En dan zijn eindelijk alle kleine humpies op deze wereld! Kunnen we eindelijk gaan praten hoe VERSCHRIKKELIJK PIJNLIJK een bevalling is, haha! Ben héél benieuwd naar de naam van Minke's zoontje en of ze nu uiteindelijk toch thuis is bevallen! Lin, ik ga hard voor je duimen! Zou weer een last van je schouders zijn nietwaar! Bexc, sterkte met je drukke dagje! Kom jij wel een beetje tot je rust met zo'n druk gezin/leven? Vanmiddag komt de kraamzorg van de eerste 3 dagen, die ook bij de bevalling was, gezellig even koffie drinken met haar dochtertje! Er was wel een "klik" en zo kunnen we haar nog even bedanken voor al haar goede zorgen. Ik ga zo papa maar is wakker maken, die ligt nog lekker te pitten. Maar mama wil even douchen en daarna wandelen met haar mooie dochter . Vandaag is op loopafstand de Jumbo hier geopend. Mijn voornemen om elke dag lekker even met de kinderwagen boodschapjes te doen! Liefs
Minke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! (hadden Ragazza en ik toch gelijk dat het een jongen zou worden! ). Ik ben heeeeel benieuwd naar de naam en hoe het is gegaan!
hahaha ja ik snap wat je bedoel, die positiekleding is echt geen reet aan. zo voor het even gaat het nog wel. maar op een gegeven moment ben je het ook echt zat. steeds maar die zelfde kleding.
ja dat is haar volledige roepnaam, is weer eens wat anders dan Sophie alleen, dat wilde ik eerst. Alleen er zijn al zoveel Sophie´s.
Heey! Allereerst MINKE EINDELIJK!!!! SUPERGEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON! Hier echt een slechte nacht gehad... Timo werd na de voeding van 23.15 al om 1.15 weer wakker!!! Daarna eigenlijk pas om half 5 weer in slaap gevallen. Wat was ik loeeeeeichagerijnig vanochtend zeg! Hij slaapt nu ook gelukkig al weer een uurtje! Toch kan je dan niet boos op zo'n hummeltje worden, dus moest manlief het vanochtend ontgelden.... Hij heeft direct aangeboden vanacht de nachtvoeding te doen! IS HEM GERADEN OOK HAHA! Doorslapen zal hier nog wel ff duren ben ik bang, Timo zou nou pas een week oud zijn eigenlijk. Toch hoop ik stiekem iedere nacht dat hij doorslaapt. Gelukkig slaapt hij over algemeen (behalve afgelopen nacht grrrr) steeds ietsje langer. Afgelopen maandag trouwens naar CB geweest, heeft de eerste inentingen gehad! Zielig joh,hele avond gehuild! Was wel goed gegroeid! Hij is nu 3670 gram en 52 cm. Mocht nog wel iets zwaarder dus geven we hem nu wat meer te eten! @ Mrsmiami wow nu alweer maatje 36! Denk ook niet dat ik dat ga redden. Ben al best wel weer slank, maar heb altijd al een buikje gehad. Zal wel nooit veranderen! @Linnie, ik heb ook wel dagen dat ik me verveel hoor! Ik geniet enorm van mijn kleintje maar vind het wel heerlijk om straks ook weer wat eigen dingen te kunnen doen. Ik begin 1 maart weer, dan 3 dagen in de week. @ Maro: Welkom! Volgens mij had ik dat nog niet gezegd! Vanmiddag komt er gezellig een vriendin! Denk dat ik met haar en Timo ff lekker naar de intratuin ga. Wat mooie spulletjes kopen voor in huis. Moeten we trouwens het topic nu verplaatsen??? Liefs Esther
Volgens mij zijn de meiden en jongens wel heel goed verdeeld nu hè, zal zo is het lijstje erbij pakken als ik dat nog kan vinden! Ach Es, fijn hè die nachten. Ik moet zeggen dat ik het nog niet heel erg vind... Kim is echt heel wisselend, we hebben zelfs al een nacht gehad dat ze van 00.30 tot 7 heeft geslapen! Soms plannen wij het ook niet helemaal goed uit... vannacht had ze haar 3 uur ritme: gisteravond de fles om 23 uur gegeven en tja toen kwam ze dus om 2, 5 en 8 uur... Maar waarom had Timo zwaarder moeten zijn? Kijken ze niet naar dat hij nu officeel maar 2 weken (geloof ik?) oud zou zijn? Ik ben wel heel benieuwd wat Kim nu zou wegen... ga vanavond maar is met haar op mijn weegschaal staan. Tja, ik denk dat we het topic nu wel kunnen verplaatsten naar "de mama's" Jullie leuke ideeen voor een andere topic naam? Eind novembermama's klopt niet helemaal meer!
