Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    de bevalling is heel goed gegaan.

in 6 uurtjes tijd was steyn er.voelde me de hele dag al moe,en niet lekker,maar had verder nergens geen last van.

het verhaal:
    zaterdagavond rond half 9 braken mijn vliezen.
    we zaten lekker op de bank,toen ik het voelde lopen.
    het ziekenhuis gebeld,en die hebben een ambulance gestuurd,omdat steyn nog niet was ingedaald.

ik had nog geen weeen.
    meteen aan het ctg,en met steyn was alles goed.
    rond 2 uur snacht hebben ze voor het eerst gekeken of ik al ontsluiting had.
    dit was nog niet het geval.
    ben toen gaan slapen,en afwachting van de weeen.

03:40 ik voel de eerste echte wee opkomen.
    een paar minuten later komt de volgende weer.
    ze komen om de 5 minuten.

ik ga douche en de weeen worden sterker.
    ze komen nu om de 3 minuten.
    06:15.
    ik kom onder de douche vandaan,en voel een beetje druk gevoel.

6:30 de verloskundige komt kijken,en ik heb 5 cm.
    de dienst wordt overgenomen,en om 8:15 komt de nieuwe vk kijken.

ik heb 9 cm.
    en dan duurt het heel lang voordat die laatste cm weg is.
    ik heb er 1 uur en 15 min overgedaan.

die laatste cm wou echt niet weg.
    en dan gaat het opeens heel snel.
    ik krijg een oerwee.
    niet tegen te houden.
    ik voel steyn zakken,en geen ram op de bel.
    meteen komt er weer zo'n oerwee.
    de verpleegkundige komt binnen,en ziet het hoofdje al.
    ze roept snel de vk en roept dat ik niet moet persen.
    de vk komt binnen.
    en binnen 2 min is onze mooie steyn er.

moet zeggen dat er wel een beetje paniek was bij de verpleging en de vk.
    maar gelukkig waren ze op tijd.

dus toch wel een snelle bevalling,jammer van die laatste cm,want het is echt geen doen,om ruim een uur persweeen weg te zuchten.

2. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Tamara, wat een mooi kindje heb jij zeg
    Echt een prachtig ventje hoor!

@ Linnie, Tja het zou maar gebeuren hé je vliezen breken op je werk..
    Een vriendin van mij is 2 weken te vroeg bevallen.
    zij zat op een parfumparty bij een vreemde, en daar braken haar vliezen...
    dat lijkt me niet de ideale situatie

@ Minke, hoe voel je je nu? nog steeds aan het rommelen?

3. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    hier goed nieuws...
    Dinsdag wordt ik gestript omdat ik zoveel voorweeën heb.
    ben helemaal happy!
    en nu weer heel veel harde buiken en af en toe een wee.
    dus wie weet zet het gewoon zelf door!

Wat wel k*t was dat ik pilletjes zou krijgen voor het slapen (omdat ik amper een uur slaapt ofzo)
    Ga ik naar de dienstapotheek kom ik daar aan krijg ik 2 pilletjes waarvoor ik 25 euro moest betalen...
    om 2 nachtjes te kunnen slapen :eek:
    niet normaal. heb ze uiteindelijk niet genomen hoor.
    Vond dat zo absurt

4. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Jeetje Msmiami, da´s inderdaad wel duur! Dan maar een kop hete thee met honing en kamille, toch?
    Fijn dat ze je nu eindelijk serieus nemen en gaan proberen de boel wat te versnellen. Al is het misschien verstandig niet te veel hoop te vestigen op het strippen, het schijnt idd (net als Ragazzaq zegt) dat het bij een eerste niet vaak helpt. Maar wel fijn dat ze t in ieder geval gaan proberen! Spannend hoor!

Hier rommelt het nog steeds... Pfff om gek van te worden. Steeds harde buiken, weinig lucht en gewoon heel onrustig. Ik denk overigens niet dat het snel zal beginnen ofzo hoor.

Tammy, fijn dat het allemaal vrij vlot ging, daar teken ik voor, haha! Maar een uur lang persweeen wegpuffen lijkt me idd minder prettig. Maar wat een beloning heb je ervoor teruggekregen zeg, echt prachtig!

xx

5. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Minke, ach ja we zien wel. Wie weet helpt het!
    Dan zou ik helemaal blij zijn.

6. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    @Lin: Wel fijn om zo in alle rust en tijd goed na te denken wat je wilt. Het is zo belangrijk om een baan te hebben waar je je fijn in voelt! Hoe gaat het intussen met je vader? Is hij een beetje met de komst van zijn kleinkind bezig?

