Ik heb nooit de pil of iets dergelijks gebruikt. en ben ook altijd regelmatig ongesteld, alleen ziet het niet zitten om nu nog een keer zo snel zwanger te worden. dus daarom leek mij een spiraal wel handig want daar krijg je de minste hormonen mee binnen. en volgens mij een koperspiraal is zelfs zonder hormonen. Ik ben ook gek op roze. gelukkig heb ik ook een man die het geweldig vind om al die spulletjes enz. te kopen. en die vind toch alles wel best. hij gaat ook bijna altijd mee naar de VK enz. s'avonds loopt hij hele verhalen tegen mn buik te houden. erg schattig is dat! gepaneerde kipstukjes heb ik gisteren op, helaas was het een beetje mislukt Vanavond ga ik denk ik Kip Madras eten, gewoon zo'n Knorr wereldgerechtenpak! vind ik altijd wel lekker en makkelijk! Ja hoop zo dat het doorzet. want heb echt al een flinke baby. Gisteren bij de gyn was ze al 7,5 pond. nou dan hebk liever dat ze nu komt dan dat ik overtijd loopt en ze een dikke 8 ponder is.
Veel ananas eten, tonic drinken, hele dag sexen en tussendoor alleen maar trap lopen! Haha! Hoe zou het met Tamara zijn.... Misschien heeft zij haar kleine ook al in haar armen! Ik vandaag precies 38 weken...hoop ook niet nog 4, zou dan ook gillend gek worden! Gelukkig is het bijna weekend en is vriend er gezellig weer! Ik denk dat het hier zuurkool gaat worden, maar dan een schotel: Recept - Romige zuurkoolschotel met shoarmavlees - Albert Heijn
Ja geen idee hoe het met Tamara gaat. zou wel leuk zijn als der kleine al in der armen heeft. zou wel jaloers zijn hoor volgens mij ben ik de eerst volgende die uitgerekend is? vreselijk hé de gedachten dat we nog een paar weken te gaan hebben. ik nog max 3 weken... heb gezegt dat ik voor 1 dec. wil bevallen. dat was oké! dus over 4 weken heb ik zowiezo mn kleine in mn armen. oke het liefst eerder uiteraard hmm die schotel lijkt me heerlijk, ben gek op shoarma en schotels
Zo, net even "gewinkeld".... ben er wel achter dat dat echt niet meer gaat! Ik kreeg me toch steken in mijn zij, niet leuk meer. Er kwam zelfs een vrouw naar me toe om te vragen of het wel ging! Ikk dacht bij mezelf "nu is het tijd om naar huis te gaan en dit niet meer te doen"! Alleen heb ik nu niet wat ik zocht... krijgen jullie het ook niet ineens benauwd met het idee of je alles wel in huis hebt en het goed is? Ik liet gisteren mijn moeder het "eerste pakje" zien en die vroeg of ik er nog iets van een malliotje onder deed?! Nou nee dus, haha! Dan twijfel ik gelijk hè! Maar ik vind alle kleertjes vrij dun, net dus bij de prenetal geweest, maar kon niks echt heel diks vinden... Heb nu bij die winkel Ter stal een heel dik broekje gevonden! Ook maar gelijk 4 mutsjes extra gekocht, las gister weer ergens hier op dit forum dat ze dat gelijk opkrijgen als ze nog onder de smurrie zitten... Pfff... word moe van mijzelf....
Hebben jullie dat btw ook wel is, echt flinke steken in je zij? Wat je normaal ook hebt als je veel gegeten hebt en dan gaat sporten ofzo... ik heb dat nu al een paar keer echt gehad....
aha heb jij dat ook? dat je veelste vaak denkt of de kleding wel goed is en dik genoeg heb ook vaak dat ik onzeker ben over de dekentjes en jasjes enz. zou het heel zielig vinden als ze het koud heeft.
