hey meiden ik heb de maxi cosi mura 4 het is egt een geweldige wagen lekker grote bak en het kinderzitje kun je allebeide kanten op zetten en is lekker ruim waar ze lekker lang in kunnen zitten ik heb er totaal geen spijt dat ik hem kochten maar zijn veel mensen die hem hebben ik heb hem ook in het zwart met grijs en een groene voetenzak en hij rijd zo en zo lekker en me kleine meid weegt al 10 kilo en is bijna 10 maanden oud en hij rijd nog licht je merkt egt amper dat ze er in zitten mijn voorkeur gaat egt na de maxi cosi mura 4 ik ben sow benieuwd krijg jalina een zusje of een broertje ik hoop op een zusje hehehe daar heb ik alles al in huis babyshoppen heb hier geen zin omdat ik al alles in huis heb meschien nog een babykamer er bij bestellen bij de baby-dump en als het een jongen is tjah dan op nieuw baby kleertjes halen en spullen hehehe
het is niet zo dat ik em niet zou nemen omdat zij em heeft maar je hebt zoveel keus dus als het niet nodig is, neem ik liever een ander. en de bruine kleur van de maxi cosi is minder. nou werd het toch al bijna zeker de quinny buzz. vond em gewoon erg mooi en hoog en de bak is ook mooi ruim. en een mooie kleur bruin. en hij is goed verstelbaar. want vriend is 2 meter lang en hij moet er ook lekker achter lopen en moet de bak niet te laag zijn. ook een beetje stom gezicht.. ach je moet keuzes maken in het leven he!!!! hihihihi
hallo dames!! hebben jullie de beeb al gevoeld?? ik voelde em vanaf een dag of 3 terug echt duidelijk.. helemaal leuk. alleen als ik helemaal rustig ben hoor maar wel gaaf. net bij de vk geweest en die zei dat ik alles helemaal volgens het boekje doe. dus das positief!! groeit allemaal goed en de bloeddruk is perfect. dat het zo mag blijven gaan! met jullie ook alles goed?
Hier ook alles goed met de kleine. We weten sinds dinsdag dat het een jongetje is!!! Ik voel hem al een paar weken (vanaf de 16e week ongeveer). Afgelopen dinsdag weer op controle geweest en ik had nogal last van mijn buik maar nu bleek dat mijn baarmoeder in 2 weken tijd 5 vingers gegroeid was . Dat was wel extreem volgens de verloskundige maar niets om me zorgen over te maken, de pijn die ik daardoor had was dan ook heel normaal. Ik moet wel volgende week weer terugkomen voor de zekerheid of de groeispurt doorzet. Maar op de echo was tot nu toe alles perfect en ik voel hem een aantal keer per dag (vooral als ik in bed lig) dus geniet ik nu alleen maar.
hallo meiden!!! het is een tijdje stil geweest vanuit mijn kant,dit omdat ik zo'n ontzettende leuke(ahum) angelsound had gekocht en daarmee het hartje niet tot nauwelijks hoorde ik helemaal in de stress,en manlief probeerde mij te kalmeren......toch werd en is mijn buikje nu echt een zwangerbuikje aan het worden dus in principe geen zorgen tot gisteren...... had wat licht bloedverlies,niet gevreeën dus ik ging uit van dat er wat was,in de avond had ik er geen last meer van dus niks aan de hand.....vanmorgen wel gevreeën met manlief,tja ochtendmensen hihihi...,en daarna helderrood bloedverlies,dus toen toch maar even de verloskundige gebeld! die vroeg of ik de baby al had voelen schoppen,nou niet echt heel duidelijk ofzo.....dus ze zei kom toch maar langs,want ongerust het weekend ingaan is ook niks! we konden in de middag even tussendoor terecht,en wat zijn ze toch lief al die verloskundigen hier!!! maar goed ik ging ervanuit dat ze het hartje ging luisteren niet dus we kregen een echo ze ging kijken en het hartje klopte prima,ukkie is erg beweeglijk,en het groeit prima! de placenta ligt zowel aan de voor en achterkant,dus het kan nog alle kanten op,en dat ik onze beeb nog niet duidelijk voelde kan ook te maken hebben met het feit dat de placenta dus voor een deel aan de voorkant ligt en dat het de eerste zwangerschap is voor mij........ en nu het mooiste van allemaal,ik zei als je kunt zien wat het wordt maakt het niet uit wij willen het toch weten.....en ze kon ze zien dat het een MEISJE!!!!! wordt!!!! tenminste je zag een soort van "hamburgertje"en ze zei als dit een jongen is ontbreken er toch echt twee stipjes op het beeldscherm haha! maar goed met de twintigweken echo kijken ze er ook naar en als ze dan zeggen het wordt een meisje weten we het voor 100% zeker,alhoewel de kans dat er nog een piemeltje aan groeit is wel heel klein hahahaha! IK KRIJG EEN MEID!!!!!!!!!!
jemig, das schrikken... gelukkig alles in orde.. en een meid.. onwijs leuk.. mooie jurkjes kopen!!! ik moet nog 2 en halve week wachten en dan weet ik het ook, ben zo benieuwd.
wilde even laten weten dat ik de 20 weken echo heb gehad en alles is in orde!! helemaal super. en we krijgen een meid!! dus roze inslaan!!!!! dat arme kind word helemaal gek straks!! zaterdag de babykamerspullen kopen. jipppie!! helemaal leuk.