Eind november 2010 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Starlady, Mar 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ach, Ragazza, geen lekker dagje gehad dus. Wel heel fijn dat je moeder en zus even flink komen opruimen. Hier staat manlief er ook een beetje alleen voor wat opruimen betreft.

Wij hebben gister onze verjaardag gevierd. Was erg gezellig! Ik had expres al gezegd dat mensen al vanaf 19.00 uur konden komen, om 00.00 uur gingen de laatste weg. Haha, mooie tijd voor zwangere Linnie! :p
    Nu ben ik een beetje kreupel. Ik heb gister gewoon heel de dag meegeholpen met opruimen en boodschappen doen. En nu kan ik bijna niet meer lopen. Heb me alleen van het bed naar de bank verplaatst en geloof dat ik daar vandaag niet meer vanaf kom. Haha.

De rest nog wat gedaan dit weekend?

2. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    es.wat een mooi mannetje.
    fijn dat hij het zo goed doet.

de kraamzorg doet hier niet moeilijk gelukkig.
    heb aangegven,dat mijn vriend het bed verschoont.
    en dan is het geen probleem gelukkig.

3. miekiee

miekiee Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    es wat een prachtmannetje!geniet er lekker van meis

ragazza vandaag heb ik zo'n baaldag..bah....heb m''n man met de 2 kids weg gestuurd,die zijn naar zijn ouders...en ik zit in m'n eentje te balen vandaag.ben gewoon heel onrustig...en waarom???zijn vast de hormonen.

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ach Miekiee, leuk hè die laatste loodjes... pff!
    Ik had tot 5 weken geleden niet gedacht dat het zo zwaar zou gaan worden! Ik zeg nu al tegen vriendlief "het blijft er bij 1" :D

Heb je nog leuke cadeaus gehad gisteren lin?
    Ook jij vandaag rustig aan doen dus!

Vriend heeft net het bed verschoond en boven lekker alles gezogen.
    Ik ga lekker zo met een boek en kopje thee op mijn schone bedje liggen ;).

x

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    We hebben voornamelijk geld gehad! :D Daar ben ik erg blij mee, want we willen nog een mooie camera kopen. En ik wil ook heel graag de Beco Butterfly hebben, die kost ook wel wat.

Ik heb me lekker op de bank geïnstalleerd met alle stokbroodjes, salades en kaasjes van gister. Ik vermaak me wel, hihi. :)

6. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    ff gegoogled op Beco Butterfly, leuk!!!!
    Zijn die duur? Ik wil ook nog zoiets, maar nog niet in verdiept.
    Wil je een video camera? nog voor de bevalling?

Mmmm... lekker toastjes.. met filet american... haha, daar verlang ik zooooo naar! Met een rood wijntje en een sigaretje...

7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda

Ooooooohhhh, het water loopt me uit de mond!!! :D:D
    Ik heb al aan m'n zus doorgeven wat ik m'n overlevingspakket na de bevalling wil hebben. Komt tie:

- een biefstuk
    - een broodje filet american
    - een broodje gerookte zalm (heb ik wel gewoon gegeten, maar blijft lekker)
    - een rosébiertje
    - een rode wodka redbull
    - en een pakje peuken.. :p:p

Die draagzakken zijn uit m'n hoofd iets van € 140,-. Best prijzig, maar het zijn ergonomische draagzakken en ik geloof wel dat dat beter is. Aangezien wij 2 hoog zonder lift wonen, denk ik dat we het veel zullen gebruiken. Als ik dan alleen ben en ik wil even met de hond wandelen, dan hoef ik niet die hele kinderwagen naar beneden te tillen.
    Die butterfly schijn je te kunnen gebruiken tot 12 kg!! Echt bizar lang dus! Nou hoop ik dat we tegen die tijd ons huis wel verkocht hebben, haha. Maar ik heb er een hoop over gelezen en het schijnt ook niet heel zwaar te zijn, dat vond ik ook wel prettig.

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    We willen een digitale camera (heb nu een heel simpel ding, maar wil een betere) en daarna ook een videocamera, maar niet voor de bevalling hoor. Brrrr...lijkt me niks! :p Haha!

9. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ohhh biefstuk en carpaccio!!!!!!!!!!!!
    Nog ffkes en dan mogen we weer!!!!!!!!!!!

Maar ik wil natuurlijk bv geven, maar gewoon even 1 slokje rode wijn :D:D:D
    En ik wil proberen natuurlijk niet meer te roken... maar vriend rookt nog en dat maakt de drempel wel erg laag ;).

Waar koop je zo'n Beco Butterfly? Bij alle bekende babyzaken zie ik alleen die babybjorn dingen.

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
  11. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Leuke printjes allemaal zeg, thanks voor de tip!
    Lijkt mij zowiezo ideeal zo'n draagzak, zeker zo in het voorjaar. Winkelt toch wat makkelijker.
    Maar we hebben ook een hele mooie kinderwagen, dus die zal ook veel gebruikt worden.

Ik heb het ook met vlagen nog moeilijk, maar nu doe ik het ergens voor natuurlijk.
    Straks heb ik die reden niet meer en ben een zwak persoon daarin ;)...
    Vriend rookt wel buiten en als hij dan binnen komt stinkt hij zooooo! Ik hoop dat dat straks voor mij een motivatie is, en dat het geld wat ik over hou lekker gebruik om leuke dingen voor mijn meisje van te kopen!

12. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Graag gedaan! Ja, vond de printjes ook wel leuk en vrolijk. En het schijnt echt veel beter te zijn dan bijv. zo'n babybjorn.

Centjes scheelt inderdaad ook behoorlijk! En zeker met borstvoeding is roken helemaal niet goed. Dus we houden het hier ook gewoon vol!