@Minke: kan me voorstellen dat je het alleen over de zwangerschap hebt met hen. Is denk ik voor hen ook fijn om het even over het positieve van het leven te hebben. Pff, vind het wel wat hoor...

Ook ik heb regelmatig steken in mijn vagina, vooral aan de rechterkant...Maar er loopt ook heel wat kilo-tjes op te drukken daar onder! Verder heb ik gelukkig niet veel last van harde buiken. Ik moet alleen op mijn hoeveeheid eten letten, want merk vaak na het eten dat het eigenlijk teveel was...

Is je man een paar dagen weggeweest? Gaat de boot dan ook 's nachts of per privéboot?

@Tamara: Wat een bevallings verhaal, mooi begin, maar een gek eind denk ik? Net je hyves foto's gezien, wat een schatje!!!

@mrsmiami: Ik zou je toch wel adviseren om die € 25 uit te geven aan die slaappilletjes... het is zooooo belangrijk om even goed uit rusten en uitgerust aan de bevalling te beginnen... maar dat is mijn mening...
    Gelukkig dat ze nu wel naar je luisteren, dat is gewoon al heel erg fijn! Nu hopen dat het gewoon gaat lukken, maar wie weet heb je al eerder je meisje in je armen! Ik hoop het echt voor je.

Maar dat geldt voor ons allen, want we zitten er allemaal doorheen hè meiden?! Laat onze wondertjes maar snel komen :D

Weltrusten!

7. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    je hebt eigenlijk wel gelijk, alleen ik vond het zo absurt vandaar.
    ik kijk vannacht wel aan.
    Kan die dingen morgen ook nog halen.
    Hoop dat de kleine nu snel komt.
    Want heb weer harde buiken en krampen enz.
    Misschien nu wel raak? :p

Weltrusten meiden

8. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Goeiemorgen,

En hoe hebben we geslapen meiden?
    Hier wel weer redelijk, maar was net klaarwakker:

Ik had wat slijmbloed bij het plassen... ik weet niet of het nou van die slijmprop zou zijn... ik heb nu bij het afvegen en in mijn inkegkruisje ook wat drupppels bloed...Als dit tot 13 uur blijft ga ik de vk bellen. Daarnaast heb ik ook een beetje een kramperig gevoel in mijn onderbuik...

Ik zit me helemaal zenuwachtig te maken, gelukkig is vriend vrij en kan ik alles aan laten zien en vertellen. Ik heb het gevoel dat het niet heel lang gaat duren...

9. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oooh, Ragazza, spannend!! Ik ben benieuwd!! Volgens mij ben ik de enige die voorlopig nog niks verwacht.

Ik ga even alles terug lezen. Gister na de cursus was ik een beetje te moe.

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Minke, kan me voorstellen dat je het niks vind dat je man er niet is. Hopelijk gaat tie nu niet meer weg tot je bevallen bent!
    Die steken daar beneden zijn waarschijnlijk van het indalen. Althans zo is mij het verteld. Ik heb daar ook behoorlijk last van (gehad).
    Haha, volgens mij moeten ze bij jullie ook een soap maken. Lijkt me leuker klinken als oh oh cherso. :p
    Oh, jij denkt ook dat het niet snel zal beginnen. Ik ook niet hoor. Heb dat hele idee over boord gegooid. En moet zeggen dat ik daardoor een stuk rustiger ben. Anders leef je daar steeds zo naar uit en is het een domper als je de volgende dag weer "normaal" "zwanger" wakker word. Het komt wanneer het komt. Ik wacht geduldig af. :)
    Ik heb trouwens ook vooral 's nachts veel harde buiken. En dat is helemaal erg als ik moet plassen en het in m'n slaap te lang heb opgehouden.
    Ik dacht dat ik van de week weer voorweeën had, maar kennelijk was het iets anders. Gister op de cursus gevraagd hoe voorweeën voelen en ze omschreef het heel anders dan wat ik voelde...

Tamara, zo wat een bevalling. Heftig zeg, om zo lang over de laatste cm te moeten doen! Voor de rest wel lekker vlot, dat is wel prettig. Maar jij bent inmiddels al ervaren, dat scheelt. :D
    Ik vind het altijd wel interessant om jullie bevallingsverhalen te lezen!

Mrsmiami, oh wat fijn zeg, dat ze dinsdag willen strippen. Niet geschoten is altijd mis, toch?! En sowieso fijn dat ze nu naar je luisteren en je serieus nemen, dat is het minste wat ze kunnen doen.
    Als je echt zo slecht slaapt zou ik die pilletjes ook gewoon halen hoor. Beter nog even een nachtje lekker slapen!

