Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Dankje meid, heb net ffies mn buik gemeten. zit op 94 cm omtrek.
    niet erg veel. maarja heb toch een flinkerd in me!

Wat leuk dat je een schilderij hebt gekregen, dat is wel erg lief zeg!
    ben benieuwd naar de foto!

Wij hebben vandaag ook de babykamer afgemaakt.
    nog wat laatste lampjes opgehangen naast de commode en nog wat dingentjes.
    hij is nu echt af.
    nou ja op een schilderij na dan, die is mn schoonmoeder aan het maken.

Ik heb van 2 dames van mijn pufclub ook al kaartjes gehad, dus ik stuur de dames van mn club ook maar gewoon een kaartje!

2. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ik heb mijn kaartjes eigenlijk nog geen eens besteld:$
    jullie al wel?
    en kan dat nog wel op tijd denken jullie?

3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ben wakker geworden met erge pijn.
    maar weet nu niet meer of het echte weeën zijn of juist niet.
    Durf het niet te geloven omdat het heel de tijd op gang wel komen en dan zet het weer niet door.

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ohh, spannend, mrsmiami!!!
    Ik heb m'n kaartjes trouwens ook nog niet besteld. Ik moet eens goed kijken hoe dat nou precies werkt. We hebben wel al een proefdruk gehad. Maar volgens mij moet de rest eerst gewoon ingevuld worden als ze geboren is. En wij voegen er een adressenlijst aan toe, zodat zij het kunnen versturen. Dus ik hoef ook geen enveloppen e.d. te schrijven.

Ragazza, ben benieuwd naar je schilderij! Is wel heel leuk zeg, zo iets persoonlijks!

Poeh...wat een rare nacht zeg...
    Gisteravond gingen we in bed nog even lekker tv kijken, ik lag op manlief z'n borst. Ik kom overeind om even naar de wc te gaan, zitten manlief, ik en het matras helemaal onder het vocht. Was m'n borst gaan lekker, haha. Echt maf. Dat is nu eigenlijk pas voor het eerst gebeurt.
    Daarna regelmatig naar het toilet geweest. En toen ging ook manlief nog eens slaapwandelen, de mafferd. Dat doet tie wel vaker, maar het was nu al een hele tijd geleden dat het was gebeurt. Ging die in z'n slaap op de grond naast de stofzuiger liggen, haha.
    Ik heb ook heel veel liggen dromen. Net werd ik wakker van een nachtmerrie, poeh...heb liggen janken daarna. Droomde dat man een hersentumor had en dat tie kunstmatig in leven werd gehouden en dat tie z'n eigen dochter niet zou zien opgroeien. Bah, echt vreselijk..
    Tussendoor heb ik gelukkig nog wel redelijk geslapen. En jullie een beetje goede nachtrust gehad??

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    plaatste m'n bericht dubbel..

6. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    #926 Ragazza, 15 nov 2010
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
    mrsmiami, je houdt het hier wel spannend zeg!
    Misschien lig je nu wel te puffen of met een kleine???

Haha lin, moest even heel hard lachen om je man zijn slaapwandelen, zie hem helemaal liggen naast de stofzuiger!
    Heb je er wel een foto van gemaakt?!
    Bah, wat een nare nachtmerrie, dan word je zo klote wakker! Was hij er nog wel, dat je hem even stefig kon vasthouden?

Hier een goeie nacht gehad, jippie!!! We deden wel pas om 1.45 het ligt uit en ben er maar 3x uitgeweest!!!! Voel me nu dus weer super fit!

Hier een foto van het kamertje met schilderij. Net ook een muziekmobiel opgehangen en zijn nu echt helemaal klaar...
    ik ben er zo ontzettend super gelukkig mee, het is echt mooier geworden dan ik in gedachten had! Nu de inhoud nog even!
    Bekijk bijlage 108397

7. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
  8. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hé ladies,

nou hier weer echt een verschrikkelijke nacht achter de rug, wat een hel zeg, ongelooflijk:x. Ik denk dat ik vannacht echt mijn dieptepunt bereikt heb. Alles deed me zeer, ik was zooo verschrikkelijk moe maar klaarwakker, snotverkouden, misselijk en heel erge honger iedere keer. Ik dnek dat ik in total misschien een uurtje geslapen heb. Ik zie er vandaag ook echt niet uit; wallen onder mijn ogen en bleek...:( Heb me volgens mij nog nooit zo beroerd gevoeld. Ik hoop maar dat ik wat opknap voor het begint allemaal, anders kon t wel eens heel zwaar worden.
    Maarja, als vannacht mijn dieptepunt was, dan kan t alleen maar weer opknappen vanaf nu, toch?? Zo, dat moest ik allemaal even kwijt, zal nu niet meer zeuren hoor...:)

Wat een prachtig schilderij Ragazza! Echt heel erg mooi. Ik liet trouwens mijn man die foto zien van jullie kledingkast, alles roze, hij moest er erg om lachen. Ik vind die foto zo leuk.

