irene gecondoleerd!!!! het blijft nooit leuk!! sterkte! enne charlie.....veel plezier met het hartje luisteren! laat je even weten hoe het was?! liefs!
irene gecondoleerd heel veel sterkte in de moeilijke tijd charlie heel veel plezier met het hardtje horen is zo bijzonder kan niet wachten om het hardtje weer te horen goeie morgen dames owww wat is het tog heel lekker weer vandaag ga zometeen lekker met de kleine na buiten in de tuin vindt het zonde om binnen te blijven zitten wat gaan jullie allemaal vandaag nog doen ??? en wat gaan jullie met koninginnendag doen wij meschien door het dorp lopen met de kleine meid en de rest zien wel wel groetjes
Ik ben jaloers!! ik wil ook naar buiten.. zit weer vast op ons airco kantoor... vanmiddag party tent ophalen voor ons verjaardagsfeest van morgen.. Manlief is morgen jarig en ik was 3 april jarig, dus vieren we het morgen, drukke boel... Dus overdag alles klaarmaken, ook de hapjes alvast zodat ik zo min mogelijk in de keuken ben en gezellig bij de visite kan zijn Is het al 4 uur??
met dit weer binnen zitten zal me eigen kapot vervelen lekker met me laptop in de tuin zitten de kleine in de loopstoel heerlijk maar jammer genoeg is het geen 4 uur hahaha dus nog even vol houden meis ow gezellig met koninginnendag je verjaardag vieren is wel heel erg leuk en gezellie
Heel Nederland vlagt voor hem dan Ik verveel me ook hahaha maar ja ga zo maar weer opzoek naar een klusje wat ik kan doen.
irene gecondoleert met het verlies van je opa sterkte wat ga ik vandaag doen niet zo veel aleen even naar de stad op de fiets het is lekker weer ik ben eigelijk niet echt meer moe de laaste week 2 weken ik heb er nu echt dagen tussen zitten dat ik niet stil kan zitten en echt wat moet doen en nesteldrang nog niet echt dat zijn momenten en met koniginnendag gaan we naar de oude woonplaats van manlief daar is een grote braderie en nog veel meer groetjes femke
nou mn binkie maakt herrie hoor. de vk zei dat mn baarmoeder nog niet heel hoog lag, dus moest waarschijnlijk even zoeken naar het hartje. ze zet dat apparaat erop, en gelijk de hartslag. ze keek helemaal verbaasd!!. ik was gelijk helemaal blij. het is dus al helemaal achter het schaambeen vandaan. echt een lekker gevoel dit. ik moet straks om 1 uur weer aan het werk tot 6 en dan lekker 4 dagen vrij. heb er zin in. jammer dat het de komende dagen kwa weer minder word. met Q-day ga ik naar het naastgelegen dorp een beetje zuipen en feesten!! onee.8) ik ga aanwezig zijn. das toch wel jammer hoor, dat je niet gezellig mee kan doen op die dagen. maar is maar voor 9 maanden. fijne middag....
@ Ir3n3, Gecondoleerd meid. Ik heb vorig jaar mijn oma verloren en ik had daar ook niet echt een speciale band mee maar het deed me toch meer dan ik had verwacht. Het blijft tenslotte toch je oma in jouw geval opa. Veel sterkte de komende dagen. En laat je emoties maar lekker de vrije loop dat ik beter als opkroppen.
Missen jullie al iets nu je zwanger bent qua voedsel of drank?? Ik vind het met deze heerlijke dagen erg jammer dat ik geen rosé-biertje kan drinken. En af en toe mis ik de toastjes met filet american. Maar ja, nog ongeveer 26 weken en dan mogen we weer volop, mijn schoonzus zei al dat ze mij als eerst een flesje rosé bier en een broodje filet american komt brengen zodra ik bevallen ben dus daar verheug ik me nu al op, haha.
ik mis alleen een stukje varkenshaas soms, filet american en rosbief.. alcohol dronk ik al niet veel dus dat mis ik niet.. Ach over een tijdje mag het weer
mn koude biertje! lekker met mooi weer op een terrasje. en soms mn sigaretje maar dat valt mee hoor. is goed te doen. met eten gaat het nog wel. vind het alleen lastig dat je overal bij na moet denken..
Enige wat ik nu ideaal vind is dat manlief moet tuinieren en de kattenbak moet doen hahaha, die doet normaal vrij weinig, ja als ik het vraag dan wel, maar uit zichzelf niet... Je wilt niet weten hoe vaak ik in de winkel heb gestaan om rosbief mee te nemen, zo'n trek had ik er gewoon in hahaha.
Goedemiddag dames!! fijn dat het hartje goed te horen was Charlie!! was bij mij afgelopen dinsdag ook zo,en aanstaande dinsdag ga ik weer naar de VK,een nieuwe omdat ik verhuist ben.....hopelijk maken ze dan ook nog een echo hahaha!! wat ik ga doen...ben onderweg naar de veluwe,weekendje weg met mijn vent......klein cadeautje voor ons beide hihi! dus morgen zit ik in arnhem met Q-Day!! fijne dag liefs!!
had al tegen manlief gezegd dat als ik ontzwangerd ben...ik heel graag een biefstukje wil (medium) met een glaasje wijn HEERLIJK!!! en ik mis nu af en toe wel een lekker glaasje rose....maar ach het is voor een goed doel,en volgende zomer haal ik het wel weer in!
Jaaa... rosé-bier op een terrasje.. Dat mis ik ook!! En de wijntjes.. Maar het is voor een goed doel Net bij de verloskundige geweest. We kregen zelfs een echo, een verrassing, want ik dacht dat we alleen maar het hartje gingen beluisteren. Nu beide dus. Ons kindje is echt gegroeid. Van een boontje met 8.6 naar een echt mensje.. Op mijn zwangerschapsverklaring staat dat ik nu 12.6 weken ben, dus ik moet mijn banner nog even aanpassen.. Heerlijk gevoel hoor, dat alles nog steeds goed is Nu snel mijn koffer pakken.. Ik ga vanavond naar Egypte! Heerlijk.. Ik heb er erg veel zin in.. Fijne vakantie allemaal.. Of werkze.. Iig veel plezier tijdens Q-day!!