Hier geen steken gelukkig... Onzeker over de kleertjes ben ik ook wel. Het was mij ook al opgevallen dat de kleertjes die ze verkopen niet echt heel dik zijn. Nou hebben we ook een voetenzak voor in de maxicosi, dus als we toch naar het ziekenhuis moeten, dan gaat ze daar uiteraard in. Jullie nog plannen voor het weekend? Morgen komt een vriendin de gordijnen en dekbedovertrekjes naaien. We moeten ook nog een rolgordijn hebben, maar we kunnen nergens de juiste lengte vinden.. Overal gaat het maar tot 1.90 en we moeten minstens 2.10 hebben. Word een duur grapje om dat op maat te laten maken.
wij hebben een raam van 2.80 in de babykamer en hebben toen 2 rolgordijnen van 1,50 breed gekocht en een stuk van het pijpje afgezaagt en netjes een stukje er af geknipt precies waar de gordijnen komen. is hartstikke mooi geworden en lekker goedkoop, want het waren standaard rolgordijnen. Heb zelf op de rand onderaan nog leuke bloementjes van kant gemaakt. is super gaaf geworden. iedereen vraagt waar ik ze heb gekocht, hihihi en of ze erg duur waren
Ja, de breedte kan inderdaad wel. Maar ik heb het over de lengte. Ik moet een rolgordijn hebben wat minstens 2.10 lang is. Breedte moet ong 1.70 zijn, dat is geen probleem.
Zo lin, heb jij van die grote ramen, mooi!?! Dat wordt dan zeker een duur grapje, ik zou het dan lekker bij gordijnen houden. Ik heb ook nog maar een extra baby-fleece dekentje in de zh-tas gedaan (gekocht bij de zeeman) En dan met zo'n lodger voor in de maxi cosi moet het toch goed zijn! Haha over een maand lachen wij om onze onzekerheidjes! Ik zeg net tegen vriend dat we er een gezellig weekendje van maken, aangezien het misschien onze laatste samen is. Haha, muts ben ik hè, maar dat denk ik elke x met alles! Een ks lijkt me niks, maar wat dat betreft wel makkelijk! Dus hier geen concrete plannen, maar lekker gezellig saampjes zijn!
Nee, geen grote ramen helaas. Maar een klein raam en ernaast de deur naar het balkon. En ik wil wel dat het rolgordijn tot over het raam van de deur komt. Snappie? En alleen gordijnen gaat hem ook niet worden, want morgen komt een vriendin de gordijnen naaien. Ik heb een stofje van zilvere nijntje gekocht en zij gaat daar gordijnen van maken. Die gordijnen zijn heel licht, dus moet er wel iets onder. En ik wil zo graag knalroze rolgordijnen. Heb nu een site gevonden waar je ze op maat kan laten maken voor 150,-. Had ook bij de Hema gekeken, maar daar kostte het 210,- . Beetje erg duur! Ach...manlief is zo ziek als een hond. Hij was gister al ziek naar huis gekomen, vandaag op aandringen van mij ook thuis gebleven. Het enige wat tie kan is overgeven en slapen. Echt sneu... Ik heb weinig zin om te koken, dus heb net alleen de kipstukjes gepaneerd en gebakken. Eet ik alleen dat vandaag, haha. Neem wel een vitaminepil erbij. (normaal eten we heel gezond hoor) Haha, ja, gek idee he, misschien het laatste weekend samen. En dan ziet ons leven en compleet anders uit!! Vind het wel heel spannend hoor.
oh dat is wel een mooie prijs zeg 150 euro voor een rolgordijn op maat. want dat is altijd erg duur. Ik heb laatst bij de Kruitvat zo'n fleecewikkel dekentje gekocht met van die uitsparingen voor een gordeltje van bijv. een maxicosi/autostoel. ben ik echt heel blij mee. was maar 10 euro. terwijl die dingen vaak in een baby winkel rond de 50 euro zijn.
Ik weet niet of ik het goed snap: je hebt een balkon deur en daarnaast een raam, voor beide wil je een verduisterings rolgordijn. Maar dan heb je toch 2 aparte nodig, voor deur en raam? Anders is het bij het raam toch te lang? Of beeld ik het me verkeerd voor? Maar 210 is idd wel ergg veel... ik vond onze 140 al erg veel (dat is het merkje weer...) Ahhh zielig dat manlief ziek is... hopen dat hij wel lekkerder is als de kleine komt! Ik vind het hier wel stilletjes worden...
ja hé? het is hartstikke stil geworden. pfft heb weer zulke krampen.. ik hoop dat het nou eens door gaat zetten.
