haha Ragazza, maak er maar van 'eind sept, eind okt, eind nov en begin dec 2010 mama's' van... Ja, dat zijn inderdaad altijd van die snuggere opmerkingen. Mijn schoonzusje zei ook zoiets laatst en toen zei ik voor de grap dat ik dat nou juist een heel mooie naam vond. Haha, je had haar hoofd moeten zien. Ik denk niet dat ze dat ooit weer zo zegt. Ik zou denk ik ook gek worden al ik ver over zou lopen. Iemand van mijn pufclubje zat gisteren op 41+4 en is gisteren bevallen. Ik zou het echt helemaal zat zijn ook. (Ben ik nu eigenlijk al wel) Ons kindje draait en schopt er echter nog vrolijk op los. Is dat een goed teken (let me out!) of juist slecht (ik zit hier nog prima). Ik vrees zelf voor het laatste... Ach nou ja, we zien het ook wel. Jij dus vanavond naar de vk, ik morgen. Ben benieuwd. Ik drink veel, maar plas bijna helemaal niet. Zal t maar even melden denk ik. Als ik t niet vergeet, want dat is ook zoiets op het moment. Meer vergeetachtigen?? xx xx
ze zeggen zelf altijd als je kindje rustiger wordt zijn ze zich klaar aan het maken voor de bevalling. mijn meis wordt nu sinds zaterdag echt een stuk rustiger. nou heeft ze ook nog maar weinig ruimte hoor, dus dat kan het ook zijn. Ze was vorige week al 7 pond. dus krijg een echt dikkie waarschijnlijk! Ja dat met die namen vind ik ook altijd zo idioot. sommige mensen altijd gelijk met hun oordeel.
Even op een briefje schrijven wat je wil vragen, doe ik hier ook! Ik vrees ook het laatste... hier hetzelfde idee haha! Zal dat ook is aan de vk vragen vanavond of dat bewegen iets zegt, lijkt mij dat ze dan nog genoeg vruchtwater moeten hebben. Wat ik me ook zo af vraag is of die kleine ook zo beweegt als je weeen hebt? Daar moet ik namelijk niet zo aan denken... Ik had gisteren en nu ook een paar keer van die steekjes in mijn zij, alsof ik veel gegeten en daarna gesport heb... raar....
hahaha jullie ook last van alles vergeten. hier ook. elke keer als ik boodschappen ga doen neem ik tegenwoordig een boodschappenlijstje mee. laatst wist ik niet meer waar ik mijn lijstje had opgeborgen in m'n tas. of namen van collega's was ik ineens vergeten. pincode die ik al jaren heb wist ik ook niet meer. allemaal van die gekke dingen.
Hallo ladies! Zo, jullie hebben lekker doorgekletst! Ik ben vanmorgen naar de vk geweest. Bloeddruk was goed 110/70 en urine was ook in orde. Gewicht ook nog redelijk stabiel 83+ kg. Ruim 16 kg dus. Ze heeft een schatting gemaakt van het gewicht. Ze denkt 3300 gram ongeveer. Bij bevalling 3500. Het wordt geen 8 ponder, zei ze. We zullen het zien! Haha, Minke, die gedachte was hier ook al door m'n hoofd gegaan. Zoveel zijn eerder bevallen, dan moeten er ook een paar dik overtijd gaan lopen. Ben een beetje bang dat ik daar ook bij ga horen. Vanmorgen gevraagd wat ze doen als je overtijd loopt. Met uiterlijk 41w3d sturen ze je door naar het ziekenhuis. Maar als het niet meer gaat ook eerder. Tegenwoordig laten ze je steeds minder vaak tot 42w door lopen. Maar toch heb ik liever niet dat ze me gaan inleiden. Liever wil ik dat het zelf op gang komt. Ragazza, ik heb soms opeens het idee dat wij dezelfde naam hebben. Haha, ik weet niet waarom, is echt een gevoel. Mick, logisch hoor dat je het druk hebt! Het kletsen komt vanzelf wel weer als je wat meer tijd hebt. Foto's zijn wel altijd welkom hoor. Zelfde geldt voor Miekiee.
