Eind november 2010 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Starlady, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ja, ik weet het. Ragazza zei ook al dat Kim het tegelijkertijd met haar hielprikje heeft gehad. Maar de hielprik wordt hier door de vk gedaan en de gehoortest door het cb.

2. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk

zo word het hier ook gedaan hoor.;)

3. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Gefeliciteerd Minke met de geboorte van je zoon!!!

Je hebt er even op moeten wachten maar nu lekker genieten!

4. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Gehoortest was helemaal goed!

Met mama gaat het ook "lekker", de ontstekingen wisselen zich af hier.. Nu weer een voorhoofdsholte ontsteking te pakken..:( En ik mag helaas geen medicijnen ivm de borstvoeding. Manlief had de rest van de dag vrij genomen om me lekker even te helpen, dat was fijn!

Voor de rest gaat alles z'n gangetje. De nachten gaan ook goed. Ze slaapt steeds de ene nacht super goed, om vervolgens de andere nacht te gaan spoken, haha. Dus op de goede nachten nemen we het ervan. :p
    Helaas is Demi een beetje bang dat er snel een broertje of zusje komt, haha. Zodra papa en mama toenadering zoeken bij elkaar zet madame het op een krijsen. :D Manlief noemt d'r "kleine anticonceptie", haha.

We moeten trouwens wel over gaan stappen naar het andere gedeelte van het forum. Maar de hamvraag is: hoe gaan we heten????? :(

5. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

oh vandaar, nu snap ik het!
    bij Anna-Sophie werd het inderdaad gelijk met de hielprik gedaan

6. Es85

Es85 Niet meer actief

@ Linnie hahahahahaha! Demi weet haar ouders nu al te bespelen!
    Hier heeft de intimiteit nog wel ff op zich laten wachten. Eerst moesten (van mijzelf) de hechtingen eruit zijn en wilde graag de eerste menstruatie ff afwachten.

Manlief is nu mijn corsaatje aan het verkopen...Dan krijg ik volgende week een audi station, weet niet precies welke, maar wel dat het handig is om een wat grotere auto te hebben!

@ nieuwe naam voor op het andere gedeelte van het forum......Heb nog even geen inspiratie. We hebben natuurlijk allemaal wel heeeeele mooie kindjes dus misschien kunnen we daar iets mee haha!

Afgelopen nacht heeft Timo gewoon van half 1 tot 10 voor half 6 geslapen! Heerlijk, hopelijk zet deze trend zich voort!

Nou, ga ff eten koken!

Liefs Es

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  8. Mick76

Mick76 Actief lid

10 mrt 2010
    172
    0
    0
    Wat een mooi meisje!!!

Overigens ook nog ff geen inspiratie voor een nieuwe naam voor ons nieuwe topic......ga ff denken!

9. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Lig hier weer helemaal in een deuk :D:D:D! Ik zou zeggen, zet een videocamera op je nachtkastje en zet de filmpjes ook op youtube ;)!
    Die Demi van jullie :D, wil nog geen broertje of zusje dus, haha!

Zitten jouw hechtingen er nog in Es???
    Bij mij lossen ze vanzelf op en heb het idee dat dat al gebeurd is.

Hier ook erg de behoefte ;)... maar ook ik wil eerst een menstruatie afwachten en dan weer aan de pil gaan. Daarnaast vind ik het ook denk ik een beetje eng, al is het denk ik dus wel geheeld daar beneden. Het vloeien is iig al sinds maandag gestopt.

Lekker Es een ruime auto! Hier nu een audi A2 (belastingvrij en rijd 1 op 30!). Vriend is er nu nog mee aan het rommelen, zet er stuurbekrachtiging en een nieuw interieur in.
    Zijn jullie al alleen met de kleine op de weg geweest? Ik denk dat ik dat ook wel een beetje eng zal vinden...

Lekker dat Timo goed geslapen heeft. Kim doet het ook super. We voeden haar om 12/1 uur, als wij naar bed gaan en dan komt ze rond 4 uur en dan weer om 9 uur. Vriend en ik doen het ook om de beurt. Als we 's ochtends geen visite krijgen laten we elkaar ook om de beurt liggen.

Ik heb nu een difrax fles en dat werkt hier echt super ivm de advent! Ze drinkt nu gewoon de 100cc op!

Miekiee: wat een plaatje zeg! Mooi meiske!

