Hey allemaal, Zow, ik ga van het weekend ff rustig bijlezen! Hier gaat het allemaal goed, ik heb vooral 's avonds een bolle buik! Dan zitten mijn eigen broeken niet heel fijn meer. Maar ik wacht nog even met andere kleren... Pff 's avonds wel moe moe moe hoor! Dat is wel een stukje erger dan vorige week! Volgende week donderdag weer een echo! Kan niet wachten! Nelly, wel fijn dat je schoonouders zo reageerden! Ik ga zo ff douchen en vanmiddag nog een paar uurtjes werken. Dit weekend genieten van het heeeerlijke weer! Groetjes Es
Goedemorgen ladies, @Nelly: wat fijn dat je schoonouders leuk reageerde! Dat was dus weer een meevaller! Ik zit vandaag op de 9 weken!!! Nog maar 3 weken en dan mag het openbaar, kijk er zo naar uit om het vriendinnen en mijn oma te vertellen!!! Dames, geniet van het mooie weer!!!!!
Hallo meiden, Ragazza, gefeliciteerd met je mijlpaal, ik ben morgen aan de beurt, ook 9 weken, het gaat langzaam, maar ook wel weer vlot, vinden jullie ook niet? Ik denk dat wij het met 11 weken gaan vertellen, 12 red ik nooit... Is vlak voor mijn verjaardag, dus dan kan ik leuke dingen op mijn verjaardag krijgen had ik bedacht, haha! Es, ik heb al geshopt, wat langere bovenkleding en leggings voor onder jurkjes etc. Ik pas mijn broeken echt niet meer... Vooral idd 's avonds. Ik heb een heel mooi buikje (darmen, haha!)! Ik ga lekker genieten in de zon nu, tot later!
Ha ladies! Wat een heerlijke dag vandaag hé met al die zon! 8) Lekker genieten in elk geval. Heb vandaag wel echt last van een echt opgezette buik....als het zo doorgaat kan ik het ook niet meer lang verborgen houden... Wij wachten tot de echo van de week en die week van 3 mei is dan mijn 11e week....en dan is het niet meer 'wij met ons grote geheim' maar 'wij met het grote nieuws' Mijn ouders, zus en 3 goede vriendinnen weten er al van....maar kan ook niet wachten om het te gaan vertellen aan de rest van de vriendenkring en op werk!! Fijn weekend verder!
hier alles goed hoor.ik krijg weer een beetje meer energie heerlijk,,dus lekker m'n huissie aan het soppen! en hoe is het nou met jou?
Huissie soppen... tja... moet ook af en toe gebeuren hè! Maar als ik jou was en jij je nu eindelijk iets fijner voelt, zou ik ook wat leuks doen hoor! Ik ga zo ff een start in de achtertuin maken, net en oerwoud.... En dan vanavond 6 uurtjes werken. Zal ik jullie is wat vertellen... schaam mezelf wel een beetje... Ik ben intusen al 5 kg aangekomen! Ik weet dat dat iets teveel is.... Nu ben ik wel gestopt met roken en heb ik nog steeds erge obstipatie problemen (heb de vk gemaild of ze me wat voor wil schrijven)... Morgen mijn 1e echo, zo'n zin in!!!!! Fijne dag!
Hier ook alles goed hoor! Lees wel vaak even hoe het hier gaat. Heerlijk Miekiee dat je je al beter voelt. Is je achtertuin weer netjes Ragazza? En die kilo's.... je bent toch zwanger, dan mag dat. Veel plezier morgen met je echo! Mick76, leuk he aan iedereen vertellen!! Wij kunnen onze mond al niet meer goed houden en de meeste mensen in onze omgeving weten het al. Ik heb sinds gisteren een heel opgeblazen gevoel, t lijkt of ik spontaan een buikje begin te krijgen. Vandaag kwamen 2 meiden die vorig jaar bij mij in de klas zaten naar me toe. Ze vroegen of ik al een baby in mijn buik had. Heb zo'n idee dat de ouders hierachter zitten en aan mij gezien hebben dat ik zwanger ben. Ik heb het lekker vaag gehouden, maar ik vertel na de meivakantie aan de ouders en kinderen dat ik zwanger ben. In de meivakantie heb ik mijn 2e echo, ben dan 10 weken en 5 dagen. Toch nog wel spannend. Morgen ga ik bloedprikken, moet ook nog steeds gebeuren. Groetjes mij
He dames, ben er ook nog hoor.... Voel me eigenlijk best prima!merk wel dat boobs wat steviger en iets groter zijn....buikomtrek s nog t zelfde maar s wel meer naar voren... verder druk met werken,vandaag lekker vrij dis uitgeslapen. Wij hebben t nog niet verteld,wachten echt de echo eerst af...mocht het niet goed zijn,kan ik zelf bepalen aan wie ik wel en niet iets zeg....heb al paar x in omgeving gehad dat ze t vroeg vertelde en toen mis ging....dus liever ff ons geheimpje nog! M'n ma vroeg vandaag wel of ik ook nog kids wil...heb t maar vaag gehouden en gezegd nog ff niet.... dus als echo goed is,is zij de 1ste die ik t ga zeggen Verder drukke week,werken,overleg,werken, dag shoppen met vriendinnen(en dan niet echt iets kopen want wil straks dan om positie mode ) Jullie leuke plannen voor vrijdag? Moet zelf werken(thuiszorg)maar s nu wel leuk,want bea komt bij ons in provincie dus iedereen zit lekker voor tv..kunnen we t lekker over de jurken enz hebben Fijne dagen! x miek
Hallo allemaal! Net mijn eerste echo gehad! Zag er goed uit...we hebben het hartje gezien en gehoord! Nu is het echt!! We zijn ook superblij!! Kindje is 3.9 cm lang en ik blijk volgens deze termijnecho 4 dagen langer zwanger te zijn. Ik kom nu uit op 10 weken en maar liefst 5 dagen 14 mei heb ik de 2e echo...dan zal ook de nekplooi gemeten worden. Vandaag werd er ook gelijk bloed voor deze test afgenomen. Wel bleek dat mijn baarmoeder wat hoog ligt...misschien wordt de volgende echo daarom een inwendige echo om het kindje goed te kunnen bekijken. We wachten dat maar af! Nu lekker genieten!! @ Ragazza..jij had vandaag ook je eerste echo toch? Groetjes!