Mick76 33 jaar Zuid Holland 1e kindje 25/9 bevallen van zoon Rick Es85 24 jaar Overijssel 1e kindje 19/10 bevallen van zoon Timo Bexc 26 jaar 3e kindje 23/10 bevallen van zoon Brannen Miekiee 33 jaar Zuid Holland 3e kindje 2/11 bevallen van dochter Romée Miekje28 28 jaar Zeeland 1e kindje 6/11 bevallen van dochter Sofie Tammy77 32 jaar Zeeland 14/11 bevallen van zoon Steyn Ragazza 30 jaar Amersfoort 1e kindje 20/11 bevallen van dochter Kim Mrsmiami 21 jaar Gelderland 1e kindje 22/11 bevallen van dochter Anna-Sophie Linnie1985 25 jaar Den Haag 1e kindje 23/11 bevallen van dochter Demi Minke12 27 jaar Waddeneilanden 1e kindje De nieuwe dames moeten zichzelf er even bij zetten...weet ik even niet meer! Maar tot nog toe gelijk stand hè! Geinig!
mijn buurvrouw is gisteren ook bevallen van een dochtertje! zo leuk joh! ik houd der al dagen in de gaten, want ze was ook deze week uitgerekend. nu eindelijk is het zover
Becx, ik drink deze altijd. Ze hebben ze in drie smaken, maar ik neem altijd de cranberry, brandnetel & citroen. Die vind ik het lekkerst. Ze hebben ook Munt, Aloe Vera & Limoen en Verveine, Oranjebloesem & Sinaasappel. Eerste dagje ging goed!! Ze heeft echt de hele dag geslapen, haha. Helaas was de nacht een stuk minder. Ze had krampjes, zou dat door de kidneybonen kunnen komen die ik 's avonds gegeten had? Ze heeft normaal nl nooit krampjes.
Vanmorgen is het cb langs geweest. Ze is hier ruim een uur geweest! Hoop info gehad en verteld. Vrijdag heeft ze d'r gehoortest. Net dus een kijker voor het huis gehad. Wij zijn even met de auto weggeweest (de nieuwe mcflurry bij de mac geproefd ), zodat hun op het gemakje konden kijken. Ben benieuwd of het wat gaat worden, ik hoop het echt!! Ze waren wel enthousiast zei de secretaresse, morgen horen wel meer. Oh, ik heb Demi trouwens ook gewogen. Ze is in één week 400 gram aangekomen! Volgens mij is dat best veel..
Haha, nog even een hilarische situatie. Ik heb jullie wel eens verteld over mijn slaapwandelende/pratende man. Vannacht was het weer raak. Boven ons bed hangt een lampje aan de muur en in dat lampje had manlief een knuffeltje van een ooievaar (die kregen we bij de aangifte) in gedaan. Word ik vannacht wakker. Zit tie rechtop in bed met die ooievaar in z'n ene hand en met z'n andere hand tegen dat lampje te tikken. Dacht tie dat er een ooievaar Demi in dat lampje had gestopt en dat hij haar er niet meer uit kon krijgen. Hahaha, maffe vent!! Net een filmpje gemaakt van wakkere Demi (die zien we niet vaak, hih). YouTube - Demi dansen 2 weken oud.mp4
Dag lieve dames, gisteravond om 21.20 is onze heerlijke en prachtige zoon Thijs Pieter geboren. Hij weegt achteneenhalve pond en is 54 cm lang. Het was geen makkelijke bevalling, maar ik ben er zonder kleerscheuren doorgekomen. ´s Nachts om 5 uur begonnen de weeen al, om 8 uur waren ze op de 5 minuten. Om 10 uur al om de 3 minuten, met nog maar 1 cm ontsluiting. ´s Middags om half 5 vier cm, twee uur later zat er ineens schot in, en had ik 8 cm. De huisarts is toen gebleven en bijna 3 uur later is Thijs geboren. Hij had niet later moeten komen, de placenta zag er heel slecht uit, Thijs heeft een helemaal uitgedroogde huid en zijn nagels zijn heel erg lang. Verder lag hij er niet goed voor en was het een wonder volgens de huisarts dat ik m er op eigen kracht uit heb gekregen. Later kom ik wel eens terug met foto´s en een uitgebreider verslag, nu eerst verder met genieten en bijkomen... xx
Minke, nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Dat klinkt als een heftige bevalling!! Maar zo te lezen heb je het echt super gedaan!! Ga lekker genieten en we horen gauw wat van je!
minke gefeliciteerd met jullie zoon!!!!eindelijk genieten meid. vanmiddag naar het burotje geweest. steyn weegt nu 4900gr. hij is nu 53cm lang. dus hij groeit geod op de borstvoeding. wel spuugt hij best veel,waardoor hij om de 2/2½ uur komt om te eten. mrsmiami wat lekker dat je alweer je in maatje 36 past. ben trouwens benieuwd hoe het met indigo gaat.
Wow Minke, super gedaan hoor!!! Lekker thuis, wat heerlijk voor jullie! En weer zo'n leuke naam!! Ben super benieuwd naar foto's straks! Maar meid, lekker nu genieten van jullie mooie wondertje!!!
Zo tamara, steyn al 4900 gr! Goed hoor! Vandaag heeft Kim echt niet haar dagje... huilt veel... moeilijk is dat hè als je niet weet wat er is. Heb net een ander flesje gekocht, difrax, maar die is heel apart... en zoveel soorten spenen, snap er de ballen van...
h dames, minke gefeliciteerd met jullie zoon thijs -pieter!!!!!! moet er nu echt 1 gaan voeden,hoop morgen ff te buurten x miek
Minke gefeliciteerd, wat een flinke kerel heb je! je zal waarschijnlijk wel gelijk maat 56 aan moeten doen? @ Linnie, wat heb je laat die gehoortest, wij hadden die al met 5 dagen...