Msmiami, 94, dat valt genoeg mee idd. Mijn buik is 106 in omtrek. Ik heb wel het idee dat het gezakt is allemaal. Mijn borsten hangen nu minder op mijn buik zeg maar;).
    Wat spannend allemaal bij jou zeg, ik denk dat ik mijn prognose moet bijdraaien, jij kan ook wel eens de 1e zijn straks!

Haha, linnie, ja die borsten!!! Ik heb dat ook iedere keer. Soms één drup en soms best veel. Apart idee he? En nachtmerries, dat had ik een tijdje terug iedere keer. Schijnt er ook helemaal bij te horen.

Ik heb onze kaartjes al wel besteld, alleen moesten we ook al de namen doorgeven, maar die van een meisje weten we dus nog steeds niet zeker. Ik denk dat we eruit zijn, maar zeker weten doe ik het nog niet. Ik heb wel alle adressen al doorgegeven, onze enveloppen worden bedrukt, ik hoef ook niks meer te schrijven straks.

Ik heb trouwens van iedereen die bevallen is van de pufclub gewoon een kaartje gehad. Vreemd Ragazza, als je dat toch afspreekt met zijn allen doe je dat toch? Ik weet ik jouw geval nu niet wat ik zou doen. Het klinkt me niet als meiden waar je ooit nog contact mee houdt, ik weet niet of ik dan speciaal voor hun nog kaarten bij zou bestellen. Zitten daar ook weer extra kosten aan vast, of valt dat mee?

Nog steeds niks van Tammy toch??

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wauw, Ragazza!!! Echt super gaaf zeg!!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent!

Haha, ja, die man van mij doet de gekste dingen in z'n slaap. Staat tie opeens "zogenaamd" de muur te verven. Vorige keer was tie het matras aan het optillen om te kijken uit hoeveel delen het bestaat :(. Of een tijdje geleden stond tie uit het raam te "kijken" naar het parkeer terrein op zoek naar een bench voor de hond. Haha, allemaal hele rare dingen. Gelukkig is tie nog nooit zomaar naar buiten gegaan.

Fijn dat je wat beter hebt geslapen! Dan gaat het gelijk een stuk beter he?! Ook geestelijk voel je dan dat je veel meer aan kan. Ik heb net nog ff lekker een dutje gedaan. Heerlijk.

10. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Linnie, heb de foto's grondig bestudeerd, maa rik zie echt helemaal niks..! Ik dnek dat je het zelf het beste ziet, maar ik vermoed dat als je buik straks weg is, dat je er helemaal niets meer van ziet. Bij die close up foto is het dat ik weet waar ik moet kijken en dan meen ik misschien iets te kunnen zien, maar ik vind je buik eigenlijk gewoon heel erg mooi!:)

En die van jou ook msmiami, mooie foto's! Van voren ziet er ook altijd zo leuk uit he, echt zo'n bolletje. Enneh, zo'n broek hebben we waarschijnlijk allemaal wel hoor!;)

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ach..Minke...klaag maar lekker hoor. Dat lucht nog enigzins op!
    Het is zo vervelend he, zulk soort nachten. Ik ben ook helemaal niks waard dan. Ik hoop dat onze lichamen begrijpen dat we na zulk soorten nachten niet ineens moeten gaan bevallen. Eerst maar eens een goed nachtje maken. Toen ik dat vorige week zo had, had ik er niet aan moeten denken om zo moe te moeten bevallen...
    Dank je wel! Ik ben juist bang dat het na de bevalling alleen maar nog erger zichtbaar is. Nu staat de huid strak en dan zal er vel overblijven, precies op de plek waar de striae zit... Ik hoop het niet.. Moet er niet te veel aan denken, want ik word er echt sip van. Ik weet dat het een wonder is om zwanger te zijn, maar het voelt soms echt alsof ik m'n lichaam helemaal kwijt ben. Na een week of 6 gaan we er weer helemaal tegenaan!!

12. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Fijn dat ik hier even zeuren mag. Ben bang dat als ik niet oppas dat ik een griepje krijg ofzo... Eet me helemaal klem aan het fruit nu!

