Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Linnie, moet je morgen afrijden? veel succes dan he meis.

Zo eindelijk wordt mijn kindje stiller. heerlijk is dat.
    ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren.
    krijg steeds vaker harde buiken en voorweeen.
    voor de rest hebk eigenlijk nergens last van.
    ik slaap gelukkig gewoon een nacht lekker door zonder naar de wc te moeten.

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Duim, duim, duim.... En Lin????

Spannend hè MrsMiami!
    Ik had gisteravond ook allemaal gekke krampjes/steekjes en denk dan wel gelijk "zal het gaan gebeuren".
    Vandaag voor mij nog 3 weken! Als ik er aan denk dat binnen een maand een kleintje hier hebben, we een gezinnetje zijn, dan kan ik zo een traantje laten!

Ik heb vannacht heel romantisch op de logeerkamer geslapen:
    EINDELIJK EEN GOEIE NACHT GEHAD!!!!!!! Ben er maar 3 x uitgeweest om te plassen, heb geen pijn gehad en werd om 9.30 uur wakker!

Wat een snert weer hè! Mijn zusje komt zo hier om weer even schoon te maken, erg fijn!

3. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    En Linnie???
    Ik las vandaag toevallig wat over striae, en daar werd gezegd dat uierzalf helpt. Er stond ook bij dat het vaak de jonge huid is die striae krijgt, je bent dus nog heel jong en jeugdig!;) (schrale troost waarschijnlijk)

Ragazza, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Daar knap je vast ook al een stuk van op. En wat spannend he, dat het allemaal zo dichtbij komt.
    Met mijn ischias gaat het nog precies hetzelfde, maar ik heb het er maar gewoon niet meer over. Ook daarom kijk ik verschrikkelijk uit naar de bevalling, dan kan ik daarna weer pijnvrij lopen en zitten en liggen...! Heerlijk lijkt me dat...

Mrsmiami, jij hebt echt al voorweeen e.d! Hier is daar volgens mij nog geen spoor van. Als het wel zo was, dan wist ik t vast, toch? Ik voel me wel af en toe helemaal niet lekker. Dan wordt ik draaierig en zweterig en misselijk. Meestal trekt het vanzelf weer voorbij en duurt het niet lang.

Tammy, jij ook misselijk dus. Mijn banden doen ook goed pijn. Maar als ik dan even rustig aan doe trekt het wel weer weg.

Zeg, hebben jullie ook zo'n raar trekkerig (beetje kramp-achtig) gevoel boven je buik? Op je ribben zeg maar?

Linnie, ik hoop zo voor je dat jet het gehaald hebt!!!
    xx

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Jahoeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb het gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Ik heb gewoon m'n rijbewijs! Oh man wat was dat spannend zeg!!!

Geen aanrader om hoogzwanger af te rijden, al die hormonen.. Poeh hé!!!!

Ik ga even een gebakje eten en kom later alles terug lezen!

5. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    AHHHHHHH LINNNNN!!!! GEFELICITEERDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!

Ben echt super blij voor je, wat een last van je schouders!!!!!!

6. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    super linnie!!!!!!gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Linnie gefeliciteerd!!!!!!!!!wat heerlijk zeg!!!geniet van je gebakje,dat heb je zeker wel verdiend!!

@ragazza Fijn dat je op logeerbed wel lekker hebt geslapen, is inderdaad niet echt romantisch...maar ja goede nachtrust om zo beetje kracht op te doen s ook wel fijn!

@mrsmiami spannend dat jij echt al van alles voelt, hier alleen een schoppende beeb maar geen krampen oid...
    Succes alvast mocht het ineens snel gaan!

@minke balen dat je ischias nog t zelfde is!zal inderdaad fijn zijn als je daar straks geen last van hebt, en dat misselijke draaierig gevoel dat ken ik niet,sorry!
    STerkte ermee!!

@all hier vandaag weer s poets dag gehouden, hele badkamer van boven tot onder gesopt!!zelfs plafond moest er aan geloven...hoezo nesteldrang???
    straks maar s appeltaart bakken, is echt zulk hondeweer dat hond niet eens naar buiten wil!
    oh oh cherso kijken we ook,heerlijk verstand op nul zetten...

iedereen fijn droog weekend!

x miek

8. Es85

Es85 Niet meer actief

Linnie: GEFELICITEERD! Kan je straks lekker met de beeb de hort op!
    Oee vind het zo spannend wie van jullie de volgende is!

