Jullie hebben je rustig gehouden vanavond! Ik kom net thuis van het etentje. Was erg gezellig. Ben blij dat ik toch ben gegaan. Heerlijk gegeten ook. Zit helemaal bomvol nu, haha. Voor zo ver ik nog niet vol zat. Ja, ik dacht ook dat de vriendin van Jan Smit veel later dan ons uitgerekend was.. Maar wel leuk voor hun! Ik ga nog ff gtst terug kijken en dan lekker slapen! truste allemaal!
Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad lin, even lekker afleiding! Nee, die Liza was ook eind nov uitgerekend. Zij boft dus met vandaag te bevallen, we zijn jaloers! Zijn jullie btw al die "slijmprop" verloren? Hier naar mijn weten niet, wel veel afscheiding... Ik lig nu in bed, ga nog even lezen en dan slapen. Tot morgen!
Leuk hoor dat je een gave avond hebt gehad. Ik las trouwens dat die Liza 3 weken te vroeg is bevallen... mazzel zeg! ik wou dat ik dat had. Ik heb helaas nog niet mn slijmprop verloren wel heb ik veel slijmverlies alleen "de prop" ben ik nog niet kwijt. vanavond en nu nog steeds weer veel harde buiken en steken onderin. Hoop dat het eens door zet! Dinsdag is mijn uitgerekende datum, tmag nu toch weleens komen hoor vind ik!
Goeiemorgen, Aha, jij dus ook niet.. Maar ik las dat dat ook niet persé hoefde. Hier weer redelijk geslapen en jullie dames? Om 10 uur komt er een vriendinnetje, die is 17 weken zwanger. Is er bij jullie ook zo'n babyboom? Ik kan me bijna geen één heugen die hier niet zwanger is! Ik ben alle uitgerekende data;'s maar aan het opschrijven, want ik onthoud het echt niet meer... Tja, het zal de leeftijd wel zijn! Wel leuk als zo alle kids er zijn. @Minke (geloof ik) : Hoe is het met jouw overbuurvrouw en man die een tumor heeft? Kan ze wel een klein beetje genieten? Fijne dag en spreek jullie laterz!
Goedemorgen dames! Hier ook wel een goed nachtje gehad! Heb het idee dat m'n lichaam alvast een beetje kracht aan het sparen is. Ik ga ook gewoon lekker steeds even een tukkie doen als ik daar zin in heb. Hier ook geen slijmprop verloren. De laatste week ook wel iets minder afscheiding als de week ervoor. Toen dacht ik af en toe dat m'n vliezen gebroken waren, bah... Ben blij als dat straks allemaal zoals van ouds is. Voel me er niet echt hygienisch bij. Ragazza, leuk toch als er zoveel zwangeren in je omgeving zijn?! Hier ook wel een paar, maar niet echt dichtbij. Overbuurmeisje is zwanger, maar die is lekker door aan het roken (en blowen), dus dat zijn niet echt mijn types... De vriendin van collega van manlief is ook zwanger. Die wonen hier vlakbij, die hebben vorige week te horen gekregen dat ze ook een meisje krijgen, dus dat is wel leuk. En m'n nicht is zwanger van een jongen, dat is ook heel leuk! Dat zijn de zwangeren in mijn omgeving. Één vriendin heeft 2 kindjes, de rest is er nog lang niet aan toe. Gister gelijk tijdens het etentje met m'n manager geregeld dat ik graag 3 dagen wil werken als ik terug kom. Daar was ze al een beetje vanuit gegaan, haha. Dus dat was wel mooi. En m'n ouderschapsverlof volledig opnemen is ook geen probleem. Ze vroeg of ik wel wist dat het onbetaald was. Helaas wel ja. Vanavond is de laatste bijeenkomst van de cursus samen bevallen. Voor de rest lekker niks vandaag.
hoi hoi ben ik ook weer Ik heb ook meerdere nichtjes, kennissen die zwanger zijn. Ook mijn buurvrouw ios zwanger, zij is 2 weken later uitgerekend. Dus wordt spannend. tegen over mijn huis zijn pas geleden ook 2 baby's geboren. wij hebben echt een leuke jonge wijk, met veel pas geboren kindjes!
zit er echt ff door heen! Weetje wat ik echt K*T vind. Elke keer rommelt het bij mij en krijg ik weer weeën die weg gaan. Niks zet door! Mijn mams belde vanmorgen en zei dat zij dat ook bij al der kinderen (ik en mn zusjes) had. En dat zij bij alle keren ingeleid/gestript werd omdat niks op gang wilde komen... Dus waarschijnlijk ben ik zo'n zelfde geval. Alleen weet gewoon niet wat ik moet doen. Als ik dat vraag aan mn VK of ze me willen strippen, zeggen ze doodleuk "ja wacht maar tot 41 weken." Net of ik daar zin in heb. Voel me soms net zo'n zeurpiet... Tenminste dat gevoel krijg ik bij hun. Maar ben het gewoon echt zat elke keer die hoop die dan weer weg zakt.