Het schijnt toch echt dat je die striae weer kwijt raakt, dat het in ieder geval een stuk minder zichtbaar is. Het zijn gewoon scheurtjes in de onderhuid doordat die op spanning komt. Wanneer de spanning er af is zie je vaak bijna niks meer. Aangezien ik bij jou nu al bijna niks zie zou ik me niet te druk maken hoor, ik denk dat je ze zelf straks ook niet eens meer ziet.

Ik weet ook heel goed dat het een wonder is, maar het is echt niet altijd makkelijk. Van te voren weet je gewoon niet wat het is, zwanger zijn. En dat het best wel eens tegenvalt allemaal... Maar dat neemt niet weg dat ik het niet zou willen missen, voor geen goud! Alleen om het resultaat alleen al niet natuurlijk. :)

xx

13. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    striae gaat niet weg...idd de felrode verwijnt voor lichte lijntjes...zelfde als lintekentjes zeg maar!!!!

14. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.

ik wil jullie ff laten weten,dat onze mooie zoon steyn zondag 14-11 om 09:35 is geboren.

bevalling is heel goed gegaan.

steyn weegt 3900gr en is 52cm lang.

ik plaats morgen ff een foto,en dan ook ff het bevallings verhaal.

liefs tamara

15. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    GEFELICITEERD MET JULLIE KNULLETJE!!!

Ik las het net op je hyves Tamara, SUPERRRR!!!!
    Dat is een flink knulletje na al de ellende van het begin van je zwangerschap, heerlijk! En weer zo'n leuke naam! Volgens mij hebben we allemaal wel aardig dezelfde smaak!
    We wachten met spanning af op de foto's!

Geniet lekker van je gezin! :D

16. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Tamara, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Ook ik ben heel benieuwd naar je foto's en bevallingsverhaal.

17. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Mmmm...het is wel erg stil rond mrsmiami ;)...

Ach lieve Minke toch... wat is het zwaar hè die laatste weken...
    gewoon niet leuk meer.... Klaag hier idd maar lekker, doen we allemaal! En het fijne is dat wij het zo goed begrijpen van elkaar! Man/vrienlief leeft wel mee, maar begrijpen het toch anders ;)
    Kan je overdag wel een dutje doen?
    Is jullie kleine nog zo druk? Ze schopt bij mij niet heel erg meer, maar draait vaak haar kontje de andere kant op... en een kontJE is het niet denk ik ;)!

Lin, ik ga zo is even opzoek naar de straie's op mijn heupen...om je even een iets beter gevoel te geven :D.
    Ik moet echt lachen om jouw verhalen van je slaapwandelende/pratende man! Volgens mij zou ik echt helemaal in een deuk liggen als hij dat deed, matras omhoog doen haha! Maak je hem dan wakker of lukt dat niet?

Vriend heeft net heerlijk pannekoeken gemaakt!

Hebben jullie ook zo'n last in/bij je vagina? Ik heb echt steken en pijn... Ik heb een beetje het gevoel dat het bij mij ook niet heel lang gaat duren. Ik heb een gek voorgevoel dat het komend weekend gaat gebeuren ;)... stom hè!

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  19. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ragazza, ik hoop voor je dat ze dit weekend komt! Wat zou dat fijn zijn! Ik heb echt het idee dat het bij mij nog lang gaat duren, dec zou me echt niks verbazen.
    Haha, ja die man van mij kan er wat van! Vorige keer zat tie bij het voeteneind op het bed met z'n hand aan de kast te voelen. Scheen er precies een lichtstraal van de maan op de kast en dat probeerde die te pakken. Hahahaha. In het begin was ik gelijk klaar wakker als tie zo iets deed. Nu zeg ik half in m'n slaap: "lieffie, je bent aan het dromen, kom maar weer verder slapen." En dan zegt tie oke en komt tie terug. Tis wel heel maf, want vaak kan hij het zich achteraf nog wel een beetje herinneren.

Die steken in m'n vagina herken ik wel. Ik had dat vooral heel erg toen ze aan het indalen was. Nu ze helemaal vast zit is het eigenlijk weer over (of in ieder geval een stuk minder).

Lekkerrrrr...pannenkoeken! Had ik ook trek in, maar geen zin om het klaar te maken. Jaja, ik ben degene die nog kookt, haha. Voor de rest doet manlief alles. :p

20. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0

Sorry,lach je man niet uit... maar lig hier in een deuk :D:D:D:D!

Deel Deze Pagina