan t genieten, morgen high tea met vriendinnen Ukkie heeft hier ook regelmatig de hik, voelt erg grappig inderdaad!ze is nu weer druk met bewegen... Wij hebben al een raam decoratie binnen, 3d baby met gratis raamsticker, erg leuk!!!en roze vlag erbij, nu nog wat slingers en balonnen en we zijn klaar! @minke vervelend dat jij nou net desserts moet proeven..... @ragazza stoer je foto's!!!!!!!echt super gaaf hoor!!!geniet van je verlof!! ik moet nog 2 weken, wat inhoud 6,5 dag, dus goed te overzien! @linnie balen van je vader z'n toestand, hoop voor jullie dat ie snel wordt opgenomen, meestal helpt zoiets wel! Sterkte ermee, en nog van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Leuk zo'n badjas!!! nou hoop dat de site nu weer gewoon goed blijft! fijn weekend iedereen, wordt heerlijk weer!! x miek
Hey allemaal! Wat een supergave foto's Ragazza! Echt wel! Had ze op je hyves al ff bewonderd! En nu ook nog verlof! HEERLIJK! Na de komende week begin ik ook aan mijn verlof!!! Eerst heb ik 2 weken vrij genomen en pas 4 weken voor de uitgerekende datum gaat mijn verlof in! Maar ik kijk er ZOOOO naar uit! Linnie, balen dat het met je vader weer minder gaat! Is en blijft moeilijk als je met psychische problemen te maken hebt! Jullie zijn volgens mij allemaal niet christelijk, maar ik neem het mee in mijn gebed hoor! Hier gaat het verder wel goed, merk wel dat mn buik echt in de weg zit bij bepaalde dingen! Maar ja, komende week weer controle bij de vk, toch altijd weer leuk vind ik! Vanaf 19 oktober lekker een paar daagjes Texel! Heb ik ook enorm zin in! Mijn eerste verlofweek vieren!!! Liefs!
Nou, we kunnen weer zie ik! Ik ben er wel even uit, jullie? Hier gaat alles zijn gangetje. Nog vier ochtenden werken en dan zit het er voor mij ook op voor dit jaar. Heel raar idee. Ben wel erg emotioneel de laatste week, hebben jullie daar ook last van? Ik kan eigenlijk ook niet wachten tot ons kindje er is, heb het wel een beetje gehad met de zwangerschap. Mijn ischias doet me zeer, zit veel thuis maar kan eigenlijk niks doen... De dag duurt erg lang dan. Nou ja, nog eventjes...! xx
Hoi, Nou minke, ik zit nu met dikke rode ogen van een uur janken... pfff, ik kan zo weer beginnen. Ik word af en toe echt zo schijt ziek van mijn vent... lijkt wel of hij zwanger is! Hij ligt dan nu ook even een uurtje op bed want hij is o zo moe... WAARVAN??????????????????????????????? Maar dit is al de 4e dag ongeveer dat ik zit te janken. Poeh, ga bijna echt nog denken dat het aan mij en de hormonen ligt. Maar zo eigenwijs ben ik dan ook nog om te denken dat het daar niet aan mij ligt. Nee, het is gewoon iedereen om me heen en vooral mijn vent. Ik begin het gewoon nu echt allemaal zwaar te vinden, maar hij denkt dat ik alles gewoon nog maar kan en vind het gewoon normaal dat ik alles nog maar doe... sorry, zit nu weer te janken... ik ga maar even proberen afleiding te zoeken kom later wel terug...
Ach.... Van hieruit een dikke knuffel voor de emotionele dames!!!!! En die mannen soms ook he... Je kan ze soms beter achter het behang plakken! Ik voel me de laatste dagen wel weer wat stabieler, haha. Maar ik heb ook zo m'n momenten, het hoort er allemaal bij. Nog even volhouden en dan zijn we er (hopelijk) vanaf!!
jeetje die mannen ook! tja die van mij gaat altijd mee naar de verloskundige...en als ik dan mijn beklaag doe hoe zwaar ik het wel niet vind....verteld mijn verloskundige dan ook iedere keer heeeeeel duidelijk dat ik goed naar mijn lichaam moet luisteren...en er niet voor moet schamen als ik smiddags een slaapie doet.want het vergt vooral veel van het lichaam zegt ze dan tegen mijn man.(en bedankt he mevrouw...dit hebben wij vrouwen nodig,,want van een expert nemen ze het WEL aan)hihi zou zeggen neem hem de volgende keer mee.
