Hoi, Ik zou graag rond mei/juni naar Rhodos willen gaan. Onze kleintjes zijn dan 20 en 6 maanden. Het liefst in een All inclusive hotel, lekker makkelijk lijkt me. Belangrijk voor ons is dat zowel de drukte als de rust dichtbij zijn. En natuurlijk de ruimte in de kamer en de afstand tussen zwembad, restaurant en de kamer. Er zullen vast belangrijkere dingen zijn, maar ik heb hier nog geen ervaring mee. Heeft iemand tips? Alvast bedankt!
Belvedere Beach (Hotel), Griekenland met Arke.nl Wij hebben ruim 2 jaar geleden in dit hotel gezeten en vond het een prima hotel. toen waren we nog met zn tweetjes dus voor kids kan ik er niet zo heel veel over zeggen. Zag wel mensen met een kleintje van een jaartje en daar waren ze erg lief voor van het personeel. als je dit hotel kiest neem dan wel een kamer met zeezicht, anders zit je tegen een ander gebouw aan te kijken
Het nadeel van hotels is dat je vaak maar 1 kamer hebt....dan lig je dus je hele vakantie met je kids op 1 kamer? Misschien is KidsWorld van GoBest op Kreta wat? Ben er niet zelf geweest, maar wel van dezelfde organisatie op Zakynthos (ook Griekenland) Mag ik vragen waarom je perse naar Rhodos of Kreta wil?
Bedankt voor de tips! @mamanama: tja, eigenlijk is een ander grieks eiland ook prima! Rhodos ben ik nog niet geweest en hoor ik positieve verhalen over. Kreta ken ik wel en het is daar lekker levendig. Maar, ja, ik zal zeker ook even verder kijken naar de andere eilanden.
Rhodos is super. Wij zijn naar D'andrea Mare geweest. Waren ze erg leuk met kindjes trouwens. Ben daar nu 2x geweest. 1x in 2001 toen was het gewoon appartementencomlex en afgelopen jaar nog een keer en nu is het op basis van All Inclusive. Super ontspannen daar.