Ik heb me toch laten verleiden om een duur potje creme te kopen. Of beter gezegd: ik heb manlief naar de ici paris xl gestuurd. Heb nu van Biotherm de biovergetures gel gekocht. Schijnt wel te helpen. En als het niet zo is, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Baal er stevig van, met 36 weken nog striae krijgen..
Ha dames, @striae, je kan t zelf nog na de bevalling krijgen schijnt....dus voor ons is er ook nog kans hoor linnie! Smeer ook wel braaf,maar s ook meer voor t lekkere hoop dat je dure creme helpt!! @miekie SUCCESSSSSSSSSS!!!!spannend hoor!!! @ragazza balen van je slechte nacht, inderdaad gewoon paar keer terug gaan liggen in bed! @all mg 3 januari al naar plast chirurg, zit moedervlek onder m'n oor en die zie je best goed,was eerst bruin,maar nu ook rood ronddom gaan groeien, en omdat ie uitsteekt en in t gezicht is haalt plast ch hem weg! heb vandaag de enveloppen geschreven, dus weer wat afstrepen van m'n lijstje x miek
Zo, net thuis van de vk! Dat is een laat avondje voor hen (en ons) geworden. Maar we hebben dan ook de bevalling goed doorgenomen. Daarnaast hebben we wel ons "klachtenlijstje" op tafel gelegd en zij vond het fijn dat we er open in waren, al vond ik het wel erg moeilijk... ik ben wel iemand van de goeie lieve vrede en vriend is meer iemand van zo denk ik erover klaar. Maar goed, ik ga daar maar niet meer over nadenken. De kleine is volledig ingedaald en ze wordt geschat op een 8 ponder!!!!!!! Haha, dat wordt wat! Ik heb ook aangegeven dat ik echt veel pijnen heb en het waarschijnlijk echt niet langer dan 40 weken ga trekken. Ze reageerde heel fijn dat als ik het echt niet meer trek ik gestript word. Ik hou voor mezelf die grens bij 39/40 weken, maar dan wil ik dus echt gestript worden en niet blijven afwachten. Ik merk echt dat het per dag slechter met me gaat. Ik kan echt bijna niet meer lopen, zo ontzettend veel pijn doet het. Ik heb net even lopen googlen op dat bekkeninstabiliteit, maar denk echt dat dat het is. @miekje: leuke klus hè enveloppen schrijven, haha! Ik heb er nu 91 gedaan en dus nog maar 9 over... twijfel of ik er nog wat bij moet bestellen. Daarnaast heb ik heel leuk een kaart met een strikje!!!! Dus ik heb laatste 100 strikjes gestrikt, FIJN!!!! Nou, ik drink nog even wat en dan gaan we maar weer is proberen om te slapen... Hoop zo dat ik is een goeie nacht maak!!!!! liefs
Ik denk dat Miekiee inmiddels wel klaar zal zijn. Ik hoop het voor d'r. Ben heeeeeeeel benieuwd!! Geboortekaartjes; ik ben lui wat dat betreft. Ik heb via geboortepost een kaartje uitgekozen en zij kunnen de kaartjes ook rechtstreeks versturen. Ik hoef dus geen enveloppen te schrijven. Striae; manlief heeft gisteravond m'n buik ingesmeerd met het dure cremetje, haha. Was wel lekker. Ik merk dat het behoorlijk trekt en jeukt, niet prettig dus. Ik hoorde inderdaad ook dat het tijdens de bevalling nog kan komen. Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk. Als manlief het niet had gezien en dus niks had gezegd dan was ik er ook pas na de bevalling achter gekomen, want ik kan het zelf dus niet zien. Ragazza; Zo, jij bent nog laat bij je vk geweest! Wat hebben jullie allemaal besproken over de bevalling? Ik geloof dat ze dat bij mijn vk niet zo uitgebreid doen, of eigenlijk..volgens mij doen ze verder helemaal niets bespreken. Wel fijn dat je je klachtenlijstje goed hebt besproken! Knap hoor! Ik moet dat ook nog steeds doen, maar durf eigenlijk niet. Er is er eentje die ik echt absoluut niet bij m'n bevalling wil hebben, maarja...zeg dat maar eens. Dat geschatte gewicht he, hoe werkt dat nou eigenlijk? Ze schatten het nu op 8 pond, maar weegt ze dat nu al? Of is dat het gewicht wat ze met de geboorte verwachten? Of groeien onze kindjes de laatste 3 weken niet meer? Wel heel fijn dat ze je met 39/40 weken al willen strippen. Bekkeninstabiliteit schijnt echt heel naar te zijn. Misschien een tip om nog even langs de fysio/manueel therapeut te gaan? Want het zijn dat je er na de bevalling ook nog last van kan houden. En dan heb je in het begin helemaal geen zin/tijd om nog naar een fysio te gaan. Zozo, 100 kaartjes!! Wij hebben er 60 en dat vond ik eigenlijk al meer dan genoeg. Mrsmiami, hoest met jou verder? Ik hoor jou weinig "klagen" hier.