Morgen gaan wij een dagje inroomen in het ziekenhuis, dat betekend eigenlijk dat je een dag zelf voor je kind zorgt met de verpleging op de achtergrond. Waarschijnlijk mag hij dan maandag naar huis! Heb al kriebels van blijdschap in mijn buik als ik eraan denk!

Liefs!

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Bedankt voor de felicitaties!!! Gebakje was heerlijk!! :D We hadden dubbel wat te vieren, want manlief is vandaag jarig.

Ragazza, fijn dat je goed hebt geslapen. En nee, het is inderdaad niet romantisch. Maar ik vind aan hoogzwanger zijn sowieso niks romantisch aan. In de logeerkamer slapen kan er dan ook nog wel bij. :p Het belangrijkste is dat je goed uit rust totdat de baby komt.

Haha, Minke, das waar, ik ben nog zo jeugdig, hahaha.
    Die kramp bovenin herken ik wel. Ik merk het vooral als de beeb met d'r kontje tegen m'n ribben aan ligt te stuiteren. Dan ligt ze echt in de weg. Soms is ze zo druk, volgens mij is ze eigenwijs en wil ze proberen om nog te draaien, maar dat lukt niet. :D Manlief zei gister: "Ik herken nu al dingen in d'r". Echt schattig.

Oh, Miekje, kan je niet wat van die poetsdrang via PB naar me toe sturen. Ik zou het zo prettig vinden. :D En manlief ook. Maar er is niks te bekennen hoor, haha.

Es, wat fijn zeg!!!! Heerlijk als jullie mannetje maandag al naar huis kan! Ik gun het jullie zo!!
    Ik zag net op je hyves over dat inroomen, vroeg me al af wat het betekende. Wel goed dat ze dat doen. Dat geeft volgens mij net ff een stukje extra vertrouwen, of niet?
    Ik ben ook zeer benieuwd wie de volgende is. Ik heb zomaar het gevoel dat ons kindje in dec gaat komen. Maarja, zeker weten doen we het nooit natuurlijk. Afwachten geblazen. :)

10. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    @Minke: ook ik ken het draaierige, misselijke gevoel niet. Zijn je bloeddruk, hb en suiker goed? Zou het wel even aangeven bij je vk, vind het wel een beetje raar/eng... Balen van je ischias... ik heb af en toe wel een trekkerig gevoel onder mijn borsten, echt de rand van mijn baarmoeder (denk ik) bedoel je dat?

@Lin: gefeliciteerd met manlief! Helemaal een feestelijke dag! Leef je vandaag even lekker in een roes?!

Nee, hier ook weinig romantiek te vinden hoor (op onze toekomst dromen als gezinnetje te bespreken na, vind ik ook romantisch :))... lijkt mij wat dat betreft ook wel weer fijn om een half jaar verder te zijn :D.

Heb je trouwens je meisje wel weer goed gevoeld?

@Es: wat een heerlijk vooruitzicht!
    Heeft Timo nog veel medische zorg nodig? Wat goed dat ze dat "inroomen" doen, krijgen jullie nog wel kraamzorg?

Hoest met de bv, ben je overgestapt op fv?

@Miekje: Hihi, die nesteldrang! Lukt bij jou alles nog? Mijn zusje heeft vandaag de keuken (+kastjes) gesopt! Ik kan echt niets meer... baal daar zoooo van... vandaag de hele dag gedaan over 10 kledingstukken strijken!
    Lekker appeltaartje, leuk idee, ga ik morgen ook doen! Lekker huiselijk!

Vanavond de voice! Ik kom dus de bank niet meer af vanavond!

11. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    @Lin, gefeliciteerd!!!! Ik zei het toch, het komt helemaal goed! Wat zal dat een fijn gevoel zijn, dat je dat stomme pasje nu hebt. Helemaal geen nesteldrang dus? Hihi, hier (ondanks dat ik het ook niet kan) wel... Vandaag had ik zo'n last van mijn heup, maar ik moest en zou het washok, de hal en de overloop dweilen. Mijn man stond er hoofdschuddend naar te kijken. Mijn moeder komt komend weekend en die bood al aan om de rest dan maar te doen, zodat ik het zelf niet in mijn hoofd zou halen:)..!
    En jij denkt dec? Ik ook. 5 dec om precies te zijn. Dat komt ZOOOOO beroerd uit dat het bijna niet anders kan. Mijn man is dat jarig, sinterklaas is jarig en het is hier op Ameland (net als de andere waddeneilanden) sunneklaas. En dat is niet handig om dan jarig te zijn, geloof me. een beroerdere dag is er niet. Maar goed, daarom ga ik gewoon wel uit van 5 dec, dan valt alles daarbuiten 100% mee.