Ragazza, het gaat af en aan met m'n pa... Ik dacht dat z'n manie om zou slaan in een depressie, maar dat is toch niet gebeurt. Nog steeds psychotisch... Inmiddels verschillende medicijnen geprobeerd, maar overal stopt tie mee. Hij is wel onder behandeling nu, dat scheelt. Verder probeer ik me er niet te veel mee bezig te houden. Ik word er alleen maar heel verdrietig van en dat kan ik nu niet hebben.. Gelukkig begrijpen m'n moeder en zus dat goed.

Gister de laatste cursus gehad. Was erg leuk. Nog even een generale bevalling geoefend, haha. In maart hebben we nog één keer met alle babies, leuk!
    Voor de rest vandaag weinig op de planning. De weekboodschappen moeten we doen, das al een hele onderneming, haha.

11. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hey,

Die steken onder zijn bij mij niet van het indalen, dat is ze al een paar weekjes en ik heb het nog steeds... Bij mij is het denk ik gewoon echt de enorme druk van mevrouw....

Ik heb net weer een prop bloed verloren, pff... vind het echt spannend/eng, heb zelf echt het gevoel dat het dit weekend gaat gebeuren. Iemand zei mij dat maandag een mooie dag was 22-11-10! Idd grappig!

Vind het wel echt sneu en klote voor je Lin van je vader... maar wel heel goed dat je er wat afstand van neemt, je meisje en jij zijn nu zo belangrijk en jouw toekomst.... Ik ben wel benieuwd hoe hij zijn kleindochter ervaart.

Wij moeten zo even een kado kopen, vanavond een verjaardag (als ik niet lig te puffen, haha!) . Verder ga ik het heel rustig aan doen.... je weet maar nooit....

Liefs

12. Es85

Es85 Niet meer actief

Tamara, wat een verhaal weer! Fijn dat het ondanks die laatste cm toch redelijk vlot is gegaan!

MrsMiami, ik hoop dat het strippen helemaal niet meer nodig is hoor! Anders hopen dat het direct helpt!

Ragazza SPANNEND!!! Ik denk wel dat het je slijmprop is hoor! Ik ga je hyves en zo flink in de gaten houden vandaag!

Linnie, haha generale bevalling! Ik vond dat zo raar, dat 'droog' oefenen zeg maar! Maar ik heb wel wat aan de ademoefeningen en zo gehad!

Jullie zijn wel actief hier zeg, allemaal verlof en nog niet bevallen of zo :p:p:p. Wel leuk om te lezen hoor!
    Timo ligt lekker in de box wakker te zijn! Ooo wat is het dan genieten!
    Gisteravond ook nog leuk, man kwam thuis en had een rotdag gehad op het werk. Zegt ie 'kunnen we niet ff met z'n 3en de stad in vanavond, ik wil graag iets leuks doen'. Nou, dat is echt voor het eerst, eerder moest ik hem altijd meesleuren de stad in. Ik denk dat hij het stiekem erg leuk vond om achter de kinderwagen te lopen haha!

Succes meiden!

Liefs Esther

13. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Ragazza, meid zeg wat spannend.
    Dat is zeker weten wel je slijmprop, sosm komt die er in delen uit vandaar!
    Maar als je het niet zeker weet gewoon ff je VK bellen joh!
    Ben echt benieuwd hoor, want dan gaat het niet lang meer duren.

Linnie, Voel jij al iets? of nog steeds niets?

Ik ga zo maar ffies boodschapjes doen en weer in het bos wandelen met mijn hond..
    En dan thuis ffies op de PS3 de nieuwe Sims 3 spelen.
    Heb ik gisteren van mn hubbie gehad.
    was wel erg lief, hij vond het zo zielig dat ik zo weinig te doen had.
    Nou ja weinig:( heb nog steeds een huishouden hoor) :p

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Mrsmiami, hier voel ik nog helemaal niks hoor.. Ik ga er ook niet vanuit, want dan is de teleurstelling alleen maar groter. Tot nog toe vermoed ik dat het pas in dec gaat komen. Dus we wachten geduldig af. :p Dat werkt ook wel beter, want vorige week was ik me alleen maar aan het irriteren dat het zo lang duurde. Terwijl het ook nog "gewoon" 3 weken kan duren en dan vind ik het niet prettig om iedere dag verwachtingsvol te gaan zitten wachten.