he dames, heb hier ook zo'n man zitten..... hij vertoont ook echt symptomen die ik ook heb, vergeet dingen, zucht en steunt bij alles, eet chocola bij t leven!! verder kan ik niks goed doen........ (en dat zeg ik normaal tegen hem en niet andersom dus ) dus had afgelopen weekend ook echt een achter-behang-plak moment! huilen doe ik gelukkig nog niet, vloeken (sorry!!) als iets niet gaat zoals t moet des te meer.....(schaam schaam) zal dus wel soort van fase zijn als we allemaal zoiets voelen..gedeelde smart is halve smart moet ons nieuwe mantra dan maar worden! als ik tegen m zeg dat de dingen steeds moeilijker worden kijkt ie me aan op zo'n manier van 'dus moet ik hier iets mee???uhh nee toch, succes ermee' heb m'n beklag bij m'n vriendin gedaan en ze denkt dat hij t stiekem beetje eng gaat vinden, tijd gaat best snel en straks is bevalling er ineens.....en da's voor ons al heel ding. laat staan voor die mannen, die dan niks kunnen doen als toekijken... misschien moeten we t daar dan maar op houden succes ermee iedereen!!!! x miek
Haha, heb heel wat losgemaakt zie ik!! Mijn man doet wel zijn best hoor, maar hij zegt altijd dat mannen het ´aanvoel-gen´ missen. Mannen voelen niet aan wat je voelt, die moeten dat even verteld worden zegt ie. Dat doe ik dan dus braaf, en ik moet zeggen dat t wel helpt. Mee naar de verloskundige helpt inderdaad ook, dan hoort ie ook s van een ander dat je je echt niet aanstelt en dat het pittiger is dan dat hij denkt of dat t eruit ziet. Nou, nog 6 weken ongeveer, dat biedt ook perspectief, toch? Dan ´alleen nog even´ de hormonen en de kilo´s kwijt zien te raken, weer een beetje in balans zien te komen, een ritme vinden, proberen iets van nachtrust te krijgen, herstellen van de bevalling (hopelijk zonder scheuren, hechtingen, aambeien en andere ongemakken) en vooral GENIETEN!!! Haha, wat hebben we onszelf toch aangedaan... xx
Hoi! Toen vriend na ZIJN middagdutje naar beneden kwam en mijn rode jank ogen zag, wist hij wel dat we even moesten praten! Ik heb hem alles gezegd.... gevraagt of hij aub komende 6 weken heel erg lief tegen me wil doen. Nou: Hij zou naar een kennis gaan, maar heeft ie afgebeld, hij wilde gelijk het eten verzorgen, vroeg de hele avond wat ik wilde drinken, hielp mij met iets zoeken om strikjes voor het geboortekaartje te maken en heeft bijna de hele avond zijn laptop niet aangeraakt (jaja ook dat is soms een irritatiepuntje, wij zijn echt van de "hele avond laptop op schoot" generatie ). Haha... ben benieuwd of dit 6 weken zo blijft, maar kan me niet voorstellen. Thanks voor jullie tips, na volgende x gaat hij dus gewoon mee naar de vk! En wat jij zegt miekje is ook helemaal waar, het komt nu zo dichtbij dat het ook voor de mannen spannend gaat worden en die gaan gewoon tactloos om met gevoelens! Dus ik voel me weer helemaal leeggejankt en heb nu komende 4 dagen even lekker de tijd voor mezelf! (Ik heb nog 15 atwt op harde schijf staan, enveloppen schrijven, vriendinnetje komt zo, dutjes doen enz.enz.!) Voor de crash hadden we het ook nog over de cm en kg, hier: buikomtrek is 116 cm en 21,4 kg aangekomen. (Ik weet dat dit echt veel is, maar het viel mij toch mee ... dacht dat ik nu al over de 30 kg zou zitten!) Ga me zo is even verdiepen in het onderwerp pijnbestrijding, weet ik nog niet veel van. x
hey meiden. wat vervelend dat jullie allemaal zo emo zijn. en dan die mannen die daar geen rekening mee houden bah. hier gelukkig geen probleem mee. vandaag weer op controle geweest. ctg was helemaal goed. kleine kreeg zelfs ff de hik. was leuk om dat nu ook eens te kunnen horen,inplaats van alleen maar te voelen. de groeiecho die ik daarna kreeg,was wel ff schrikken. kleine is opeens heel hard gegroeid. hij ligt nu ruim 3 weken voor op groei. weegt al 2600gr. de gyn zei,dat ze het wel eens fout kunnen hebben met meten,maar dat vrouwtje van de echo heeft echt alles 4×opgemeten. nu over 2 weken weer een groeiecho. en met 37 weken willen ze een inwendig onderzoek doen,om te kijken of ik inleidbaar ben. geef ze weinig kans,aangezien ik bij 3 van de 4 overtijd ben geweest. maar we zullen zien.
Hey allemaal! Hier vorige week ook last gehad van emo buien hoor! Op zich valt het bij mij wel mee, maar heb vooral dat ik slecht tegen onverwachte dingen kan en niet goed tegen kritiek. Mijn man is op zich heel meelevend! Neemt veel zware dingen uit zichzelf over in het huishouden en zo! Dus wel geluk mee gehad! Hij is ook lief over mij naar anderen, volgens hem hoort hij mij niet klagen! Je hoort wel vaker dat mannen het ook wel moeilijk vinden om mee om te gaan, voor hun is het inderdaad ook heel anders! Kop op ladies, we zijn al aan het aftellen met z'n allen! Tammy, 3 weken voor !!!!! Das echt veel joh! Ben benieuwd over 2 weken! Liefs!
Mmm heb ik bij vlagen, maar met Rennies nog goed onder controle te houden! Al wat geprobeerd? Is wel een naar gevoel! Je kunt geloof ik ook zo'n drankje halen bij de apotheek? Hopelijk trekt het snel weer weg! Liefs!
Ohh, minke, vervelend.... Hier gelukkig geen last van! Ik ben de zh tas in orde aan het maken, jullie nog gekke tips?