Gefeliciteerd met je vriend ook! En leuk he, dat je echt al een beetje karakter door de buik heen meekrijgt. Wij hebben dat gevoel ook.

Es, wat een heerlijk nieuws! Goed idee idd, dat inroomen. Had er nog nooit van gehoord. Is denk ik voor jullie zelfvertrouwen ook wel goed. Dat je eet dat je het aankunt. En verlate kraamzorg idd, hebben jullie daar nog recht op?

Miekje, gisteren ook de badkamer helemaal op de kop (vandaag megalast van mijn heup natuurlijk:(). Mezelf en ons kindje bijna vergiftigd volgens mijn man. Ik had een chloor-aanval, alles moest met chloor. Maar het bad moest ook met de antikal. Dus huppakee, dat er ook nog bij. Maar het blijkt dat je dat niet moet mengen. Rare dampen dat eraf kwamen, niet normaal! Toen heeft manlief het maar afgemaakt en alle ramen opengezet. Het was echt niet best. Kindje schopt nog steeds net als ervoor, dus ik geloof dat t meevalt daarbinnen... Heb me wel even lullig gevoeld.
    Jij dus ook het plafond, die heb ik overgeslagen. Wat bedenk je wat he?

Ragazza, ik denk dat ik dat gevoel bedoel ja. Mijn suiker e.d. waren allemaal goed geloof ik, maar de laatste controle was bij die andere arts, dus zal het woensdag nog wel eens goed vragen. Die andere is zo'n warhoofd. Ik had wel suiker en eiwit in mijn urine, maar dat was niet erg zei hij. Dus ik denk dat het niet zo veel was???
    Fijn dat je zus is komen soppen, heerlijk. Mijn moeder komt komend weekend mijn slaafje uithangen vertelde ze van de week. Gaat ze alles schoonmaken wat ik in mijn hoofd heb dat schoon moet.

The Voice, ze hadden die Billy eruit moeten gooien, die vond ik echt waardeloos. En die chemsy (ofzoiets) daar heb ik het op de één of andere manier niet zo op. Ze zingt wel erg goed helaas.

12. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Linnie, gefeliciteerd met je rijbewijs.
    super dat je het hebt gehaald.
    is wel lekker net voor de komst van je kleintje

pfft. vandaag nog ff naar babypark in Kesteren geweest, wat een enorme winkel is dat zeg.
    en had wel 4 voorweeen daarzo.
    heel vervelend.
    het blijft maar bezig, maar hooo maar een baby die er uit komt.
    volgens mij gaat dat nog wel ff duren.
    hoop het zelf niet uiteraard.

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mrsmiami, thanx! Ben er ook erg blij mee! Heb er jaren tegenop gezien om het te halen.
    Heb je veel dingen gekocht bij babypark? Ik kreeg een folder binnen dat ze vanaf maandag nl 10% korting geven op alles. Dus als je veel hebt, had het wel gescheeld.
    Wij gaan maandag nog even een easybase halen.

Minke, wat heeft iedereen toch lieve familie, ik hoor van alles over hulp in de huishouding. Hihi, dat gebeurt hier echt niet hoor. :p
    Haha, ooohh, de baby vergiftigen!! Gelukkig viel het wel mee.

Ragazza, ja, ik heb de beeb gelukkig weer gevoeld. Duurde wel eventjes hoor. Als het langer had geduurd zou ik de vk gebeld hebben, maar dat was niet meer nodig.

Vandaag bij de thuiszorgwinkel geweest. Ben ik alsnog vergeten te vragen naar die TENS (stom stom). Maar ik heb in ieder geval een ondersteek en een rugsteun. Volgende week zaterdag gaan we de baarkruk halen.
    Daarna boodschapjes wezen doen. Bij een grote toko allemaal lekkere kruiden, sauzen en garnalen gekocht. Dus vanavond garnalen in zwarte bonensaus met gewokte sugarsnaps, paksoi, uitje en tauge. Normaal zou ik het heerlijk vinden! Maar op de één of andere manier word ik misselijk van garnalen.. Bah.. Vriendlief heeft dus 2 borden op en is nu een broodje gezond voor mij aan het maken. :p
    Morgen op kraamvisite... leuk!!! Tis een jongetje, was een mooie reden om eens bij de prenatal bij de jongenskleding te kijken. :D
    Oja en voor de camera kijken, hadden we vorige week niet meer gedaan.

