Ik herken dat gevoel Miekje....daarom was ik ook zo blij dat het nu echt bevestigd werd van de week met de echo. Voor jou ook nog maar een paar dagen...dat is gewoon bij je 12 weken toch? Nog even een paar daagjes geduld..... Vanwege de combitest kreeg ik eerder een echo voor het bepalen van mijn termijn van de zwangerschap. Anders had ik ook (pas) 14 mei gemogen....die echo afspraak blijft nu ook staan. Dus ik ben erg benieuwd naar het verschil straks. @ all...voor de meiden die moeten werken...werkse, het scheelt dat het niet zo mooi weer is(lees slecht weer). Ik heb gisteravond tot laat gewerkt...maar nu lekker vrij.. Mannetje is al oranje tompoucen aan het halen....mmmmmmmmm En voor iedereen die niet hoeft te werken. Veel plezier met Queensday 2010!
Hey meiden! Miekje28, ik kan me voorstellen dat je het graag wilt zien. Een soort van bevestiging is toch erg fijn! Zelf had ik dat ook, ondanks dat ik met 7 weken ook al een echo heb gehad. Mick, fijn dat de echo goed was. Heb gisteren zelf een termijnecho gehad! Omdat ze de vorige keer de zwangerschapsduur niet goed konden bepalen. Ben toch 2 dagen verder dan gedacht. Dus 9 wk en 5 dagen vandaag. 28 november is de uitgerekende datum. ZOOOO bijzonder om dat wezentje al te zien schoppen in je buik! Heeft op ons echt indruk gemaakt gister. Voor vandaag geen heftige plannen. Net lekker uitgeslapen en ontbeten. Straks in huis ff wat doen en vanmiddag ergens wat drinken en met vrienden samen eten. Voor de werkenden vandaag: werkze! Liefs Es
He dames, Nu nog maar weekje geduld hebben Morgen lekker shoppen met m'n vriendinnen, niet teveel kopen want wil geld sparen voor positie mode, want om nu dingen te kopen vind ik zonde.... Ga maar beetje wijde dingen kopen... Verder vanochtend gewerkt,was er weer voorvanmiddag lekker ff bij geslapen en nog snel huis aan kant gedaan... Iedereen fijn weekend! nu ff gtst kijken, daar zitten ze lekker aan de taart en tompoucen, gelukkig heb ik die ook in koelkast(taart dan ) Liefs miek
Wat is het hier stilletjes?!?!?! Joehoe...november mama's? Hier gaat alles met de zwangerschap prima. Weinig kwaaltjes en ik merk dat de moeheid ook wat minder aan het worden is. Wat een takkeweer he...het lijkt wel herfst! Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Haha! Zo druk als het op die andere topics is, zo rustig is het hier ja! Het is wat hè mick dat weertje! Wel lekker weer om met een glaasje wijn, peukje en carpaccio naar een filmpje te kijken! Ohhhh nee, dat mogen we niet meer! Ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Verlangen jullie ook al naar alles wat niet mag? Normaal drink maar heeeeel af en toe een wijntje, maar zou het nu zooooo graag willen! Met mijn humpie gaat het ook goed! Gisteren mijn oma en broer (down syndroom) verteld, wat leuk was dat! Ik liet mijn broer de echo zien en wij gingen er eigenlijk vanuit dat hij niet zo weten wat dat is. Nou mooi wel dus: Baby???? zei hij! Haha we waren helemaal verbaast! Oma helemaal huilen... erg leuke middag! Ga zo maar ff atwt kijken!
