Mijn vent snurkt ook wel is en ik heb speciaal oordoppen op maat laten maken. Erg prijzig, 130, maar zeker de moeite waard... komt echt geen geluid door en vallen niet uit. Maar als zo de kleine er is, zal ik ze even moeten laten liggen!
Hey dames! Waar zouden Tamara en Minke zijn?? Ben nieuwsgierig!! Hier eindelijk wel een redelijk normaal nachtje gehad. Heb gewoon 6 uur achter elkaar geslapen!! Das uitzonderlijk, haha. Nu is een vriendin hier de gordijnen aan het naaien, spannend!! Ze heeft net een dekbedovertrekje van woezel en pip gemaakt, leuk! Manlief is boodschappen doen, die zal straks wel de nijntje op de muur doen. En als tie er op zit ga ik foto's maken. Jullie hebben nog helemaal niks van ons kamertje gezien, geloof ik. Miekje, fijn om te horen dat het goed gaat!!!! Haha, slagroom! Mrsmiami, ik hoop zo voor je dat het doorzet. Zelfs al slijm aan het verliezen, dan moet het toch wel gaan gebeuren?! Ik hoop het! Hier is ze behoorlijk rustig, ik denk echt dat het nog wel een poos gaat duren. Ik ga maar uit van dec... dat zou me niks verbazen. Maarja, we zien het wel! Overdag en 's ochtends is ze eigenlijk de hele dag rustig, alleen 's avonds komt ze even in actie.
Ja, ben ook nieuwsgierig naar de andere 2... ik heb even op hun hyves gekeken, maar volgens mij nog geen babynieuws bij beide. Lekker Lin dat je even goed geslapen hebt, voel je je vandaag iets fijner? Ben echt heel benieuwd naar je foto's, we hebben idd nog helemaal niks van jullie kamertje gezien! Ik ga vanaaf nog even langs een meisje hier in het dorp die een kussenhoesje en kruikenzak voor mij heeft gemaakt. Ik had haar een foto van ons rolgordijn gemaild en daarvanuit heeft ze een muziektrekmobiel en een lampenkap gemaakt (zie foto op hyves). Zo super leuk dat ik haar heb gevraagd of ze ook nog een kussenhoes en kruikenzak wilde maken. Misschien dat dit iets teveel roze stip gaat worden, maar dat zie ik vanavond wel, ze is heel goedkoop! x
zo ben ik ook weer. doodmoe indertussen, tjee wat is het druk in de stad... vreselijk!! @ Ragazza, dat is wel handig die oordoppen. heb ze nu van de etos, die helpen een klein beetje maar ik hoor nog alles er door heen. dat gesnurk is zo hard van hem, komt door zijn gespierde lijf. z'n borst drukt veelste erg op z'n longen. en daar komt dat door. Leuk hoor een Bodybuilder als man @ Linnie, wat leuk een Woezel en Pip dekbedovertrek. dat is wel schattig. ik vind die liedjes en boekjes altijd erg leuk Ik maak zelf ook vanalles. Dat hemeltje van de wieg en van ledikant heb ik zelf gemaakt. ik maak ook kussentjes, dekentjes, (hart)trekmobiel, van die sierharten enz. heb ook nog een luierzak gemaakt omze op te bergen. Die dingen staan ook allemaal op de foto's van mn hyves.
Joehoe, hier ben ik hoor! Ik lees wel iedere dag een aantal keren op mijn telefoon, maar ik kan dan niks op het forum plaatsen zelf. Weet ook niet waarom, heb er met hyves en hotmail geen problemen mee, maar met zp wel. En ben zooooo moe dat ik echt de energie niet had gisteren om mezelf naar boven te slepen en achter de comp te gaan zitten. Excuses hoor. Er is dus niks loos of gaande hier, alleen zit ik er gewoon even doorheen. Nou ben ik ook nog verkouden geworden. Ik had al zo weinig lucht, nu helemaal niet meer. Zit te zuchten en te hijgen en puffen op de bank. Had mezelf een middagdutje toebedeeld, maar ook dat lukt me niet meer. Zijn er meer niet fit? Hoort het erbij of ligt het gewoon aan mij? Verlaagde weerstand ofzo. Verder doet mijn ischias ook erg pijn de laatste dagen... Maargoed, zal nu ophouden met klagen! Goed om te lezen dat het bij iedereen goed gat verder. Spannend mrsmiami, zelfs al slijmverlies! Dan zal het wel niet zo lang meer duren. Ik gok dat tamara inmiddels bevallen is, die is echt al heel lang verdwenen! Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat zij straks als eerste is! En dan jij mrsmiami! Linnie, lekker hoor dat je weer wat slaap krijgt! Daar knap je echt van op he? Ben ook erg benieuwd naar jullie kamertje! Ragazza, haha, zelfs oordoppen laten maken! Dan zal het wel niet meevallen! Hier ook een man die snurkt, alleen af en toe. Voornamelijk als hij op stap is geweest, anders eigenlijk niet. Dus dat valt genoeg mee. Ik snurk zelf ook niet, alleen tijdens de zwangerschap af en toe volgens manlief. Als ik op mijn rug lig, hihi! Maar hij slaapt er gewoon overheen, maakt hem niks uit. Terwijl ik helemaal gestoord wordt als hij snurkt... Miekje, wat heerlijk dat alles goed verloopt en ook fijn dat je een geschikte kraamzorg hebt, dat hoor je ook wel eens anders. Fijn dat jullie alles op de rit hebben en helemaal HEERLIJK dat jullie fatsoenlijke nachtrust krijgen! Kan me voorstellen dat je het druk hebt, maar het lijkt me heerlijk! Kan niet wachten! Van die voetjes weet ik niet. Ik weet wel dat ik zelf vroeger echt heel erge o-benen had als klein kind en dat is vanzelf recht gegroeid. Maar ik weet de oorzaak bij mezelf niet, dus kan je helaas niet helpen!
