eind okt begin nov deel 1

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mama van Jalina, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van Jalina

Apr 26, 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    omdat we daar niet meer verder mogen heb ik hier maar een nieuwe topic geopend kunnen we hier rustig verder gaan zonder dat ze ons weer op een slot zetten

groetjes linda

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik ben er weer bij!

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Zo daar zijn we weer dames! :)

4. Mama van Jalina

Apr 26, 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    dacht ffkes even heel slimiets doen anders zullen jullie ook wel denken waar is die nauw heen en waarom is onze topic gesloten dus meteen een nieuwe aan gemaakt hehehe

5. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    leuk dat we de weer zijn

6. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Joepie, nieuw topic, blijft gezellig zo praten over onze kwaaltjes, echo's en de groeiende buik

7. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    daar zijn we weer!!
    poehh ben het zat, drukke werkdag gehad vandaag en dan ben ik savonds even helemaal uitgeteld... hoop dat ik snel mn energie weer terug krijg.. jullie ook last van??

greetz charlie

8. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Het gaat bij mij sinds deze week weer steeds beter, iets meer puf.
    Dus de goede periode komt er langzaam aan :D

9. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Gelukkig!!!!!!! vind het namelijk leuk om te weten en te zien dat er nog meer vrouwen bevallen rondom dezelfde periode!!

oja......volgens mij is mijn nesteldrang begonnen hahaha!!! het hele huis is schoon......en dit terwijl ik eigenlijk niks wilde doen maar het voelt zo goed hahahaha!!!!

10. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    nou mijn nesteldrang is nog ver te zoeken... er ligt een wasgoed!! heb niks meer om aan te trekken, tenminste, niks dat past.. ga zo eerst even een draaitje erin doen.
    dat beloof ik.( of anders morgen)

11. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

Oct 16, 2008
    688
    0
    0
    Ik ben er ook weer bij hoor.

Ik ben nog steeds elke ochtend misselijk maar inmiddels niet meer zo dat ik er medicijnen moet slikken.

Verder heb ik vandaag nog even het hartje gehoord op mijn werk.... ik werk zelf als doktersassistente bij een huisartsenpraktijk.

Toch weer leuk om de kleine uk even te horen spartelen en bewegen.

12. mamalien

mamalien Actief lid

Apr 8, 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik ben er ook weer bij.. :)

Morgen naar de verloskundige.. Spannend hoor.. Ik hoop zo dat we het hartje te horen krijgen..

13. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook hier weer aan hoor, ook al ben ik morgen 15
    weekies zwanger:).

Ik voel me goed, 's avonds heel erg moe, veel boertjes laten en best nog wel kokhals neigingen (vervelend voor m'n omgeving;)).
    Heb veel dorst, maar gelukkig geen zwangerschapssuiker!
    Oh ja, en snel buiten adem... en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel honger...

Gezellig hier te zijn!!!

Dikke knuf allemaal,

Claire

14. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    pfffffffffft....ben uitgeteld!!!!!!!!!!!! en moet zoveel plassen!! wordt er af en toe gek van lig je net lekker in bed......moet je weer naar het toilet!! ach ja...het is voor het mooiste en beste doel in mijn leven dus.......................

maar goed trusten alvast voor iedereen!! liefs!!!

15. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Dames, gisteravond is mijn opa overleden. Het doet me meer dan ik had verwacht. Eigenlijk was mijn band met hem niet heel sterk. Maar dinsdag ben ik nog langs geweest in het ziekenhuis en heeft hij mijn echo nog gezien. Bij het zien ervan keek hij heel emotioneel. Dat had ik toen niet verwacht en ik was ontroerd door zijn reactie. Waarschijnlijk wist hij dat hij de geboorte niet mee zou maken. Toen we dinsdag weggingen gaf ik hem een kus en zei hij 'Pas goed op jezelf'. Ik had al het gevoel dat het de laatste keer was dat ik hem zou zien.
    Doordat ik hem dinsdag nog heb gezien is het toch wel even moeilijk. Dat had ik niet verwacht van mezelf.

16. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er

en heb je een wasje gedraaid?:)
    Ik heb van het weekend alle achterstallige was weggewerkt. De ene was hing te drogen buiten, de andere zat in de machine, was van buiten opgevouwen en in de kast gelegd, nieuwe was opgehangen en zo heb ik er een stuk of 9 weg gewerkt...
    Dit weekend weer een paar wasjes weg werken.. Als de tijd het toelaat.. anders loop ik straks weer achter pff.

Het vermoeide gaat over hoor, bij de ene sneller dan bij de andere..
    Ik heb zelf weer wat meer puf gelukkig.
    Er gingen weken voorbij dat als ik thuis kwam van een lange werkdag dag ik op de bank in slaap viel als ik even stil zat. :)

17. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Ir3n3: jeetje gecondoleerd meis..
    Dat is altijd iets aangrijpends. Wens je heel veel sterkte aan jou en aan je familie met het zware verlies van je opa.

18. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    nou de was is zo goed als schoon. nu de laatste draai erin!! nou alles nog strijken als het droog is. poehhhhhh..
    zo eerst naar de vk.. hartje luisteren. ben echt benieuwd en weer een beetje zenuwachtig.

en irene, gecondoleerd met je opa. al heb je niet zo n sterke band, het is altijd rot. blijft toch je opa. sterkte.

19. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    Veel plezier met luisteren Charlie!

Ik hing mn was buiten, hoefde tot mn verbazing niet te strijken *gelukkig!! want dat is niet mijn hobby haha*

20. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Dank jullie wel! Het blijft inderdaad toch je opa en ik ben al een stuk emotioneler dan normaal. Dus het is even slikken.

Ik moet ook nog wasjes draaien, maar dat moet ik even verplaatsen naar vanavond. Ik moet straks werken. Wat nesteldrang betreft, dat heb ik ook wel. Alles moet schoon en opgeruimd. Ik ben alleen steeds zo moe en uiteindelijk gebeurd er zo weinig.

Share This Page