Hey meiden! Tja, erg druk is het hier niet! Ragazza, leuk dat je broer en moeder zo reageerden! Ik vind dat ook superleuk die reacties! Mick, ook bij mij is de moeheid minder dan vorige week en die week ervoor. Hopelijk blijft dat even zo! Vandaag de eerste vragende blikken richting mijn buik gezien... Tja, ik lijk toch echt op mijn moeder blijkbaar. Zij kon haar broeken met 8 weken niet meer dichtkrijgen. Bij mij is nu met 10 weken toch ook al echt het een en ander zichtbaar... De buurvrouw die al wel op de hoogte is zei ook al dat ze het goed kon zien... Nou ja, vind het stiekem toch ook wel erg leuk! Groetjes Es
He dames, In t weekend s manlief thuis, dus dan ben k niet zoveel online... Hier alles goed,wel moe en zere (.)(.) maar ja hoort erbij he.. en nog maar 4 nachtjes tot echo...kan niet wachten om het van de daken te kunnen schreeuwen! zaterdag geshopt met vriendinnen,maar 3 dingen gekocht, en die rekken ook fijn mee...ga straks wel los op de positie mode Verder gister nieuwe fiets uit gezocht via fietsplan van man, is dames fiets waar in de toekomt ook kinderzitjes op kunnen Dus druk weekend gehad,maar daar was t ook weer voor he! Vandaag gewerkt en was echt koud buiten!net ook maar klein rondje met hond gelopen....brrrrrrr Morgen met m'n opa mee voor z'n chemo kuur...dan krijgt hij over 2 weken weer scan om te zien of het aan geslagen heeft,hoop dat hij dan moed en kracht kan putten uit idee dat ie achterkleinkind krijgt! Zo weer ff m'n ego verhaal van t weekend vertelt Houd iedereen het nog een beetje vol???? @ragazza Leuk dat je broer en oma zo reageren!!Zo zie je maar dat hij slimmer is dan je denktWordt voor jou vast speciaal om je groeiende buik met hem te delen! Heb gelukkig geen last van dingen die k niet meer mag, chocola s nooit slecht he En ben verder erg gezond bezig..behalve zaterdag dan,maar ja zo af en toe moet beebje toch ook wennen aan de genuegten des levens he Iedereen relaxte avond!! x miek
Hey! @Es: Niet mijn moeder hoor, maar mijn oma... die wordt dus overgrootoma! Nee, mijn mams heb ik het gelijk al verteld. Ik kan nog 1 broek en 1 spijkerrokje aan! Ga straks maar is even mijn linnen zomer broeken passen... ben benieuwd! Maar ook bij mij is het al goed te zien! Wij zijn het nu iedereen persoonlijk aan het vertellen en dan vertel ik het volgende week vrijdag groot op hyves enzo! Maar ik voel gewoon dat het goed zit, zeker na de echo en ik het hartje heb gezien. Liefs
@ Miekje: sterkte morgen meid met je opa! Mijn man's opa leeft nog, hij krijgt nu alleen een middel via infuus om hem slapende te houden. Zijn ademhaling is heel raar en handen zijn helemaal blauw... echt sterf verschijnselen. Hoop dat het voor hem snel gedaan is....
@ragazza Sterkte!!!Zal vast niet lang meer duren als zijn ademhaling al anders is!(werk in zorg dus weet hoe t gaat) Wel fijn voor hem dat hij er niks van mee hoeft te maken, maar voor jullie wel zwaar...je wilt hem niet zien lijden,maar je wilt hem ook nog niet misse... Sterkte voor jou,je vriend en je schoonfam! liefs miek
ragazza...heftig zeg....sterkte meid...en miekie jij ook hoor,he dat zijn allemaal nare dingen zeg! hier gaat het met de misslijkheid steeds slechter,,bij mij begon het rond de 10 weken en het word alleen maar erger...zit nu de hele dag aan de vla...en drinken doe ik ook bijna niet(daarom de vla)behalve thee !heb gewoon nergens trek in....heb nu ook van de arts zetpillen gehad tegen de misselijkheid!en die helpen wel iets gelukkig! pfff laten we zeggen ...ik zit nog steeds niet op die rose wolk!pffff was het maar zover.....
Goeiemorgen, Opa is vannacht overleden, beter voor hem... Gelukkig wilde een collega mijn dienst overnemen en gaan we straks afscheid nemen. Tja... zo is het leven, de 1 gaat en er komt weer een nieuw leven aan. @Miekje28: Hoe was het van de week met jou opa? @Miekiee: wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent! Had je dat bij je vorige zwangerschappen ook? Hoop dat je snel echt kan genieten van deze zwangerschap! Ik ga maar wel is even een broodje maken, ik moet juist oppassen dat ik niet voor 2 ga eten, heb zo'n honger telkens! Liefs
Ragazza, gecondoleerd met je opa! Het is inderdaad de harde realiteit! Sterkte! Ik heb ook de hele dag zo'n honger! En dan moet je inderdaad niet voor 2 gaan eten... moeilijk moeilijk! Maar ik probeer vooral gezonde tussendoortjes te eten! Vandaag nog leuke dingen gedaan? Liefs Esther