Linnie, wat goed dat alles oke was. Jij hebt dus ook het gevoel dat je bij de gelukkigen hoort die langer door gaan lopen... Ik ook helaas. Zal morgen eens vragen of ze hier ook een schatting kunnen maken van het gewicht. Hoe doen ze dat eigenlijk? Gewoon voelen aan je buik of hebben ze daar een andere manier voor? Het zal tijdens die groeiecho ook wel duidelijk worden dacht ik. Mrsmiami, ja als ze nu al 7 pond is, en jouw buik was ook niet mega, dan zal ze nu wel wat rustiger worden idd. En 7 pond, dat is voor nu inderdaad al een hele dame! Heerlijk toch, het besef dat alles goed gaat? Ragazza, da's een goed idee, want iedere keer als ik er wegkom denk ik, oh dat had ik nog willen vragen. Ga het zo direct opschrijven. Nu eerst maar eens een gewone broek aan (loop nog in een joggingbroek, vind de rest eigenlijk niet zo lekker meer zitten) en dan even naar het strand met de jeep. Ben ik al tijden niet geweest! xx
Haha Lin! Ben wel heel benieuwd naar jullie naam! Ik heb gekeken in jouw hyves vrienden naar onze naam en jij en Minke hebben er geen 1 die zo heet.... ik wel in mijn vriendenlijstje... Haha! Keurig hoor 83 kg! Ik zit nu op de 92!!!! haha!!! Mijn schoonouders zijn altijd erg met gewicht bezig (lijnen altijd, maar er gaat nooit wat bij hen af volgens mij! en ik ben bijna even zwaar als mijn schoonvader van rond de 2 meter! Hij was wel erg verbaast! Fijn dat alles weer goed was bij de vk en 3500 gram, mooi!!!! Ik vind het toch wel heel knap dat ze zoiets eigenlijk schatten, wij zitten nu toch allemaal wel op een termijn dat de baby's een gezond gewicht hebben (als er niks bijzonders verder aan de hand is). Ik ga even boodschapjes doen! x
Ik kan helemaal geen broeken aan, ook geen zwangerschaps! Loop in de joggingbroek van vriend en heb verder alleen maar jurkjes met leggings aan. Ze schatten het idd door te voelen... denk dat jij een reeeler gewicht krijgt. Spannend!
hey meiden. miekie gefeliciteerd met sofie!!!!! ik ben al een paar dagen niet hier geweest,omdat ik al 6 dagen super verkouden ben. voel me sinds vandaag gelukkig weer wat beter. donderdag weer naar de vk toe. hoop dat ik wat ontsluiting heb,en dat er een afspraak voor inleiding gemaakt kan worden. ik ga nog ff lekker op de bank liggen. laat het donderdag ff weten. liefs tamara
Ragazza, heb net even in jouw vriendenlijst gekeken, maar onze naam zit er niet bij. Dus we hebben niet dezelfde. Zou ook wel heel toevallig zijn geweest. Minke, ja, ik denk dat de kans best groot is dat het hier ook dec gaat worden. Maar dat is gewoon een voorgevoel. Ik was hier ook al "bang" voor 5 dec, het zou me niks verbazen. Ik ben 5 okt jarig, man 5 nov en de beeb dan 5 dec. Toevalliger kan bijna niet. Zooo, ik heb net lekker een tukkie op de bank gedaan. Heerlijk was dat. Heb het echt nodig. De nachten zijn de laatste dagen weer bagger. Vk zei ook dat ik er moe uitzag. Ik draag ook bijna alleen nog maar joggingbroeken. Heb 4 zwangerschapsjoggingbroeken. 2 zwarten en 2 grijze. Vooral die zwarte zien er best normaal uit. Vind het iig lekker zitten. Heb nog wel één spijkerbroek die ook nog wel lekker zit.
Tamara, succes donderdag!! Ik hoop het ook voor je!! En beterschap he?! Verkouden bevallen is ook niks.
zoo heb net ff een rails gekocht voor de gordijnen in de babykamer. heb al wel rolgordijnen hoor alleen vind gordijnen altijd mooi als afwerking. Vind het zo vervelend dat ik nu echt moet gaan afwachten tot wanneer de kleine nu komt. voel me net een broedkip, hahaha!! donderdag naar de VK. Ik ga aan haar door geven dat ik niet lang over tijd wil lopen hoor ivm zoveel voorweeen. Ik ben nu totaal 8 kilo aangekomen. weeg nu 73 kilo
Spannend Tamara, ik denk persoonlijk dat jij de volgende bent ! Haha, dus niet dezelfde naam linnie... had zo gekund hoor, wij hebben niet een hele aparte/gekke naam. Ben wel blij als we het zo openbaar kunnen noemen! Ik moet er nu soms echt op letten dat ik niks zeg! En ik heb zo'n irritante moeder die er vaak naar vraagt, gister vroeg ze met welke letter het begon. Aangezien het een korte naam is kan ik dat ook niet zeggen, want dan weet je het denk ik gelijk Oeh... 5 okt, 5 nov, dan klinkt 5 dec idd erg aannemelijk ... Tja, wat doen we eraan... Mijn vent vond heel december verschrikkelijk (hij is zelf in december jarig), maar toevallig zei hij gister dat het hem nu niks meer uitmaakt wanneer ze komt. Ik zei al, dan wordt voortaan juist december de mooiste maand in je leven Maar ik heb wel sterk het gevoel dat ze in november komt. Mrsmiami, broedkipje haha, heb je leuke foto's van je kamertje? 8 kilo...erg netjes, en aangezien jouw hobby zit jij straks weer heel snel strak in het lijf! Ik ga het 6 maanden geven hier . Heb je zoveel last van die voorweeen? Voelt als een samentrekking? Ik storte net even helemaal in om 17 uur, heb even een uurtje op bed gelegen. Vriend heel lief gekookt en ik voel me weer fit! Nu wachten op 21.15... dan pas naar de vk!