Hééé, daar is Minke! Jammer, had gehoopt dat je al lekker bevallen was. Hier is de weerstand ook een stuk minder hoor.. Voel me ook heel snel belabberd en kortademig.. Vandaag een iets beter dagje, gister was het echt een draaamaa.
We waren al helemaal bezorgd Minke ! Vervelend dat je zo verkouden en niet fit bent... hoop dat dat snel iets beter gaat, want we moeten toch wel een beetje energie hebben zo..... Testen ze bij jullie de vitamine D? Ik zit nu aan die tabletten en voel me daar ook wat energieker door... Ik ben wel wat kortademig, maar merk echt dat dat komt om dat die kleine zo groot is en op alles drukt. Ik persoonlijk heb eigenlijk afgelopen dagen me vrij goed gevoeld ivm vorige week. Heb wel het gevoel dat ik goed uitgerust ben. Haha, mou mrsmiami, hier komt het niet door een strak afgetraind lijf dat vriendlief snurkt , juist het tegenovergestelde! Ik sliep ook regelmatig op het logeerbed en baalde daar zo van dat mij het geld het zeker waard is/was. Ik kan wel met mijn tel een reactieplaatsen, ik heb een iphone met telfort... We gaan zo lekker romantisch kaasfonduen, heb lekker toastjes ed (wijntje denken we er maar bij), kaarsjes aan... Hier een gezellig avondje!
Ik zie btw net op hyves foto's van een vage kennis zijn baby... zooooooo lelijk kindje! Dan denk ik bij mezelf "oehhhh wat als wij zo'n lelijk kindje krijgen?" Haha, hebben jullie dat niet?
Ragazza, hoe is je avondje fonduen? zal vast leuk zijn. vooral die wijn in gedachten! Over lelijke baby's gesproken, ja dat heb ik ook weleens... Dat ik denkt nou das ook geen mooi kindje! maarja wat natuurlijk wel zo is. hoe lelijk je baby ook is, het is wel je kindje dus vind je het mooi. @ Linnie, wat gaaf je kamertje. hij is echt leuk hoor. en die nijntje op de muur is sweety. die lamp vind ik ook grappig met die harten. gaaf hoor meid! nog ff wachten dan ligt je kleine meisje er in
hier overigens nog steeds niks. mn baby zit nog steeds in mn buik! maar wordt wel gek van steeds die harde buiken en krampen enz. Als ik dat nog een paar weken vol moet houden... nou dat zou ik niet zo leuk vinden
Ik had niet te hard moeten schreeuwen dat het goed ging: heb nog geen oog dicht gedaan.... Ik voel me erg "onrustig", lig alleen maar aan echt vanalles te denken! Althans alleen maar aan de kleine, de bevalling en erna! Verder wordt ik echt helemaal mesjokke van elk uur naar de wc gaan voor 3 druppels! Nou, ga maar is even snuffelen op het forum of er nog leuke dingen op staan. Ik hoop dat jullie wel lekker slapen. Ach 1 voordeel, ook vandaag staat er weer niks op de planning (een bevalling zou leuk zijn!) dus kan rusten wanneer ik wil!
aha jij werd ook al wakker? ik werd wakker van de honger, ben de laatste tijd zo hongerig joh! voor de rest wordt ik bijna nooit s'nachts wakker. Eigenlijk kan ik bijna altijd door slapen. Maar vandaag even niet meer!
Haha, honger! Hier ook veel hongerig 's ochtends, alleen zit ik nu aan een gangmaker en een kop thee... niet zo verstandig, maar wel lekker . Ik ga zo maar weer is proberen mijn ogen dicht te doen.
Ik heb hier maar een banaan en een mandarijn genomen. maar heb nog zo'n erge honger! Kga ook zo maar weer mn mandje in!
hey dames...wat een vroege vogels zijn jullie zeg! hahaha.....nou uitgeten???en nu lekker terug naar bed dames....zodat jullie straks uitgerust zijn voor jullie bevalling! ik zeg alvast s6 !!!!
Nou, volgens mij was het echt een nachtbrekernachtje voor iedereen! Ik zat om 04.00 uur aan 2 broodjes, had ook al zo'n honger. Daarna nog even liggen lezen en toen weer verder geslapen. Ben er ook tig keer uit geweest om te plassen... Hier ook weinig op de planning voor vandaag. Ik wil ff naar schoonouders toe, dan wil ik rijden, kan ik nog even oefenen. Voor de rest weinig te doen.
Uiteindelijk nog niet goed geslapen... Denk dat ik maar in mijn ochtendjas blijf lopen en gewoon elke keer even ga liggen als ik zin heb. Miekiee, jij was er ook mooi optijd uit, had romee honger? Hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie beetje een ritme ed vinden? Gek hè die honger 's nachts/ 's ochtends... kan daar geen verklaring voor vinden. Ladies, rustig aan vandaag!
He dames, balen dat jullie allemaal zo'n belabberde nachte hebben gehad!! hopelijk slapen jullie vannacht beter, en anders ff middagdutje, want echt neem je rust zo'n bevalling is slopend!!\ hier weer hele nacht doorgeslapen!!!ze heeft al wel 2 avonden beetje huil rek en strek uurtje tussen 20-21, maar dat schijnen meer baby's te hebben, en voordeel is dat ze dan moe wordt, daarna lekker buikje vol drinkt en dan heerlijk gaat slape' zal zo ff foto's plaatsen, staan er ook op hyves en hier in m'n album! eerst ff eten nu x miek