mag ik ff gillen?

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik MOET even gillen (klagen)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!

Mijn man heeft de hele week andere diensten, hij moet werken van 11.00 tot 23.00 dit betekend dat hij weg is van 10.00 tot 00.00......

ik zit al vanaf dat ik 5 weken zwanger ben thuis, maar opzich gaat dat prima, behalve deze week, nu zit ik echt de hele dag alleen, alleen eten koken (lees: boterham smeren) alleen eten...
    Ik verveel me dood, terwijl er genoeg te doen is eigenlijk, maar als ik me te druk ga maken krijg ik nog meer last van mijn bekken en zit ik met pijn.

Ik ben momenteel afhankelijk van anderen dus als ik even naar mijn moeder wil moet ik iemand gaan regelen die mij kan brengen en halen, dat is nogal lastig aangezien iedereen werkt. (en dat snap ik ook)

Vandaag vind de hond het ook nodig om op iedere poep en scheet heel hard te gaan blaffen, alsof zijn leven ervan af hangt. bij elke blaf word ik meer sjagie! en hoe bozer ik word, hoe leuker die hond het vind, want hij MOET het laatste woord hebben.

en nu? nu heb ik al 100x patients gespeeld om mezelf even bezig te houden, en ik kan maar NIET winnen! :x

zo.... das eruit... verder... denk ik dat ik een klein beetje last heb van de hormonen....:)

bedankt voor t lezen..

liefs DA

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb nog wel een candy crush level die je voor mij mag uit proberen te spelen .... :D

Grapje. Ik wil je sterkte wensen, ik had vandaag ook een 'ik verveel me dood dag' terwijl ik 2 kids heb en in goede gezondheid ben.
    Volgende week heeft je vriend weer normale diensten? Kan je daar naar uit kijken.

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Haha heerlijk zo horminster moment lekker gillen hihi

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Gil maar lekker zo hard als je kunt.

Ik moest wel even lachen om je bericht hoor. Zo herkenbaar, die frustratie!

Succes nog deze week!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh candy crush ben ik laatst aan begonnen, vind er niks aan haha.

ja gelukkig heeft hij volgende week weer normale diensten.. zit ik tenimnste in de avond niet ook nog eens alleen.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh vreselijk die hormonen momenteel, alles lijkt wel 10x zo erger dan dat het is... normaal gesproken als ik me verveel, stap ik in de auto en ga ik ff lekker weg.. maar dat gaat gewoon niet.. zit echt vast thuis. blegh

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    AU mag het wat zachter? :D ;)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    solly :);)

9. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Oh ik zou me echt niet vervelen. 's avonds lekker skypen met vriendinnen (skype instaleer je op je computer en zo kan je gratis bellen eventueel met beeld erbij). Ik zou alvast het geboortekaartje ontwerpen, bedenken hoe ik de babykamer zou willen, online babykleertjes shoppen, knuffeltje en speelgoedjes voor de baby maken, je foto's bijwerken, etc etc.

Maar ik begrijp je goed hoor, toevallig was ik vandaag in een slechte bui, iets dat bijna nooit voorkomt. Dan verdwijnt ook meteen de zin in vanalles.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    geboortekaartje is al klaar, zelfs de enveloppen zijn al geschreven (heb meer verveelmomentjes :D) babykamer is klaar, ik ben online aan t windowshoppen, maar das minder leuk als in t echie.

poging tot haken heb ik ook al gedaan, maar ben erachter dat het niet echt voor mij is weggelegd.

hopelijk morgen gewoon een betere dag!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik ken het ben nu 35 weken maar begin me ook behoorlijk te vervelen.. Dochter vermaakt zichzelf erg goed momenteel, ik kan niet ver lopen dus ben aan huis gekluisterd.

tot nu toe vermaak ik mezelf met candy crush saga, Foto's uitsorteren, Cake bakken soms..

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    spikkel: irri he zo af en toe,

ik wou me vermaken met patience, maar ja een keertje t spelletje winnen tussendoor zou leuk zijn.

verder ben ik maar opnieuw begonnen met de serrie the walking dead, maar ik wil nog wat bewaren voor morgen dus heb niet meteen alles gekeken.

Oh wat ben ik blij als de kleine er eindelijk is, en ik me weer een beetje mezelf kan gaan voelen...

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Oh ik heb al heelwat seizoenen afgewerkt, mc louds daughters 3 seizoenen, Dexter 1 t/m 6 ( die alleen s'avonds of als dochter weg was:p) Flikken maastricht 1/m 6 inclusief de film.

Maar het is inderdaad af en toe zwaar irritant whaah

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja ik had eerder aan mijn serrie verzameling moeten beginnen denk ik, maar goed heb nog ff, zie mezelf niet meer echt werken nog voor de bevalling, nu 1halve dag in de week op therapeutische basis, maar dan kan ik in de avond niet meer lopen, zo erg zelfs dat mijn man me moet ondersteunen als ik even naar de wc moet (met lopen dan)

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    mm das inderdaad niet echt prettig nee, ik moet zeggen heb s'avonds ook meer last als overdag. het iseen beetje schipperen metkijken wat wel en niet kan..

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja maar moet zeggen dat ik die pijn veeeeeeeel beter kan hebben dan de hg! liever bekkenpijn dan die vreselijke hg!

ik ga morgen bellen nnaar de fysio hopelijk helpt dat een beetje

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    moet zeggen dat ik al een stuk rustiger ben haha, zwangerschapspagina helpt!

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hihi ja zp werkt helend af en toe:p kan me voorstellen dat hg wel heeel lastig is..

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ** ZWAAAAAI **

Al iets aan het ondernemen? Anders lekker shoppen via internet? Hihi.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja nog steeds aan de patience.... en ondertussen staat house aan...

heb t al goed gemaakt met de hond.

spikkel, heb nu de juiste meds, maar t is idd echt vreselijk

Deel Deze Pagina