Eind november 2010 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Starlady, Mar 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb net weer buikfoto's gemaakt. Kunnen jullie m'n striae zien...:(

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
  3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    leuke foto's Linnie.
    Alleen zie ik geen straie hoor.
    waar heb je die dan?

Zo ben ik ook weer.
    had net ff samen met manlief de zolder opgeruimt.
    ff oude troep weggooien enz.
    Alleen nu sinds een half uur heb ik ineens weer weeën.
    Om de 10 min. ongeveer.
    Alleen ze nemen nog niet toe.
    Nou ja tis maar afwachten. tzal wel weer loos alarm zijn.
    Zoals de vorige keren, dat het ook niet op gang wilde komen

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Wow Lin, wat een ontzettend prachtige buik!!!!!!!!
    Zeker die foto van de voorkant! En NEE ik zie ook geen straie!
    Meid wat een mooi figuur heb je nog, dat komt helemaal goed met jou straks hoor!

Ik ga morgen gelijk ook nog even foto's maken!

MrsMiami, jij houdt het wel spannend zeg... om de 10 min!
    Hoop voor je dat het nu eindelijk is door gaat zetten/

Ik heb weer echt een KUT dag!!! Net weer even flink lopen janken en lief getroost worden door vriend. Komt denk ik omdat ik bijna niet heb geslapen vannacht en ben ech zo aan het piekeren over alles... wil gewoon mijn meisje in mijn armen hebbben en daar lekker voor zorgen!

5. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    helaas blijft het nu weer bij af en toe een wee.
    heel iritant!
    ik wil gewoon dat het nou een keer gaat door zetten.

ik zal ook snel foto's plaatsen van mn buik!

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @ragazza balen dat je zo slecht slaapt!!!kan me goed voorstellen dat je t beu bent!Veel succes de komende dagen,hopelijk hoef je niet heel lang meer te wachten!

@mrsmiami hmmm spannend hoop voor je dat t doorzet, al dat vage gedoe is ook niks!Sterkte ook voor jou!

@linnie Striae waar????????????????????
    pracht buik en figuur o!

@all zal in volgende berichten ff foto's plaatsen!

Wens iedereen veel succes met laatste loodjes en hopelijk hoeven jullie niet heel lang meer te wachten!!!

Dikke knuffel!

Miek

7. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  8. miekje28

miekje28 Bekend lid

Nov 3, 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  9. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Miekje, wat een mooie foto's van Sofie!
    tis echt een erg mooi meisje.

Hier blijft alles tot nu toch nog door zetten!
    we wachten af!

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Lieve reacties van jullie! Bedankt! :)
    Deze is van iets dichterbij gemaakt. Striae zit aan de onderkant van m'n buik. Ik hoop dat het niet verder doorscheurt. Jammer genoeg zit het er dus wel echt. Ik had het tegen de vk gezegd voordat we naar het hartje gingen luisteren en toen zei ze nog: "oh, het is wel erger dan ik gedacht had." Dus helaas...

Ooohh, spannend Mrsmiami!!!! Jij moet echt de eerst volgende zijn!

Ragazza, erg is dat he?! Als je zo slecht slaapt zijn die baaldagen nog vele malen erger he... Ik had dat van de week. Dan zie je echt even geen lichtpuntjes meer.. Ik hoop dat je snel wat beter gaat slapen. Zo moe aan een bevalling beginnen is ook erg zwaar. Ik zei van de week nog tegen manlief dat ik het niet zag zitten om zo moe te moeten bevallen.

Miekje, wat heb je toch een heerlijk meisje op de wereld gezet! Echt prachtig! Heerlijk hoe ze zo in het badje ligt. Echt zo aandoenlijk. Ik kan gewoon helemaal emo worden van dit soort foto's.

Ik heb vandaag m'n eerste lange rit gereden. We gingen op bezoek bij schoonouders. Het ging opzich wel redelijk. Alleen fileparkeren bij schoonouders voor de deur ging niet echt. Was een beetje krap en er zat een jandoedel ongeduldig te toeteren.
    Straks lekker op tijd naar bed, ben weer helemaal gaar.

11. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ach lin, serieus als ik ze echt zou zien zou ik het eerlijk zeggen, maar ik zie echt niets!!!!! Misschien in het echt dat je ze zal zien, maar het kan volgens mij echt niet heel dramatisch zijn?
    Maar wat een geweldige toeter heb je hè! Daar zit jullie meisje gewoon in, gaaf hè! Hoeveel cm is ie?
    Inparkeren zal altijd drama bij mij blijven en heb al 10 jaar mijn rijbewijs! Het liefst parkeer ik 'm een km verder alsik maar niet hoef in te parkeren, haha!
    Miekje, wat een mooi meiske hoor, wat zullen jullie trots zijn!