Ahhh, wat super voor je mick!!! Hoe voelde het toen je het zag? Is het erg dat de baarmoeder wat hoog ligt? Lekker hoor weer wat dagen eerder dat je het mag vertellen aan de hele wereld! Ik heb 'm vanavond om 19.30 uur... zoveeeeeel zin in!!! Wel een beetje dubbel want ik ga zo met manlief naar zijn opa die op sterven ligt, en ze hebben het vermoeden dat het vandaag of morgen gaat gebeuren. Gek hè, de 1 verlaat het leven en wij krijgen er een leven bij... zo is t leven! Ik heb btw van de vk het advies gekregen om lactulose te gebruiken voor mijn obstipatieproblemen, dit mag gebruikt worden tijdens de zwangerschap! Gelijk maar gehaald en nu hopen dat het werkt! Jullie horen van mij vanavond!!!
Echt heel bijzonder om het te zien en te horen! Heel benieuwd hoe jij dat ervaart vanavond Ragazza! Have fun...en ook sukses bij de opa van je man. Vreemd kan het leven zijn hé.
mick wat fijn dat het goed was...en wat lekker da je weer wat ff langer zwanger bent..scheelt toch! ragazza...jeetje wat dubbel zeg....sterkte met je opa..en s6 met je echo meid
Ohhh wat ben ik blij en gelukkig!!!! Wat ontzettend bijzonder om voor het eerst je eigen kindje je zien! De kleine zat lekker te spartelen met de armpjes en beentjes! Hierbij de eerste foto van mijn trots Bekijk bijlage 68373 Ik ben volgens de meetfoto 1 dagje langer, maar bij de andere foto was de kleine langer... nou ja, hou het maar op vrijdag 10 weken!
Hartstikke leuk Ragazza. Geeft een fijn gevoel he dat je weet dat er echt wat in je buik zit. Heb je ook het hartje gehoord en goed kunnen zien? groetjes!
He dames, @ragazza en mick wat gaaf zeg dat jullie van die mooie echo's hadden.....wil ook maar moet nog week wachten........ @miekie zet er bij maar e achterverder inderdaad t zelfde @ragazza Veel sterkte met de opa van je man!!Bij mij s m'n eigen opa druk aan de chemo, kan ook niet beter worden,alleen verlengen....dus hoop zo op een goede echo en dat ie t red tot eind november..... Ken dat dubbele gevoel dus heel goed! @all heb weer fijn paar onzekere dagen achter de rug,voel me gewoon gewoon,dus niet speciefiek zwanger zeg maar...en dan denk k echt goh zou t nog wel goed gaan, af en toe ook van die vreemde buikpijn....was t alvast maar 7 mei..... vandaag 4 buisjes bloed laten prikken dus ben benieuwd of dat nog iets bijzonders oplevert... verder van t weer aan t genieten,morgen ochtend ff werken en zaterdag shoppen iedereen heel fijn lang weekend!!! liefs miek
Hey! Wat een hitte hè.... zat net te denken dat als we midden in de zomer met een dik buikje zitten... ben benieuwd hie we dat gaan ervaren! Ik zat net ook te denken (jaja ik denk wat af!) dat mijn 1e echo misschien wel het mooiste is wat ik (tot nog toe) in mijn leven heb meegemaakt! Denk de hele dag aan het bewegen van mijn humpie gister op de echo! Kan me voorstellen hoor miekje dat je de dagen zit af te tellen, had voor mij ook niet langer moeten duren. Maar het is ook wel weer leuker dat je wat later een echo hebt, zie je echt meer hoor! Wat erg van jouw opa zeg! Dat is helemaal naar, weet hij al wel dat jullie zwanger zijn? Eerlijkheidshalve hoop ik voor onze opa dat hij snel mag gaan, dit is echt verschrikkelijk. We gaan er nu even heen om de echo nog te laten zien. Ik heb trouwens het hartje nog niet gehoord (gaat 11/5 gebeuren) maar wel zien kloppen! Gaan jullie nog wat leuks doen vannacht en morgen? Misschien gaan wij vannacht naar Utrecht, maar niet te laat want ik mag morgen fijn werken net als jij miekje... werk in de gahandicaptenzorg! Toedeloes!!!!
ik werk ook in de gehandicaptenzorg.....heb gelukkig mijn dienst kunnen ruilen,en heb dus gister gewerkt...! allemaal een fijne dag dames!