Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Nou, nog niks spannends te melden hoor...
    Ik heb net weer even 2 uurtjes geslapen, begin nu toch echt de kriebels te krijgen van "stel dat het straks echt gaat gebeuren"!
    Kan ik maar beter elk uurtje rust benutten, toch?!
    Net nog 2 keer een propje bloed gehad en een licht ongesteldheidsgevoel....
    Ik wou dat mijn vliezenbraken, dan weet je iig dat het gaat gebeuren, zoals minke zegt, dit hoeft natuurlijk helemaal nog niks te zeggen en kan nog dagen duren.
    Maar ben er nu echt de hele dag mee bezig in mijn koppie!

Hoe voel jij je Minke?

Ach mrsmiami, wat ben jij het zat, kan me dat heel goed voorstellen als je elke keer die krampen hebt.
    Lachen dat je sjans had, doet een vrouw altijd goed nietwaar!

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Spannend hoor, Ragazza. Zou inderdaad fijn zijn als je vliezen gewoon breken. Maar je zal nu iig niet meer heeeeeel veel overtijd gaan lopen, toch??

3. Es85

Es85 Niet meer actief

Het is net een soap haha! Iedere keer als er een berichtje gepost wordt, zit ik vol spanning of de volgende al bevallen is!
    Moet wel lachen om mezelf!
    Hier net ff weer de stad ingewandeld en een paar boodschapjes gehaald. Heerlijk om zo een stuk te lopen.
    Timo is een heerlijk mannetje, best makkelijk ook. Huilt alleen als er echt iets is, honger, poepluier o.i.d. Verder heel rustig!
    Het moederschap is wel wennen hoor vind ik. Je weet van tevoren dat je wat meer aan huis gebonden bent en niet zo maar meer op stap kan gaan. Toch is het wel een omschakeling. Maar ik zou niet anders meer willen.
    Volgende week donderdag naar de kinderarts, eens kijken hoe mijn mannetje gegroeid is!
    Weet je wat ik mij net bedacht, het is vandaag precies een maand geleden dat ik ben bevallen... Sjonge, time flies!

Liefs!

4. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Haha, een soap hier... komende 3 weken is het hier idd wel spannend!
    Maar alweer een maand oud, wat gaat het hard zeg! Fijn dat Timo het zo goed doet zeg!
    Ben heel benieuwd hoe het voelt om echt moeder te zijn en verantwoordelijk te zijn voor een klein mensje.

Mijn vriend vroeg van de week wel of ik hem soms wel wil helpen, zo schattig! Hij heeft nog nooit een baby vastgehouden! Ik zei hem al, het is je eigen kindje, ik denk dat dat zo anders voelt. En dat ik hem nooit zal zeggen dat hij dingen fout doet, hij waarschijnlijk na een paar uur al niet anders meer weet en hem natuurlijk help!

Nee lin, ik ga er nu (heel naief) ook vanuit dat ik wel snel de kleine ga krijgen... maar niet om het 1 of ander, jullie ook al binnen 3 weken hoor!!!

5. MissT

MissT Niet meer actief

Hi meiden,

Mag ik meeschrijven hier?? :D.
    Ik zit ook mijn daagjes af te tellen.. officieel nog 5 te gaan hier. Vind het zoooo ontzettend spannend allemaal!!! :D

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Tuurlijk, MissT! Welkom! :D:D
    We zijn allemaal hard aan het aftellen..:p En bij de een gaat het sneller dan de ander, haha. Ik voel echt nog werkelijk helemaal niets.. En heb ook echt het idee dat het begin dec gaat worden. Voel jij al wat??

7. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ha missT! Spannend hè, binnen nu en 3 weken zijn we moeder!
    Is dit ook jouw eerste? Is de zwangerschap een beetje prettig gegaan?
    Wij zitten hier met een klein clubje, waarvan de helft al bevallen is en (ik geloof) nog 4 moeten bevallen.

8. MissT

MissT Niet meer actief

Leukkkk! Gezellig!
    Ik vind het super spannnnnnnnend! Het is inderdaad mijn eerste kindje dus weet mijn god niet wat er allemaal staat te gebeuren zometeen.

Voel mij verder nog goed gelukkig, af en toe wat krampjes (vooral in de nacht) maar het zet helaas niet echt door :(. Heb vanaf begin af aan al gezegd dat het de 20e komt, dat is dus morgen... woehoeee.. zou het :D?!

9. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    hey MissT, welkom hier.
    ook succes met de laatste loodjes hé?

10. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Ragazza, hoe voel je je nu?
    Al wat meer krampen enz?
    Tzou inderdaad gewoon fijn zijn als je vliezen breken hé?
    dan weet je dat het zo gaat gebeuren.
    Heel de tijd dat gerommel wordt je ook knetter van joh!

11. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Zo net boodschappen voor de hele week gedaan samen met mn mannetje!
    En ja hoor ik loop in de supermarkt en krijg me toch weer harde buiken en steken van onderen en in mn bovenbenen.
    precies als ik in de supermarkt ben natuurlijk hé?
    altijd wat joh!
    Dus liep daar of ik een bezemsteel in mn kont had!! hahaha.
    Nu ondertussen weer thuis en het is nog steeds niet over.
    Ook ben ik draaierig en is mijn buikpijn (menustruatiepijn) weer heftiger geworden en moet ik ineens spugen enz.
    Gaat weer leuk worden vanavond:(

12. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ach jee, Mrsmiami... Jij hebt het wel heel heftig te pakken!
    Nou, als jullie nou allemaal vanacht gewoon lekker gaan bevallen. :p
    Het zou toch eigenlijk wel stiekem moeten he, dat er 2 dames op dezelfde dag bevallen. :D

Grappig dat je in Gouda woont, MissT. Manlief is daar opgegroeid en zijn familie woont er nog steeds. Ons huis staat te koop en als het verkocht is komen wij ook die kant op. :D

Ik ga maar eens verder met koken. Rauwe andijviestamppot. :p

13. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ik vind het echt zo vervelend voor je mrsmiami... het zit jou echt niet mee! Het is nu wel leuk geweest, laat die kleine maar komen. Verlies je nu wat vruchtwater ivm dat scheurtje?

Hier nog steeds aan het "pruttelen", vind het allemaal maar raar en te spannend!
    Ik heb wel echt sterk het gevoel dat ze snel gaat komen.
    Vind het maar niks dat bloedverlies... het is niet veel, maar net weer wat.
    We hebben maar besloten vanavond niet naar de verjaardag te gaan en komende uren/dagen het héél rustig aan te doen.
    Vriend is nu boodschappen aan het doen en ga vanavond voor morgen maar een soepje maken, hebben we iig wat klaar staan als het echt gaat doorzetten.

14. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Mick76 33 jaar Zuid Holland 1e kindje 25/9 bevallen van zoon Rick
    Es85 24 jaar Overijssel 1e kindje 19/10 bevallen van zoon Timo
    Bexc 26 jaar 3e kindje 23/10 bevallen van zoon Brannen
    Miekiee 33 jaar Zuid Holland 3e kindje 2/11 bevallen van dochter Romée
    Miekje28 28 jaar Zeeland 1e kindje 6/11 bevallen van dochter Sofie
    Tammy77 32 jaar Zeeland 14/11 bevallen van zoon Steyn

Mrsmiami 21 jaar Gelderland 1e kindje uitgerekend op 23/11
    Ragazza 30 jaar Amersfoort 1e kindje uitgerekend op 26/11
    Linnie1985 25 jaar Den Haag 1e kindje uitgerekend op 27/11
    Minke12 27 jaar Waddeneilanden 1e kindje uitgerekend op 28/11

15. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Hoe zou het met Mick en Rick zijn?

16. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

Ja ik verlies af en toe een paar druppels.
    Maar niet heel veel ofzo!

Slim van je om niet naar die verjaardag te gaan, je weet maar nooit!
    Ook handig dat je dan al wat eten heb.
    Het kan natuurlijk somaar beginnen.

17. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Alles goed met Mick en Rick! Zat toevallig even te neuzen hier hoe het met de (nog) zwangere dames gaat....maar als ik het goed begrijp zijn de eerste voortekenen wel aangebroken, SPANNEND!

Gaat hier allemaal goed...Rick groeit als kool en is nu een echte baby...beetje raar om te zeggen. Maar hij was zo klein...en nu krijgt hij een lekkere bolle toet, meer spek op z'n lichaampje en gewoon is z'n geheel wat steviger.
    A.s dinsdag zou ik uitgerekend zijn, dus hij mag er nu ook wel echt uitzien als een volwaardige baby:D

En Rick komt nu 1x in de nacht....meestal rond 4 uur, dus dat valt alles mee. Laatste fles tegen 24 uur.

Kraamvisite is op volle gang en de meeste mensen zijn inmiddels geweest...de komende tijd nog wel visite gepland maar niet meer elke dag.
    Vriendlief gaat maandag ook weer an die arbeit, dus dan ben ik met mijn kleine man alleen thuis. Benieuwd hoe dat bevalt.

Gelukkig vind Rick de kinderwagen steeds cooler, dus kan ik lekker naar buiten.

Ik ga jullie in de gaten houden dit weekend...wie weet is er zeer binnenkort weer babynieuws hier!

Zet 'm op!

Mick

18. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Ahhh mick, fijn om van je te horen :D! Wat super dat Rick het zo goed doet! Kan me voorstellen dat het een gek idee moet zijn dat je dinsdag uitgerekend was... Hoe zwaar is Rick nu? Foto mag altijd hoor ;)!

Nou, hier verder nog geen ontwikkelingen. Ik ga gewoon nu zo naar bed en hoop dat we morgen meer kunnen melden ;)
    Maar probeer me even goed voor te houden dat het ook zo allemaal loos alarm is en nog een week gaat duren...
    Ze is zoooo welkom....

Liefs

19. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

Ja wie weet dient ze zich morgen aan toch;)??
    Ik hoop het voor je meid..

Ik ga proberen te slapen
    Weltrusten dames

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    s6 dames...zo te lezen..komt er dit weekend een baby..en denk van ragazza!

Deel Deze Pagina