Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Eerst wel, maar deze afgelopen week een heel stuk minder. Ze is sowieso een stuk rustiger. Overdag voel ik d'r bijna niet, alleen 's avonds heeft ze een speel uurtje.

zooo, we hebben we goed geslapen vanacht (of kan ik dat beter niet te hard zeggen.. is het vanavond gelijk weer over). Heerlijk! En dat terwijl ik gister ook nog van 18.00 tot 20.00 uur op de bank heb geslapen. Voel me gelijk een stuk beter als ik normaal slaap.

Hebben jullie nog wat op de planning vandaag? Hier weinig. Behalve dan dat etentje van m'n werk, waar ik nog steeds niet over uit ben of ik er heen zal gaan.

2. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ook hier weer redelijk geslapen! Ik word gewoon wel elk uur wakker om 3 druppels te plassen, maar slaap weer snel in.
    Wel blijf ik het een gedoe vinden om in en uit bed te gaan, ben blij als die zo weer wat lager staat.

Toevalig had mijn kleine gisteravond even de hik, maar niet meer zoveel als voorheen. En ook het bewegen is een stuk minder.

Vandaag niks in de planning. Vriend heeft heel slim mijn auto op zijn werk (moet gespoten worden) zodat ik alleen zijn hele grote auto hier heb staan, en daar durf ik eigenlijk niet zo mee te parkeren in het centrum... en fietsen durf ik momenteel ook niet, aangezien er zoveel blad hier ligt en het zal je toch gebeuren als je valt... en lopen is me momenteel net te ver (kijk er wel zoooo naar uit om straks lekker te wandelen met de kinderwagen)...

Dus ik ga lekker (weer) een luierdag houden! Heb nog 4 "as the world turns" te kijken!

Lin, als je je lekker voelt zou ik vanavond even lekker gaan. Even andere mensen voor je en je bent er even lekker uit... Maar ik sta niet in jouw schoenen!

3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    hoi hoi meiden,

Zo hier ff lekker uitgeslapen.
    Alleen en nog steeds heel erg moe.
    Voel me net zo'n oud wrak joh!
    En mn beeb is ook nog steeds zo druk...
    heel de tijd is ze me aan het porren met die voetjes en knietjes.
    mn buik doet daar zo zeer van joh!
    Ik vind dat ze nu juist best vaak de hik heeft!
    wat dat nou precies betekend weet ik niet (hoop dat ze er niet meer al te lang in blijft in mn buik)

@ Lin, ik zou gewoon gaan als ik jou was.
    Maar je moet natuurlijk wel ff aankijken hoe je je voelt
    Maar het is wel lekker een afleiding. Ga je avond wel weer sneller voorbij.

@ Ragazza, hahaha moest lachen om jou autoverhaal.
    Zeker vooral het achteruit in parkeren is moeilijk met zo'n auto?
    Dan zijn die kleinere auto's veel fijner hé? vind het ook allemaal wat overzichtelijker.

Vandaag heb ik niet veel op de planning staan.
    ja ffies de stad in denk ik en met mn hond naar het bos.
    En voor de rest beetje huishouden doen

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ik denk dat het niks zegt hoor mrsmiami. Dus als jij nou zaterdag plant doe ik het zondag, deal?!

Jaaaa... en dan zegt meneer "je kan gewoon met mijn auto als je weg wil"...
    Dan moet je weten dat, ik denk nog net op mij en de kleine na ;), zijn auto het belangrijkste in zijn leven is.... Nou dan rijd je niet echt heel lekker hoor! :D

Niet teveel huishouden doen hoor, daar heb je zaterdag de kraamhulp voor ;) :D

5. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Tamara! Gefeliciteerd! Ik had al zo'n vermoeden, je was wel erg lang weg! Heelrijk, geniet er van. En een leuke naam inderdaad.

Becx, jammer dat ie niet goed doorslaapt. Dat hadden we je wel gegund. Is het nu wat rustiger voor jou nu je vriend er even uit is? Hoe gaat het nu tussen jullie? Als je er niet over praten wil moet je het gewoon zeggen hoor.

