eind okt begin nov deel 1

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Mama van Jalina, Apr 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    tuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd...:)

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik heb het ook weer gevonden :D dankzij mailtje van mamalien

verder gaat het hier prima, ik mis ook echt wel de filet american! gelukkig mis ik de alcohol niet, want dat dronk ik al niet.

Wij gaan morgen niks speciaals doen, misschien naar Ikea haha, maar ik hoop dat het niet al te druk zal zijn en dat veel mensen braderien afgaan. Dus laat het maar mooi weer worden dan blijft iedereen buiten en is de ikea lekker rustig ;)

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    nou dames, mijn Q-day is weer om. beetje suffe dag.
    jullie leuke dag gehad?
    ik ben nu moe en ga lekker op de bank leggen..
    ik ben echt een luibak!!!

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    haha ik heb ook niet echt een denderende Qday gehad. Wel ledikantje gekocht bij Ikea :D nu nog even nadenken over een commode/ladekast

nu lekker naar mijn bedje
    weltrusten iedereen!

5. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    ben je al een ledikant wezen kopen? leuk dat je daar al mee bezig bent.. ik heb daar nog niet eens over nagedacht. heb af en toe het idee dat ik er nog erg aan moet wennen..
    maar komt wel goed. over een paar weekjes lekker aan de shop.... kopen kopen kopen.. heerlijk. daar hoef ik nooit aan te wennen,hihihi.
    weet je al welke kleur je wil voor de kamer?
    ik ga denk ik voor oranje. maar kan zo weer omslaan hoor..

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    haha shoppen is altijd leuk :D ik ga denk ik voor de lime groen, omdat ik hier op ZP toevallig een badset heb overgenomen van iemand met Joepy Limoen en die is lime groen, en die kleur kan voor beiden dus denk dat dat het gaat worden. We hebben hier nog mooie kast staan dus wilden we niet weg doen, bij Ikea mooi wit ledikantje gekocht, komt nog een lime groen hemeltje boven en dan nog een ladekast.
    Ik denk die met 8 lades van hemnes, die je hier ook al heel vaak langs hebt zien komen haha!

Dus dat is een beetje het idee.
    @charlie80:eek:ranje is ook een leuke kleur! Erg vrolijk en kan ook voor allebei! Al een beetje een idee hoe je het wil gaan doen?

7. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    nog geen idee maar het is niet zo n heel groot kamertje dus zal niet alle muren oranje maken want dan wordt het kindje helemaal gek!!! hahahaha.(krijg je straks zo n johan flemmix figuur)
    maar waarschijnlijk een hemeltje en wat accesiores zeg maar en misschien 1 klein muurtje met een verfje. en gewoon witte meubeltjes.

8. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    ik mis toch echt wel de filet american! als ik bevallen ben dan mag manlief toch echt wel even een broodje halen hahaha

en wat hebben jullie met koniginnedag gedaan wij zijn even naar de braderie geweest en veder eigelijk weinig

de baby kamer hebben we besteld die halen we 26 juni op en de kleuren op de muur zijn gebroken wit richting licht geel wij doen veder niet veel aan de kamer ik woon daar net 2 jaar maar we willen er wel weer weg volgend jaar want dat zijn doorstroom apartementen en we komen een leuke lamp en kopen mooi muur stickers als we het geslacht weten en de meubels zijn licht eiken

x femke

9. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    We hebben alle meubeltjes (roomwit) voor de babykamer al (nog van onze dochter) dus we hoeven alleen het kamertje nog te decoren. Maar eerst moet de 1e verdieping nog een beetje verbouwd worden, nieuwe vloer en nieuwe deur.
    Als het een jongen wordt worden de decoraties aqua-blauw en bij een meisje waarschijnlijk paars maar daar twijfel ik nog een beetje over. Ik krijg wel steeds meer ideeën.

Ook verf ik een stukje met magneetverf (en daarover heen de kleur van de muur) en hang dan 3 losse lijstjes op met daaronder de tekst papa - ikke - mama dan kan ik met magneetjes foto's ophangen in die lijstjes en vergelijken op wie die kleine lijkt (met foto's van manlief en mij rond dezelfde leeftijd).
    Dat heb ik ook bij mijn dochter gedaan en dan verwissel ik de foto's elke paar maanden.

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @kimtijn, leuk idee met die magneetverf! iets om te onthouden ;)

verder nog leuke dingen gedaan dit weekend, ik niks bijzonder, morgen weer werken :( maar ja gelukkig een break in de week, woensdag lekker vrij, hoeveel uur werken jullie? en wat willen jullie na de bevalling gaan werken?

11. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    hoi dames!!!

ik heb een heerlijke rustige q-day gehad....maar manlief en ik hebben al besloten dat we volgend jaar gewoon a'dam in gaan met de kleine haha

verder ben ik nu ziekjes......hoofdpijn en een lichte buikgriep ofzo......heb wel weer wat gegeten en dat zit er nog in,dus het gaat vooruit...

fijne dag!! liefs

12. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Goeeeeeeeeiemorgen!
    Feestende Q-day gehad, verjaardagsfeestje van ons die dag.
    Dus in de ochtend het huis aan kant gemaakt en in de middag de grote partytent opgezet in de achtertuin.
    Daarna alle hapjes al beetje voorbereid en het feest kon beginnen!:D
    Zaterdag op een droog moment de partytent weer afgebroken, of opgevouwen meer haha ideaal vouwsysteem.
    Voor de rest rustig aan gedaan vant weekend, zondag heeft mn mannetje zn tattoo uitgebreid, was een verjaardagskadootje van mij voor hem.

13. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    heb zaterdag een surprisefeestje gehad van mn vriend. samen met een vriend van mij. zijn/worden allebei 30. wist het al, want vriendlief kan heel slecht liegen.hihihihi
    maar was heel gezellig en druk.
    maar nu wil ik er niet meer aan denken dat ik 30 ben...

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    trouwens, ik werk de ene week 4 dagen en de andere week 5.
    30 uur per week en dat blijf ik ook doen na de bevalling.

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    oh moet het even kwijt hoor!!!
    ben vannacht voor de 7e keer tante geworden. van een meisje kris. echt een leuke naam. mijn schoonzusje is vannacht om 4 uur bevallen. na ruim een week overtijd te zijn geweest. mijn vriend is voor het eerst oom nu(is zijn broertje)helemaal spannend voor hem. nu nog in het ziekenhuis maar mag als goed is vandaag of morgen naar huis. lekker kijken dan!!!!
    zo moest ik even kwijt.

16. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Charlie80!!!!
    Is ook erg speciaal als je tante wordt, ook al is het voor de 7e keer.
    Geniet maar lekker van je nieuwe nichtje.

17. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Gefeliciteerd Charlie!!
    Kris is een lieve en korte naam:)

Ik zit een beetje in spanning, vanmiddag de cervixmeting dus ik knijp hem een beetje...
    Daarna boodschappen doen om even wat anders te doen...

18. femke1987

femke1987 Actief lid

Jun 11, 2009
    416
    0
    0
    Charlie80 van harte gefeliciteerd je nichtje

19. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    Dames!!!

alles goed?! met mij wel....

heb vandaag bij mijn nieuwe verloskundige een echo gehad!!! wauw wat is de uk goed gegroeid!!! 8,8 centimeter,van het hoofdje naar de billen!! De uk bewoog goed.....en blies ook wat belletjes(daar leek het op..) en de uk hapte goed naar het vruchtwater....de placenta ligt aan de achterkant, en in plaats van 2 november uitgerekend te zijn ben ik zoals in eerste instantie 29 oktober uitgerekend dus mijn banner klopt al die tijd al!!!!!

maar wauw wat was het toch weer mooi om naar die uk te kijken....kleine actieveling is het ook hoor hihihi.....en in plaats van 15 juni heb ik nu 8 juni de 20-weken echo dus nog 5 weken en dan weten we of wij roze of blauwe muisjes alvast in huis halen hihihihi....

Spannend!!!! en ik ben echt verliefd op ons ukkie!!!!!!!!

20. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    bedankt voor de felicitaties, het is een schatje om te zien en alles gaat goed met haar.

Brinatjuh, wat leuk dat je hem/haar weer gezien hebt... kan ook niet wachten.. en wil ook graag weten wat het word. maar nog even wachten tot de 20 weken echo..

vandaag maar weer verder genieten, want had gister heeeeeel erg last van mn hormonen en was echt niet te genieten. hoop dat het niet te vaak gaat gebeuren. poeh, was echt niet leuk, baalde er echt van dat ik zwanger was... RAAR want ik vind het geweldig dus voelde me ook helemaal schuldig dat ik dat dacht.
    nou je lichaam neemt je goed in de maling!hihihi

een fijne bevrijdingsdag dames!!!

Share This Page