Ach meid, maak je niet druk! Zo erg als op dit plaatje kan het never zijn: Bekijk bijlage 105603 Ik snap dat je het klote vind, maar volgens mij had je ze net als ik toch ook op je benen? Ik lig daar nu niet meer van wakker. Ik vond het ook heel erg lastig om te zeggen hoor, vriend heeft ook meer het woord genomen. Ik heb wel geprobeerd sommige klachten wat subtieler te maken dan hoe hij het zei. Ik heb bij ons op de lijst gekeken en ik moet niet mijn uitgerekende weekend bevallen want dan heeft bij ons die muts ook dienst! Ik wil graag volgende week! Haha! Tja, wat hebben we besproken. Over als de kleine er is (gehoortest/hielprik), wanneer we moeten gaan bellen, pijnbestrijding, even mijn geboorteplan doorgenomen... dat soort dingetjes. Niet heel veel nieuws hoor. Ze heeft de 8 pond puur geschat op voelen en dat meten wat ze elke week doen. Ik was nu in 2 weken 4 cm gegroeid! Dus tja, een hele betrouwbare schatting is het niet, maar ze zal iig geen lichtgewichtje zijn. Ik hoorde net weer van een kennisje die vk is, dat strippen bij een 1e weinig zin heeft en bijna geen 1 gyn gaat inleiden als dat medisch niet noodzakelijk is en dat als je rustig blijft het allemaal goed te doen is ... nou ja... we zien het allemaal wel... Liefs
Oeeehh, nee zo erg is het gelukkig (nog) niet. Ik hoop ook niet dat het zo erg gaat worden. Als ik aangekleed ben zal ik er wel ff een foto van maken. Kunnen jullie zeggen dat het best wel meevalt.. Volgende week bevallen zou fijn zijn!! Ik heb echt nog geen idee. De ene keer denk ik dat het eerder komt, de andere keer denk ik dat ik vet overtijd ga lopen. Maar tis nu echt aftellen he?! Vanmorgen weer wat voorweeën gehad. En nu is ze eigenlijk al heel de tijd heel stil. Gister was een vriendin langs geweest en toen heeft ze nog bewogen, maar na gistermiddag voel ik eigenlijk niks meer. Maar even in de gaten houden. Want nu moeten we ons kindje toch minstens één keer per dag voelen? Oh, jij hebt wel een geboorteplan. Dat was dus het stomme bij die ene vk bij mij. Ik vroeg aan haar of het normaal of goed is om een geboorteplan te maken. Maar ze begreep onze vraag niet. Ik noemde wat voorbeelden van wat je in je geboorteplan kan zetten en ze ging steeds inhoudelijk daarop reageren, ipv op mijn vraag. Ze snapte het echt niet. Ze zag het nut er ook niet van in geloof ik. Want alles wat vanzelfsprekend. Ze kan gewoon niet echt goed Nederlands, ik begreep haar niet en zij mij niet. Dat lijkt me nogal lastig tijdens de bevalling.. Zeker ook omdat ik zo graag thuis wil bevallen. Dus ik moet het echt aan gaan kaarten, maar vind het wel lastig hoor. Ik wist niet dat strippen bij een eerste geen zin heeft.. Das wel jammer. Maar ze gaan het wel proberen toch? Niet geschoten is altijd mis. Van dat inleiden wist ik het wel, ja. Ik zal duimen dat je niet overtijd gaat lopen!! Er gaan allemaal verhalen de ronde wat de bevalling kan "aanwakkeren", misschien dat eens opzoeken.