Linnie, jeetje, da's zeker even schrikken... Heb je zelf geen gevoel hoe ze erbij ligt? Ik voel hier vaak precies hoe ze erbij ligt namelijk. Maar nou moet ik erbij zeggen dat deze alleen maar wisselt met voeten links of rechts, onder of boven is misschien lastiger te voelen. Dan zou je zelf al het verschil tussen de billetjes en het hoofdje moeten voelen. Gek he, dat je van dat draaien niks merkt.

Msmiami, haha, jij houdt het wel spannend zeg! Iedere keer als ik weer lees gebeurt er weer wat bij jou! Op zich, zou dit de boel wel kunnen versnellen toch? Als je toch iets van vruchtwater verliest stimuleert dat de bevalling toch een beetje? Of heb ik dat mis. Ik hoop het in ieder geval voor je. Kan e voorstellen dat je t zat bent, ik vind het hier ook wel mooi geweest.

Ragazza, hoe gaat het eigenlijk met je pols? Dat vergeet ik iedere x te vragen. En mannen, wat moet je er mee soms he? Die van mij heeft op het moment nesteldrang, haha! Hij is de wc beneden aan t verven, haha! Dan moet ie nog stofzuigen had ie t over, dus voor mij geen huishoudelijk werk vandaag;)!!!
    Dat ie je auto daar heeft staan, misschien is t wel een hint van je vriend, dat ie misschien liever heeft dat je lekker thuisblijft. Zou die van mij zo kunnen bedenken namelijk.

Nou, hier vanmorgen controle gehad. Heb verteld dat ik echt amper slaap, en haar tip was om er later in en eerder uit te gaan. Maar ik ga er al om half 1 in en eruit om een uur of half 9, dat is toch niet zo raar dacht ik... Ze gaf aan dat als je te lang slaapt het ook niet wil. Dat snap ik wel, maar 8 uurtjes is toch prima dacht ik.
    Verder heb ik weer blaasontsteking, maar daar krijg ik nu even niks voor. Heb er ook geen last van trouwens. Iedere x als de arts zegt dat ik t heb denk ik, verrek, t kon wel eens zo zijn. Ik moet wel heel vaak naar de wc, maar dan komt er niks. Ik hou aardig vocht vast, dat kon de oorzaak wel eens zijn zei ze. Dan heeft de blaas niet voldoende doorstroming. Nou ja, zolang ik geen klachten heb vind ik t wel best.
    Mijn verkoudheid gaat ook weer wat beter, dus dat is fijn, en vannacht heb ik ook redelijk geslapen. Hoop op een stijgende lijn vanaf nu!!!

Ik heb hier nog een dilemma. Mijn twee beste vriendinnen wilden ook zwanger raken. Een heeft al twee dochtertjes en de andere ook voor de eerste net als wij. Ook zij zijn al heel lang bezig en zitten nu aan het begin van de mmm. Nu is die andere vriendin zwanger, direct de 1e poging. Ik ben heel blij voor haar, maar het is zo sneu voor die andere vriendin...

xx

6. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

hahaha ja dan rijd je inderdaad niet echt prettig! kan ik me voorstellen..
    gelukkig heeft mn man een lease auto, dus als ik die kapot rijd vind hij niet leuk, maar niet erg ofzo!!!

7. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Minke, dat is wel vervelend blaasontsteking.
    Ik heb dat ook vaak gehad, ging dan heel veel water drinken en dan dronk ik het vaak weg!
    Want nu antibiotica tegen blaasonsteking mag je natuurlijk niet hé?

Wat sneu voor die ene vriendin, maar goed misschien is ze toch nog best snel zwanger, je weet maar nooit!

8. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Pffffff..... Ik lag heerlijk in dromenland word ik keihard abrupt wakker gemaakt. Had manlief de slaapkamer deur op een kier gezet en begon de deur keihard te klapperen. Lag net een klein uurtje te slapen. Oeeee...wat kan een mens dan opeens onredelijk zijn. ;) Normaal ben ik helemaal niet zo, maar nu kan ik daar echt chagrijnig van worden. Haha. :)

Ragazza, zou jij ook geen blaasontsteking kunnen hebben? Als je steeds zo vaak moet plassen en er maar zo weinig komt.
    Ik hoef er tegenwoordig nog maar één keer uit per nacht, das echt wel ff fijn zeg.