@ragazza gecondoleerd met je opa! @all met mijn opa gaat t nu best redelijk,had minder last van z'n arm als vorige keer,krijgt over 2 weken scan,dan zien we of t aan geslagen is. Ben verder niet misselijk,eet ook redelijk makkelijk,wel behoefte aan gezeonde dingen Verder heb k vanavond net na t eten ff flink last van m'n darmen gehad...liep echt leeg zeg maar...dit is echt puur van de zenuwen voor m'n echo morgen! Ben echt zo benieuwd!!!Laat morgen wel weten hoe t was,als alles goed is ga k ff positie mode kopen Iedereen fijne avond! x miek
Zo daar ben ik ook weer eens, druk druk druk zo in de meivakantie. Mijn man heeft een eetcafé en kan dan wel wat hulp gebruiken... Ragazza; gecondoleerd meid. Ik heb nog één oma en hoop dat ze lang genoeg leeft om voor het eerst overgrootoma te worden. Wel fijn dat hij er niets van meekrijgt . Heel veel sterkte ermee. Miekie; wat naar dat je nog steeds zo misselijk bent. Bij mij gaat het juist steeds beter. Ik heb ook zetpillen (Emesafene ofzo) en die hielpen bij mij ook wel aardig. Bij mij hielp het ook om de hele dag door steeds een hapje te nemen. En cracottes met jam. Lichtverteerbaar. Maar dat zal bij iedereen wel weer anders zijn. Sterkte in ieder geval. Je bent bijna 12 weken, ze zeggen dat het dan toch wel zo'n beetje voorbij is. Miekje; hoe was de echo? Heb je ook een hartje gezien of gehoord? Ben heel benieuwd. Je darmen waren in ieder geval leeg en zaten niet in de weg, haha. Een vriendin van mij had van die horrorverhalen over aambeien die ze had tijdens de zwangerschap en nou durf ik niet meer zo goed 'kracht' te zetten... Het valt natuurlijk genoeg mee, maar aambeien lijkt me echt een hel... Es; tja, bij mij zie je het ook allang, ik verbaas me er echt over dat niemand het ziet. Of ze zien het wel maar zeggen niks natuurlijk. Morgen heb ik een gezellig avondje met 9 vriendinnen, maar eigenlijk vind ik het nog te vroeg om het te vertellen. Ik pas mijn kleren allang niet meer en mijn taille is bijna weg... Ben van nature erg slank, dus misschien dat het dan eerder opvalt? Geen idee eigenlijk. Een gewone broek voelt ook echt niet lekker. Linnen boreken zijn ideaal, maar ja, dan moet het weer er wel naar zijn... Iedereen die ik vergeten ben; hoe is het? Dag dames, tot gauw!
He dames. Echo vandaag was goed!Hebben t hartje gezien,niet gehoord,dat komt bij vk pas. Frummel lag een beetje in een dotje dus was niet goed te meten,daarom mag ik over 2 weken weer...echt vervelend Verder gelijk 2 zw broeken gekocht, echt die zitten zó lekker!!doe m nooit meer uit! complete fam en vriendenclub is ingelicht en iedereen was dol enthousiast!opa was zelfs echt ontroerd, andere opa hoopte heel erg dat ie er nog bij kon zijn! M'n ma heeft ook gelijk setje kleren gekocht,zo lief! M'n darmen waren helaas vandaag nog niet echt rustig,dus dat gaf nog niet echt fijn gevooel! Ammbeien>daar heb k nog niet echt last van,al gaat t af en toe flink traag en kost t dus kracht zeg maar....zit echt mega veel vezels te eten,en straks weer lijnzaad dus hoop dat ik daar geen last van krijg,want da's inderdaad echt geen pretje! @minke miss toch maar zw broek kopen dan???je hebt tegenwoordig gelukkig hele hippe modellen!bij hm ook zelfs skinny! Iedereen fijn weekend!mag zelf overdag werken,dus zal wel snel om zijn.... liefs miek
Hey meiden! Heb zelf ook al wat andere kleding gekocht, maar wil nog niet aan de broeken haha! Misschien psychologisch! maar daar wil ik eigenlijk nog een weekje mee wachten als dat luk! Mijn schoonzus zei inderdaad ook al dat het heeeeeerlijk zat toen ze er eenmaal aan had toegegeven! Miekje, fijn dat de echo goed was zeg! En wat jammer (NOT) dat je over 2 weken weer moet.... Minke, een eetcafé zou voor mij nu niet zo goed zijn hahaha! Veel te veel lekkere dingen om te eten! Wij gaan trouwens precies gelijk op he?? Morgen 11 weken! Nog 1 weekje en dan mag echt iedereen het weten! Bij ons weten trouwen al best veel mensen het, kon het niet voor me houden haha! Hoe is het met de rest??? Groetjes Es
Hallo ladies! Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad!! Wat is dat mooi zeg, echt heel bijzonder! Ik ben inderdaad precies 11 weken, goed uitgerekend dus. Ook voor het eerst naar het hartje geluisterd, prachtig! Beebje was heel druk aan het spartelen, zo schattig! Helaas zijn de foto's niet echt duidelijk, m'n placenta ligt aan de voorkant. We hebben gelukkig wel een dvd meegekregen, daar is het een stuk beter op te zien! Toen we thuis kwamen hebben we hem gelijk opgezet, hihi. Eindelijk een teken van leven! Ik ben helemaal gelukkig!