Kan me voorstellen dat je dat zat bent, mrsmiami! En je mag hier gewoon lekker "zeuren" hoor. Hebben we allemaal af en toe even nodig! Heb je al tegen je vk verteld dat het bij je moeder ook zo ging? Misschien dat ze er dan iets meer begrip voor op kunnen brengen? En er misschien wat sneller iets mee doen.. Ik vind het wel maf dat ze zo tegen je doen. Ik vind dat ze het wel echt serieus moeten nemen als iemand er zo doorheen zit..
Zo, nadat vriendin weg was ben ik toch maar even lopend naar het dorp gegaan. Werd zo gaar van dat binnen zitten! Dus gelijk even bij de kapper de puntjes laten knippen en een coupe soleil bij het kruidvat gekocht... we moeten er toch een beetje apeteitelijk uitzien in het kraambed ! Lin: fijn dat het gister gezellig was en je het gelijk met je manager hebt besproken! Voor jou ook weer een last van je schouders denk ik? Wanneer moet je dan ongeveer weer beginnen? Heerlijk lang genieten van je kleine meid! Ik wou dat ik dat ook kon, maar ik doe natuurlijk nog een opleiding (die ik nu ook al kort onderbreek) en moet daar minimaal 24 uur voor werken. Dus neem 8 uur ouderschapsverlof op... nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik denk ik niet zonder mijn werk kan, vind het zo super leuk daar. MrsMiami: Meid toch, klaag hier maar lekker.... Probeer veel afleiding te zoeken, want volgens mij ben jij er echt teveel mee bezig met het idee "vandaag moet het gaan gebeuren".... Wel raar dat ze pas na week 41 willen stripppen. Bij mij begon ze er 2 weken geleden al over dat als ik het echt zat ben ze willen kijken of het mogelijk is. Ze gaan toch voelen of het wel mogelijk is, maar ik heb wel gehoord dat het bij een 1e bijna nooit effect heeft... Ik ga even een broodje eten.
Ragazza, ja was zeker fijn om te weten. Ik had m'n manager al ingelicht over m'n ouderschapsverlof. Maar m'n manager is weggegaan en m'n oude teamleidster van 2 jaar geleden is weer terug gekomen. En zij wist nog van niets. Dus het was goed om dat nog even te bespreken. Ik ga waarschijnlijk eind augustus weer beginnen met werken. Haha, ik vermoed dat ik dan opnieuw ingewerkt moet worden. Ik heb wel besloten om dat half jaar in 3 termijnen op te splitsen, dat als ik het thuis zitten zat ben dat ik dan wel eerder kan beginnen. Maar vermoedelijk is er een mega lange wachtlijst bij het kdv, dus waarschijnlijk gaat dat hem helemaal niet worden. Maar we zullen zien. Ik heb er wel zin in om lekker lang samen met m'n meisje te blijven. Daarna dus 24 uur per week werken en neemt man 1 dag in de week ouderschapsverlof op, zodat hij ook een dagje samen met de baby is.
Zo dat is lekker pas in Aug weer beginnen. Ik moet in feb. weer beginnen. vind ik al best wel weer snel... maarja
heb de verloskundige opgebeld. En moet nu goed de bewegingen van de kleine in de gaten gaan houden. En ook me zelf omdat ik ineens hoofdpijn heb gekregen en lichte koorts. Vanavond moet ik terug bellen met de resultaten... Als die onvoldoende zijn gaan we een afspraak maken in het ZH om de kleine te halen.
we zijn zeker super trots. het is een heerlijk mannetje. ik hoop dat jullie ook heel snel mogen bevallen.
Ik vind wel dat tot nog toe alle "eind november mama's" wel erg mooie kindjes produceren! Hoe is de bevalling gegaan tamara? Heerlijk idee lin dat je dan pas weer aan de bak hoeft. En toch ook een fijn idee dat je wel aan het werk kan als je weer behoefte krijgt... al denk ik dat met de kleine zo dat niet gaat komen. Ik moet officieel 5/2 weer beginnen, maar denk dat ik nog 3 weken vakantie neem (heb nog wat uren staan) dus dan 1/3 weer ga beginnen. Ik heb de gastouder wel vanaf 1/2 voor 2 dagen en denk dat dat voor mij wel goed is om dat rustig op te bouwen. Kan ik haar mooi even 2 of 3 uurtjes brengen zodat we beide kunnen wennen! Mrsmiami, ben benieuwd wat ze vanavond zeggen... Ik heb net even heerlijk een powernap gedaan, ben weer helemaal actief!