Tja ik heb ook al nagedacht voor een nieuwe naam, maar op dit moment zijn mijn hersenen ook een ratjetoe! Zit nog ergens boven op een roze wolk :p!
    Maar wel een naam die slaat op onze mooie kindjes (een maand naam wordt hier nu wat lastiger! ;):D)

Gister even naar de prenetal geweest :D ik ben echt shop verslaafd aan het worden voor Kim! Een wipstoeltje gekocht en 3 leuke truitjes (die op mijn hyves, proud to be stout, papa's kanjer en iets met diva prinses)! Zo leuk allemaal!!!

Ik ga ff de voice kijken!

10. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wat is het hier rustig!! Iedereen lekker van hun kindjes aan het genieten! :D

Haha, ja, Ragazza, die camera is wel een goed idee! Gister was tie aan het wandelen met m'n zoogcompressen. :p Het erge is ook nog dat ik niet eens meer moet lachen 's nachts, maar er gewoon serieus op in ga, haha.
    Heerlijk he, dat shoppen!!! Ach, tis voor een goed doel toch?! Kindje moet er wel mooi bij lopen! :D
    Eerste keer vrijen was echt heel spannend, vond het toch een beetje eng (en dan heb ik nog geen eens hechtingen). Demi heeft zich gelukkig koest gehouden, hihi.

Miekiee, wat een heerlijk meisje!!!

Straks komt er weer kraamvisite. Vanavond gaan we bij m'n zus eten. En gelijk lootjes trekken voor kerst. Manlief heeft gister een kerstboom gekocht, dat moet nu wel met een beebje, vind ik. :p

Fijne dag nog allemaal!

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wat is het hier rustig!! Iedereen lekker van hun kindjes aan het genieten! :D

Haha, ja, Ragazza, die camera is wel een goed idee! Gister was tie aan het wandelen met m'n zoogcompressen. :p Het erge is ook nog dat ik niet eens meer moet lachen 's nachts, maar er gewoon serieus op in ga, haha.
    Heerlijk he, dat shoppen!!! Ach, tis voor een goed doel toch?! Kindje moet er wel mooi bij lopen! :D
    Eerste keer vrijen was echt heel spannend, vond het toch een beetje eng (en dan heb ik nog geen eens hechtingen). Demi heeft zich gelukkig koest gehouden, hihi.

Miekiee, wat een heerlijk meisje!!!

Straks komt er weer kraamvisite. Vanavond gaan we bij m'n zus eten. En gelijk lootjes trekken voor kerst. Manlief heeft gister een kerstboom gekocht, dat moet nu wel met een beebje, vind ik. :p

Fijne dag nog allemaal!

12. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Onder de noemer beter laat dan nooit, Minke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hoop dat het allemaal alweer een beetje gewend is en dat jullie 't prima maken.

Ik blijf jullie op een afstandje volgen, tis echt een heel gedoe om te wennen aan de nieuwe situatie hier. ML gaat vanaf maandag aan zijn integratie beginnen en we hebben nu (lekkere timing) eindelijk een huis toegewezen gekregen van de woningbouw. Dus we kunnen binnenkort gaan klussen en verhuizen, we wonen nu nog in een 2kamer appartement.

Evan is een heerlijk ventje en met hem gaat 't dan ook prima! Ik ben jullie dus nog niet vergeten, al ben ik niet zo vaak online hier.

13. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Indigo, leuk, evan! Zo zou ons wurmpje geheten hebben als we een jongen hadden gehad!

14. Es85

Es85 Niet meer actief

Heey!

@ Ragazza: nee, hechtingen zitten er niet meer in, maar heeft wel ff geduurd voor ze helemaal weg waren. De verloskundige heeft bij de nacontrole in het ziekenhuis zelfs nog wat weggehaald en dat was na ruim 5 weken.

@ Indigo, fijn dat het zo goed gaat! Kan me wel voorstellen dat je nu in een hele drukke periode zit. Maar leuk om af en toe nog ns te horen hoe het gaat!

Timo heeft van vrijdag op zaterdagnacht gewoon 6 uur achter elkaar geslapen! Wauw, en die nacht ervoor ook al 5 1/2 uur! Fijn hoor, maar wel even wennen als je dan wakker wordt en hij zich nog niet heeft gemeld!
    Morgen met hem showen op een school waar ik werk! Altijd leuk om te doen!

Liefs Es

15. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Indigo, we zijn momenteel allemaal wat minder online. Maar ook niet zo gek nu we allemaal zo'n ander leventje hebben met een kleintje erbij!
    Evan, zeker een leuke naam. Eerlijk gezegd nooit gehoord... Maar ga deze zeker in gedachten houden.