@ Ragazza, wat ga je laat naar de VK zeg!! Lief dat je vriend heeft gekookt, fijn is dat hé? Die voorweeen voelen als erge ongesteldheidskrampen, Veel vervelender dan harde buiken. Komt vanuit mijn rug zo naar mn buik en die trekt dan door naar mn bovenbenen. heb dat nu al een tijdje hoor. soms wel 5 in een uur. en dan soms weer ff helemaal niks. iedereen in m'n familie denkt dat ik donderdag gaat bevallen.. hahahaha nou ik hoop het
hier ff een fotootje van onze familiewieg. staat bij ons in de slaapkamer. in haar eigen kamer staan andere meubels
Schattig wiegje!!!! Helaas konden mijn schoonouders vanavond niet en krijgen we de familiewieg donderdag, foto volgt dan. Bij de vk was alles goed. Ik had nu een ander en ook zij schat 8 pond. Ze dacht dat mijn meid nu al 3500 is. Dat madame zo beweegelijk is wil niet zeggen dat ze dan langer blijft zitten volgens haar. Als mijn slaapproblemen zo erg blijven kan ik eventueel lichte slaappillen krijgen. Maar dat vind ik wat heftig (heb al moeite met een paracetamol), dus zolang ik overdag slaap houden we het zo. Meten ze jullie buik ook (van boven tot schaambot)? Bij mij was het nu 35,5. Ben wel benieuwd wat het bij jullie is. Ga even lekker douchen! x
hahaha jij ook al zo'n flinke baby. die van mij wordt ook ruim 8 pond zei de verloskundige met 36 weken was ze al 7 pond.. ach ja joh is ook wel weer leuk. ik weet niet hoeveel dat bij mij is m'n buik. had steeds een erg kleine buik alleen nu istie de laatste tijd erg gegroeit. ben benieuwd naar jou familiewieg! hoop snel foto's te zien
Mrsmiami, mooie wieg! Hier ook een familiewieg, zal er ook eens een foto van maken. Ragazza, hier word m'n buik niet gemeten. Kan me voorstellen dat je slaappillen heftig vind. Hier is het slapen ook weer drama. Lag al weer een uur wakker en te draaien in bed, dus ben maar op de bank gaan zitten. Dan kan manlief tenminste een beetje doorslapen. Steeds als ik 's nachts wakker word heb ik zo'n honger. Maar ik wil niet iedere keer gaan eten, want dan word ik nog dikker. Maar ik merk wel dat als ik wat eet dat ik dan makkelijker in slaap val.. Ik ga maar even een spelletje spelen.
4.31 uur... balen Lin, hopen dat je vandaag even kan rusten. En gewoon wat eten hoor, een appeltje of boterham kan echt geen kwaad. Ik heb 's ochtends in bed ook enorme honger, apart! Vervelen jullie je af en toe niet mateloos? Ik moet er niet aan denken om niet te werken en fulltime thuis te zitten... Ben blij als die kleine er zo is en ik weer een "doel" heb! Ik zit nu echt te bedenken, ga ik WEER stofzuigen of WEER een doekje ergens over halen. Ik kreeg gister van een collega een mail dat 1 client (down syndroom) die wel redelijk beseft dat er een baby in mijn buik zit, denkt dat ik ook weer gelijk kom werken en ik ben nu in haar beleving "op vakantie"! Zo schattig! Voor mijn verlof aaide ze steeds mijn buik en zei dan "baby", ben heel benieuwd hoe ze reageerd op de baby zelf! Mijn broer heeft ook down syndroom en vraagt maar "wanneer ik geopereerd moet worden" Haha! Dan ziet ie natuurlijk wel is op tv en ks. Ik had een foto van mijn blote buik naar mijn ouders gemaild die hij ook zag, hij bleef maar "ooohhhh, dikke buik" zeggen! Ben ook bij hem heel benieuwd hoe hij reageerd als hij haar voor het eerst ziet! Haar naam kan hij iig uitspreken, dat vond ik wel belangrijk. Tja... wat zal ik is gaan doen....