Ik hoop idd niet om vannacht te bevallen, laat me maar even een goed nachtje slapen! Al voel ik me wel weer iets fijner!
    Ik heb vandaag weer leuk baby nieuws gekregen van mijn collega! Een meisje! Haha, ik dacht echt dat ze een jongen zou krijgen!
    En weer 2 van mijn pufclub die zijn bevallen... Wat ik alleen weer stom vind is dat we alle adressen van elkaar hadden gekregen, via de mail, om elkaar een kaartje te sturen. Ik dus 10 enveloppen geschreven, maar nu hebben de 1e 4 alleen een mail gestuurd en geen geboortekaartje. Nu heb ik er nog maar 5 over en twijfel om er nog bij te bestellen of gewoon die 10 van hun over te houden...

Ik heb het idee dat mijn buik zooo strak staat, er echt geen mm meer bij kan!
    Lin, jij had voorheen toch ook een navelpiercing? Jeukt het bij jou ook zo ontzettend?

Liefs

12. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb inderdaad een navelpiercing gehad. Maar die is er al iets van 6 jaar uit (als het niet meer is). Dus ik voel er weinig van. Je ziet het nu wel duidelijk, dat wel. Jeuk heb ik wel op de rest van m'n buik. Maar dat schijnt door de striae te komen. Ik had op internet gelezen dat mentholpoeder helpt tegen jeuk, dus dat heeft manlief gister gehaald. Dat zou je misschien kunnen proberen.

Ik weet eigenlijk niet wat de omtrek van m'n buik is. Dat meten ze nooit bij de vk en ik heb geen meetlint in huis.. Ben nou eigenlijk ook wel benieuwd. Maar het is inderdaad een flinke toeter, haha.

Das wel een beetje jammer van je pufclub. Ik zou ze zelf wel gewoon sturen. Wij hebben het ook afgeproken, nou zal ik de eerste zijn die gaat bevallen, dus ik ga iedereen sowieso een kaartje sturen. Vind het toch wel leuk om te doen.

13. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ik zal die mentholpoeder is proberen.

Ja, aan de ene kant wil ik er ook "boven" staan en die kaartjes sturen. Maar dan moet ik er wel wat bij bestellen en anders niet. (gebruik ik die voor het plakboek enzo). Nou zal er morgen nog is goed over na denken...

Even een meetlintje kopen morgen!

14. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    hier ff ook 2 fotootjes van mn buik nu.
    Let niet op mijn duffe pyama broek:D

15. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    hier nog 1 van de zijkant

ik heb geen straie, alleen wel hele dikke blauwe aderen over mijn buik heen lopen.

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mooi bescheiden buikje hoor!
    Dat van die aderen heeft volgens mij met de doorbloeding te maken. Zo iets zei de vk laatst.

17. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    vies gezicht is dat hé die aderen heb ze zelfs over mijn benen lopen.
    Op mn borsten heb ik ook straie gekregen

18. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb ook een soort van wolkjes (zo noemde de vk het) op m'n buik. Ziet er ook heel maf uit. Het zit zelfs op m'n handen. Ook dat had iets met de doorbloeding te maken. Gelukkig gaat dat allemaal weg als we bevallen zijn (behalve de striae helaas).

Aan de onderkant van m'n borsten heb ik inderdaad ook een beetje striae. Maar dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg. M'n buik wel, daar baal ik echt van.. :(

19. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

Oct 8, 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

ja ik heb het ook aan de onderkant van mn borsten.
    gelukkig ziet bijna niemand die.
    en ach die strepen worden straks ook wel minder.
    nu zijn ze paarsig! straks licht roze!

20. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Wat een mooie buik mrsmiami! Je ziet wel dat jij een heel ander lichaam/buik hebt dan de mijne haha! Wat is jouw omtrek?
    Ik zit vandaag op de 119 cm!!!! Pfff!

Ik heb hele blauwe aderen op mijn borsten, echt heel erg veel en donker. Ach ja, hoor er allemaal bij.

Vanavond een mooi schilderij gekregen van mijn tante, heeft ze speciaal geschilderd, maar dacht dat wij het vast al wilde hebben voor op de babykamer te hangen. Zo schattig mooi, van "muis"!!! Zal morgen een foto maken!

Ik/we hebben toch besloten de pufclub dus ook geen kaartje te sturen, maar ook een mail. Als ik nog veel kaartjes over had vond ik het een ander verhaal, dan had ik het wel gedaan. Maar om nu speciaal extra te gaan bestellen (extra verzendkosten komen er dan weer bij, beetje flauw) vind ik zonde.

Nog even wat drinken en dan kijken of we kunnen slapen, hoop het zo!!!! Ik hoop dat jullie ook een goede nacht hebben meiden!

Weltrusten

Share This Page