Es, heerlijk hè dat doorslapen!!! Hier nog een dametje! Vannacht ook meer dan 6 uur en zelfs toen lag ze nog niet te huilen, maar wat te pruttelen. Ik vond het toen wel tijd worden voor een voeding (die had ze 8 uur daarvoor gehad).

Lin, Wordt je de visite ook al een beetje zat? Komende week elke dag nog wel wat, maar denk dat het daarna wel minder zal worden en we iedereen wel hebben gehad.
    Jullie dus wel de kerstboom. Wij dit besloten om het een x niet te doen... ik heb alle roze versieringen hangen en met kerst zijn we bij de familie's. Ik heb al wel een rood pakje gekocht voor Kim om met kerst aan te hebben.

Liefs

16. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Dank je wel voor de complimenten over zijn naam, tis ook meer 'm Amerikaanse naam. We hebben hem een klein beetje vernoemd naar de vader van mijn man die helaas overleden is. Ev komt overeen met zijn naam, dus alleen familie en close vrienden weten daarvan (en herkennen het). Zijn tweede naam is iets meer bekend in NL, maar wordt warempel constant verkeerd geschreven. Zag het net op tijd toen ML aangifte ging doen bij de gemeente dat het ziekenhuis de verkeerde naam had genoteerd, anders hadden we daar nog een heisa mee gehad.

ML is vandaag voor het eerst naar school, z'n verplichte inburgering start vandaag. Hij hoeft alleen deze week en dan heeft hij alweer weken kerstvakantie. En dan ook nog vandaag getekend voor een huurhuis waar we 16-01 in kunnen, ach alsof het niet al druk genoeg is ;)

Ons ventje slaapt de afgelopen 2 nachten vrij aardig, gemiddeld zo'n 4 uur achter elkaar. Niet slecht voor zo'n pasgeborene vind ik. Blijven jullie trouwens hier schrijven bij zwangerschaps-clubs?

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

ben ik ook weer,
    denk inderdaad dat iedereen druk is met kindjes en visite, en kerstboom versieren, huis schoonmaken etc etc etc etc...
    de tijd vliegt voorbij!

sofie is nog steeds een slaapkopje 's nachts, heerlijk!gister afgekolfde melk in fles gegeven,ging super, moet er wel op letten dat ze m niet te snel leeg drinkt, ze zuigt net zo hard als aan mn borst...en heb toch echt kleinste speenopening....maar met af en toe pauze bleef het er allemaal keurig in!(en geen krampen gehad!)
    gemeenschap hebben wij hier nog niet gehad...niet echt behoefte aan, en wil eerst mn onderkant s bekijken...heb t idee dat t beetje verzakt is ofzo...maar durf niet zo goed....
    manlief is nu ook flink verkouden dus bij hem ook niet echt behoefte...
    bovendien zitten we elkaar overdag soms teveel op elkaars lip waardoor we beide niet vrolijker worden...
    het is fijn als hij thuis is,maar denk ook weer heel fijn als hij straks werken is...alles in mijn tempo en op mijn manier!want hij s nogal erg precies, en ik niet zo dus ja botst wel s....

jullie drukke plannen met feestdagen?
    hier 1e kerst gourmetten met ouders,2de kerst eten met schoonouders en oudjaar vieren met vrienden,
    zal wel heel gesleep worden om alles voor sofie mee te nemen, gister feestje van opa gehad, en toen had dus flesje melk gelekt(weet nu dat blauwering van avent fles eraf moet en dan afsluitdopje en dan witte ring erop...blauwe ring laten zitten gefet lekkage!)
    ach zal nog wel s meer wat fout gaan

tot snel weer!

x miek

18. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    Lekker Miekje dat Sofie ook zo lief is voor papa en mama 's nachts!Dames, we hebben wel allemaal zoete kinders zeg! Wat boffen we!Wanneer gaat je man weer werken? Waarom denk je dat het verzakt is? Ook wij gaan naar de ouders en schoonouders met kerst, hebben we iig de troep niet hier!

Fijn Indigo dat jullie een huisje hebben en meer ruimte krijgen!

Hier voor het eerst weer elkaar lief gehad ;)... wow wat spannend zeg haha!
    Maar ondanks ik dus totaal ben uitgescheurd, ging het als vanouds :D (althans nu nog met zo'n klote condoom :x tot ik weer de pil kan nemen, want voorlopig de eerste 2 jaar geen broertje of zusje hoor!)