Oeh, dat zal ik dan idd wel even aankaarten. Dat is ook slecht dat er iemand zit die niet goed nederlands spreekt, die moet je er dan niet bij hebben nee! Als ze idd niet weet wat een geboorteplan is... Nu stelt dat weinig voor, maar goed. Het enige waar ze over begon was of er een stagiaire bij mag zijn. Ik twijfel daar nog een beetje aan... Ik zal me is gaan verdiepen in alle "fabeltjes" haha! Hoorde dat vrijen schijnt te helpen... maar dat staat hier op een heel laag pitje! Misschien moet ik toch is mijn sexy strakke buikje in de strijd gaan gooien Haha!
Ze zeggen hier allemaal dat zuurkool helpt, haha! (gisteren toevallig gehad, maar nog nix loos) Verder schijnen ananas en bitter lemon ook te helpen. Maar volgens mij alleen als het al rommelt, dat het de boel dan versnelt, toch? Ach, ik weet het ook niet, ik ga het in ieder geval proberen, ben het ook meer dan zat hier... Linnie, heerlijk ingesmeerd worden. Al zou t niet helpen, dan nog is dat fijn, toch?? En t valt vast mee, erger als Ragazza haar foto kan het vast niet zijn! Wat vervelend dat jullie nare ervaringen hebben met de verloskundigen. Het lijkt me op zijn minst hadig als ze goed nederlands spreekt, toch? Lijkt me ook een vereiste trouwens. Het si juist bij een bevalling toch wel erg handig als je elkaar begrijpt. Geboorteplan; dat heb ik ook niet. Ook nog niets doorgesproken ofzo. Hier nog niets ingedaald geloof ik. Ik ga als een haas de boekhouding van de zaak van mijn man zo ver mogelijk afwerken, dan hoef ik dat straks niet meer te doen als ons kindje er is. Ik heb er alleen helemaaaaaaaaal geen zin in.....
Zuurkool... dat is vriends lievelingsgerecht Dat gaat ie komende weken veel krijgen haha! Suc6 met de administratie, bah, vervelend klusje. Ik moet eigenlijk aan mijn schoolwerk gaan zitten, moet nog 4 verslagen maken, maar zooooo geen zin in!
ff snel.......gisteravond om 22:03 is onze lieve dochter en zusje...romée geboren.ze weegt 3595 gram!
GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!! Hoop dat alles voorspoedig is gegaan en jullie lekker genieten! Wat een prachtige naam!
Jeeeeeeeee! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat je lekker kunt genieten nu. (voor foto´s houden wij ons aanbevolen...)
Haha, boekhoudprogramma doet t (HELAAS) niet... En de computerman komt pas morgen, jammer hoor (NOT). Mijn man heeft volgens mij ook nesteldrang, haha. Die is de wc beneden eruit aan het slopen. Nieuwe tegels, nieuwe wc, nieuwe wasbak, alles nieuw. Ragazza, schoolwerk., pffff ook zo iets. Ben blij dat ik daar niet meer mee zit, want ook daar had ik waarschijnlijk niet zo veel zin in gehad. Succes in ieder geval...
Mick76 33 jaar Zuid Holland 1e kindje 25/9 bevallen van zoon Rick Es85 24 jaar Overijssel 1e kindje 19/10 bevallen van zoon Timo Bexc 26 jaar 3e kindje 23/10 bevallen van zoon Brannen Miekiee 33 jaar Zuid Holland 3e kindje 2/11 bevallen van dochter Romée Mrsmiami 21 jaar Gelderland 1e kindje uitgerekend op 23/11 Ragazza 30 jaar Amersfoort 1e kindje uitgerekend op 26/11 Linnie1985 25 jaar Den Haag 1e kindje uitgerekend op 27/11 Tammy77 32 jaar Zeeland 5e kindje uitgerekend op 27/11 Minke12 27 jaar Waddeneilanden 1e kindje uitgerekend op 28/11 Miekje28 28 jaar Zeeland 1e kindje uitgerekend op 30/11 Ik heb even het lijstje bewerkt met al het babynieuws!