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Lin: Fijn dat je je meisje hebt gevoeld, hier vind ik het soms echt niet normaal... ik lees overal dat dat minder hoort te worden... Ik ga dan nu weer denken dat ze dus nog genoeg ruimte/vruchtwater heeft en dus misschien ook langer blijft zitten...

Hier zijn de meningen verdeeld van wanneer ze komt. Ik persoonlijk zou 3/12 wel heel leuk vinden, dan hebben vriend en ik 5 jaar verkering! Zou ik wel een mooi bekroning vinden!

Bij mijn thuiszorgwinkel hadden ze nog nooit van een Tens gehoord... Denk echt dat je dat via die site moet bestellen. Ik vind het wel een ingewikkeld apparaat, maar vriend weet helemaal hoe het moet zegt ie.
    Heeft jouw vk geen baarkruk? Bij mij heeft ze dat gewoon...

Lekker gereden vandaag?

Minke: Ik zou zeggen, rustig aan doen en goed eten. Lekker dat je mams komt.

Ik snap wat je bedoeld met die chemsy vd voice, erg aanwezig. Ik snap niet dat die ewbank door is, zo kan ik ook zingen!

MrsMiami: lekker geshopt, leuk hè!
    Ik probeer nu echt niks meer te kopen, heb echt genoeg. Gisteren nog wel even zwitsal haarlotion, vind ik het toppunt baby! haha!

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hier zijn de bewegingen ook meestal erg veel. De laatste tijd merk ik zelfs dat wanneer ik voor haar niet lekker zit, ze echt keihard gaat bewegen. Alsof ze in protest komt ofzo. Haha, eigenwijze floepert.
    Ik heb wel erg veel harde buiken, echt vervelend. Zit nu ook weer met een pittenzak op m'n buik..
    Rijden kan nog niet, rijbewijs kan ik pas volgende week vrijdag halen. Helaas..

16. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    O ja, dat is natuurlijk met zo'n pasje waar je een week op moet wachten, flauw zeg!
    Vervelend van de harde buiken... ik heb echt veel steken, laag in mijn onderbuik/vagina. Tja, er gebeurd toch wel erg veel met ons lichaam!

17. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Ragazza: Die Jennifer Ewbank was inderdaad ook drie keer niks. Zo kan ik het ook ja, één of ander raar stemmetje opzetten. Pfff, alleen als je broer John Ewbank heet waarschijnlijk.
    Hier ook nog steeds erg veel actie in de tent. Ook ik had begrepen dat het minder zou moeten worden, maar daarvan nog geen enkel spoor. Nouja, ik voel het liever hard als niet denk ik dan maar. Alleen vervelend dat het 's nachts onverstoorbaar verder gaat... ;)

Linnie, lekker geshopt dus even, blijft leuk he? Ook al is het voor een ander. Afgelopen week vertelde een vriendin dat ze al een week over tijd was, die gaan voor een derde. Heb maar vast wat leuke zwangercadeautjes in huis gehaald. Een andere vriendin van me probeert ook al 1,5 jaar zwanger te worden, helaas zonder succes. Ik ben zo bang dat zij ook in die mmm terecht komen straks.

Lekker gekookt dus, heerlijk he garnalen en gamba´s. Ben er dol op! Hier kruien we zelf naar de garnaaltjes in de noordzee, dus we hebben er genoeg!

Mrsmiami, wat vervelend zeg, die voorweeen. Lijkt me in ieder geval. Wanneer weet je dan eigenlijk wanneer het echt begint he? Zou er een beetje onzeker van worden denk ik.

Woensdag een groeiecho! Kan ik weer even naar ons hummeltje kijken, heerlijk!

xx

18. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
  19. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Wauw mooi hoor! Echt een mooie ronde buik heb je. Zonder kleren lijkt ie altijd groter he? Althans, dat vind ik. Wou gaan morgen weer even foto's maken geloof ik (is het voornemen).

Groeiecho, volgens mij ben ik de enige hier bij wie ze dat doen toch? Grappig dat het toch heel verschillend gaat bij andere verloskundigen. Bij niemand is het precies hetzelfde geloof ik tot nu toe.

xx

20. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ja, heel raar...
    Ik vind gewoon dat ze dat soort dingen (groeiecho, urine controle enz.) standaard moeten doen bij iedereen. Uit voorzorg.

Deel Deze Pagina