Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ja, inderdaad, de statistieken liegen er niet om. Nou, een jongetje is welkom hoor, zit ik ook niet met die naam te klooien. Zijn er nog steeds niet uit voor een meisje... Dus een jongetje zou wel zo makkelijk zijn!;)

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Jullie gaan dus toch voor een andere naam?

3. Es85

Es85 Niet meer actief

MIEKIE GEFELICITEERD!
    Geniet van jullie dochter en ben inderdaad ook wel erg benieuwd naar de foto's!

Hier ook goed nieuws, als Timo zo doorgaat mag hij volgende week waarschijnlijk naar huis HEERLIJK! Kijk er zo naar uit!

Liefs Es

4. becx

becx Lid

12 jul 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel hallo, tussen het kolven, reizen, regelen en boodschappen doen door...
    heb nauwelijks tijd om te eten :(

Prachtig nieuws es...

hiep hiep hoera voor Miekie...

en liefs voor all

5. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Wat een goed nieuws Es!
    Kan me voorstellen dat je er zo naar verlangt om je mannetje mee naar huis te nemen!

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @miekie gefeliciteerd met jullie dochter!!!!mooie naam ook!!

@es fijn dat timo bijna naar huis mag!!

@bexck veel succes met alle dingen, en hoop dat je zelf ook nog beetje kan rusten!!!

@ragazza balen dat je zo'n pijn hebt!!fijn dat je alles met de vk hebt uitgesproken!

@minke balen dat jullie er nog niet uit zijn voor een meisje...

@all vandaag weer naar vk geweest, alles prima, ukkie lekker ingedaald, al ligt ze wel languit want voel d'r billen en benen flink tegen m'n ribben tekeergaan.....
    van mij mag t ook wel komen,maar aan andere kant wil ik ook nog paar dingetjes afronden hier...
    mijn datum op t lijstje moet eigenlijk de 21ste zijn,maar gok dat t meer richting 31ste gaat dus laat maar zo;)
    succes met slapen iedereen!!

x miek

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    nou hier mijn verhaal...maandag komen 3 keer die dag een pil gehad..geen resuultaat....dinsdag ochtend om 7 uur 1 cm ontsluiting...dinsdag middag om 12:15 3 cm ontsluiting...en hebben ze m'n vliezen gebroken....toen kwamen echt de weeen.....om 20:00 nog steeds 3 cm...en toen kon ik niet meer.heb toen een ruggenprik gehad om 20;45!
    maar de weeen bleven zeer doen...moest ze ondanks de ruggenprik echt weg zuchten....om 21:15 begon ik ineens heel misselijk te worden .....en begon mijn hele lijf te trillen...vond het zo eng....(dacht dat de ruggeprik naar boven was verschoten)maar de verloskundige..zei dat je lichaam een soort adreline aan maakt...en miss ik al best ver zou kunnen zijn.ze toucheerde en in een uur tijd was ik van 3 cm naar voledige ontluiting dus gegaan.best hefig....

dus met verlamde benen..toch maar uit eigen kracht ons meisje om 22:03 eruit geperst.toch ben ik meer dan een liter bloed verloren,dus voel me best zwak.

alles is goed..tis best een flinke meid voor de 37 weken...ze is alleen flink misselijk.en voor ns ook wel weer wennen zo'n kleintje..haha

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Miekiee, gefeliciteerd, wat een super mooie naam.
    en wat een verhaal joh.
    Moesten ze jou kleintje halen dan? Waarom precies?
    Mijn meis is ook al 3400 gram met 37 weken, dus ook al een flinkert.
    Ben echt jaloers op je hoor.
    Heerlijk kan je eindelijk je kleintje beet houden.

@ Bexc, wel eten he is goed voor de borstvoeding.

@ Es, geweldig nieuws hoor.
    hopen dat het allemaal goed gaat.
    Groeit Timo al een beetje?

9. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  10. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ach wat een scheetje zeg!
    Echt heel veel geluk met de kleine!

Truste allemaal xxx

11. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    smelt,zwijmel,smelt,zwijmel!
    Wow wat een mooi meisje, Miekiee! Wat zullen jullie trots zijn!
    Het is je dus niet zo aan komen waaien... Wat zal je blij zijn geweest toen ze uiteindelijk lekker bij je lag. Rustig aan doen en ik hoop dat Romee ook niet zo misselijk blijft.
    Dat pakje heb ik ook in de tas zitten voor het "eerste" pakje!