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Oh, Es, dat lijkt me heerlijk! Lekker op pad met z'n 3tjes! Leuk hoor! Ook heel leuk dat je man dat nu wel leuk vind. Lekker pronken met z'n kleintje. :D Kan het me heel goed voorstellen!!
    Ja, het begint tijd te worden dat we verplaatsen naar een ander topic. Maar we moeten geduld hebben. :p

16. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ragazza.denk dat jij de volgende bent hoor.

is idd je slijmprop die nu loskomt.
    ben benieuwd of je vanavond naar die verjaardag kan.

het wordt nu echt spannend voor jullie meiden.
    hoop dat jullie kleintjes niet lang meer op zich laten wachten.

17. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hey,

Ik heb weer een prop bloed verloren en wat druppels in mijn inlegkruisje/afvegen. Dus net de vk gebeld.
    Ja, dit kan idd het begin zijn, ze zei me dat het de baarboedermond kon zijn die open gaat staan en daardoor bloedvaatjes springen. Dit was normaal en ze hoopte ook dat het ging doorzetten. Als ik twijfel of het word echt veel moet ik weer bellen. Maar ik heb ook een samentrekkend gevoel in mijn buik... oeehhhh vind het nu echt spannend!
    Vriend wil idd niet naar de verjaardag gaan vanavond. We zien wel wat de dag gaat brengen.... hihi!

Oh, Es wat heerlijk met z'n 3tjes de stad in! Alles gaat goed met kleine Timo?

Maaruhhh, wat is "droog" de bevalling oefenen? Haha! Ik zie het helemaal voor me, zoals ze op tv altijd laten zien!

Tamara, alles goed met Steyn? Hoe vinden de andere kids het?

Mrsmiami, wandelen schijnt idd ook heel goed te zijn!

Btw, morgen 15% korting op alles bij de prenetal...

Liefs

18. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Zo ben weer terug uit het bos... pffft die hond van mij loopt zo snel!
    Ben kapot nu...
    hahaha dat een 9 maanden zwangere vrouw nog sjans heeft joh van militairen, hahahaha!!!
    Ik liep in het bos (ook oefenterrein voor defensie) en had daar continu sjans.. moest wel lachen!

Ik vind het heerlijk om elke dag het bos in te gaan, die frisse lucht en gewoon ffies er tussenuit.

Ragazza, spannend hoor, dit lijkt inderdaad het begin.
    Samen trekkend gevoel in je buik zijn waarschijnlijk of voorweeèn of harde buiken! ben echt benieuwd
    en hihi over lopen,wandelen dat doe ik elke dag 1,5 uur in het bos;)
    Alleen het wil maar niet helpen,
    En ik loop nog prima, helemaal geen waggel loopje dus ik heb ook altijd flink de pas er in...

19. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ragazza!!! Wat doe je nou?? Ik dacht echt dat Msmiami de volgende zou zijn, haha! Maar het is je gegunt hoor, jij bent het ook meer dan zat. Ik denk ook (weet het eigenlijk wel zeker) dat het je slijmprop is. Dan duurt het vaak niet zo heel erg lang meer, maar het zegt helaas niks... Het kan ook nog dagen duren. Maar als jij ook kramp erbij hebt...??!! Spannend hoor!

Msmiami, haha sjans! En dat in onze toestand, hihi! Blijkt maar weer hoe aantrekkelijk zwangere vrouwen zijn. Ik heb in de auto vaak sjans, dan zien ze mijn buik niet. Zodra je dan uitstapt zie je ze denken ´oh shit´... Heel grappig.

Esther, wat fijn dat alles goed gaat. Ik kan me je vriend goed voorstellen hoor, ik zou ook zo trots als een pauw zijn, en ik dnek mijn man ook!! Hij kan niet wachten en houdt me de hele dag in de gaten, hihi!
    We kwekken hier idd heel wat af, niks beters te doen he. Het liefst hadden we er allemaal geen tijd meer voor denk ik, dan hadden we iets veeeeeel leukers te doen! (niet dat ik jullie allemaal niet heel leuk vind hoor;))

xx

20. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Es, wat grappig dat hij nu wel naar de stad wilde!
    Maar het is natuurlijk ook leuk om met je kleintje te showen.

Minke, tja sjans. ik stond er ook versteld van, ik met mn buik...
    Dat moet lijkt mij toch een afknapper zijn voor mannen.
    nou blijkaar niet. hahaha!!!

Pfft heb al weer heel de dag harde buiken en ongesteldheidsbuikpijn.
    BABY KOM NOU GEWOON!!!!

Deel Deze Pagina