Mrsmiami, knap zeg dat je nog naar het bos gaat met je hond! Ik doe dat niet meer hoor, ben helemaal kapot dan. Manlief mag die dingen doen en hond heeft ook wel een stukje minder beweging de laatste tijd. Kan niet wachten tot ik na de bevalling weer lekker met hond kan gaan fietsen.

Minke, ik dacht ook dat ik heel goed voelde hoe de baby lag. Want ze lig al ruim 5 weken in dezelfde houding (hoofdje beneden, ruggetje links van mij, billetjes bovenin en beentjes rechts). Dus daarom verbaasde het me ook dat deze vk het weer anders voelde. Maar gelukkig had ze het verkeerd en ligt ze idd nog exact zoals ik hierboven zei. Dus ze is niet gedraaid.
    Vervelend, die blaasontstekingen. Gelukkig merk je er zelf niets van. Drink je wel voldoende? Ik drink de hele dag door thee (kruiden welness van pickwick), soms met een beetje melk. Ik heb ook altijd heel snel blaasontstekingen, maar deze zwangerschap gelukkig nog niet gehad.
    Ja, lastig zijn die dilemma's... Ik heb ze hier in m'n omgeving ook gezien.. De natuur zit nou eenmaal raar in elkaar, helaas....

Ik denk dat ik vanavond toch maar naar dat etentje ga. Vind het toch wel leuk om er even tussenuit te zijn. Zie alleen een beetje op tegen de treinreis (moet naar Rotterdam). Het heeft geen zin om om half 5 met de auto van Den Haag naar Rotterdam te gaan...

9. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ach Minke, het zit jou ook niet mee, nu weer een blaasontsteking! Gelukkig heb je er weinig last van, maar kan het verder geen kwaad?

Inderdaad denkt vriend er zo over, ik zei gister tegen hem dat ik zo idd niet even kon winkelen (kado kopen voor een verjaardag vrijdag), maar dat mocht ook niet van hem. Dat doen we deze week even samen! Ach, is idd wel lief bedoeld... ik zit nu dus ook weer in mijn campingoutfit. Ben de gordijnen maar is korter aan het maken van de slaapkamer, maar ben niet zo heel creabea, dus doe het maar in etappes!

Mijn 3 tintelvingers, carpaal tunnelsyndroom, zijn eigenlijk helemaal over! Die spuit prednison heeft dus toch geholpen! Gelukkig, want dat was erg vervelend!

Tja, dat is een vervelende situatie van je vriendinnen. Zij zijn ook vriendinnnen van elkaar begrijp ik? Het leven is soms keihard. Nu ben jij wel het voorbeeld voor die ene vriendin dat het wel kan lukken en er hoop is. Maar jij als geen ander kan haar gevoelens zo goed begrijpen, ik zou het er ook zeker met haar veel over hebben.

10. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Klote Lin, zal je altijd zien!

Toen Minke dat schreef zat ik daar idd ook even aan te denken.
    Ik heb het al een paar weken geleden laten testen, toen het net begon. Toen had ik het niet en werd het op een kleine blaas en de baby gegooid... Bij mij word urine niet gestest en moet dus naar de huisarts... misschien toch even doen morgenochtend...

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja, ik zou inderdaad ff naar de ha gaan. Dan weet je het in ieder geval zeker. Alleen weet ik niet of ze bij iedereen niets doen als je op het eind blaasontsteking hebt. Maar dan kan je misschien wat cranberrytabletten slikken.

12. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Zo ben ik weer!
    ik was net met mijn hond weer in het bos gaan wandelen.
    en een druk dat ik van onderen had zeg, niet normaal!
    En dan nog zo'n druk beebje die kung fu aan het uitproberen is in mijn buik..
    Dat liep niet echt lekker.
    Wel vind ik het heerlijk om die frisse boslucht in te ademen. heerlijk!!!
    Maar wat wel vervelend was dat er een andere hond keihard op me af kwam rennen (ik sprong al opzij, wat niet hielp) en hij sprong zo tegen mij op! ZO recht in mijn buik.
    Deed echt zeer joh!
    Kutbeest!!! @#%#^&$#($#$
    Wat ik dan wel weer schattig vond was dat mijn hond boos werd op die hond! grommen en blaffen naar dat beest en gelijk weg jagen!
    Maar tvoelde niet lekker zo zo'n flinke Golde retriever in mn buik...
    En die baas zei niet een Sorry!!!!
    Dat vond ik nog het ergste, omdat ik ook nog zei dat ik over een paar daagjes ben uitgerekend.
    Nou sorry hoor maar dan verontschuldig je jezelf toch (tenminste zou ik doen)

GRRRR ben echt boos op dat mens, Aso dat ze was

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Nou, dat is zeker aso!!!

14. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Als je denkt dat je blaasontsteking hebt moet je idd wel actie ondernemen. een verwaarloosde blaasontsteking kan namelijk een nierbekkenontsteking worden en geloof me, daar zit je echt niet op te wachten..!

Voor mijn zwangerschap had ik ook vaak blaasontsteking, maar tijdens mijn zwangerschap ging het eigenlijk heel goed. Dit is nu alleen wel de 2e x in korte tijd, maar die vorige x voelde ik er ook niks van. Ik moet ook erg vaak plassen en dan komt er nix... Dat is ook niet goed voor je blaas, die moet af en toe goed 'leeggeplast' worden zeg maar. Maarja, als er niet meer uitkomt???

Ik drink ook erg veel, veel zure dranken nu. Is niet goed voor t zuur (wat ik vaak 's avonds heb) maar lijkt me beter als blaasontsteking.

Ik zou dus wel even heen gaan Ragazza, niet onverstandig. Baat t niet, dan schaadt t niet.

Lin, ik zou gewoon gaan hoor, heerlijk even er tussenuit. Alleen die trein, tja da's balen (die hebben we hier niet, evenals files, hihi!:D:D)... Maar idd, wat de rest ook al zegt, is wel goed om er even tussenuit te gaan.

Fijn dat ze t mis had, je eigen gevoel is toch vaak t beste he? Is ze trouwens al ingedaald? Kunnen ze dan überhaupt nog wel draaien op die manier? Als t koppie toch vast ligt? Of zie ik dat verkeerd?

15. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Lin, das vervelend dat je je zo rot schrok terwijl je lekker lag te slapen. dat is niet fijn wakker worden.

En tja om half 5 vanuit Den Haag naar R'dam te rijden zou ik ook niet doen.
    dan doe je al bijna 1,5 uur over zo'n reis ivm al die files.
    dat is echt niks. want tegenwoordig liggen er heel veel snelwegen open omdat ze natuurlijk in heel NL alle wegen willen verbreden.
    Dan zou ik ook met de trein gaan!

16. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Ragazza, ik zou ook wat meer gaan drinken hoor.
    ik dronk het ook altijd weg mijn blaasonsteking en anders cranberrysap proberen.
    dat werkt super

17. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    msmiami, idd wel aso ja. Ik had me zeker verontschuldigd, had me waarschijnlijk ook erg rot gevoeld. Rare mensen zijn er in de wereld...!

Over die vriendinnen van mij, die zijn idd onderling ook vriendinnen, dat klopt. Alleen degene die nu zwanger is (T), is dat volgens mij alleen omdat ik nu zwanger ben en omdat ze wist dat die andere (A) er ook mee bezig was. Het leek haar denk ik wel leuk om met zijn drieën straks een kleintje te hebben. (Klinkt een beetje raar denk ik, maar zo steekt ze in elkaar) Nu baalt T ook dat ze eerder zwanger is dan A. En A kwam bij mij om haar gal te spuien over de situatie zeg maar, dus ik zit er een beetje tussenin. Ik begrijp A wel, maar als T zwanger wil worden en dat lukt, dan is dat natuurlijk prachtig... Ach, net een soapserie weer, echt vrouwen he.
    A is nu bijna 33 en nog niet zwanger. Ze is al 17 jaar samen met haar vriend en ze hebben het ook zooooooo lang uitgesteld. Is misschien ook niet zo slim, maarja, als je er nog niet aan toe bent... Het blijft lastig, ik ben zo blij voor de ene, en leef mee met de andere.

18. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Minke, ja dat kan ik me voorstellen dat je er precies tussenin staat.
    Kan soms best vervelend zijn natuurlijk.
    ik hoop voor A dat ze ook snel zwanger is, zou natuurlijk erg leuk zijn.

19. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ahhh Jan Smit is vader geworden van een dochter Emma, leuk!

20. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    ooh wat leuk.
    Ik dacht dat zij veel later uitgerekend was dan wij allemaal

Deel Deze Pagina