Liefs

12. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    En hier dus weer klaarwakker... word hier echt heel erg moedeloos van!

Iemand nog een leuke tip voor een verslavend spelletje ofzo?
    Van mij mag die kleine echt snel komen, heb ik tenminste wat nuttigs te doen, haha!

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ooooh, Miekiee, wat een droppie zeg! En wat een bevallingsverhaal! Poeh hé!

Ragazza, ik ben fan van de zylom spelletjes. :D Daar kom ik gemakkelijk m'n dag mee door, haha. Vriendlief heeft een crack van internet gehaald en dan kan je alle spelletjes onbeperkt spelen. Ssssttt...;)

Oh, bah bah.. Ik moet om 15.40 uur weer 100 min rijlessen.. Ik ben dat stomme auto rijden zo zat! Ik wil gewoon m'n rijbewijs! Morgen zullen we het zien.. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor. Ik merk dat ik m'n concentratie er moeilijk bij kan houden sinds ik zwanger ben en dat is eigenlijk alleen maar erger geworden. Dus ben bang dat ik weer ga lopen stunten.. Maarja, als ik het niet haal dan ga ik volgend jaar weer verder. Het kost me veel te veel stress. Ik moet ook iedere keer helemaal met de trein naar Rotterdam, want daar les ik. Dus die reis breekt me ook steeds op.

Hier gaan de nachten trouwens steeds beter!! Ik heb afgelopen nacht 7 uur achter elkaar geslapen, toen moest ik pas plassen. Wat een heerlijkheid was dat! Ragazza, ik hoop dat het bij jou ook gauw wat beter wordt!

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Lin, kan me goed voorstellen dat je dat autorijden zat bent en dat stomme papiertje nu is wil hebben. Ik ga héél hard duimen morgen! Moet je op een beetje gunstige tijd? Waarom moet je naar Rotterdam en niet gewoon in den Haag?

Den Haag... vanavond de laatste aflevering van oh oh cherso. Kijken jullie daar naar? Ik moet er wel om lachen, ben jij ook zo'n type Lin ;)?

Maar wat fijn dat je zoveel uurtjes geslapen hebt!
    Ik heb vandaag al 3x gejankt! Hormonen??? Maar ik voel me zoooo KUT!!! Ik heb echt zo'n pijn in mijn heupen/bekken.
    Ik heb daarom net, eigenlijk tegen mijn principe in, 2 paracetamol genomen en ben even in een warm bad gaan liggen.
    Gaat nu wel een beetje, maar ik kom gewoon de deur niet uit, dat trek ik niet. Dus vanavond mag vriend koken of patat halen.
    Ik voel me ook echt zo'n ontzettende zeur, helemaal naar vriend toe... ik denk dat ik hem in het voorjaar maar een weekendje weg kado doe... als gezinnetje :D

Ik heb net mijn geboortetens binnen gekregen, morgen op de 37 weken dus ik zeg: KOMMMMMMM MIJN LIEF KIND!!!!
    :D:D:D

Ga is even naar die spellen kijken. Ik heb ook zoiets met heel veel games en cracks, maar moet dan elk spel apart instaleren en weet van te voren dus niet of ik het leuk vind... ik ben wel van de zuma en 7wonders, erg verslavend!

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oooh, vervelend dat je je zo voelt! Echt k*t! Vriendlief zal je vast wel begrijpen hoor. Tis nou eenmaal zwaar, zwanger zijn. Maar een weekendje weg zal die ook vast wel leuk vinden! :D
    Wel heel vervelend dat je de deur niet meer uitkomt. Lijkt me echt lastig. En die pijn is ook niks, bah..

Ik woonde hiervoor in Rotterdam in een huurhuis. Manlief woonde al in Den Haag in een koophuis. We hebben zijn huis te koop gezet in de hoop dat het gauw verkocht zou worden. Helaas is dat niet het geval. Aangezien ik een huurhuis had leek het ons verstandiger om mijn huis op te zeggen en in Den Haag te gaan wonen. Maar ik heb niks met Den Haag, ben blij als het huis is verkocht en we ergens anders heen kunnen. Tis ook een rot huis, 2 hoog zonder lift. Zie dat helemaal niet zitten om straks met kind en hond steeds die trappen af te moeten. Gister zag ik dat sommige huizen hier in de straat al meer dan 2 jaar te koop staan. Nou, daar word ik echt wanhopig van. Maarja, afwachten maar.
    Het was dus de bedoeling om m'n rijbewijs te halen vóór ik naar Den Haag zou gaan verhuizen. Maar m'n huur is toen eerder opgezegd en door al dat gedoe met m'n pa waren er een hoop lessen niet doorgegaan waardoor ik dus volop vertraging heb opgelopen. En aangezien ik in Rotterdam de weg heel goed ken en in Den Haag totaal niet, leek het me verstandiger om in Rotterdam te blijven lessen, i.p.v op zoek te gaan naar een andere rijschool.