Zal ik jullie is wat verschrikkelijks vertellen, voel me echt heel naar.
    Ik zag tot mijn grote schrik dat mijn lieve kleine meisje een smetplek onder haar okseltje heeft...
    Ben er echt helemaal naar van, huilen staat me nader dan het lachen. Als ik internet aflees gebeurd dit heel vaak/snel en moet ik me niet schuldig voelen, maar dat doe ik dus zeker wel! Ik die zlef werkt in de zorg weet van dit soort dingen af en dan gebeurd het gewoon bij mijn dochter van 3 weken!!!
    Ik hoop dat het heel snel over is, lees van wel... Maar dus allemaal goed op letten.

Liefs

19. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Pfff... Nou, hier geen zoet kindertje hoor! Ons kleine meisje houdt zich strikt aan de regeldagen, dat is me inmiddels duidelijk!
    Het was echt een helse dag vandaag. Ik had express niks gepland, manlief moest werken, dus ik zou lekker samen met haar zijn. En ik was van plan zelf ook even bij te tanken, ben nl. best wel moe. Helaas kwam daar niets van terecht.. Madame wil alleen maar drinken, drinken, drinken en bij mama slapen. In die wieg liggen = huilen geblazen!
    Ik was dus blij toen manlief thuis kwam. Helaas had ook hij een rotdag en hij wilde dus even een tukkie doen!! Nou, toen trok ik het ff niet meer...:( Op dit soort dagen vind ik een baby 1000x zwaarder dan een dag werken.
    Uiteindelijk viel manlief toch in slaap op de bank. Het kleine meisje lag bij mij te slapen, dus ik wil haar in de box leggen om avond eten te maken en ze begint weer keihard te brullen. Toen manlief maar aan het werk gezet om eten te maken. Waarna ik manlief hoor overgeven (hij heeft migraine)... Geen geslaagde dag dus... Hoop dat de nacht beter gaat... Want mama is MOE! :)

Ik wilde de kerstboom optuigen, maar geloof dat dat wederom vandaag niet gaat lukken.. En even douchen zou ook niet verkeerd zijn..;)

Genoeg geklaagd weer!! Ondanks dat geniet ik nog steeds van ons meisje hoor. :D

20. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Indigo, mooie betekenis dus voor jullie!
    Wij wilden, als het een jongen zou worden, het Evan op z'n Hollands gezegd noemen.
    En wat is zijn tweede naam?
    Spannend hoor, een ander huis! Niet heel goed getimed, maar wel prettig, toch?!
    Het is de bedoeling dat we naar het andere gedeelte van het forum gaan. Maar we moeten een naam bedenken. En aangezien "eind nov mama" niet meer van toepassing is, moeten we dus een andere naam hebben. Alleen is niemand heel vindingrijk (incl. ikzelf). :p

Miekje, fijn dat Sofie het zo goed doet! Als je haar 's nachts een flesje gekolfde melk geeft, doe je dan daarnaast ook nog kolven? Dat moet wel toch? Anders loopt je productie toch achteruit?
    Feestdagen: wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders en 2e kerstdag naar zwager en schoonzus (waar schoonouders ook zijn). En het is de bedoeling dat we daarna een weekje weggaan. Ik ontvlucht altijd de herrie met oud en nieuw. Mede voor m'n hond. :p Het wordt waarschijnlijk een huisje in Drenthe of Overijssel ofzo.

Ragazza, ja, fijn he, die condooms (NOT)! Maar ik ga eeeecht geeeen risico nemen. Ook hier gaan we nog lekker een poos wachten met babynr2. Ik wilde vrij vlot op elkaar weer zwanger worden, maar daar ben ik van terug gekomen. Waarschijnlijk gaan we pas voor nr 2 als die lelijke striae licht is geworden, zodat we daarna m'n buik weer kunnen verminken..:( Sorry...maar ik heb er nog steeds zo de balen van. Ik vind het zooo lelijk!! Ik ben heel trots dat ik zo'n mooi, lief kindje op de wereld gezet. Maar als ik naar m'n buik kijk word ik toch verdrietig.
    Ach...wat sneu voor je meisje van die smetplek! Hoe ontstaat zo iets? Door niet goed af te drogen ofzo?
    M'n meisje heeft wel een beetje luieruitslag.. Is dat hetzelfde?

Deel Deze Pagina