Nou, dat ben ik zeker met je eens, Ragazza. Nu onze wondertjes nog!! Gister tijdens dat etentje van m'n werk vroegen mensen of ik niet bang was dat m'n vliezen daar zouden breken. Haha, nou graag, zei ik. Maar ik heb toch echt zo sterk het gevoel dat ik ver overtijd ga lopen. Ik weet niet waar dat gevoel vandaan komt, maar tis heel sterk. Ja, ik vind het ook wel fijn om lekker rustig aan te doen als de beeb er is. Er zijn natuurlijk ook nogal wat problemen met m'n pa. En aangezien ik in de psychiatrie werk, weet ik niet of ik dit wil blijven doen. Dus ik ga dat half jaar ook gebruiken om eens goed na te denken wat ik wil gaan doen. Als je nog vakantiedagen hebt staan zou ik het lekker doen ja. Hier zou de opvang ook 1-3 ingaan en was het de bedoeling dat ik ook nog 3 weken vrij zou nemen. Ik moet die datum nog veranderen, goed dat je daar over begint! Ik heb, behalve de inschrijving, nog helemaal niets gehoord van het kdv. En volgens mij is de wachtlijst in Den Haag vreselijk lang.. Ik zal dat maar eens na gaan vragen. Mrsmiami, wat doe jij eigenlijk voor werk? Even nieuwsgierig!
Msmiami, en? Wat zeiden ze? Tammy, wat een prachtig mannetje. En dat zeg ik niet omdat dat zo hoort, maar het is echt wederom een mooi kind. Ben het helemaal met Ragazza eens dat we tot nu toe allemaal erg mooie kinderen hebben in ons groepje. Hier nog steeds niet helemaal fit. Ondanks dat ik vannacht redelijk goed geslapen heb. Ik heb alleen heel erge last van harde buiken ´s nachts, kennen jullie dat? En ik heb steken in mijn kruis (sorry), herkennen jullie dat ook? Verder ben ik helemaal alleen... Mijn man is voor de brandweer naar de wal voor een cursus en komt vannacht pas met een boot terug... Was helemaal emo toen ie wegging. Ik ben zo bang als hij weggaat dat t gaat beginnen en dat ik dan alleen ben. Volgens mij vindt mijn schoonmoeder het ook maar niks, die is al drie keer langsgeweest (om niks). Of mijn man heeft haar getipt, dat zou ook nog kunnen. Ragazza, met mijn overbuurmeisje en haar man gaat het wel oke. Hij ziet er alleen heel slecht uit vind ik. Hij zegt dat ie zich goed voelt. Hij heeft allemaal kale plekken op zijn hoofd, maar hij wil het niet afscheren. Ik denk dat ie zich dan helemaal zo´n kankerpatient voelt ofzo. dat snap ik ook wel weer, maar dit ziet er ook raar uit, alsof ie niet helemaal in orde is. Ze weten alleen niet hoe lang ie nog heeft. Hij gaat veel naar Belgie voor onderzoeken, maar tot nu toe komt er niks nieuws uit. Ze zijn wel heel optimistisch. Ik begin er alleen niet over, we praten eigenlijk meestal over de zwangerschap enzo, ik denk dat dat voor hun ook wel fijn is, om niet in ieder gesprek geconfronteerd te worden met zijn kanker. Ik heb aangegeven dat ze er altijd over kunnen praten, maar dat ik er niet altijd over wil beginnen, en dat vond ze fijn. Wat heerlijk dat je een powernap gedaan hebt, zalig! Ik word juist vaak meer duf van een middagdutje. Linnie, wat heerlijk, in augustus weer beginnen. Ik denk er ook over om een tijdje verlof op te nemen na de zwangerschapsverlof zeg maar. Om eind maart ofzo weer te beginnen. Ik moet alleen nog even zien wat de beste constructie is; vakantie opnemen of verlof of??? Ben ook wel benieuwd wat jij doet msmiami (voor werk dan). Ik ben receptioniste/kantoormedewerkster op een camping op Ameland. Verder doe ik de boekhouding voor de zaak van mijn man en zijn broer. Zij hebben samen een eetcafé, waar mijn man de keuken in handen heeft. Straks even DNA onbekend kijken. Hihi, moeten ze hier ook eens doen, DNA checken bij iedereen. Er zijn hier zooooo veel mensen waarvan iedereen wel weet dat de vader niet de vader is! Ik heb zelfs een vriendin die vreemdging (en denkt dat niemand dat weet). Haar man betrapte haar maar heeft haar nog een kans gegeven(ze hadden ook al een dochtertje). Kort daarna kwam de mededeling dat ze zwanger was. En nou is het probleem dat dat kind TOTAAL niet lijkt op haar man... Maar wel iets wegheeft van de man waarmee ze vreemdging. (wat weer de vriend is van een vriendin van me... zucht... Een reallife serie zou hier helemaal op zijn plek zijn hoor, zo´n kleine gemeenschap is heel ´bijzonder´) Nou ja, zal overal wel zo zijn, alleen hier weet je het zo gauw van elkaar. Wij doen er in ieder geval lekker niet aan mee!!! xx