Dat oh oh cherso heb ik eigenlijk nog nooit gezien, haha. Wel voorstukjes. En heb die barbie een keer bij peter van der vorst gezien. Maar tis niet echt een programma voor mij geloof ik. Vind het wel komisch dat ze het ondertitelen, ik kan het prima verstaan. :p

Nou, als ik nou morgen m'n rijbewijs haal en jij je kindje op de wereld zet, dan ben ik dik tevreden! Laten we daar maar op hopen!! :D

16. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Dus je wilt wel weer richting Rotterdam als jullie huis verkocht is? 2 jaar... das niet niks nee... Schoonouders moeten het huis van opa ook gaan verkopen, op de laan van eijk en duinen, misschien ken je dat wel?

Ik heb ook lang over mijn rijbewijs gedaan. Ik heb een half jaar op Texel gezeten en 4x gezakt... word je moedeloos van.

Dat oh oh cherso is wel erg komisch hoor! Vind dat wel lachen die maffe types. Maar ik kan daar dus niks van verstaan en de eerste afleveringen waren nog niet ondertiteld, haha!

17. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    miekiee.wat een mooi meisje.

en wat een heftige bevalling.

linnie.ik ga voor je duimen morgen.

ragazza.ik weet precies hoe je je voelt.
    hier ook veel last van mijn bekken,en schaambotje.
    heb het idee dat ik uren heb gefietst op eebn te hard zadel.

ook ben ik al 3 dagen misselijk,en heb steken in mijn maag.
    ook mijn banden doen veel pijn.
    heb ook weer veel last van harden buiken.

slapen gaat gelukkig nog wel goed,wordt alleen moe weer wakker.

hoop dat het snel weer wat beter gaat.

18. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Zo, m'n les zit er weer op. Even gauw gegeten en zometeen moeten we weer weg voor de samen bevallen cursus. Poeh, wat kan een mens druk zijn met niet-werken. ;)

Ragazza, is die laan in Den Haag? Hihi, ik weet hier namelijk echt niks te vinden. Ja, de trein richting Rotterdam, haha. En de AH. Voor de rest niks.
    Ik wil niet in Rotterdam gaan wonen, veel te druk. Maar wel ergens er buiten. Mijn ouders wonen in Rotterdam en schoonouders in Gouda, we willen ergens daartussen gaan wonen.
    Dus jij hebt op Texel je rijbewijs gehaald? Ik dacht dat er daar geen auto's reden, haha. Ik zal wel in de war zijn met een ander eiland. :p

Tamara, thanx, de duimen kan ik goed gebruiken!
    Vervelend dat jij je ook niet goed voelt. Ik hoop dat het gauw beter gaat of dat de beeb gauw komt. :)

19. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Haha, er rijden wel auto's op Texel, volgens mij is dat vlieland. Maar daar heb ik niet gereden hoor. Nee, ik heb daar een half jaar stage gelopen en moest dus een pauze nemen met mijn lessen in Utrecht.
    Veel plezier vanavond, ben benieuwd waar je les in krijgt!

Tamara, jij dus ook zo'n last. Ik heb besloten om morgen even de vk en fysio te bellen, ik word echt helemaal gek hier...
    Ik kan me op dit moment zelfs niet voorstellen dat weeen erger kunnen zijn dan deze "zeurpijn" Haha, dus laat maar komen!
    Ik ga vannacht is in het logeerbed liggen, kijken of dat lekkerder ligt dan ons bed op dit moment.

Minke, hoe is het met jouw ischias?

20. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oh, op die manier.. Dan snap ik het. :p Ja, zo'n pauze is eigenlijk niks. Als ik 3 weken niet gelest heb dan moet ik er al weer in komen.
    Ja, ik zou maar even naar de fysio gaan hoor. Want je kan er na de bevalling ook nog last van houden. Dan kan je er beter nu al iets aan doen.

Deel Deze Pagina