Maar heb mezelf wel beloofd dat, als ik een beetje hersteld ben, ik met een paar meiden een avondje cocktails mag gaan drinken. Dat heb ik wel verdient dan, haha. En dan maar even kolven ofzo.

13. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Dan kom ik wel richting den haag en doe met je mee ;)!

Wat btw voor mij ook een motivatie is om niet meer te roken, is dat ik never nooit meer door die ellendige "afkick" periode wil :D.

Is bij jullie de kinderkamer al klaar lin?

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Gezellig, mag hoor! :D Wordt trouwens wel Rotterdam, in de Break Away. I love de cocktails daar! :D:D

Ja, dat afkicken, dat was erg he. En het vervelende is gewoon, als ik weer begin met roken, weet ik voor 100% dat er weer een periode komt dat ik weer wil stoppen. Dus ja... ;)

Ja, kamertje is zo goed als klaar. Ik moet nog wel gordijnen hebben. Er komt een roze rolgordijn en daar overheen komt een grijze nijntje gordijn die een vriendin van me gaat maken (die is nogal goed met het naaimachine). Ook gaat ze nog 2 dekbedovertrekjes maken, 1 van grijze nijntje en 1 van woezel en pip.
    En manlief moet nog een nijntje in het roze op de muur schilderen. En we hebben ook houten mdf letters gekocht in de naam, die heeft tie al roze geschilderd, maar die gaan pas na de geboorte op de muur, haha.
    En verder moet ik dus alles nog wassen.. :):)

Manlief is nu druk bezig om de achterkamer te verbouwen tot werphok. We hebben een ikea bed en die gaat niet zo makkelijk op klossen, dus hij is zelf wat aan het knutselen, haha.

En jij al helemaal klaar? Volgens mij wel he?

15. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ja, wij zijn er echt helemaal klaar voor.
    Foto's van het kamertje staan op mijn hyves.
    Er hangen nu nog boven het badje 3 roze schilderijtjes met alle eendjes - zwemmen - in het water.
    Heb een staande lamp naast de commode met een lampenkap net als het rolgordijn, roze met stippen, daar ook een hartje muziekmobiel van. Zo schattig! Via mp ben ik bij een meisje terecht gekomen die dat allemaal maakt.
    En mijn tante is nog een schilderij aan het maken, wat weet ik niet.
    Ik wilde ook nog letters kopen, maar dan piepschuim, voor boven de wastafel. Maar dat kan idd pas later!
    Is je man zo handig in schilderen?

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mijn man is schilder van beroep. :D:D Dus vandaar, haha.
    Wel handig hoor. Ik hoef in huis nooit wat te schilderen, dat doet hij allemaal. Ik doe het toch niet goed genoeg. :p

Ik zal ff kijken op je hyves. Klinkt er leuk! :):)

17. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Klinkt niet alleen leuk, het ziet er ook echt heel leuk uit!!
    En alles zo netjes!! Omdat ik nog niet gewassen heb is het echt nog een zooitje hier. :p

Mag ik vragen waar je dat kleedje vandaan hebt wat bij het ledikantje ligt? Ik was ook nog op zoek naar een roze kleedje, maar kon niks leuks vinden. En die van jou is echt heel leuk!

18. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

zo mijn verlof is nu ook begonnen!!heerlijk!
    ben ook echt heel gaar nu want hadden gister verjaardag en dan vanochtend weer vroeg pfffff
    maar kan nu aan mijn things to do list beginnen ;)

@ragazza balen dat je zo slecht kan zitten/liggen, hopelijk gaat t komende tijd wat beter!ben erg benieuwd naar je kamertje!

@Lin heb jij ook foto's van het kamertje???

@roken, heb ik nooit gedaan dus mis er ook niks aan;)
    en filet of zalm lust ik niet, dus heb t niet zo moeilijk...alcohol drink ik bij gelegenheden,maar dat kan nog wel ff wachten;)

zal wel heel blij zijn als ik weer op m'n buik kan slapen en zelf eindelijjk weer s op mijn paard kan rijden!!

zo ga nu eerst lekker douchen en dan maar s naar bed!

morgen lkker geen wekker zetten!!!

x miek

19. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Buikliggen, ook zoiets ja, haha!

Nou kan je ook lekker gaan genieten miekje, heb je wel verdiend dacht ik zo... over een week of 4 moeten we weer hard aan de slag ;)

We zijn ook echt super blij/trots met het kamertje!
    Ik zit er regelmatig even lekker om heen te kijken.
    Het "kleedje" is eigenlijk een badmat, haha, gekocht bij de karwei! Ik was ook al een tijdje op zoek naar een fuchsia kleur, volgens mij hadden ze ook bij de leenbakker een echt kleedje daar. Maar deze vond ik ook super leuk en wilde eigenlijk een niet te groot kleedje.

Handig hoor als je man schilder is!
    Ach, mijn kerel zit in de autobranche en heb nu in 5 jaar tijd mijn 6e auto voor de deur staan ;)

Ga maar ff douchen! Toedeloes

20. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Miekje, zoo, nu heb jij ook eindelijk rust!! Knap hoor, dat je tot zo lang doorgewerkt hebt. Je hebt het vast al eens verteld, maar ben het vergeten.. Wat doe je voor werk?
    Ik heb nog geen foto's van het kamertje. Ik zal ze morgen eens maken. :)

Ragazza, haha, dat is ook slim! :p
    Ik had een leuke bij de Ikea gezien en die was ook te groot. Ik zal eens bij Leenbakker gaan kijken, thanx!
    Zeker handig, man als schilder. Een man in de auto's ook! Las laatst dat je in behoorlijk leuke bakkies rijdt! Hier is nogal eens een oor aangenaaid bij de koop van een auto, dat zal jullie niet overkomen. :D

Share This Page