Ragazza, ja het klopt wel wat je zegt hoor, van dat raam. Maar het is maar een kort stukje 1.70 in totaal, waar ook nog een kast half voor staat. Dus 2 gordijntjes zijn niet echt handig. Zeker niet, omdat ik dan toch beiden omhoog of omlaag wil doen. Morgen gaat manlief m'n nijntje op de muur afmaken en als dan ook de gordijnen hangen, dan zal ik foto's maken. Dan kan je zien wat ik bedoel. Net toch nog eventjes weg geweest. Hebben een roede gekocht voor de gordijnen. Daarna voor het eerst een stukje gereden, hihi, was echt leuk. Vanmorgen kon ik eindelijk m'n rijbewijs ophalen. Ik had nog nooit in het donker gereden en met die regen was het ook wel een beetje eng. Maar goed, oefening baart kunst. Ja, het is zeker stil. Minke ook al eventjes niet gehoord.. Toch?? En naar Tamara ben ik ook wel heeeel benieuwd!
Ha dames, hier eindelijk ook weer bericht van mijn kant..... tsjonge tjsonge wat heb je t druk met zo'n klein dametje.... zal ff update geven de bv is super goed op gang, na 2 dagen stuwing zijn m'n borsten nu weer normaal gelukkig!mw drinkt heel erg goed, na eerst 200 gr af gevallen nu nog maar 90 gr onder geboortegewicht... heb net als kwebbel slagroom ipv melk maar dit motiveert enorm om door te gaan, geniet ook echt van de momenten samen voeden! zelf voel ik me ook al beter,regelmatig overdag beneden, 1 dag echt flink last van m'n inwendige hechtingen, nu steeds minder. Sofie doet het 's nachts ook prima, laatste paar nachten alleen om 3 uur en toen pas weer om 7, en vannacht hele nacht doorgeslapen Overdag horen we haar ook weinig, echt tevreden meisje!kan ook heerlijk met haar handjes en vingertjes spelen!! kortom ben helemaal in love!!! vandaag laatste dag kraamzorg, zal ze gaan missen! nog wel ff vraag voor de dames met kids, sofie d'r onderbenen zijn best o vormig, komt omdat ze in kleermakerszit in m'n buik zat... zijn er bij jullie ukkies die dit ook hadden, en zo ja trekt dit weg??? zal straks eind vd ochtend foto plaatsen!!!en weer s bijlezen iedereen heel fijn weekend!! x miek en sofie
Goeiemorgen, Ben benieuwd naar de foto's Lin. Gelijk een vuurdoop om in dit weer te rijden in een drukke stad, haha! Maar ik zou wel als ik jou was erg veel gaan rijden, dan krijg je het meeste vertrouwen! Miekje: super om te lezen dat het zo goed gaat en jullie zo genieten! Ben stiekem een beetje jaloers! En wat heerlijk dat jullie al zulke lange nachten hebben! Ik heb weer redelijk geslapen gelukkig. Wel elk uur wakker, maar slaap weer vrij snel in. Alleen komt vriend mij iets te vaak helemaal tegen me aanliggen, waardoor ik weer wakker word. Ga maar even een kopje koffie maken en lekker douchen. Liefs
morge dames, @ Lin, wat leuk een Nijntje op de muur. Ben heel erg benieuwd, ga je snel foto's maken? dan kunnen wij ook mee genieten. @ Miekje, wat heerlijk dat Sofie zo'n schatje is. Wat schattig dat ze met haar mini handjes gaat spelen, kvind dat altijd zo aandoenlijk. Over die beentjes hoef je je geen zorgen te maken, mijn zusje had dat heel erg. en die heeft nu kaasrechte benen. het groeit vanzelf goed. Die botjes zijn natuurlijk ook nog erg soepel vandaar! @ Ragazza, wat vervelend dat je elk uur wakker wordt joh! ik kon ook niet slapen maar dat kwam door het gesnurk van mn man. vreselijk!!!!! dus ben op het logeerbed gaan slapen zo'n oud krakkemikkig bedje! Hier nog steeds een baby in mn buik. helaas zette de krampen weer niet door. wel sinds vanmorgen ineens moeten braken. dus wie weet. gisteren verloor ik ook erg veel slijm. dus ik hoop dat het nu eindelijk eens op gang gaat komen. Straks naar de intocht van Sinterklaas, die is dit jaar bij ons in Harderwijk. dus zal wel een vreselijke drukte zijn. nou dames succes vandaag Liefs Evelien