hoeveel succes

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door cat2008, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2008

cat2008 Actief lid

19 nov 2008
    134
    0
    0
    hallo,

misschien is dit een veelgestelde vraag, maar hoeveel succes verhalen zijn er na deze manier van checken of je je eisprong hebt? en is men hier dan ook al sneller zwanger geworden hierdoor?

ik heb de afgelopen week lopen temperaturen, (vanwege het verwijderen van m'n verstandskies) dit om in de gaten te houden of ik koorts had. dat had ik niet, m'n gemiddelde temperatuur was door de dag heen 36,6 - 36,8 graden. zaterdag was dit 37,0 zondag ochtend ook nog. in de middag daalde dit weer en in de avond was het weer 37,0 ( 2x een eisprong...dat zou wel erg enthousiast zijn)

daarnaast ben ik een beetje in de war. wanneer is volgens de boekjes ook alweer je eisprong? 14 dagen ná de eerste dag van je menstruatie, of 14 dagen na de laatste dag van je menstruatie? ...

naja, ik hoop op een reactietje terug!

groet, Cat

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Temperaturen moet je elke ochtend doen vóórdat je uit je bed stapt en elke dag op hetzelfde tijdstip.

Voor je ei heb je een lagere temp dan na je ei. Ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid heb je je eisprong gehad.

Door te temperaturen vergroot je géén kansen om zwanger te raken. Dit doe je wel met ovulatie testen, want met temperaturen zie je je eisprong pas nadat die geweest is.

Deel Deze Pagina